Mayur Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mayur Kitchen

Namasté! Mayur Kitchen, aan de Melkmarkt, is het India van Zwolle. Hier geniet je van heerlijke Indiase gerechten.

Mayur Kitchen laat je kennismaken met diverse gerechten uit de Indiase keuken, maar ook uit de smakelijke keuken van Bangladesh. Smaakvolle, authentieke en gevarieerde vlees- of visgerechten die met liefde en passie voor beide keukens zijn bereid. En dat proef je!

Ervaar een stukje India met verrassende en inspirerende gerechtjes. Een plek waar een explosie van verschillende geuren, kleuren en smaken samenkomen en waar kruiden, specerijen en groenten de boventoon voeren.

Vraag je naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes. Een mogelijkheid om ultiem te genieten van al het lekkers dat deze keukens te bieden hebben!

Maak een reis door India met pure smaken, heerlijke geuren en prachtige kleuren bij restaurant Mayur Kitchen in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

Jouw recensie over het restaurant Mayur Kitchen

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Op een zaterdagavond met vier personen heerlijk Indiaas gegeten bij Mayur Kitchen. We hebben alle vier het proeverij menu genomen en werden niet teleurgesteld. Hoewel de geserveerde porties klein lijken, kun je gewoon bijbestellen als je dat wilt. Leuk detail is dat de chef persoonlijk even aan tafel komt vragen of alles naar wens is. De bediening is ook zeer vriendelijk en de ambiance is prettig. Het meubilair kan wel een kleine opknapbeurt gebruiken. Al met al een prima restaurant waar ik graag nog een keer kom eten!
Harriët V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vriendelijke benadering en bediening. We kozen de proeverij, 8 kleine voor-en hoofdgerechtjes en 2 kleine nagerechtjes. Het was allemaal heel smakelijk maar de 2 kleine nagerechtjes waren helaas piepklein en met 2 happen op, niet echt in verhouding met de rest en kwa prijs-kwaliteitverhouding dus niet okay. Ik zou daarom niet weer voor de proeverij kiezen. Pluspuntje, we mochten tijdens het hoofdgerecht wel een keer een paar gerechtjes bijbestellen (zonder bijbetaling).
Leuk dat de eigenaar langs alle tafels liep voor een kort ongedwongen praatje en na het afrekenen mocht ik een keer grabbelen in een bakje met kortingsbonnen voor een volgende keer, grappig!
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vriendelijke bediening, ondanks de drukte geen lange wachttijden.
Als voorgerecht de Samosa gekozen met heerlijke indiase kruiden, de palak paneer is ook erg goed, de kip marco polo vonden we iets minder, te weinig gekruid en een beetje saai. Het indiase ijs viel ons een beetje tegen, de hoeveelheid was minimaal en we proefden niet de beloofde mango smaak in het ijs.
We waren er op een zaterdag avond. Het was erg druk en rumoerig. Ik zou zelf niet meer kiezen voor deze avond in dit restaurant. De stoelen zijn over de datum en aan vervanging toe.
henk V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
vriendelijke goede bediening, geen overbodige vragen over ons bezoek.
Roelien L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten is zalig en de bediening super aardig. Kortom een top restaurant!!
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De inrichting is afwijkend van wat wij kennen van vergelijkbare restaurants en dan bedoel ik dit positief. Ontvangst was prima. Als vegetarier had ik de keuze uit oa huisgemaakte kaasgerechten maar dat had ik nog nooit geproefd, geen probleem, de kok maakte een klein hapje voor mij dat ik het gerecht kon proberen, top! Daardoor een nieuwe smaakbeleving rijker! De pittigheid van de gerechten mag wat scherper.. dus volgende keer melden we dat wel omdat wij wel van echt pittig houden.
We komen hier weer.
Matthew L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Samen een proeverij genomen. Lekkere combinatie van de vele lekkere gerechten die op de kaart staan. Niet alles even genieten, maar al met al erg lekker. Bediening was jammer genoeg veel te snel, waardoor we na een klein uur al uitgegeten waren. Ook werd niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden. Toch voldoende op dat punt, omdat de eigenaar (die tevens kookt) kwam vragen hoe we het vonden en op verzoek nog een extra gerechtje aan de proeverij toevoegde. Gaan zeker nog een keer terug, maar dat heeft eerlijkheidshalve ook te maken met gebrek aan concurrentie voor deze keuken.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
+ Goede smaken
+ Vriendelijke bediening

- Erge lange wachttijden
- Gerechten/hoeveelheid klein en daardoor tamelijk duur
- Na een milde aanmerking over de wachttijden werd de nota zonder pardon met 25% (!) verlaagd. Dit geeft hernieuwd geen goed gevoel over de initiële prijsstelling.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Enorm lange wachttijden.
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Niet goed gezien. Voelde wel aangenaam
Pamela W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten met ons gezin. We waanden ons weer in India! De kip was lekker mals en de paneer was net als in India. Alleen maar lof.
jetverbaan .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten! Verrukkelijke soep vooraf, daarna drie gerechten besteld, alle drie erg goed! We zijn fan van de Indiase keuken en van dit restaurant! Een aanrader dus!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Majur Kitchen heet eigenlijk het India van Zwolle. Erg verwarrend dat op de ramen een andere naam staat.
De bediening was matig. Zo heb ik deze avond vegetarisch gegeten en zei de serveerder “een schaaltje met kip”, dat is niet handig en helemaal niet als er ook geen kip in zit. Verder vroeg ik naar een zoute lassi. Die stond niet op de kaart maar kreeg deze wel. Dat vind ik nu weer uitstekend. Ik vond het eten lekker.
Ik geloof oprecht dat ze open staan voor opmerkingen en dat resulteert voor mij in een positieve score. Ook dit restaurant zou ik aanbevelen onder mijn vrienden en relaties.
wim T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Stoel zijn te laag
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Prima 4-gangen menu met vooraf linzensoep en wat hapjes tandoori. Hoofdgerechtjes met van alles wat van prima kwaliteit. Extra vermeld mag het lekkere Peshwari naan dat we erbij gevraagd hadden. Erbij dronken we een prima witte wijn.
agnes W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Echt goeie curry's met duidelijke aanduiding in de menukaart over de scherpte. Ook de aanduidingen voor gluten, lactose en vegetarisch zijn aanwezig dus iedereen kan komen eten. Heerlijke smaken en bijzonder aardige bediening.
Heleen N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zeer prettig restaurant met een verrassende en smakelijk verzorgde keuken. Het kokosijs en- Indiase ijs enorme aanrader.
Ay Lien T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Hele goede service.
Zeer klantgericht, eten was heerlijk
Sulaiman S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ben fan van Indiaas eten en op verschillende plekken Indiaas gegeten. Hier viel het helaas tegen, dat komt waarschijnlijk omdat ik een hogere standaard ben gewend. Overigens een leuke sfeer wat er hangt.
Jm B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Voor een Indier weinig vegetarisch op het menu