Maydanoz

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Maydanoz

Een exotische reis

Ingewijden weten het al een tijdje: bij Maydanoz moet je wezen voor een onvergetelijke lunch of diner! Je proeft er het oostelijke gedeelte van het Middellandse Zeegebied: Syrie, Libanon, Israel, Griekenland en vooral Turkije. Beroemd om hun mezedes en hun onvolprezen gerechten van de houtskoolgrill, is dit er echt een om aan te raden!

Meer informatie over restaurant Maydanoz

Tram 3 & tram 12 &tram 24 halte van ferdinandboolstraat of halte van RoelofHartplein - Tram 5 &tram 24 halte van RoelofHartplein

-Maandag Gesloten
- Dinsdag 14:00 - 22:30
-Woensdag tot met Zondag 13:00-22:30

Jouw recensie over het restaurant Maydanoz

Wing Yu R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Warm ontvangst van de medewerkers en heerlijk gegeten.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Al jaren komen we bij Kazim van Maydanoz. Met ons tweeën, vieren, zessen of met een verjaardag met een hele tafel vol, de ontvangst, gemoedelijke en gezellige sfeer is een goed begin voor een etentje bij Maydanoz.
Een uitgebreide menukaart met mezes, die je allemaal wel wilt proeven en de kwaliteit van het vlees en de vis in de hoofdgerechten is uitstekend. De bediening gaat ook vlot en Kazim zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Zelfs de rokers kunnen nu nog steeds op zijn terras buiten onder een plaid of deken lekker warm hun sigaretje roken. Kortom, Maydanoz is één van mijn favoriete Turkse restaurants.
Rosa G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeer leuk informeel restaurant met aardige bediening. Het eten was turks/mediterraans en was erg lekker van smaak. Wij hadden ook nog eens een iens deal waardoor de prijs ook gunstig uit viel.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten in een gezellig restaurant! Erg vriendelijke sfeer....
groenten S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een dagje in Amsterdam dan is restaurant Maydanoz waar je moet gaan eten!! Alle voorrechten waren heerlijk en de sis-kebab was verrukkelijk..
We hebben weer een top avond gehad!!!
Lucas D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima eten in leuk lokaal. Bediening: druk, druk druk. En helaas halverwege 2 groepen. Wat maakt dat een lawaai.
Thania V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gisteravond hebben wij opnieuw genoten van de heerlijke gerechten.
De gastheer was erg vriendelijk en alles was tot in de puntjes verzorgd.
De Turkse rode wijn is een aanrader!
De tafel van Henniedenters D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was gezellig , leuke serveerster
Het hoofdgerecht vonden we lekker maar wel weinig
De nabestelde patat en tarwerijst moest worden bijbetaald
Irene D.
Zeer vriendelijke bediening, mooie gerechten en goede uitleg bij wat werd geserveerd.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Kleine porties, foute rekening EN de Iens-korting aanvankelijk niet afgetrokken. Entourage was wel knus. Maar geen restaurant om naar terug te keren.
Erika J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Helemaal top!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Echt lekker (buiten) gegeten, gerechten waren van uitstekende kwaliteit. Men kwam duidelijk iemand tekort in de bediening (er was een advertentie voor een kracht op het raam), maar de gastheer deed zijn uiterste best, was super vriendelijk en daarmee was dat punt opgelost.
tes B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Altijd leuk terug komen in dit restaurantje,vriendelijke gastheer.,leuke en zeer lekkere streekgerechten. En zeker voldoende op het bord.Wij blijven zeker terug komen
Goeie prijs kwaliteit.Beste mediterranean restaurant is Maydanoz restaurant!!!!
Zulfiye B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wat hebben wij lekker gegeten in restaurant Maydanoz. We begonnen met verschillende meze's, alles was even lekker. Als hoofdgerecht lams koteletten gegeten, zeker een aanrader!! We hebben top avond gehad in restaurant Maydanoz
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten weer. Zie de vorige recensie. Grappig: wij hebben allebei onder andere spinazie gegeten en vonden het heerlijk. Smaken verschillen dus.... Onze favoriet is overigens Maydanoz Kalamar. De Turke yoghurt ter afsluiting is ook geweldig: super lekker en fris.
K. M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Hartelijk, goed en leuk. Spinazie voorgerecht was een aanfluiting. Rest prima.
Paulan S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Sis kebab was excellent! Ontvangst zeer hartelijk en gastvrij.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
gisteren na een tijdje niet geweest te zijn weer eens gaan eten bij maydanoz. altijd een toprestaurant, stelt nooit teleur!
Ann G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Na een mixed metze hebben we een hoofdgerecht gedeeld en dat was ruim voldoende (ik had eerder ervaren dat de protie ruim zijn). Vriendelijke ontvangst en bediening, smaakvolle gerechten met elk hun specifieke smaak.
PS M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Vooral de yoghurt met honing en banaan is verrukkelijk. Echt een aanrader als je in Amsterdam zuid bent.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Bij Turkse Restaurant Maydanoz Met vier man gegeten, wij hebben mix meze voor drie bestelden alle meze`s was heerlijk!!daarna wij hebben mix vlees hoofdgerechten bestelden, vlees waren ook verrukkelijk! vriendelijke bediening! betaalbaar!!aanrader! top avond gehad! Restaurant Maydanoz is een gezellig Turks restaurant in Amsterdam. U kunt bij restaurant Maydanoz terecht voor, lunch en dineren.