Mayur Kitchen

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mayur Kitchen

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

Jonnie en Therese van De Librije over Mayur:

"Een goed Indiaas restaurant. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en het eten is kwalitatief goed. Vraag hier naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes."

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

Jouw recensie over het restaurant Mayur Kitchen

Robin T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Goed voedsel voor een prima prijs, vriendelijk personeel. Gemoedelijke sfeer, je voelt je er welkom en hebt echt het gevoel dat je in India aan het eten bent
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten met vriendinnen. Minpuntje was: damestoilet niet schoon. Lang wachten om af te rekenen en korting wordt niet ongevraagd gegeven.
Laurens H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wellicht iets vaker informeren voor drinken etc. Verder heerlijk eten!
Desire N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Menu voor twee personen genomen. Geen grote hoeveelheden eten verwachten, had voor mij iets meer vleesgerechten bij gekund.
We hebben a la carte een toetje gegeten: twee halve billetjes kokosijs, een toef slagroom en wat kokosrasp voor €6.75. Dat is echt te veel, beetje schandalig dat ze dat er voor vragen.
Bediening en inrichting zijn prima, je moet wel vragen om de iens-korting, deze wordt niet vanzelf al verrekend.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Goed gegeten. Goede bedienning. Prijs behoorlijk tot duur.
M. P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk eten, lekker spicy maar ook subtiel. Zeer vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant met authentieke Indiaase sfeer. Omdat we niet goed wisten wat we moesten bestellen hadden we maar twee schotels besteld met verschillende gerechten. Het was heerlijk, zelfs de kinderen hebben ervan genoten!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Meerdere malen in dit prachtige restaurant gegeten. Ditmaal om ons 15-jarig huwelijk te vieren. We hebben de Chef's special besteld. De linzensoep was heerlijk. Bij het hoofdgerecht bleken de porties erg klein. Normaal geen probleem omdat je bij kunt bestellen wanneer rijst e.d. op is.
Ik vond de bediening ditmaal zwaar onder de maat. We hebben telkens zelf om drinken moeten vragen. Wanneer dit werd geserveerd bleek dit meerdere malen niet te kloppen. Drankjes vergeten, glazen niet mee genomen e.d. Borden e.d. werden niet tijdig weg gehaald en stonden er nog toen de nieuwe gang kwam.
Kortom, eten was geweldig zoals gewoonlijk maar bediening was ditmaal ver onder de maat. Ook de 30% korting bleek bij thuiskomst niet verrekend te zijn. Hierdoor ook nog 70 euro te veel betaald.
Rene T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten was goed, service en bediening liet helaas wat te wensen over omdat we erg lang moesten wachten op drinken. Op eten is niet erg om te wachten maar lang op drinken wachten is niet fijn. Bij het afrekenen is achteraf niet de beloofde korting verwerkt, maar omdat mijn vrouw had afgerekend kwam ik er pas thuis achter dat de automatische korting van 30% niet verwerkt was icm 5 personen boeken, ik heb direct bij thuiskomst bonnetje gemaild naar het restaurant en de mail waarin staat over die korting maar tot op heden nog geen bericht terug ontvangen. Dit was een avond met een ervaring die wij niet gewend of eerder mee hebben gemaakt bij deze gastheer en gastvrouw.
Soefaan A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Doordat het zaterdagavond was en het restaurant vol zat, waren de wachttijden iets langer dan normaal.
Het gereserveerde eten was wederom om van te smullen.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heel vriendelijk personeel , die weten hoe ze de gasten moeten ontvangen. Eten is verrassend .
ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Aardige ontvangst en bediening. Heerlijk met vier personen gegeten. Vis en kip en vega. Ruime extra gerechten als rijst, spinazie en een curry voor ons allen. Heerlijke wijn en bier en lassie. We waren allemaal blij met onze keuze voor dit vriendelijke restaurant en we komen zeker terug als we Zwolle weer bezoeken. Van harte aanbevolen dus!!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima eten met authentieke indiaase smaak. Eentonig van smaak. Bij gegeven Groenten van matige smaak. Porties aan de kleine kant.
E. M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima kwaliteit maar niet heel uitgesproken. Locatie is goed, midden in de stad. Prijs is relatief hoog. Service is wel prima.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten! Toch altijd weer zo heerlijk de lams met spinazie!! Vriendelijk bediening en goede communicatie. Dank!
Linhdan N.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Eten was prima! Alleen de aardappel was onder gekookt.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten. Het eten was lekker en pittig. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en attent. We hebben al vaker gegeten bij Mayur Kitchen en we hebben nog nooit klachten gehad. Wij komen zeker nog een keer genieten van het heerlijke eten en goede sfeer.
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker eten, redelijk geprijst
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk smakelijke gerechten
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik had iets smaakvollere gerechten verwacht bij Mayur. Het was lekker, maar het mocht iets meer body hebben waardoor je die echte India beleving krijgt. Bediening was prima. Wel wat verwarring over de rekening. Ik had met 20% korting gereserveerd maar bij het afrekenen werd mij verteld dat de korting alleen bij een bepaald keuzemenu gold. Dit werd vooraf niet vermeld bij het reserveren. Gelukkig was de eigenaar van Mayur zo sympathiek om de korting alsnog te geven en mij zelfs 20% korting op de eerstvolgende rekening te bieden. We komen nog eens terug.