Mayur Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mayur Kitchen

Namasté! Mayur Kitchen, aan de Melkmarkt, is het India van Zwolle. Hier geniet je van heerlijke Indiase gerechten.

Mayur Kitchen laat je kennismaken met diverse gerechten uit de Indiase keuken, maar ook uit de smakelijke keuken van Bangladesh. Smaakvolle, authentieke en gevarieerde vlees- of visgerechten die met liefde en passie voor beide keukens zijn bereid. En dat proef je!

Ervaar een stukje India met verrassende en inspirerende gerechtjes. Een plek waar een explosie van verschillende geuren, kleuren en smaken samenkomen en waar kruiden, specerijen en groenten de boventoon voeren.

Vraag je naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes. Een mogelijkheid om ultiem te genieten van al het lekkers dat deze keukens te bieden hebben!

Maak een reis door India met pure smaken, heerlijke geuren en prachtige kleuren bij restaurant Mayur Kitchen in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

Meena .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Na lange tijd weer Indiaas gegeten en we werden absoluut niet teleurgesteld. Het eten was heerlijk, een van de beste Madras die ik heb gegeten, de bediening was erg attent en het decor is heel stijlvol. Meer dan de moeite waard!
SvanD .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Heel erg lekker gegeten hier alweer een poosje geleden, maar heeft absoluut indruk achtergelaten. Afwisselende pittige en milde gerechten, waardoor je een mooie variatie van smaken proeft. De vriendelijke warme bediening en de prachtige aankleding maken de avond compleet.
Thomas T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Heerlijk gegeten bij dit mooie Indiase restaurant. Eten was geweldig. Heerlijk lamsvlees en mooie bijgerechten. De service was prima, de inrichting vind ik erg mooi. Heel stijlvol, mooi sfeerlicht en prachtig meubilair. Erg genoten en een echte aanrader!
Thomas T.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Eten was perfect, bediening prima en het decor is fantastisch. Een echte aanrader om hier eens te gaan eten.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Erg fijn restaurant. Ruime keuze op de kaart. Diverse combinatie menu's voor 2 of meer personen zijn een uitkomst. Verse kruiden, rijke smaken. Porties zouden iets groter mogen en stoelen wat hoger :-)
Ms85 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Ik vond de prijs kwaliteit-verhouding onder de maat. Met name het voorgerecht was vrij prijzig en stelde bar weinig voor. De service was op zich prima, niet bijzonder, maar zeker niet teleurstellend. Het restaurant is nog vrij nieuw en ziet er ook goed uit. Mooie inrichting, prima verzorgd.
magnolia .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Met Grouponbon gegeten bij dit restaurant. Het was een speciaal menu. Voorgerecht: kleine portie, soep uitermate slecht van kwaliteit. Net kerriesaus uit een pakje. Nog nooit zo'n slechte Indiase soep gegeten. Hoofdgerecht was voldoende. Smaken erg matig. Kregen eerst een erg heet gerecht, terwijl we om mild gevraagd hadden. Nadat we zeiden dat het veel te scherp was, kregen we iets anders. Men was op de hoogte dat we het scherpe eten niet hadden besteld, maar hebben eerst maar gekeken of we het toevallig toch niet opaten. Nagerecht:ijs, erg vlak van smaak. Geen aanrader helaas. Bediening was goed, decor perfekt. Maar wat heb je daar aan als het eten niet goed is?
Het is echt niet de eerste keer dat we Indiaas eten, verre van dat. Dus het was niet dat we geen Indiaas lustten.
M. P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Mooi ingericht restaurant met fijne stoelen. Zeer vriendelijke bediening. We hadden onze drie kinderen meegenomen, en ook voor hen werd goed gezorgd: ze kregen een heerlijk mild kipcurrygerecht. Vlees van de voorgerechtjes was wel een beetje droog, maar goed gekruid. Hoofdgerecht was heerlijk, ik had de Lamb Saag met lekker gekruide spinazie erbij. Het vlees zou iets malser mogen, maar toch vond ik het een geslaagde keuze. De naan-broden waren supervers en erg lekker, ook voor de kinderen ideaal erbij. De lassi was fantastisch... een aanrader.
Al met al hebben we allemaal genoten en komen we zeker nog een keertje terug.
W. D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Een heerlijke Thali Royal gegeten, handig wat je krijgt van alles wat in kleine indiase bakjes geserveerd en kan zo kennis maken met de Indiase keuken. Naan en vlees heerlijk vers uit Tandoori oven en de curries smaakten elk heerlijk. We kregen nog een extra gerechtje om te proeven, omdat we vroegen naar iets scherps. Een lamsvlees gerecht met spinazie kregen we, verrukkelijk!

We hebben een gezellige avond gehad in een prachtig ingericht restaurant met aardige personeel.
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Ik heb hier met een groepje van 3 gegeten. Voor ons één van de eerste keren dat we Indiaas aten, dus dat weegt mee in onze ervaring.

Wij zijn aangenaam verrast door deze Indiase keuken. We hebben bijzondere dingen gegeten. Vooraf kregen we Indiaase 'broodjes', een soort dunne pannekoekjes die in olie gebakken waren, heel krokant, met allerlei dipjes.

Als hoofdgerecht natuurlijk een curry, die lekker op smaak was maar niet té pittig.

De bediening is jong en vriendelijk, en het restaurant is echt heel sfeervol ingericht. Het ziet er prachtig uit.
Yildou22 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Vanavond lekker op het terras bij Mayur Kitchen gegeten. We bestelden lamsvlees, echt een aanrader, heerlijk mals! Toen we aangaven dat we Indiaas eten gewend zijn en dus wel tegen pittigheid konden kregen we ook echt lekker pittige lam. Ik was samen met iemand die vegetarisch eet, ook voor haar was er ruime keus. Vers nan brood en de lassi (?), -soort milkshake met mango en kokos- waren ook heerlijk! Vlotte & vriendelijke bediening.
Gerko V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Als groupon-er voel je je niet welkom. Het keuze menu op een vies A4-tje (we hadden de menukaart gekregen maar die werd uit onze handen getrokken door ze door hadden dat we een groupon hadden, bij het nagerecht nog een keer). Door jonge ober telkens aangesproken worden met "hé". Eten weinig kleur en aankleding, vlak van smaak. Voorgerecht paar stukjes vlees op een schoteltje. Hoofdgerecht, chicken madras, gewoon, kan het thuis beter. Erg jammer, had er veel van verwacht. Misschien dat het zonder groupon beter eten is maar dat ga ik niet meer uitproberen. Afhalen (oude locatie) was vroeger altijd goed.
albherta23 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Restaurant ziet er gezellig uit, maar eenmaal binnen gekomen. Eten is weinig en smakeloos.Dit Indiase restaurant heeft een mooie uitstraling en prachtige ambiance. Maar, wij hebben nog nooit zo duur Indiaas gegeten en we hebben bijna alle Indiase restaurants van NL gehad. Dan verwacht je op z'n minst een top kwaliteit gerechten, maar de curries zijn niet meer dan gemiddeld en de porties veel te groot. Het nan brood lijkt te komen uit de diepvries. Kortom, echt een tegenvaller en absoluut geen aanrader!
RikHen .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
De menukaart was een feest voor vegetariërs (ook voor niet-vega's trouwens). Het eten was heerlijk en de bediening zeer attent. Goede wijn erbij en een mooi ingericht restaurant maakten het feest compleet. Een echte aanrader!