Mayur Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mayur Kitchen

Namasté! Mayur Kitchen, aan de Melkmarkt, is het India van Zwolle. Hier geniet je van heerlijke Indiase gerechten.

Mayur Kitchen laat je kennismaken met diverse gerechten uit de Indiase keuken, maar ook uit de smakelijke keuken van Bangladesh. Smaakvolle, authentieke en gevarieerde vlees- of visgerechten die met liefde en passie voor beide keukens zijn bereid. En dat proef je!

Ervaar een stukje India met verrassende en inspirerende gerechtjes. Een plek waar een explosie van verschillende geuren, kleuren en smaken samenkomen en waar kruiden, specerijen en groenten de boventoon voeren.

Vraag je naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes. Een mogelijkheid om ultiem te genieten van al het lekkers dat deze keukens te bieden hebben!

Maak een reis door India met pure smaken, heerlijke geuren en prachtige kleuren bij restaurant Mayur Kitchen in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

Jouw recensie over het restaurant Mayur Kitchen

Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk eten en een prettige bediening!
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het eten was orima. De bediening liet nogal wat steekjes vallen.
Pia R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het duurde vrij lang voor het eten geserveerd werd. De maaltijd was voor mijn partner en mij te zout. Nadat we hier iets van gezegd hadden, kregen we onmiddellijk een nieuwe portie. Deze was lekker. Dit hebben we gezegd. Compliment voor de goede service.
Shirley K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heel fijne service en fantastische eten!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Jammer dat we bij het verrassingsmenu in het begin om uitleg van de gerechten moesten vragen.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Eten was voortreffelijk, maar beetje slordig geholpen. Had wat proactiever mogen zijn in vragen om drinken, opnemen bestelling en nadat een van onze bijgerechten niet was uitgeserveerd werd ondanks dat we erom hadden gevraagd het niet opgepakt. Dus verder niet slecht, kan beter en eten voortreffelijk!!
Simonegraver G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Bediening was ronduit matig. Wisten niets van reserveringen via Iens! Kleding zat onder de vlekken. Bier zat in verschillende grootte glazen. Dame spreekt matig Nederlands.
E. J. M. E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het niveau van het eten was eigenlijk zeer onvoldoende.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Beetje flauw eten, weinig smaak. Hadden menu. Zat geen voor of nagerecht bij. Kleine porties. Niet wat we gewend zijn bij Indiase restaurants. Bediening redelijk, wel vriendelijk maar tweede drankje nooit aangekomen.
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De eigenaar is zeer betrokken en komt ook even checken of het eten goed is. Eten was prima en het was fijn dat alle allergenen op de kaart stonden. Lekker snel bestellen.
Mirandus D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Prima gegeten, De bediening deed het rustig aan. Maar het was goed weer om buiten te zitten dus prima
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Vriendelijke bediening
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Goede service en heerlijk eten!
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
heerlijk gegeten en goede service. we hadden maar 1 uur, maar dat was geen probleem. ze hebben ervoor gezorgd dat we ons eten op tijd hadden. het was genoeg en de service was top!
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Kwaliteit van de gerechten wisselt sterk, de kwaliteit en smaak is niet erg constant, zelfs niet als je hetzelfde gerecht besteld. Het varieert van matig/voldoende tot ruim voldoende/goed. De eigenaar/gastheer is heel vriendelijk en attent. Het zou mooi zijn als hij de smaak en kwaliteit constanter zou krijgen, want de potentie is er zeker. Deel van de bediening komt onervaren en niet erg assertief over.
mariannejan-willem .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Aan de hand van de goede recensies hier gaan eten. We kozen voor de proeverij van gerechten. Dit viel wat tegen. Het vlees maakte het nog enigsinds goed! Maar het garnituur was elke ronde ondermaats.
Ook bijzonder dat wij op een zaterdagavond in mei om 20:45 nog helemaal alleen in het restaurant zaten.. Daarnaast leek het van buitenaf gesloten.
De bediening was ontzettend vriendelijk en hartelijk.
Prijs kwaliteit verhouding was een beetje scheef. Te duur voor de kwaliteit die je krijgt. Niet slecht maar een beetje matig...
Geen echte aanrader wat ons betreft.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Wij komen zeker terug.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Wat een topper. Zelfs de kok kwam
aan tafel om uit te leggen wat het
eten was. Een aanrader.
Friendsz J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ik snap hier de hoge recensies niet! Ik ben van Indiase afkomst en kom er nog steeds regelmatig. Het eten hier heeft totaal NIKS met Indiaas heten te maken. Dit mag je niet eens Indiaas eten noemen. Het was zelfs rondruit smerig. Ik moest er zelfs af en toe van kokhalzen. De naan was hard en droog en de curries om te huilen. De magnetron die om de haverklap afging.. Een magnetron in een restaurant?? Wees gewaarschuwd
Parwaneh P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
ik ben erg gevoelig voor pittig eten.. daar werd ik heel goed bij geholpen door de kok die persoonlijk naar ons toekwam om mij te helpen.

Een gekruid gerecht gekozen ( die normaal pittig wordt bereid ) maar voor mij aangepast naar mild gekruid... echt heerlijk !! Proefde ook geen pit zoals beloofd.

Verder was de bediening top ! Erg vriendelijk en vrolijk allemaal.
De decoratie en achtergrond muziek was erg romantisch .. kortom ontspannen avond gehad !!

Mijn avond was door jullie compleet ! Dankjulliewel :D