Mayur Kitchen

Melkmarkt 42 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Over restaurant Mayur Kitchen

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

Jonnie en Therese van De Librije over Mayur:

"Een goed Indiaas restaurant. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en het eten is kwalitatief goed. Vraag hier naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes."

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8,3/10
Service8,4/10
Decor8,2/10
De tafel van Riet O. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten samen. De sfeer was goed, de bediening prima. De gerechten niet te snel achter elkaar, maar met precies de juiste tijd ertussen.
Restaurant is een aanrader ! Zowel voor groepen als voor een romantisch etentje.
Wim T. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
Het eten was erg lekker en er was veel keuze.
Lars E. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk authentiek eten, alles zelf bereid, zeer goede kwaliteit. Fijn restaurant.
Frederika H. Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Zoals altijd een dikke 5 sterren! Heerlijk eten en de service is altijd erg goed en persoonlijk. Aanrader!
Tomlanters . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Ik ben samen met mijn vriendin naar Mayur Kitchen gegaan. Het eten was erg lekker en gevarieerd. De service was erg goed en je kan echt merken dat deze mensen het beste met de klant voor hebben.

De medewerkers kwamen erachter dat we onze verloving vierden en ze hebben daarom als verrassing een extra nagerecht gemaakt en het restaurant wat langer voor ons opengehouden.

Ik had een erg leuke tijd in Mayur Kitchen en als ik niet meer hoef te sparen voor een bruiloft zou ik zo nog een keer langsgaan :)...
Remko B. Gastronoom (10 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Vanwege de AH actie 2e couvert gratis zijn we wat restaurants aan het proberen. Hoge verwachtingen van dit restaurant. Ontvangst was stijfjes maar opzich vriendelijk. Linzensoep vooraf; saai! Hoofdmenu was een proeverij van vlees, groente, rijst. Ook hier opzich smakelijk maar ik miste het hoofd ingrediënt dat elk restaurant kan hebben om zich te onderscheiden; liefde! Ik miste de verfijnde smaak, de volle explosie van geuren en smaken die ik graag proef als ik aan de indiaase keuken denk. Zonder dat ik de koks beticht van het niet hebben van liefde voor eten maar IK miste het. Het Toetje waren enkele plakjes ijs met slagroom uit een spuitbus en wat mango coulis. Op zich smakelijk maar weinig creatief. We moesten met z'n tweeën met de AH bon nog steeds €60 afrekenen. Veel te duur voor wat het was. Deze komt iig niet terug in de top 40 beste restaurants van ons.
Bediening was prima, van de ambiance moet je houden.
Ageethslagmolen . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
Ik vond het heerlijk.
Eerste keer hier geweest. Echt een aanrader voor mensen die van pittig eten houden.
Ik kom zeker terug!
Het restaurant straalt rust uit.
Mooi dat overal de pauw veren terug komen.
Goede design stilist.
Ernstjan.vanleeuwen . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Inmiddels voor de tweede keer gegeten bij Mayur Kitchen.
Ook deze keer weer heerlijk en heel gevarieerd gegeten met vriendelijke bediening.
De Indiase wijn "Sula" was ook erg lekker van smaak.
Wij komen zeker weer terug!
Real_tessa . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk verassings menu gehad, erg genoten. Inrichting echt modern voor een Indiër. Heel vriendelijk personeel.
Het was voor ons de eerste keer dat we er aten, maar zeker niet de laatste keer.
Genietse . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Zeker het modernste en sfeervolste Indiaanse restaurant waar ik ooit gegeten heb. Eten was redelijk lekker maar de' wisselende ( sommige zijn best goed, andere staan er erg verveeld bij of gooien 'bij wijze van spreken' eten op tafel) service kwaliteit van de bediening en de ronduit slechte organisatie ( terwijl het zeker niet piekmoment was, kregen we na uiteindelijk extra vragen pas na 3/4 -1 h het dessert, om drinken te krijgen moest je heel veel aandacht vragen,...) ... Dat zorgde wel voor ' domper' op onze smaakpapillen...we gaan daarom waarschijnlijk niet snel terug .
Sjoukjebulthuis . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was erg goed. Hoofdgerecht was erg goed, dessert viel in het niets in vergelijking met de rest. Dessert was lekker maar leek simpel opgemaakt; wel typisch Indiaas, kleine hoeveelheid, iets summier. Smaak was wel goed echt. Snelheid van de bediening was goed; goede uitleg bij het eten. Vriendelijke mensen.
Wpbastiaan . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het was echt heerlijk! Veel verschillende dingen geproefd in het verrassingsmenu. Bediening is vriendelijk en rustig. En de inrichting/sfeer past prima in het totaal plaatje. Wij gaan hier zeker nog een keer heen.
ElzoL . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met de AH actie naar Mayur Kitchen geweest. Zoals aangegeven kregen we een vast menu met een voorgerecht, nagerecht en verschillende kleine hoofdgerechtjes. We konden eventueel nog bijgerechten bestellen van de kaart. Hierbij had ik aangegeven dat ik graag nog een bijgerechtje wou.

Het eten voorgerecht werd snel geserveerd. Na het voorgerecht hoefden we niet lang te wachten op het hoofdgerecht. De verschillende gerechtjes bij het hoofdgerecht waren een erg lekkere afwisseling van smaken. De gerechtjes die werden geserveerd waren niet erg scherp waardoor het voor iedereen eetbaar is. De hoeveelheid leek door de kleine bakjes niet veel, maar was uiteindelijk zeker genoeg.

Het bijgerecht was echter niet helemaal goed doorgekomen, we hadden een verkeerd gerechtje gekregen (ook lekker). De bediening hier op aangesproken en tijdens het gesprek ten kennen gegeven dat het eten goed smaakte, maar niet erg pittig was. Als verontschuldiging voor het bijgerecht werd aangeboden nog een bakje pittige curry neer te zetten. Hierdoor nog een bakje heerlijke pittige lamscurry kunnen proeven. Het nagerecht volgde snel op het hoofdgerecht en was een goede afsluiting van de maaltijd.

Zoals boven al enigszins aangegeven was de bediening snel en vriendelijke, en het eten lekker. We gaan hier zeker nog een keer terug komen.
Haarlemseten . Fijnproever (5 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
In de week dat het al erg warm was gingen we eten in dit restaurant. De airco bleek niet te werken en het was dus meteen te heet aangezien de zaak vol zat. De buitendeur was wel open maar dat hielp helemaal niks. Jammer want het eten was best lekker. De soep als voorgerecht was zelfs heel lekker. De verzameling gerechten voor het hoofdgerecht was naar tevredenheid maar het duurde een uur voordat het hoofdgerecht kwam. Intussen hadden , door de hitte daarom menig fles achterover geslagen.....Het toetje was niet heel speciaal maar wel aangenaam.
Paul V. 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De 1e dame van de bediening was niet enthousiast en ongeïnteresseerd. Het duurde even voordat wij aan het bestellen toekwamen, een 2e dame die tussentijds de bestelling wilde opnemen was evenmin enthousiast. Eigenlijk waren beide dames ronduit onfatsoenlijk.

Er was 1 soort witte wijn op, toen een andere soort (selectie van Thérèse Boer) besteld.
Na 15 minuten wachten op de wijn, vroeg ik of ze die niet vergeten was, dit was niet het geval "komt er zo aan meneer" en vervolgens nog 10 minuten wachten. Na een opmerking hierover verontschuldigde de 1e dame zich met het excuus dat het bestelsysteem niet goed functioneerde en ze daarom de wijn niet eerde kon brengen....... Vervolgens komt de 1e dame terug dat ook die witte wijn op was waarbij ikzelf moest vragen of er nog alternatieven waren. Het werd één van de witte huiswijnen die de juiste temperatuur miste.

De drankbestellingen werden niet goed onthouden en je moest de 1e dame meerdere malen meegeven wat er besteld was, als ze het zelf herhaalde kwam het niet goed. Dranken werden bij de verkeerde persoon neergezet en op de vierde (lege) plek aan tafel.

Het eten is overigens erg lekker (en niet duur), enigszins kleine porties maar dat hoeft niet onoverkomelijk te zijn. Uitserveren van het eten was ook nonchalant en werd bijna op de tafel gemikt.

Het was rustig en wij waren één van de laatste gasten, helaas ging de muziek meerdere malen harder wat het gezellig tafelen verstoord. Overigens werd dit wel gecorrigeerd, maar dit zou gewoon niet mogen.

Voor ons gezelschap van 3 personen voelde het als een opeenstapeling van fouten en een nonchalante houding. Er ontbrak een gastheer of gastdame die de regie voert.

Wat ik als erg storend ervaar dat Mayur een goede recensie krijgt van een bekend restaurateurs echtpaar (tevens leverancier), maar dit absoluut niet waarmaakt.

Kortom, aandacht voor de dienstbaarheid van het personeel en een gastheer/vrouw die daadwerkelijk "incharge" is en gasten ontvangt.

Voor geen van ons drietjes word dit een herhaling, terwijl we er hoog gespannen verwachtingen van hadden, zeker op basis van de beoordelingen op Iens.
Jan-Willem G. Gastronoom (10 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Goed advies over de traditionele Indiase keuken. Super lekker tandoori mixed vleesschotels. Diverse Naan broodsoorten gegeten. Alleen ijs was te korrelig en vlak van smaak.
Wilmabuitenhuis . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening. Heerlijk eten, ongeacht of je van pittig of minder pittig eten houd.
Slot-e . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij kwamen wat eerder dan de reservering en dat was geen probleem. Heel goede service, lekker voorgerecht, lekker hoofdgerecht. Het restaurant liep wat voller waardoor het tempo er wel wat uitging, enige tijd op het ietwat simpele toetje moeten wachten. Wij waren met de restaurant actie van AH, 3-gangen menu voor 32,50 is wel erg aan de prijs voor wat we kregen, maar gelukkig kregen we er dus 1 gratis en viel het uiteindelijk mee.