May Garden

Meer informatie over restaurant May Garden

Duur
Willi G.H. S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Op 25-10-'16 met 4 personen (ouderen) hier gegeten. Ontvangst was correct maar niet bepaald vriendelijk. Chinese rijsttafel besteld voor 4 personen. Hoeveelheid was voldoende voor ons omdat wij kleine eters zijn, anders waren we hongerig van tafel gegaan. Een stuk kroepoek voor ons vieren als voorafje.
Eten was redelijk behalve de groenteschotel, smakeloos en te rauw.
Het enige dat in voldoende mate aanwezig was, was de pindasaus waar de saté onder bedolven was.
Dat was eens en nooit weer. Zeker geen aanrader!
Lampekapje .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wij kozen voor de Chinese rijsttafel voor 2 personen. De hoeveelheid was prima, de tjap tjoy beetgaar(zoals het hoort) foe yong hai, babi pangang en de koe low yuk was ook lekker van smaak. Niet te flauw,niet te pittig, Precies goed. De bediening was zeer vriendelijk en er was ook tijd voor een gezellig praatje.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Natuurlijk is het met Pinksteren extra druk in het restaurant. Dit keer kozen we ervoor om onze familie te voorzien van "afhaal chinees". Uiteindelijk werden de Koe Loe Yuk, de Babi Pangang en biefstukreepjes in lekkere saus, met de nodige nasi, zeer gewaardeerd. Echt chinees eten zoals je dat verwacht. Maar dat we hiervoor 50 minuten moesten wachten in het restaurant voordat we de gerechten meekregen? We hadden bijna ons geld teruggevraagd....
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
We hebben genoten van een heerlijke babi pangan van de chef met 2 garnalen in deeg en 2 werkelijk perfecte stukjes pangsit goreng en mijn wederhelft had een pracht van een teppan schotel.
Catharina42 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
"Standaard " chinese eenvoudige aankleding; De teppan bief heerlijk mals/zacht vlees , de chinese bami voor mij iets aan zoute kant, maar kan er aan liggen dat ik zelf geen zout gebruik. Erg vriendelijk personeel. Komen we zeker terug
Riv .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Erg slechte service, en slecht eten. niet goed gekookte rijst met harde stukjes. Sommige gerechten worden koud geserveerd. Geen aanrader als je van chinees eten houd.

Milano A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Een heerlijk plekje om onder het genot van een drankje een veelzijdige chinese keuken te proeven.
Ik raad vooral de eigen schotel aan waarbij je meer gerechten aantreft aangevuld met rijst, nasi of bami naar keuze.
Je krijgt een smaakexplosie in je mond die je verzekert dat niet alle producten uit een potje komen.

Ook in het weekend is het er druk, dan kun je voor een bedrag komen wokken met lopend buffet.

Voor mij de beste chinees op het eiland, gelukkig smaken verschillen, anders had ik geen plek.