Mayur Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mayur Kitchen

Namasté! Mayur Kitchen, aan de Melkmarkt, is het India van Zwolle. Hier geniet je van heerlijke Indiase gerechten.

Mayur Kitchen laat je kennismaken met diverse gerechten uit de Indiase keuken, maar ook uit de smakelijke keuken van Bangladesh. Smaakvolle, authentieke en gevarieerde vlees- of visgerechten die met liefde en passie voor beide keukens zijn bereid. En dat proef je!

Ervaar een stukje India met verrassende en inspirerende gerechtjes. Een plek waar een explosie van verschillende geuren, kleuren en smaken samenkomen en waar kruiden, specerijen en groenten de boventoon voeren.

Vraag je naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes. Een mogelijkheid om ultiem te genieten van al het lekkers dat deze keukens te bieden hebben!

Maak een reis door India met pure smaken, heerlijke geuren en prachtige kleuren bij restaurant Mayur Kitchen in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gezellig restaurant om Indiaas te eten. Vooral de kip Marco polo viel goed in de smaak en het naan was ook erg lekker.
Sieja L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijke kruiden, mooi gepresenteerd. De bediening kwam wat onzeker over. De kok/eigenaar kwam vragen hoe we het eten en de tijdigheid vonden. Prima! Heerlijk versgebakken naanbrood.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk eten, Mayur Kitchen maakte de flinke verwachtingen helemaal waar. Voor mini mix grill uit de Tandoori oven, hoofd vrij pittige lamscurry, ijsje toe. Alleen dat je meermalen 'moet' vragen waar de bestelde drankjes blijven omdat het wel erg lang duurt, en dat terwijl er genoeg gastvrouwen zijn, is echt voor verbetering vatbaar. In de loop van de avond ging het aanmerkelijk beter.
Al met al zeker een aanrader!
Jorn V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Toch teleurstellend. Eten was niet slecht, maar niet speciaal. Bediening is naar mijn mening niet helemaal geschikt voor de horeca...
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We werden niet ontvangen. Serveerster was wel heel aardig maar sprak alleen Engels. De communicatie was echter stroef en terughoudend ondanks dat wij zelf ook goed Engels spreken. De eigenaar/ kok was bijzonder aardig.zou zich wat meer kunnen laten zien. Het eten is nl wel goed en lekker de gastvrijheid en ontvangst en uitleg bij menu kunnen beter,
Wenda L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Lieve mensen, heerlijk (hoofd-)gerecht gehad, leuke schaaltjes vol met smaakvolle gerechten. De dame kwam naar ons toe na het hoofdgerecht of we een andere kip nog wilden proberen waarna we nog een kippenpootje kregen, heel leuk! We moesten wel zelf de 20% actie van Iens benoemen voordat de korting er af g
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Niet best. Eten was flauw en weinig verfijnt. Was een tijdje geleden echt beter.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk Indiaas eten. De eigenaar doet er alles aan iedereen het naar het zin te maken.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Keurig en gezellig restaurant met heel goed indiaas eten, waaraan veel zorg werd besteed. Helaas nogal kleine wijnglazen met bescheiden vulling. Leuk om te weten dat het begon vanuit een woonhuis.
Jelske W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Altijd heerlijk eten bij Mayur Kitchen. Ben er nu vaak genoeg geweest om te kunnen zeggen dat de kwaliteit altijd top is. Eigenaar is altijd even blij om je weer te zien en dankbaar voor al zijn gasten :-)
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
gezellig en lekker met een herkenbaar Indiaas sfeertje.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk en authentiek (denk ik) eten. Aanrader!
JanCoert T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
De afzuiging is niet goed op orde want bij thuiskomst bleek ik een erge etenslucht in mijn kleding mee te dragen.
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Leuk . Het geluid van de muziek werd gedempt toen wij daarnaar vroegen . Vriendelijk personeel.
G. W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het zitje achter de entree is niet erg plezierig. Het voorafje “uien balletjes” smaakloos en erg vet (olieachtig) s’nachts erg last van maag gekregen. Hoofdmaaltijd smakelijk. Verder een prima restaurant met goede service
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van het proeverijenmenu.
De kroon op de 70e verjaardag van mijn man! Hij werd verrast met een vuurwerkfontein op zijn dessert. Mayur Kitchen.. .. we waren er al vaker geweest. Het blijft een aanrader!
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk Indiaas gegeten in Zwolle. Het restaurant oogt modern klassiek, met goede fauteuiltjes en ruime tafels. Voor vegetariërs uiteraard veel keuze, gekozen voor de samosas en de uienballen, beide heerlijk gekruid en als hoofd de Navratan Korma en de hete kip tikka. Beide erg lekker en de laatste zeker niet te heet. Een aanrader met goede prijs kwaliteit. Met als toetje een lassie, yoghurt drankje en een koffie, helemaal compleet.
Kwai Chun C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
De gastheer is heel vriendelijk, hij lost problemen kosteloos op. Verder is de sfeer van het restaurant knus.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Boven verwachting: heerlijk gegeten. Ontzettend vriendelijke bediening: helemaal top. Ga er snel weer naartoe.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Op een zaterdagavond met vier personen heerlijk Indiaas gegeten bij Mayur Kitchen. We hebben alle vier het proeverij menu genomen en werden niet teleurgesteld. Hoewel de geserveerde porties klein lijken, kun je gewoon bijbestellen als je dat wilt. Leuk detail is dat de chef persoonlijk even aan tafel komt vragen of alles naar wens is. De bediening is ook zeer vriendelijk en de ambiance is prettig. Het meubilair kan wel een kleine opknapbeurt gebruiken. Al met al een prima restaurant waar ik graag nog een keer kom eten!