Mayflower

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Goed restaurant, je krijgt hier ook echt Ossehaas en botermals.
Super lieve mensen en snelle service. Wij komen hier al heel wat jaren. Laat je verrassen en laat ze wat voor je klaarmaken en niet van de kaart.

Fam. Kuijper
L B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Heerlijk gegeten met 7 man. Eerst verschillende dimsum-hapjes en daarna meerdere specialiteiten van het huis. Alles was lekker en verrassend. Zeer vriendelijke bediening in een authentiek decor. De prijzen zijn bovendien uiterst vriendelijk.
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2013
Bij het afhalen krijgen we meestal een uitstekende loempia, een lekker inktvisgerechtje en nog zo wat. Voor het eerst sinds lange tijd hier weer eens gegeten omdat mijn zus uit Australie wel weer eens wilde rijsttafelen. Wat een afknapper. Het rund- en varkensvlees was niet mals, had niet lang genoeg gestoofd (de kip wel), de boontje bij de gado waren of bijna vers of oud, en ga zo maar door. Het staat op de kaart en ze afficheren zich als chinees-indisch, maar indisch is niet hun ding. En langzamerhand kan dat jaren zeventig chinese decor niet meer, alsof de tijd heeft stil gestaan. De bediening is alleraardigst, en de rekening valt heel erg mee, maar toch begrijp ik nu beter waarom het hier vaak zo rustig is.
Alexdeb .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Heerlijk gegeten. Niet de gewone babipang/foeyonghai of tjap tjoy genomen. Maar gerechten van de specialiteiten kaart. Service is goed, personeel is erg klantvriendelijk. Decor en sfeer is persoonlijk.