Maxwell

Beukenplein 27 1092 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-207726748

Over het restaurant Maxwell

Maxwell is geen industriële loods, geen veredelde huiskamer, maar een plek van kleur en licht. Dit komt tot uiting in de verschillende stoelen, bloemen in Vedett-flesjes, bakstenen muur en hangplanten. Een fijne overzichtelijke kaart, waarop producten als truffel, burrata, zeebaars te lezen zijn, combineer je met een van de vele wijnen of speciaalbieren. Leuk detail: elke maandagavond is het pubquiz.

Meer informatie over restaurant Maxwell

Maandag t/m zondag

Pieterrrr X.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
prettig restaurant met een losse informele maar gezellige sfeer. Zeer aan te raden.
Michiel_81 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Maxwell levert precies wat een goed eetcafé hoort te leveren. Erg vriendelijke bediening, snelle service en eenvoudige maar lekkere gerechten! Eigenlijk valt er niets op aan te merken. Wij waren er gister met zijn zessen en waren allemaal dik tevreden.
Koen M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Goed en vers eten, prima bediening. Ook op de zondagavond gezellig druk. De akoestiek is slecht dus als je gezellig wilt praten zou ik ergens anders gaan eten.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heel gezellig tentje! Hip, maar niet hipster en alles wat je bestelt is lekker. Bediening is ook nog eens heel vriendelijk en goed: bij je wijntje krijg je standaard een glaasje kraanwater.
Martijn C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Maxwell is een leuk eetcafe, maar met de nadruk op cafe. Ook voor de borrel of na het diner zeer geschikt als kroeg. Sfeervol, fijne muziek en ontzettend leuk personeel. Soms te druk en rumoerig voor een goed diner.
Ingo R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vlotte en vrolijke bediening die je niet overal meer ziet in Amsterdam. Lekkere kaasfondue!
Wel een soort praathuis, als je binnen komt maar dat went snel.
Na afloop stonden we buiten onder de luifel nog even na te praten toen een medewerkster die daar zat vroeg of alles naar wens was geweest. Zo hurt het.
Komen zeker nog een keer terug hier.
Myrthe B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellig restaurant met prima prijs-kwaliteitverhouding. Houd je van (veel) rumoer? Gaan! Maar wil je wat meer rust tijdens de maaltijd dan zou ik op vrijdagavond ergens anders heengaan.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op het terras gezeten onder de heater, heerlijke plank met tapas gegeten met een goed wijntje. Bediening echt bijzonder vriendelijk en attent, zie je niet vaak meer in Amsterdam. Wij komen zeker terug!
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Altijd erg gezellig en druk, leuke bediening en lekker, ongecompliceerd eten!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
het was super mooi weer en dus lekker op het terras , heerlijk biertje gedronken met een maxwell plankje , lekker , daarna wijntje met goed voor en hoofd gerecht , niet super spannend maar lekker en de ambiance was natuurlijk door het weer ook relaxed, de bediening is vlot en gezellig , erg vriendelijk , gaan we zeker nog een x terug en o ja was mijn zonnebril vergeten , en die lag er na 5 dagen nog op mij te wachten ! , super !
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Een erg vriendelijke en betrokken serveerster, dat zie je niet meer zo vaak in Amsterdam. De truffel risotto kroketjes waren erg lekker, even als bijbehorende sausje. Ook de spare ribs waren heerlijk en gleden zo van het bot af. Maxwell is een plek waar het altijd goed vol zit en het is dus aan te raden om te reserveren. Leuke tent, simpel maar lekker eten, vriendelijke bediening..kortom een plek om naar terug te keren.
JohanIV .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We hebben erg lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. De muziek had in het restaurant wel iets zachter gekund.
Luc M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Top bediening en erg lekker eten! Leuke tent met ook nog eens een mooi terras! Genoten:)
Zeker aan te raden om een keer heen te gaan
G D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Burger en entrecote waren erg lekker, kaasfondue had wat smaakvoller gekund. Bediening is vriendelijk. We moesten lang wachten op ons eten, het was druk. Verder prima
Jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Altijd genieten bij Maxwell! Natuurlijk de spareribs gegeten! Echt heerlijk! Bediening werkt hard en is attent! Enig minpuntje gisteravond het voetbalscherm deed het niet....:( desalnietemin een 9!!! (Ik geef niet hoger)
MCWR .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Lekker gegeten en aardige bediening. Leuk decor. Muziek mag wel iets zachter. Veel verschillende biertjes te bestellen hier.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wij hebben hier afgelopen vrijdag met 6 personen gegeten. Ons oorspronkelijke gezelschap bestond uit 9 man, maar helaas waren er een aantal last-minute afzeggingen. Eigenlijk hadden wij dus een te grote tafel, en gezien het erg druk was verwachtte ik hier misschien wel iets over te horen (ze hadden immers een grotere groep aan onze tafel kwijt gekund). Dit was niet het geval: we zijn heel vriendelijk ontvangen en ondanks de drukte werden we op onze wenken bediend! Het interieur is knus, misschien net iets té knus (loopruimte is nihil), maar dit vonden wij absoluut niet hinderlijk. Qua geluidsniveau moet je je wel voorbereiden op de akoestiek van een café: het is soms lastig om je tafelgast aan de overkant van de tafel te verstaan. Het eten (nacho's vooraf, burgers en kipsaté als hoofdgerecht) smaakte heel goed en ook de tijd tussen reserveren en het eten op tafel was prima in orde. We wisten van tevoren dat we onze tafel maar 2,5 uur bezet mochten houden, maar toen we na die 2,5 uur eigenlijk nog even wilden natafelen was dit geen probleem en werd onze grote tafel op creatieve wijze (lees: joekel van een plant) 'gesplit' waardoor het andere gezelschap (van 4 personen) gewoon bij ons aan kon schuiven zonder dat dit voor één van de groepen vervelend was. Al met al hebben we een hele leuke avond gehad!
Demi Alaska G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Het eten was heerlijk (kipsaté als hoofdgerecht) en de friet is ook lekker. Het duurde alleen lang voordat het eten er was en ik vond het café iets te druk, kon mijn collega nauwelijks verstaan. Verder heel gezellig!
saffie78 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Heerlijk gegeten, de patatjes waren overheerlijk. Kom er wel vaker, heb daar ooit om de hoek gewoond. Ze hadden ooit broodje houmous met vers gegrilde groente, die waren op en top lekker, nu er niet naar gevraagd. Doe ik wel de volgende keer. Het is daar lekker gezellig en altijd druk, leuk ingericht. Inrichting van vroeger was ook leuk. Bediening is goed