Mayur Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mayur Kitchen

Namasté! Mayur Kitchen, aan de Melkmarkt, is het India van Zwolle. Hier geniet je van heerlijke Indiase gerechten.

Mayur Kitchen laat je kennismaken met diverse gerechten uit de Indiase keuken, maar ook uit de smakelijke keuken van Bangladesh. Smaakvolle, authentieke en gevarieerde vlees- of visgerechten die met liefde en passie voor beide keukens zijn bereid. En dat proef je!

Ervaar een stukje India met verrassende en inspirerende gerechtjes. Een plek waar een explosie van verschillende geuren, kleuren en smaken samenkomen en waar kruiden, specerijen en groenten de boventoon voeren.

Vraag je naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes. Een mogelijkheid om ultiem te genieten van al het lekkers dat deze keukens te bieden hebben!

Maak een reis door India met pure smaken, heerlijke geuren en prachtige kleuren bij restaurant Mayur Kitchen in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

Rene D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Enorm lange wachttijden.
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Niet goed gezien. Voelde wel aangenaam
Pamela W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten met ons gezin. We waanden ons weer in India! De kip was lekker mals en de paneer was net als in India. Alleen maar lof.
jetverbaan .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten! Verrukkelijke soep vooraf, daarna drie gerechten besteld, alle drie erg goed! We zijn fan van de Indiase keuken en van dit restaurant! Een aanrader dus!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Majur Kitchen heet eigenlijk het India van Zwolle. Erg verwarrend dat op de ramen een andere naam staat.
De bediening was matig. Zo heb ik deze avond vegetarisch gegeten en zei de serveerder “een schaaltje met kip”, dat is niet handig en helemaal niet als er ook geen kip in zit. Verder vroeg ik naar een zoute lassi. Die stond niet op de kaart maar kreeg deze wel. Dat vind ik nu weer uitstekend. Ik vond het eten lekker.
Ik geloof oprecht dat ze open staan voor opmerkingen en dat resulteert voor mij in een positieve score. Ook dit restaurant zou ik aanbevelen onder mijn vrienden en relaties.
wim T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Stoel zijn te laag
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Prima 4-gangen menu met vooraf linzensoep en wat hapjes tandoori. Hoofdgerechtjes met van alles wat van prima kwaliteit. Extra vermeld mag het lekkere Peshwari naan dat we erbij gevraagd hadden. Erbij dronken we een prima witte wijn.
agnes W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Echt goeie curry's met duidelijke aanduiding in de menukaart over de scherpte. Ook de aanduidingen voor gluten, lactose en vegetarisch zijn aanwezig dus iedereen kan komen eten. Heerlijke smaken en bijzonder aardige bediening.
Heleen N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zeer prettig restaurant met een verrassende en smakelijk verzorgde keuken. Het kokosijs en- Indiase ijs enorme aanrader.
Ay Lien T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Hele goede service.
Zeer klantgericht, eten was heerlijk
Sulaiman S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ben fan van Indiaas eten en op verschillende plekken Indiaas gegeten. Hier viel het helaas tegen, dat komt waarschijnlijk omdat ik een hogere standaard ben gewend. Overigens een leuke sfeer wat er hangt.
Jm B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Voor een Indier weinig vegetarisch op het menu
Ivan T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wij waren met onze twee kids van 14 en 19, zij vonden het superlekker en wij ook! Fijne bediening en lekker eten. We komen zeker weer terug.
Max A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het was een heel positieve ervaring en de service (het bedienende personeel) was zeer hartelijk. Ik zou meer dan 100% goed geven als dat mogelijk was! Ga zo door!
Annemarie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De linzensoep en poppadums waren lekker, verder was het eten matig. Niet de intense smaken die je van de Indiase keuken verwacht. De samosa erg vet. Ambiance en service wel prima!
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Het eten is wel redelijk goed.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vanavond enorm lekker gegeten. Een verrassingsmenu genomen waarbij je van allerlei heerlijke gerechten uit de Indiase keuken kunt proeven. Echt een aanrader. Een hele vriendelijke bediening ook. Prachtig restaurant. Ik kom gauw weer eens terug
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een smaaksensatie!! Heerlijk gegeten en ontzettend genoten van de proeverij, een echte aanrader als je veel smaken wil proeven. Zalig!!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Super heerlijk gegeten. Een echte smaaksensatie. De Mayer proeverij is een aanrader. De bediening is zeer vriendelijk. TOP
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een Smaaksensatie!! Heerlijk gegeten en ontzettend genoten van de proeverij. Een echte aanrader! De bediening was ontzettend vriendelijk, Super!