Mayur Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mayur Kitchen

Namasté! Mayur Kitchen, aan de Melkmarkt, is het India van Zwolle. Hier geniet je van heerlijke Indiase gerechten.

Mayur Kitchen laat je kennismaken met diverse gerechten uit de Indiase keuken, maar ook uit de smakelijke keuken van Bangladesh. Smaakvolle, authentieke en gevarieerde vlees- of visgerechten die met liefde en passie voor beide keukens zijn bereid. En dat proef je!

Ervaar een stukje India met verrassende en inspirerende gerechtjes. Een plek waar een explosie van verschillende geuren, kleuren en smaken samenkomen en waar kruiden, specerijen en groenten de boventoon voeren.

Vraag je naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes. Een mogelijkheid om ultiem te genieten van al het lekkers dat deze keukens te bieden hebben!

Maak een reis door India met pure smaken, heerlijke geuren en prachtige kleuren bij restaurant Mayur Kitchen in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

JTEV .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Mijn derde avond in Zwolle beviel culinair wederom uitstekend. Mayur Kitchen is een modern vormgegeven Indiaas restaurant aan de Melkmarkt. De opzet is ruim, je zal geen last hebben van buren met wie je schouder aan schouder zit. De bediening is vriendelijk en een inkijk in de open keuken achterin stelt gerust: er wordt echt gekookt en niet opgewarmd. Ik at geen ingewikkeld gerecht, maar mijn butter chicken was smakelijker dan hoe je hem meestal vindt. Je proeft niet alleen tomaat en olie maar je treft echt madraskruiden. De kip was zacht. Als bijgerecht werden aromatische (en los gekookte, geen pap!) rijdt en goed krokant naanbrood geserveerd. Erbij een fris Cobrabiertje (ze hebben ook Kingfisher) en toe een goede en romige chai. Al met al een goede maaltijd in een restaurant dat zeker een bezoek verdient.
clemenz .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
afgelopen zaterdagavond gegeten bij dit restaurant in hartje Zwolle. Als groep van 7 drukke mannen werden we gastvrij onthaald. Het restaurant is mooi en ruim van opzet. De tafeltje staat gelukkig niet zo dicht op elkaar. De bediening was relaxend en attent. Ze liet zich ook niet van de wijs brengen door ingewikkeld menu vragen. Het eten was prima en smaakt lekker naar India. Kortom ; eten met een goede prijs kwaliteit verhouding en met een vriendelijke bediening.
berkum1 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Ik was er al een paar keer geweest ook al omdat mijn zoon daar werkt nu had ik wat collegea meegenomen zij waren erg enthousiast.
De bediening was erg vriendelijk zeker niet overdreven, er hing ook een gezellige sfeer en het restaurant ziet er netjes en sfeervol uit.
Deze avond hebben het verrassingsmenu genomen van 20 euro iedereen heeft naar eigen keuze heel lekker gegeten.
Ik zelf neem vaak chicken jalfrezi dat vind ik één van de lekkerste gerechten.
Toilet zag er schoon uit mag eigenlijk wel uitgebreid worden met nog een toilet en een urinoir voor mannen
inge-soori .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Het was gezellig druk bij Mayur Kitchen zaterdagavond. Het eten was lekker en voldoende. Wij hadden een menu voor 2 personen genomen met voor- hoofd - en nagerecht. Heerlijk gegeten
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Druk bezocht restaurant. Tafeltjes dicht op elkaar. Ons tafeltje: type terrastafel, wiebelig en zo stonden er meer. Dat viel tegen. Het eten was middelmatig: voor frituur hapjes hard beslag en weinig vulling, hoofd kipgerechtjes in verschillende sauzen in een niet al te schoon bakje, na klein ijsje met slagroom in een kapot schaaltje met gratis een karaf kraanwater. De bediening was wisselvallig van informatief tot geheimzinnig glimlachen en niets vertellen. Er werd lang gewacht met afruimen. En ik zou nooit bij de ingang willen zitten: belachelijk om daar gasten te plaatsen die steeds in de tocht zaten en waar de ober achterom moest wringen om bij de agenda te komen. Zou ik anders organiseren. Ik had ook de indruk dat de Iens-eters de kleine en minder comfortabele plaatsen kregen toegewezen. Geen tweede keer meer is onze conclusie.
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Heerlijk gegeten tijdens de IENS DinerDagen. Voorgerecht was wat standaard (3 gebakken stukjes aubergine, ui en linzen). Hoofdgerecht maakte het echter meer dan goed met een heerlijke variatie aan smaakvolle goed gekruide gerechten. Bediening was zeer vriendelijk en de zaak sfeervol ingericht.
Bartje V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Zowel de samosas als de Tandoori grill mix die we genomen hadden smaakten zeer goed, maar waren wel scherp gekruid. Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van pikant maar dit was nog best te doen. Als je helemaal niet pikant wil, lijkt het me het beste dit toch even te vermelden bij het bestellen. Ik weet wel niet in welke mate ze hierop nog kunnen anticiperen daar volgens mij de meeste gerechten reeds op voorhand zijn klaargemaakt of gemarineerd.
Een dessert hebben we niet meer besteld, daar we reeds te gevuld waren.

Dit adres blijft voor ons een aanrader. We keren zeker nog eens terug.
Marijn1402 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Wauw! Geweldig! Ik heb ontzettend lekker gegeten en de service was goed. Hoewel ik pas 14 ben spraken ze aan met ''u''. Ik had van te voren nog nooit echt Indiaas eten gehad. Maar na deze ervaring zou ik best wel naar India willen om het daar te proeven.
Ik heb de ''Chicken Tikka'' genomen, een gerecht bestaande uit -uiteraard- kip, gebakken in een speciale oven genaamd Tandoori. De rijst die erbij werd geserveerd was ontzettend (!) lekker en de kip was al even goed. Ik weet alleen niet of de rijst nou bij mijn gerecht hoorde of bij die van mijn ouders, maar als je het niet zou krijgen kun je het er vast en zeker bij bestellen.
Al met al; TOP! :D
AlientB .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Heerlijk pittige Paneer Madras gegeten, gecombineerd met een milde romig en zoet Navratan Korma. Veel keuze voor vegetariers. Mooie ambiance , lekkere stoelen en een fijne ongedwongen sfeer met super aardige bediening. De papadum vooraf en het heerlijke naanbrood erbij maakten de maaltijd helemaal af.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Samen met mijn dochter hier gegeten, We bestelden, na gevraagd advies, samen een echt compleet menu voor 2 personen.
We genoten hiervan in een sfeervolle entourage. Ook voldoende ruimte tussen de tafeltjes, een goed gesprek met je tafelgenoten is dus ook mogelijk.
De witte huiswijn was niet meer voorradig, geen probleem we kregen andere wijn voor dezelfde prijs. Prettige bediening en duidelijk advies en uitleg over de gerechten. Bijna aan het einde van de maaltijd kwam de kok zelf vragen of alles naar wens was. Nou,dat was zeker zo. Heerlijk Indiaas gegeten, niet te pittig en met voldoende variatie. Voorgerecht en daarna een tableau van diverse gerechten: Smoorvlees en vlees van de grill, lekkere warme groenten. Als toetje heerlijk mango-ijs met pistache noten en een kopje koffie/kruidenthee. Wij komen hier terug als we weer in Zwolle zijn!!
babsoonk .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Goed verzorgt geheel. Heerlijk gegeten, goede prijs/ kwaliteit verhouding en zeer vriendelijke bediening. Tevens mooie en smaakvolle inrichting.
esther106 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Heerlijk gegeten! Dit was voor mij een eerste kennismaking met de Indiase keuken, vandaar dat we voor het menu van de chef kozen. Een absolute aanrader! Modern, sfeervol restaurant met uitstekende bediening.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Met een vriendin gegeten en het verassingsmenu gekozen, omdat we graag van alles wilden proeven. Het personeel is erg vriendelijk, komt regelmatig vragen of alles naar wens is en legt goed uit wat er geserveerd wordt. Het eten was heerlijk. Van alles wat, verschillende smaken, geuren en mate van pittigheid. Het restaurant ziet er tip top uit. Ik kom hier graag nog een keer, dit is een aanrader als u eens iets anders wilt proberen.
marcnijenhuis .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Een heerlijke verrassing in het centrum van Zwolle. Mooie sfeer, ruim en smaakvol. Dat laatste geldt ook zéker voor het eten. Kiezen uit het enorme aanbod is lastig, want eigenlijk klinkt alles lekker. De gerechten zijn duidelijk omschreven, dat maakt het een stukje makkelijker. Het eten is heerlijk van smaak, super vers en (voor zover wij dat als Hollanders kunnen beoordelen) echt authentiek. Mooie opgediend, ruime porties en alles even lekker en verrassend. De kok kookt met liefde, dat proef je.
De bediening is erg gastvrij, vlot en kordaat. Wij zijn 'hooked' en we zullen hier zéker vaker gaan eten. Wat een vóndst. Aanwinst voor de stad!
Harold D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Ik tijdens de Iens dinerdagen gegeten bij Maye in Zwolle.

Eten:
We hadden het drie gangen verassingsmenu besteld. Het menu was goed in balans. Het hoofd gerecht bestond uit diverse gerechtjes met kip en gambas, geserveerd met rijst. Gerechtjes waren rijk van smaak. Erg lekker!
---
Service:
Het personeel van Mayur is zeer gastvrij en besteden veel aandacht aan hun klanten. Ook kwam de chef zelf vragen of alles naar wens was.
---
Mayur is stijlvol ingericht met Indiase elementen. Bovendien was er die avond live piano muziek van Jan Vayne!

Conclusie:
Eten van goede kwaliteit en zeer vriendelijke bediening.
Donato S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Genoten van een heerlijke 3 gangen diner met bijpassende wijn. De gerechten waren heerlijke. het voorgerecht de samosa met een uitje in kruiden waren heerlijke, een toevoeging aan elkaar. Het hoofdgerecht van verschillende indiaase speciliteiten waren ook heerlijk. De warme plaat met malse kip en garnalen was geweldig maar ook de verschillende groeten in een kruidenmix. De wijn die we bestelen, uitgezocht door Thérèse Boer paste ook bij de gerechten. Het ijs dessert was helaas was kristallig waardoor de smaak verloren ging. De bediening was ook erg vriendelijk en oplettend en niet opdringerig. Kregen netjes uitleg bij elk gerecht. Een aanrader en we gaan er zeker een keer terug.
haszing .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Vooraf heerlijke onion bhaji gegeten Daarna kip uit de tandoori oven en daarbij paneer madras. Kip was heerlijk mals en niet droog. de paneer heerlijk gekruid en pittig maar niet scherp. Een aanrader.
kenrick Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Heerlijk gegeten met hele vriendelijke en goede bediening ook kregen we lekkere grote porties...goede locatie midden in het centrum van Zwolle. Zal hier zeker vaker terug komen!
Rodolfo R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Omdat we van Indiaas eten houden weer gegeten bij Mayurs Kitschen.
Dit keer waren de curries rijker van smaak en hebben we echt heerlijk gegeten.
De meeste curries waren vegetarisch, rijk van smaak, vers en goed van structuur.
Een tafelgenoot at Tandoori Kip en was ook heel enthusiast.
De sfeer is netjes en modern. De bediening is vriendelijk en het eten heerlijk. Hier gaan we vaker eten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
In oosterse sferen eet je hier o.a. mooie curry's. We kozen voor het chef's menu. Pasteitje, Ui en een koekje van linzen was het voorgerecht. Curry's met Safraanrijst kwam hierna. Wat ijs met slagroom na.
Er wordt niet direct uitgelegd wat je gaat eten. De mooie Indiase namen zeggen ons natuurlijk niet veel. Het nagerecht is erg simpel.
Wel lekker en voor een normale prijs.