Mayur Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mayur Kitchen

Namasté! Mayur Kitchen, aan de Melkmarkt, is het India van Zwolle. Hier geniet je van heerlijke Indiase gerechten.

Mayur Kitchen laat je kennismaken met diverse gerechten uit de Indiase keuken, maar ook uit de smakelijke keuken van Bangladesh. Smaakvolle, authentieke en gevarieerde vlees- of visgerechten die met liefde en passie voor beide keukens zijn bereid. En dat proef je!

Ervaar een stukje India met verrassende en inspirerende gerechtjes. Een plek waar een explosie van verschillende geuren, kleuren en smaken samenkomen en waar kruiden, specerijen en groenten de boventoon voeren.

Vraag je naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes. Een mogelijkheid om ultiem te genieten van al het lekkers dat deze keukens te bieden hebben!

Maak een reis door India met pure smaken, heerlijke geuren en prachtige kleuren bij restaurant Mayur Kitchen in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

Chris K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk Indiaas eten. De eigenaar doet er alles aan iedereen het naar het zin te maken.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Keurig en gezellig restaurant met heel goed indiaas eten, waaraan veel zorg werd besteed. Helaas nogal kleine wijnglazen met bescheiden vulling. Leuk om te weten dat het begon vanuit een woonhuis.
Jelske W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Altijd heerlijk eten bij Mayur Kitchen. Ben er nu vaak genoeg geweest om te kunnen zeggen dat de kwaliteit altijd top is. Eigenaar is altijd even blij om je weer te zien en dankbaar voor al zijn gasten :-)
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
gezellig en lekker met een herkenbaar Indiaas sfeertje.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk en authentiek (denk ik) eten. Aanrader!
JanCoert T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
De afzuiging is niet goed op orde want bij thuiskomst bleek ik een erge etenslucht in mijn kleding mee te dragen.
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Leuk . Het geluid van de muziek werd gedempt toen wij daarnaar vroegen . Vriendelijk personeel.
G. W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het zitje achter de entree is niet erg plezierig. Het voorafje “uien balletjes” smaakloos en erg vet (olieachtig) s’nachts erg last van maag gekregen. Hoofdmaaltijd smakelijk. Verder een prima restaurant met goede service
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van het proeverijenmenu.
De kroon op de 70e verjaardag van mijn man! Hij werd verrast met een vuurwerkfontein op zijn dessert. Mayur Kitchen.. .. we waren er al vaker geweest. Het blijft een aanrader!
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk Indiaas gegeten in Zwolle. Het restaurant oogt modern klassiek, met goede fauteuiltjes en ruime tafels. Voor vegetariërs uiteraard veel keuze, gekozen voor de samosas en de uienballen, beide heerlijk gekruid en als hoofd de Navratan Korma en de hete kip tikka. Beide erg lekker en de laatste zeker niet te heet. Een aanrader met goede prijs kwaliteit. Met als toetje een lassie, yoghurt drankje en een koffie, helemaal compleet.
Kwai Chun C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
De gastheer is heel vriendelijk, hij lost problemen kosteloos op. Verder is de sfeer van het restaurant knus.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Boven verwachting: heerlijk gegeten. Ontzettend vriendelijke bediening: helemaal top. Ga er snel weer naartoe.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Op een zaterdagavond met vier personen heerlijk Indiaas gegeten bij Mayur Kitchen. We hebben alle vier het proeverij menu genomen en werden niet teleurgesteld. Hoewel de geserveerde porties klein lijken, kun je gewoon bijbestellen als je dat wilt. Leuk detail is dat de chef persoonlijk even aan tafel komt vragen of alles naar wens is. De bediening is ook zeer vriendelijk en de ambiance is prettig. Het meubilair kan wel een kleine opknapbeurt gebruiken. Al met al een prima restaurant waar ik graag nog een keer kom eten!
Harriët V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vriendelijke benadering en bediening. We kozen de proeverij, 8 kleine voor-en hoofdgerechtjes en 2 kleine nagerechtjes. Het was allemaal heel smakelijk maar de 2 kleine nagerechtjes waren helaas piepklein en met 2 happen op, niet echt in verhouding met de rest en kwa prijs-kwaliteitverhouding dus niet okay. Ik zou daarom niet weer voor de proeverij kiezen. Pluspuntje, we mochten tijdens het hoofdgerecht wel een keer een paar gerechtjes bijbestellen (zonder bijbetaling).
Leuk dat de eigenaar langs alle tafels liep voor een kort ongedwongen praatje en na het afrekenen mocht ik een keer grabbelen in een bakje met kortingsbonnen voor een volgende keer, grappig!
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vriendelijke bediening, ondanks de drukte geen lange wachttijden.
Als voorgerecht de Samosa gekozen met heerlijke indiase kruiden, de palak paneer is ook erg goed, de kip marco polo vonden we iets minder, te weinig gekruid en een beetje saai. Het indiase ijs viel ons een beetje tegen, de hoeveelheid was minimaal en we proefden niet de beloofde mango smaak in het ijs.
We waren er op een zaterdag avond. Het was erg druk en rumoerig. Ik zou zelf niet meer kiezen voor deze avond in dit restaurant. De stoelen zijn over de datum en aan vervanging toe.
henk V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
vriendelijke goede bediening, geen overbodige vragen over ons bezoek.
Roelien L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten is zalig en de bediening super aardig. Kortom een top restaurant!!
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De inrichting is afwijkend van wat wij kennen van vergelijkbare restaurants en dan bedoel ik dit positief. Ontvangst was prima. Als vegetarier had ik de keuze uit oa huisgemaakte kaasgerechten maar dat had ik nog nooit geproefd, geen probleem, de kok maakte een klein hapje voor mij dat ik het gerecht kon proberen, top! Daardoor een nieuwe smaakbeleving rijker! De pittigheid van de gerechten mag wat scherper.. dus volgende keer melden we dat wel omdat wij wel van echt pittig houden.
We komen hier weer.
Matthew L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Samen een proeverij genomen. Lekkere combinatie van de vele lekkere gerechten die op de kaart staan. Niet alles even genieten, maar al met al erg lekker. Bediening was jammer genoeg veel te snel, waardoor we na een klein uur al uitgegeten waren. Ook werd niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden. Toch voldoende op dat punt, omdat de eigenaar (die tevens kookt) kwam vragen hoe we het vonden en op verzoek nog een extra gerechtje aan de proeverij toevoegde. Gaan zeker nog een keer terug, maar dat heeft eerlijkheidshalve ook te maken met gebrek aan concurrentie voor deze keuken.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
+ Goede smaken
+ Vriendelijke bediening

- Erge lange wachttijden
- Gerechten/hoeveelheid klein en daardoor tamelijk duur
- Na een milde aanmerking over de wachttijden werd de nota zonder pardon met 25% (!) verlaagd. Dit geeft hernieuwd geen goed gevoel over de initiële prijsstelling.