Mayur Kitchen

Melkmarkt 42 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Mayur Kitchen

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

Jonnie en Therese van De Librije over Mayur:

"Een goed Indiaas restaurant. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en het eten is kwalitatief goed. Vraag hier naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes."

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Het eten was zoals altijd weer heerlijk. Een gezellige avond gehad in een goede sfeer en met een goede service.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Met z'n vieren hier gegeten. Gezellige sfeer. Moesten wel lang wachten op de voorgerechten, die wel klein waren.... De hoofdgerechten waren beter qua portie en smaakten verrukkelijk. We hadden zowel lam als kopgerechten en alles was smakelijk, mals en qua pittigheid zoals aangegeven op de kaart (dat is wel handig). Kopje koffie tot slot. Bediening wat traag, wel vriendelijk. Prijs best wel hoog in verhouding tot het eten. Prima huiswijn.
Dani P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Mayur heeft een goede en gevarieerde keuken. Vriendelijk en snel personeel samen met de eigentijdse inrichting maakt het een fijn diner.
Elise M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Er werden wat fouten gemaakt in de bestelling. Die werden echter onmiddellijk prima hersteld met daarbij excuses en een extraatje.
Arjen K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prima gegeten. Vriendelijke bediening
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten!
Steven P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Was heerlijk, echt even weer iets anders.
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Makkelijk te reserveren. Goed restaurant. Rustige inrichting, sfeervol. Het eten is genoeg en lekker.
Vriendelijke bediening!
DaanVeen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dankzij de AH-actie was het goed betaalbaar. Als ik de volle prijs had moeten betalen, had ik het te duur gevonden.
Het eten was wel van goede kwaliteit, maar de presentatie en de service was minder. We werden niet beleefd aangesproken, en soms werd met maar letterlijk 1 woord uitgelegd wat we te eten kregen.
John P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk eten we gaan er vaker wat eten en dan van de kaart.
Dit is erg lekker eten voor een goede prijs en een leuke omgeving.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Vooral de variatie in gerechten was erg fijn. Ik ken de Indiase keuken nog niet zo goed. Dus als je alles kan proeven is dat ontzettend leuk.
Flower P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijke verrassende kleine gerechten gegeten met zijn 2en.
Fijne smaken en goede porties!
Iets duurder dan ik had verwacht,
voor de actie van AH.
Maar dat was ik al snel vergeten.
Vlastimil N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leker, en goeie erfaring.
Desert kan iets grotere worden.
Vriendelijke en snelle servis.
Wij kunnen deze restaurant alleen anraden.
FRANSWIL .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst , gerechten redelijk van smaak ,hoeveelheid minimaal . waardoor de totale prijs aan de hoge kant is . Wij waren met de AH-bon . Misschien is dat de oorzaak , maar dat mag niet de oorzaak zijn .
jan-oude-luttikhuis .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met Iens ah actie( een menu gratis) , teleurstellend dat we niet van de kaart mochten kiezen( terwijl je dan ook op het bedrag van 32,50 uit zou komen pp of zelfs iets hoger maar ook dat is dan geen probleem. Eten was goed van smaak maar monotoon( kip , kip en nog eens kip). Na vragen kregen we een schaaltje lamsvlees stukjes erbij.
Jammer voor Mayyr resto want je kunt de klant kennis laten maken met meer dan alleen kip!
Lia0320 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Jammer genoeg was de kip tandoori niet helemaal gaar. Het eten zou iets pittiger mogen zijn. Personeel is vriendelijk. Geen wachttijd.
Jon G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima Indiaas eten in ' Het India van Zwolle '. Hoewel het omgekeerd op de beide glazen deuren vermeld staat. We waren met z'n achten begin 2017 op een koude avond aldaar. Min puntje zou kunnen zijn dat elke keer dat er mensen binnen kwamen er tevens een koude golf ook binnen kwam.
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk eten. Alsof ik weer even in India was!
Hanny H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
genoten van de soms onbekende gerechten, die prima uitgelegd werden. Alle gerechten kunnen naar wens bijgevuld worden, heel prettig voor grote eters. Voor gemiddelde eters meer dan voldoende.