Maxwell

Beukenplein 27 1092 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-207726748

Over het restaurant Maxwell

Maxwell is geen industriële loods, geen veredelde huiskamer, maar een plek van kleur en licht. Dit komt tot uiting in de verschillende stoelen, bloemen in Vedett-flesjes, bakstenen muur en hangplanten. Een fijne overzichtelijke kaart, waarop producten als truffel, burrata, zeebaars te lezen zijn, combineer je met een van de vele wijnen of speciaalbieren. Leuk detail: elke maandagavond is het pubquiz.

Meer informatie over restaurant Maxwell

Maandag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant Maxwell

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten, de Maxwell ribs zijn een absolute aanrader, om je vingers bij af te likken!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Maxwell is vernoemd naar Elsa Maxwell, een Amerikaanse roddeljournaliste en organisatrice van feesten voor beroemde persoonlijkheden. Ik kende haar in elk geval niet maar ik ben dan ook een bèta die meer heeft met bijvoorbeeld iemand als James Clerk Maxwell. De zaak bestaat uit één ruimte waarin de tafeltjes dicht op elkaar staan. Als het er druk is, dan is het er ook een levendig geheel. Het was druk en dat was misschien ook wel de reden dat de bediening gehaast en chaotisch overkwam. De lunch was verder prima. Ik had een smakelijke soep van aardappel en paprika en de wrap met cajunkip, crème fraîche en avocado.
Pien D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke kaasfondue gegeten.
Serena V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Altijd lekker eten!! Maar bovenal is de bediening altijd super aardig en weten wat bedienen is. Je voelt je altijd erg welkom bij maxwell.
Dory E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het was weer gezellig, lekker en leuk, alleen duurde het wat lang voor de groene curry klaar was, dus moesten we daar op wachten. Zowel curry als pikante garnalen salade waren zeer smakelijk.
JR D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Al verschillende malen gegeten. Altijd erg lekker. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader op het Beukenplein in Amsterdam Oost.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Eerst even lekker geborreld buiten en daarna lekker gegeten :) gezellig sfeertje en goede bediening!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Eenvoudig, maar lekker eten. Leuk ingericht en vlotte, vriendelijke bediening ondanks de drukte
Elvira B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Maxwell in een plekje in Oost waar we altijd graag komen. Lekker eten, fijn terras, leuke bediening. Deze zomer zullen we hier vaker te vinden zijn.
Anneke1969 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hebben een gezellige avond gehad, de service was top en de gerechten waren lekker, de porties van het eten had wat groter gemogen en je hoefde niet lang op de gerechten te wachten. Muziek stond voor ons, aangezien wij een tafel binnen hadden, te hard aan, maar dat was waarschijnlijk het geval, omdat de meeste gasten buiten zaten.
Pieterrrr X.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Kaasfondue was uitstekend, tonijn ook goed. Het is een drukke tent, met heel veel kleine tafeltjes. Veel behoorlijk rumoerige mensen, en dan staat er ook nog muziek op waar je niets van kan horen. Die drukte, daar moet je van houden. Om een avond met iemand bij te praten, daar is Maxwells niet zo goed geschikt voor.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
prettig restaurant met een losse informele maar gezellige sfeer. Zeer aan te raden.
Michiel_81 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Maxwell levert precies wat een goed eetcafé hoort te leveren. Erg vriendelijke bediening, snelle service en eenvoudige maar lekkere gerechten! Eigenlijk valt er niets op aan te merken. Wij waren er gister met zijn zessen en waren allemaal dik tevreden.
Koen M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Goed en vers eten, prima bediening. Ook op de zondagavond gezellig druk. De akoestiek is slecht dus als je gezellig wilt praten zou ik ergens anders gaan eten.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heel gezellig tentje! Hip, maar niet hipster en alles wat je bestelt is lekker. Bediening is ook nog eens heel vriendelijk en goed: bij je wijntje krijg je standaard een glaasje kraanwater.
Martijn C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Maxwell is een leuk eetcafe, maar met de nadruk op cafe. Ook voor de borrel of na het diner zeer geschikt als kroeg. Sfeervol, fijne muziek en ontzettend leuk personeel. Soms te druk en rumoerig voor een goed diner.
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vlotte en vrolijke bediening die je niet overal meer ziet in Amsterdam. Lekkere kaasfondue!
Wel een soort praathuis, als je binnen komt maar dat went snel.
Na afloop stonden we buiten onder de luifel nog even na te praten toen een medewerkster die daar zat vroeg of alles naar wens was geweest. Zo hurt het.
Komen zeker nog een keer terug hier.
Myrthe B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellig restaurant met prima prijs-kwaliteitverhouding. Houd je van (veel) rumoer? Gaan! Maar wil je wat meer rust tijdens de maaltijd dan zou ik op vrijdagavond ergens anders heengaan.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op het terras gezeten onder de heater, heerlijke plank met tapas gegeten met een goed wijntje. Bediening echt bijzonder vriendelijk en attent, zie je niet vaak meer in Amsterdam. Wij komen zeker terug!
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Altijd erg gezellig en druk, leuke bediening en lekker, ongecompliceerd eten!