Mayur Kitchen

Melkmarkt 42 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Mayur Kitchen

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

Jonnie en Therese van De Librije over Mayur:

"Een goed Indiaas restaurant. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en het eten is kwalitatief goed. Vraag hier naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes."

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

Anjos D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten in fantastisch sfeervol restaurant met heerlijke stoelen .
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Mooi restaurant, aardige bediening. Wachttijd net iets te lang. Wij kozen voor diverse gerechtjes, bestaande uit 10 kleine porties, 2x voorgerecht, 2x tussengerecht, 4x hoofdgerecht en 2x nagerecht. Voor- en tussen gerechten vond ik echt beneden de maat, soepje, wat gegrilde groentes, niet aantrekkelijk ook. Hoofdgerechten waren goed, voldoende afwisseling ook, nagerecht ook erg teleurstellend, beetje yoghurt met mango wat ijs en slagroom, past eerder in een kindermenu. Ik vond het al met al aardig maar ga er niet naar terug.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijke gerechten, prachtig restaurant, zeer vriendelijke bediening.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Onze eerste keer Indiaas eten. Sfeervol restaurant met heerlijke geuren. De bediening liet te lang op zich wachten. Proeverij van 3 verschillende kip/lam-gerechten met rijst en naanbrood was lekker maar het lam was veel te scherp. We misten groente, dus bijbesteld. Kregen we een bakje met groente in saus die ook bij het lam zat. Dat was een teleurstelling. We misten een salade maar dat is wellicht niet gebruikelijk in de Indiase keuken. Kortom, leuk om een keer geprobeerd te hebben maar de volgende keer toch liever Thais of iets anders.
Trudy L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Enorm blij verrast door de indiaase keuken. Wat een fantastische smaaksensaties! Thali Royal: verschillende gerechten met (minimaal) 2 personen is echt een aanrader!
julliette K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor een menu met verschillende gerechtjes waardoor we allebei van alles wat konden proeven. Het personeel is vriendelijk en zelfs de chef kwam bij ons aan tafel om te vragen of alles naar wens was. De sfeer was erg goed en door de verlichting en Indiase muziek hebben wij een hele fijne avond gehad bij Mayur Kitchen.
anna f K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Ik eet lactose en glutenvrij en vegetarisch. Duidelijk op de menu kaart aangegeven wat wel en niet geschikt is. Doordat ik kon kiezen uit voor en bijgerechten ipv hoofdgerecht was er voldoende aanbod . Heerlijk gegeten en ruim voldoende. Bij het afrekenen was de korting niet verwerkt hoewel we dit hadden aangegeven. Vervolgens werd er verteld dat de korting alleen geldig was op het hoofdmenu en ook niet door de serveerster was aangegeven bij binnenkomst op een vraag van mij mbt de regels. Op de reservering en de site stond 30% korting op de rekening. Dit hebben we alsnog gekregen. Vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zoals altijd heel lekker gegeten met uitstekende bediening en persoonlijke aandacht.
Jolande H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Genoten! Direct bij binnenkomst de aangename kruidige geuren. Zeer vriendelijke bediening, precies goed. Fijne sfeervolle entourage en passende muziek. En vooral, heerlijk eten. Geweldige smaken en de juiste hoeveelheden. Het menu van 33euro genomen met 2 voorgerechten (linzensoep en gefrituurde lekkernijen). Volgens de kaart 4 hoofdgerechtjes maar het waren veel meer schaaltjes met vlees en groenten. En....het was meer dan voldoende maar er werd gevraagd of we nog wat wilden. Ook de wijn was heerlijk-aanbevolen door Therese.
Toetje was lekker, maar minder spannend, pistache ijs met spuitbus slagroom. Maar dat is het enige.
Hadden we in Zeeland maar zo'n restaurant. Bedankt!!!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
ondanks onze reservering werden we in 1e instantie aan een tafeltje Gazet dat op 20cm naast een tafel van 4. Na aandringenwerd dit veranderd en zate we goed we hadden een proeverij besteld van ca € 35,-- p.p.(€ 70,-- totaal dus..).
De "soep" die als eerste werd geserveerd was duidelijk aangelengd omdat het drukker blerk te worden als verwacht we hebben danook de 1/2 laten staan
We kregen ter compensatie 6 gefrituurde smakeloze onduidelijke "dingen" met een hoopje fijn gesneden sla in het midden. Het hoofdgerecht bestond uit 5 bakjes die elk 2 lepels onduidelijke gerechters bevatten en een kom met witte rijst. Bah, bah, bah. Het nagerecht bleek te bestaan uit een klodder slagroom, een bolletje cocosijs een schaaltje zure pudding met mangosaus (als op een kinderfeesten een gezichtje in de pudding gegarneerd) en 2 onherkenbare schijfjes bevroren mango. Rekening incl. 4 drankjes € 85,--........ betaald en gauw weg gevlucht.
Susan S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk eten, fijne service en mooi restaurant. Aanrader in Zwolle!
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gastvrij restaurant met top gerechten. Absolute aanrader.
Minna N.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Erg vriendelijke bediening met goede menu ideeen. Het eten was erg lekker.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
"gastheren"keken overal naar toe behalve naar de gasten.De raita was extreem zoet.Gambas te droog,
Karlijn L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten en goede service! Wij komen zeker een keertje terug ;-)
Sita L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Voor het eerst in dit restaurant gegeten. we houden erg van Indiaas eten en waren heel tevreden. Partner had lamsvlees, Rogan Josh. Het was heerlijk bereid, maar de typische lamssmaak ontbrak. Het kon net zo goed rundvlees zijn, al is dat niet gebruikelijk in de Indiaase keuken. Zelf had ik de boterkip, echt heerlijk! De bijlages waren goed van smaak, zeker de groente! We hadden er een heerlijk naanbrood bij (met knoflook). De porties waren groot genoeg, we zaten goed vol! We komen zeker terug.
monique H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Voorgerecht was niet lekker en erg weinig voor 4 personen. Dit desgevraagd ook aangegeven, waardoor we later koffie van het huis kregen, erg aardig! Hoofdgerechten waren gelukkig heerlijk! Jonge, maar zeer vriendelijke en service gerichte bediening.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Het eten was zoals altijd weer heerlijk. Een gezellige avond gehad in een goede sfeer en met een goede service.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Met z'n vieren hier gegeten. Gezellige sfeer. Moesten wel lang wachten op de voorgerechten, die wel klein waren.... De hoofdgerechten waren beter qua portie en smaakten verrukkelijk. We hadden zowel lam als kopgerechten en alles was smakelijk, mals en qua pittigheid zoals aangegeven op de kaart (dat is wel handig). Kopje koffie tot slot. Bediening wat traag, wel vriendelijk. Prijs best wel hoog in verhouding tot het eten. Prima huiswijn.