Maydanoz

Ceintuurbaan 9 1072 ER Amsterdam Nederland Kaart
31-206761195

Over het restaurant Maydanoz

Een exotische reis

Ingewijden weten het al een tijdje: bij Maydanoz moet je wezen voor een onvergetelijke lunch of diner! Je proeft er het oostelijke gedeelte van het Middellandse Zeegebied: Syrie, Libanon, Israel, Griekenland en vooral Turkije. Beroemd om hun mezedes en hun onvolprezen gerechten van de houtskoolgrill, is dit er echt een om aan te raden!

Meer informatie over restaurant Maydanoz

Ann G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
PS M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Vooral de yoghurt met honing en banaan is verrukkelijk. Echt een aanrader als je in Amsterdam zuid bent.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Bij Turkse Restaurant Maydanoz Met vier man gegeten, wij hebben mix meze voor drie bestelden alle meze`s was heerlijk!!daarna wij hebben mix vlees hoofdgerechten bestelden, vlees waren ook verrukkelijk! vriendelijke bediening! betaalbaar!!aanrader! top avond gehad! Restaurant Maydanoz is een gezellig Turks restaurant in Amsterdam. U kunt bij restaurant Maydanoz terecht voor, lunch en dineren.
Deniz T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met mijn familie. Vriendelijk personeel! Niet duur!
http://maydanoz-amsterdam.nl We komen zeker terug! Nogmaals bedankt!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten. Zeer hartelijke ontvangst. En de humus is werkelijk niet te versmaden.
frank D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten met onze 4 kinderen (14-19). Een prima turks restaurant waar we erg viendelijk werden geholpen. Het is een ontspannen sfeer. De gerechten waren heerlijk en voor elk wat wils.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Fijne plek om te eten. Eten was goed. Gelukkig niet volledig aangepast aan de Nederlanders. Frietjes mogen wel weg.
Hentien B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zeer gezellige sfeer. Enthousiaste eigenaar. We hebben genoten van het eten en de mooie verhalen van Kazim. Het eten was echt heel lekker en gevarieerd. Complimenten hiervoor. Ben je in Amsterdam? Sla dit restaurant dan niet over. Hier ga je blij vandaan.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Met collega's hier gegeten. Vriendelijke ontvangst in mooi en gezellig ingericht restaurant, zag er goed uit allemaal. Daarnaast heerlijk verschillende voorgerechten en mixed grill gegeten, stuk voor stuk prima klaar gemaakt. De Turkse wijn maakte het geheel af. Er zou wel iets meer brood bij de voorgerechten en humus mogen komen als kleine tip.
smaak V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gisteren avond met twee bij Maydanoz restaurant gegeten.wij hebben drie voorgerechten besteld,humus was heerlijk.eerste keer zo lekker humus gegeten en lekker Turkse wijn!lams koteletten was ook heerlijk, beste Turkse restaurant van Amsterdam. Top bediening! Betaalbaar!aanrader!!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gisteren avond met twee bij maydanoz gegeten.mix meze was heerlijk!maydanoz is beste Turkse restaurant van Amsterdam!!!top bediening!!betaalbaar niet duur!aanrader
jufbeer .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Goede sfeer. Lekker eten. Kindvriendelijke bediening. Zelfs de buren kwamen eten, die werden herkend en hartelijk begroet. Ook veel Turkse gasten. Fijn
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We werden uiterst vriendelijk ontvangen (door de eigenaar?) en er werd direct Turks brood en een tomaten/paprikatapenade op tafel gezet. We begonnen met diverse warme en koude voorgerechten, voornamelijk vegetarisch, allen even lekker maar wèl stevig aan de prijs (€ 52.- voor 3 personen). Daarna de mixed grill van prima kip, lams- en rundvlees en een vegetarische schotel, de Maydonaz Sebze, op houtskool gegrilde groenten met een saus van yoghurt, knoflook en tomaten, alles wederom heerlijk. Daarbij werden bulgur, frites en salade geserveerd. Dit alles begeleid door een eenvoudige rode huiswijn die met € 14.- per halve liter aan de dure kant is. Als dessert baklava en een mooie opgemaakte schotel met Turkse yoghurt met walnoten en honing; Turkse koffie toe. De 3 kleine stukjes baklava kostten € 5,50 en dit tezamen met de eerder vermelde prijzen maken dat dit restaurant weliswaar goede gerechten serveert, maar toch wel iets te hoge prijzen hanteert.
mijnsmaak1 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eergisteren bij Maydanoz gegeten met mijn vrouw. Wij hadden allebei een heerlijk voorgerecht, ik heb maydanoz kalamar met walnoten, zij de geitenkaas met walnoten. . Haar hoofdgerecht was sis kebap , ook heerlijk; het mijne een royaal uitgevallen zeebaars , echt lekker.
Lekker eten met vriendelijk personeel.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Erg lekker gegeten bij Maydanoz! We hadden verschillende warme en koude voorgerechten besteld, die waren allemaal even smakelijk. Daarna de mix gril. Het vlees was heerlijk, maar qua hoeveelheid wat aan de matige kant. Geserveerd met rucolasalade. Waarom geen echte Turkse salade met tomaat, komkommer, rode ui en heel veel peterselie, zoals je die in Turkije ook krijgt? Verder een gezellige sfeer. Mooie aankleding van het restaurant. Bediening was erg vriendelijk. Tip voor Maydanoz: als er mensen wgegaan, probeer dan altijd even tijd te maken om ze gedag te zeggen,ook als het op dat moment druk is.
Roju D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Fijne sfeer. Geen pretenties. Gewoon goed en eerlijk eten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Overwegend Turkse gerechten. Goed kwaliteit! Een aanrader. Voor zomaar even uit eten, of als alternatief voor de duurdere restaurants rondom het Museumplein voordat met naar een concert gaat. Vriendelijke bediening. We komen er nu regelmatig en met veel plezier.
Tastyy1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gisteren met mijn vrouw bij Maydanoz gegeten . Wij hadden allebei een heerlijk voorgerecht, ik heb maydanoz kalamar gevulde met walnoten, zij de geitenkaas met walnoten. . Haar hoofdgerecht was sis kebap , ook heerlijk; het mijne een zeebaars met dille , echt lekker.Lekker eten met vriendelijk personeel
Anilee .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Met een groepje van 11 heerlijk gegeten. De bediening was helemaal top, vriendelijk en attent. Ze houden alles goed in de gaten. We hebben gekozen om hele avond alleen kleine gerechtjes te eten. Dat was geen probleem. Keuken heeft een selectie voor ons gemaakt, drie rondes heerlijke koude en warme mezzes. Makkelijk met een grotere groep, voor iedereen iets lekkers.
kasim A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zoals altijd is het eten zalig bij restauranta maydonaz. Geweldig Turks restaurant met heerlijke kleine mezze gerechten en heerlijke grill.ik heb lams koteletten besteld,echt lekker lamsvlees.Dus een aanrader met een prima prijs kwaliteit verhouding
Farah M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Naar aanleiding van alle positieve beoordelingen besloten om te gaan eten bij Maydanoz. Mijn partner en ik hebben er erg veel spijt van dat wij geen voorgerecht hebben genomen. De smaak van de mixed grills was goed, op de lamspies van mijn partner na die iets te veel doorbakken was. De porties rijst en patat die we erbij gekregen waren helaas erg summier. Zelf zit ik altijd helemaal vol zonder voorgerecht en kan ik geen toetje nemen, nu was dit helaas niet het geval. Als nagerecht kozen wij de baklava, deze was helaas niet echt vers. Bediening was vriendelijk, toch had er iets meer interactie kunnen zijn. Er werd bijvoorbeeld niet gevraagd of alles naar wens was.