Mayur Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mayur Kitchen

Namasté! Mayur Kitchen, aan de Melkmarkt, is het India van Zwolle. Hier geniet je van heerlijke Indiase gerechten.

Mayur Kitchen laat je kennismaken met diverse gerechten uit de Indiase keuken, maar ook uit de smakelijke keuken van Bangladesh. Smaakvolle, authentieke en gevarieerde vlees- of visgerechten die met liefde en passie voor beide keukens zijn bereid. En dat proef je!

Ervaar een stukje India met verrassende en inspirerende gerechtjes. Een plek waar een explosie van verschillende geuren, kleuren en smaken samenkomen en waar kruiden, specerijen en groenten de boventoon voeren.

Vraag je naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes. Een mogelijkheid om ultiem te genieten van al het lekkers dat deze keukens te bieden hebben!

Maak een reis door India met pure smaken, heerlijke geuren en prachtige kleuren bij restaurant Mayur Kitchen in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

Jouw recensie over het restaurant Mayur Kitchen

Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Vriendelijke bediening
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Goede service en heerlijk eten!
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
heerlijk gegeten en goede service. we hadden maar 1 uur, maar dat was geen probleem. ze hebben ervoor gezorgd dat we ons eten op tijd hadden. het was genoeg en de service was top!
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Kwaliteit van de gerechten wisselt sterk, de kwaliteit en smaak is niet erg constant, zelfs niet als je hetzelfde gerecht besteld. Het varieert van matig/voldoende tot ruim voldoende/goed. De eigenaar/gastheer is heel vriendelijk en attent. Het zou mooi zijn als hij de smaak en kwaliteit constanter zou krijgen, want de potentie is er zeker. Deel van de bediening komt onervaren en niet erg assertief over.
mariannejan-willem .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Aan de hand van de goede recensies hier gaan eten. We kozen voor de proeverij van gerechten. Dit viel wat tegen. Het vlees maakte het nog enigsinds goed! Maar het garnituur was elke ronde ondermaats.
Ook bijzonder dat wij op een zaterdagavond in mei om 20:45 nog helemaal alleen in het restaurant zaten.. Daarnaast leek het van buitenaf gesloten.
De bediening was ontzettend vriendelijk en hartelijk.
Prijs kwaliteit verhouding was een beetje scheef. Te duur voor de kwaliteit die je krijgt. Niet slecht maar een beetje matig...
Geen echte aanrader wat ons betreft.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Wij komen zeker terug.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Wat een topper. Zelfs de kok kwam
aan tafel om uit te leggen wat het
eten was. Een aanrader.
Friendsz J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ik snap hier de hoge recensies niet! Ik ben van Indiase afkomst en kom er nog steeds regelmatig. Het eten hier heeft totaal NIKS met Indiaas heten te maken. Dit mag je niet eens Indiaas eten noemen. Het was zelfs rondruit smerig. Ik moest er zelfs af en toe van kokhalzen. De naan was hard en droog en de curries om te huilen. De magnetron die om de haverklap afging.. Een magnetron in een restaurant?? Wees gewaarschuwd
Parwaneh P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
ik ben erg gevoelig voor pittig eten.. daar werd ik heel goed bij geholpen door de kok die persoonlijk naar ons toekwam om mij te helpen.

Een gekruid gerecht gekozen ( die normaal pittig wordt bereid ) maar voor mij aangepast naar mild gekruid... echt heerlijk !! Proefde ook geen pit zoals beloofd.

Verder was de bediening top ! Erg vriendelijk en vrolijk allemaal.
De decoratie en achtergrond muziek was erg romantisch .. kortom ontspannen avond gehad !!

Mijn avond was door jullie compleet ! Dankjulliewel :D
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker gegeten, gamba's en tandoori kip was heerlijk, het eten kwam snel wat fijn was, want we hadden honger, vriendelijke bediening, leuke inrichting.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Kleine porties en behoorlijk aan de prijs, zeker icm de matige kwaliteit van het eten.
Voorheen beter gegeten.
Christa E.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Lekker gegeten bij dit Indiaas restaurant. Prijzen waren aan de hoge kant voor de porties die we kregen. maar het smaakte allemaal heerlijk spicy. minpunt zijn de grote stoelen met brede leuningen waardoor het lastig is om uit je stoel te komen als het hele restaurant vol zit.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Very good.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gezellig restaurant om Indiaas te eten. Vooral de kip Marco polo viel goed in de smaak en het naan was ook erg lekker.
Sieja L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijke kruiden, mooi gepresenteerd. De bediening kwam wat onzeker over. De kok/eigenaar kwam vragen hoe we het eten en de tijdigheid vonden. Prima! Heerlijk versgebakken naanbrood.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk eten, Mayur Kitchen maakte de flinke verwachtingen helemaal waar. Voor mini mix grill uit de Tandoori oven, hoofd vrij pittige lamscurry, ijsje toe. Alleen dat je meermalen 'moet' vragen waar de bestelde drankjes blijven omdat het wel erg lang duurt, en dat terwijl er genoeg gastvrouwen zijn, is echt voor verbetering vatbaar. In de loop van de avond ging het aanmerkelijk beter.
Al met al zeker een aanrader!
Jorn V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Toch teleurstellend. Eten was niet slecht, maar niet speciaal. Bediening is naar mijn mening niet helemaal geschikt voor de horeca...
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We werden niet ontvangen. Serveerster was wel heel aardig maar sprak alleen Engels. De communicatie was echter stroef en terughoudend ondanks dat wij zelf ook goed Engels spreken. De eigenaar/ kok was bijzonder aardig.zou zich wat meer kunnen laten zien. Het eten is nl wel goed en lekker de gastvrijheid en ontvangst en uitleg bij menu kunnen beter,
Wenda L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Lieve mensen, heerlijk (hoofd-)gerecht gehad, leuke schaaltjes vol met smaakvolle gerechten. De dame kwam naar ons toe na het hoofdgerecht of we een andere kip nog wilden proberen waarna we nog een kippenpootje kregen, heel leuk! We moesten wel zelf de 20% actie van Iens benoemen voordat de korting er af g
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Niet best. Eten was flauw en weinig verfijnt. Was een tijdje geleden echt beter.