Maxx Coffee & Wine Bar

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag Gesloten
CharJor .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Prima lokatie voor simpele lunch, niks mis mee voor een lunchroom, tikkeltje aan de prijs, parkeren voor de deur. Gekozen voor een runderlende die dit keer op carpaccio leek en vorige keer heel anders werd gepresenteerd. Beide keren overigens niks op aan te merken. Alleen zat er in onze koffie een megavlieg! Dat is vervelend, kan gebeuren. De bediening had zoiets nog nooit gezien, wij ook niet! De koffie zal dan helaas nooit meer goed smaken bij Maxx. We vroegen om water om de vieze vliegervaring weg te spoelen, echt vies, het water werd vergeten helaas! Er waren maar 2 tafels bezet, beetje jammer. Vervolgens de rekening betaald inclusief de koffie met het grote verdronken beest erin. Thuisgekomen een klacht ingediend, deze klacht werd beantwoord met 'we hebben nooit klachten over de bediening'. Dat was niet waar onze klacht over ging. Het gaat om het feit dat er niet adequaat wordt gereageerd, dat er geen koffie opnieuw wordt aangeboden, dat de koffie gewoon in rekening wordt gebracht. Vervolgens een onaangename mailwisseling dat ik mij genoodzaakt voelde, dit op Iens te zetten. Zeer slecht, ga maar nooit aan de koffie bij Maxx alsjeblieft, genoeg leuke koffietentjes in Hilversum!
Toos M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heerlijk om te lunchen en je bent erg voldaan ook de koffie is heerlijk maar ja het is een koffiebar.
Je kunt er ook terecht voor een feestje, je kunt de hele zaak voor je groep krijgen (wel ff bespreken natuurlijk) De bediening is vriendelijk en we komen er regelmatig.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Leuke zaak om lekker te gaan borrelen. Super wijnen! De lunch is ook prima. Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Prijs kwaliteit verhouding is goed en personeel is erg vriendelijk en kundig. Terras is ruim, zeker voor de mogelijkheden die de Gijsbrecht biedt. De kaas voor gerechten en borrelhapjes komt bij Kaaskamer Hooi en Klomp vandaan. Top keus.