Over het restaurant Maydanoz

Een exotische reis

Ingewijden weten het al een tijdje: bij Maydanoz moet je wezen voor een onvergetelijke lunch of diner! Je proeft er het oostelijke gedeelte van het Middellandse Zeegebied: Syrie, Libanon, Israel, Griekenland en vooral Turkije. Beroemd om hun mezedes en hun onvolprezen gerechten van de houtskoolgrill, is dit er echt een om aan te raden!

Meer informatie over restaurant Maydanoz

Tram 3 & tram 12 &tram 24 halte van ferdinandboolstraat of halte van RoelofHartplein - Tram 5 &tram 24 halte van RoelofHartplein
  • Kom je met de auto?

eerste kerstdag open
- Dinsdag 14:00 - 22:30
-Woensdag tot met Zondag 13:00-22:30

Jouw recensie over het restaurant Maydanoz

Simone S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten van de turkse keuken, supervers en top van smaak. Vlees was niet te vet of te droog en was houtkool gegrild. De prijs voor de hoofdgerechten mag ietsje naar beneden maar de prijzen van de entrees zijn daarentegen weer zeer mild. Verder n gezellige sfeer en ook een aanrader voor grote groepen.
Roel Z.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs!
Lisa C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed eten maar wat kleine porties. Wel erg gezellig
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ontzettend goede vale for money,. Grote mezze assortiment is genoeg als maaltijd en het was vers bereid, erg lekker, vooral de walnootsalade. Hele leuke man in de bediening. Hier kun je vaak gaan eten!
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten met twee vegetariërs. Bijzonder vriendelijk ontvangen. Gerechten met zorg bereid. mooie opmaak en fijn ingrediënten. Komen zeker terug!
Christie S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Super lekker gegeten!
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben weer super genoten bij Kazim en echtgenote, nu op 2e kerstdag en een paar weken terug met vriendin Mieke. Heerlijk hoor!!! Ik geloof dat ik hier al ruim 7 jaar kom. Culinair journalist van Het Parool Johannes van Dam was toentertijd al razend enthousiast en de kwaliteit is zeker niet minder geworden. Maydanoz is een echte aanrader, ook voor 2018 natuurlijk!!!
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Laagdrempelige Turkse keuken dat veel weg heeft van de Portugese. Heel vriendelijke bediening dat voor je klaar staat. Je voelt je als klant hier meteen thuis.
albert G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk eten, alsof je bij een goede vriend gaat eten, gezellige sfeer en heel gemoedelijk. Blijft een super restaurant om te bezoeken.
albert G.
Karianne H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben genoten!
Bresser N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wat hebben wij hier een geweldige avond gehad. Genoten van het heerlijke eten en de gastvrijheid. Wij gaan hier vaker terug komen!
Wing Yu C.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Warm ontvangst van de medewerkers en heerlijk gegeten.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Al jaren komen we bij Kazim van Maydanoz. Met ons tweeën, vieren, zessen of met een verjaardag met een hele tafel vol, de ontvangst, gemoedelijke en gezellige sfeer is een goed begin voor een etentje bij Maydanoz.
Een uitgebreide menukaart met mezes, die je allemaal wel wilt proeven en de kwaliteit van het vlees en de vis in de hoofdgerechten is uitstekend. De bediening gaat ook vlot en Kazim zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Zelfs de rokers kunnen nu nog steeds op zijn terras buiten onder een plaid of deken lekker warm hun sigaretje roken. Kortom, Maydanoz is één van mijn favoriete Turkse restaurants.
Rosa G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeer leuk informeel restaurant met aardige bediening. Het eten was turks/mediterraans en was erg lekker van smaak. Wij hadden ook nog eens een iens deal waardoor de prijs ook gunstig uit viel.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten in een gezellig restaurant! Erg vriendelijke sfeer....
groenten S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een dagje in Amsterdam dan is restaurant Maydanoz waar je moet gaan eten!! Alle voorrechten waren heerlijk en de sis-kebab was verrukkelijk..
We hebben weer een top avond gehad!!!
Lucas D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima eten in leuk lokaal. Bediening: druk, druk druk. En helaas halverwege 2 groepen. Wat maakt dat een lawaai.
Thania V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gisteravond hebben wij opnieuw genoten van de heerlijke gerechten.
De gastheer was erg vriendelijk en alles was tot in de puntjes verzorgd.
De Turkse rode wijn is een aanrader!
De tafel van Henniedenters D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was gezellig , leuke serveerster
Het hoofdgerecht vonden we lekker maar wel weinig
De nabestelde patat en tarwerijst moest worden bijbetaald
Irene D.
Zeer vriendelijke bediening, mooie gerechten en goede uitleg bij wat werd geserveerd.