Mayur Kitchen

Melkmarkt 42 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Mayur Kitchen

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

Jonnie en Therese van De Librije over Mayur:

"Een goed Indiaas restaurant. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en het eten is kwalitatief goed. Vraag hier naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes."

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

Jouw recensie over het restaurant Mayur Kitchen

Ay Lien T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Hele goede service.
Zeer klantgericht, eten was heerlijk
Sulaiman S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ben fan van Indiaas eten en op verschillende plekken Indiaas gegeten. Hier viel het helaas tegen, dat komt waarschijnlijk omdat ik een hogere standaard ben gewend. Overigens een leuke sfeer wat er hangt.
Jm B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Voor een Indier weinig vegetarisch op het menu
E.rika T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wij waren met onze twee kids van 14 en 19, zij vonden het superlekker en wij ook! Fijne bediening en lekker eten. We komen zeker weer terug.
Max A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het was een heel positieve ervaring en de service (het bedienende personeel) was zeer hartelijk. Ik zou meer dan 100% goed geven als dat mogelijk was! Ga zo door!
Annemarie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De linzensoep en poppadums waren lekker, verder was het eten matig. Niet de intense smaken die je van de Indiase keuken verwacht. De samosa erg vet. Ambiance en service wel prima!
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Het eten is wel redelijk goed.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vanavond enorm lekker gegeten. Een verrassingsmenu genomen waarbij je van allerlei heerlijke gerechten uit de Indiase keuken kunt proeven. Echt een aanrader. Een hele vriendelijke bediening ook. Prachtig restaurant. Ik kom gauw weer eens terug
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een smaaksensatie!! Heerlijk gegeten en ontzettend genoten van de proeverij, een echte aanrader als je veel smaken wil proeven. Zalig!!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Super heerlijk gegeten. Een echte smaaksensatie. De Mayer proeverij is een aanrader. De bediening is zeer vriendelijk. TOP
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een Smaaksensatie!! Heerlijk gegeten en ontzettend genoten van de proeverij. Een echte aanrader! De bediening was ontzettend vriendelijk, Super!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Onze eerste keer eten bij Mayur Kitchen. Aangezien wij in de familie 2 mensen hebben met 2 verschillende, ingewikkelde dieeten vanwege voedselallergie, is uit eten gaan altijd een hele klus. Echter, bij Mayur Kitchen was een dieet, hoe zwaar ook, geen enkel probleem! Wij hebben, in totaal met z’n vieren, werkelijk verrukkelijk gegeten! De twee mensen met dieet hoefden zich geen zorgen te maken: alles was geregeld en aan alles was gedacht. Wat een verwennerij!
Zeker een aanrader voor mensen met voedselallergie! Neem via de mail contact op met Mayur Kitchen en geef aan wat wel/niet kan. Wij komen zeker nog een keer terug.
Mvg,

Fam. Reichardt
Emiel L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hartverwarmend en heerlijk!
E. K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Aangename sfeer, hartelijke ontvangst en prima maaltijd.
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Goed voedsel voor een prima prijs, vriendelijk personeel. Gemoedelijke sfeer, je voelt je er welkom en hebt echt het gevoel dat je in India aan het eten bent
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten met vriendinnen. Minpuntje was: damestoilet niet schoon. Lang wachten om af te rekenen en korting wordt niet ongevraagd gegeven.
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het is altijd weer fijn bij Mayur Kitchen! Vriendelijke ontvangst en heerlijk eten.
Laurens H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wellicht iets vaker informeren voor drinken etc. Verder heerlijk eten!
Desire N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Menu voor twee personen genomen. Geen grote hoeveelheden eten verwachten, had voor mij iets meer vleesgerechten bij gekund.
We hebben a la carte een toetje gegeten: twee halve billetjes kokosijs, een toef slagroom en wat kokosrasp voor €6.75. Dat is echt te veel, beetje schandalig dat ze dat er voor vragen.
Bediening en inrichting zijn prima, je moet wel vragen om de iens-korting, deze wordt niet vanzelf al verrekend.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Goed gegeten. Goede bedienning. Prijs behoorlijk tot duur.