Mayur Kitchen

Melkmarkt 42 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Mayur Kitchen

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

Jonnie en Therese van De Librije over Mayur:

"Een goed Indiaas restaurant. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en het eten is kwalitatief goed. Vraag hier naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes."

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Vlastimil N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leker, en goeie erfaring.
Desert kan iets grotere worden.
Vriendelijke en snelle servis.
Wij kunnen deze restaurant alleen anraden.
FRANSWIL .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst , gerechten redelijk van smaak ,hoeveelheid minimaal . waardoor de totale prijs aan de hoge kant is . Wij waren met de AH-bon . Misschien is dat de oorzaak , maar dat mag niet de oorzaak zijn .
jan-oude-luttikhuis .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met Iens ah actie( een menu gratis) , teleurstellend dat we niet van de kaart mochten kiezen( terwijl je dan ook op het bedrag van 32,50 uit zou komen pp of zelfs iets hoger maar ook dat is dan geen probleem. Eten was goed van smaak maar monotoon( kip , kip en nog eens kip). Na vragen kregen we een schaaltje lamsvlees stukjes erbij.
Jammer voor Mayyr resto want je kunt de klant kennis laten maken met meer dan alleen kip!
Lia0320 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Jammer genoeg was de kip tandoori niet helemaal gaar. Het eten zou iets pittiger mogen zijn. Personeel is vriendelijk. Geen wachttijd.
Jon G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima Indiaas eten in ' Het India van Zwolle '. Hoewel het omgekeerd op de beide glazen deuren vermeld staat. We waren met z'n achten begin 2017 op een koude avond aldaar. Min puntje zou kunnen zijn dat elke keer dat er mensen binnen kwamen er tevens een koude golf ook binnen kwam.
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk eten. Alsof ik weer even in India was!
Hanny H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
genoten van de soms onbekende gerechten, die prima uitgelegd werden. Alle gerechten kunnen naar wens bijgevuld worden, heel prettig voor grote eters. Voor gemiddelde eters meer dan voldoende.
Ali H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima gegeten en goede bediening! Het restaurant was nog in kerstsfeer en gezellig ingericht. Als ik normaal € 32,50 voor zo'n verrassingsmenu zou betalen dan zou ik teleurgesteld zijn! Te weinig waar voor je geld! Maar ik zie bij veel restaurants dat ze met de AH actie minder of simpeler eten geven, omdat het menu van de 2e persoon gratis is. Dit is natuurlijk jammer en waarschijnlijk niet de opzet.
Christina D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
heerlijk gegeten. leuk om verschillende gerechten de kunnen proberen. voor kinderen misschien iets minder scherp. een aanrader.
Rose-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben hier gegeten met de AH zegelactie. We zouden 9 verrassingsgerechtjes krijgen (ik telde 8, maar vooruit). Ik vond het eten niet bijzonder, ik miste de pittigheid en zeker ook de paneer. Twee bakjes hebben we helemaal niet leeggegeten, waren gewoon niet lekker (een soort verbande spinazie en een veel te zoet groentenmengsel) Het duurde heel lang voordat we een tweede drankje konden bestellen, toen waren we al bij het toetje aangekomen. Het ergste was nog wel dat het heel koud was in het restaurant en enorm tochtig. Elke keer als er mensen naar binnen of naar buiten gingen kwam er een ijskoude windvlaag door de hele zaak. Verkassen naar het achterste deel van het restaurant hielp weinig. Achteraf viel de prijs ook tegen voor wat het was. Jammer, ik had hier veel meer van verwacht !
V.H. V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Hoegenaamd geen negatieve punten te noemen.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Echt (over)heerlijk eten voor een prima prijs! Gezellige inrichting en gastvrij ontvangst
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. Lekker eten, niet te scherp. Hier kom ik nog eens terug. Er is nog een Indiaas restaurant in Zwolle. Daar was het eten veel scherper ook al zou dat niet zo zijn. Hier klopt het met de kaart.
hwvdwjk .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
AH verrassingsmenu gegeten met 6 personen. Soep vooraf, daarna diverse gerechten van zoet tot pittig met rijst en gebakken aardappeltjes op Indiase wijze. Gewoon lekker van alles wat proeven. Mmmm echt de moeite waard. Toetje bestond uit stukje mangoijs, een soort cakje en pundding met slagroom erbij. Ook heerlijk. Personeel is zeer vriendelijk. Vraagt of alles naar wens is en je kunt zonder problemen nog wat bijbestellen. Wij gaan zeker weer.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het is hier heerlijk eten. vriendelijke bediening. We hebben alweer gereserveerd voor een volgende keer eten daar. De gerechten zijn zeer smaakvol.
imim .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Eten erg lekker, het hoofdgerecht was een proeverij van vele kleine gerechtjes, Leuke kennismaking met Indiaas eten. Erg vriendelijke bediening. Echter wij moesten 32.50 betalen voor een 3 gangen diner terwijl er voor de Kerst een uitgebreid 3 gangen diner aangeboden werd voor 29.50. Vind ik jammer omdat je meedoet aan de AH actie. Dan moet je de prijs als zaak niet zelf gaan ophogen om er toch aan te verdienen. Dan moet je er niet aan meedoen.
Annemartine C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
gerechten waren redelijk tot goed, een aantal waren wat vlak van smaak. De bediening was vriendelijk, maar niet erg alert: tafels die leeg kwamen werden niet snel afgeruimd. Verlichting was niet goed, een van de lampen scheen in mijn gezicht en viel niet bij te stellen.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Bij Mayur Kitchen doen ze hun werk duidelijk met plezier. Ze geven je het gevoel dat je belangrijk bent, zijn vriendelijk en voorkomend. Het eten is exclusief (je krijgt niet zoveel), maar het is heel verfijnd en erg lekker. Het is voor ons precies genoeg (we zijn geen grote eters). Het nagerecht mag van mij best iets meer zijn voor het geld dat je ervoor betaalt, want wat ze je voorzetten is werkelijk heerlijk, maar helaas best klein.
We (mijn dochter en ik) vonden het heerlijk: we komen zeker nog eens terug! Een prachtig sfeervol restaurant met heerlijk, fantasierijk klaargemaakt eten. En een hoffelijke bediening
Christien P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!
Voelt alsof we weer in India zijn, ons favoriete vakantieland.
Bediening is erg gastvrij en de sfeer is ook goed.