Maxwell

Beukenplein 27 1092 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-207726748

Over het restaurant Maxwell

Maxwell is geen industriële loods, geen veredelde huiskamer, maar een plek van kleur en licht. Dit komt tot uiting in de verschillende stoelen, bloemen in Vedett-flesjes, bakstenen muur en hangplanten. Een fijne overzichtelijke kaart, waarop producten als truffel, burrata, zeebaars te lezen zijn, combineer je met een van de vele wijnen of speciaalbieren. Leuk detail: elke maandagavond is het pubquiz.

Meer informatie over restaurant Maxwell

Maandag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant Maxwell

Erik O.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Het heerlijke bier van de Eeuwige Jeugd maakte het een bijzondere beleving.
simone E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Had mij veel voorgesteld van een etentje bij Maxwell , maar.....Teveel tafeltjes in middendeel van het restaurant (schouder aan schouder zitten met tafeltjes achter en opzij; stel je voor dat je naar t toilet moet - maar daar kom je in principe niet voor), te weinig (en slordig) personeel (als je beterschap beloofd, probeer je daar dan aan te houden), lange wachttijd tussen de verschillende gangen, in middendeel van het restaurant heel veel last van koude luchtstroom onder de tafel door steeds open en dichtgaan van de buitendeur (hier helpt de verwarming vanaf het plafond niet tegen; gordijn bij de deur werd niet effectief gebruikt ). Spareribs goed. Kaasfondue te doen, tomaatjes niet sappig maar overrijp. Jammer.
Astrid O.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Gegeten met twee vriendinnen. We hadden kaasfodue voor 17,95 pp, wat al best duur is, maar ok als eten lekker is. het eten bestond uit een klein pannetje kaasfondue ( voor 3 personen... als hoofdgerecht) en daarbij zaten" crudites". laats ebestond uit overrijpe ( sommige heb ik moeten wegmoffelen in mijn servet) zacht geworden melige cherry tomaatjes, piepkleien stukje bloemkook, en rauwe ( ???) champignons. laatste hebben we niets van gegeten want van van rauwe champignons krijg je zoals iedereen weet buikpijn. De bediening was ok maar niet bijzonder vriendelijk. ik zou hier niet snel weer gaan eten, een borreltje prima maar het eten was echt te duur en de kwaliteit zeker veel te laag. zonde!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goed ontvangen, was er eerder geweest en dat was prima bevallen! Zijn prima geholpen en de bediening was super!
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Kom hier altijd graag. Bediening is goed, eten lekker en leuke sfeer. Vooral in de zomer op het terras is het altijd goed toeven. Wel worden de befaamde spareribs steeds duurder en porties zijn soms wat ongelijk en wat kleiner? Ze blijven echter heerlijk!
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Als je ineens vreselijk veel zin hebt in een kaasfondue, is dit the place to be! De aardige bediening en lekkere wijn maken het helemaal af.
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Vriendelijk personeel. Snelle bediening. Lekker eten . Niet te duur. Makkelijk meubilair. Leuke muziek. We konden hier ook nog contant betalen, wat op dit moment voor ons goed uit kwam.
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Altijd gezellig! Erg aardige bedieningen constante kwaliteit eten. Als extraatje is de eiwit van de tap favoriet.
Madeleine D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Altijd goed!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten, de Maxwell ribs zijn een absolute aanrader, om je vingers bij af te likken!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Maxwell is vernoemd naar Elsa Maxwell, een Amerikaanse roddeljournaliste en organisatrice van feesten voor beroemde persoonlijkheden. Ik kende haar in elk geval niet maar ik ben dan ook een bèta die meer heeft met bijvoorbeeld iemand als James Clerk Maxwell. De zaak bestaat uit één ruimte waarin de tafeltjes dicht op elkaar staan. Als het er druk is, dan is het er ook een levendig geheel. Het was druk en dat was misschien ook wel de reden dat de bediening gehaast en chaotisch overkwam. De lunch was verder prima. Ik had een smakelijke soep van aardappel en paprika en de wrap met cajunkip, crème fraîche en avocado.
Pien D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke kaasfondue gegeten.
Serena V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Altijd lekker eten!! Maar bovenal is de bediening altijd super aardig en weten wat bedienen is. Je voelt je altijd erg welkom bij maxwell.
Dory E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het was weer gezellig, lekker en leuk, alleen duurde het wat lang voor de groene curry klaar was, dus moesten we daar op wachten. Zowel curry als pikante garnalen salade waren zeer smakelijk.
JR D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Al verschillende malen gegeten. Altijd erg lekker. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader op het Beukenplein in Amsterdam Oost.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Eerst even lekker geborreld buiten en daarna lekker gegeten :) gezellig sfeertje en goede bediening!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Eenvoudig, maar lekker eten. Leuk ingericht en vlotte, vriendelijke bediening ondanks de drukte
Elvira B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Maxwell in een plekje in Oost waar we altijd graag komen. Lekker eten, fijn terras, leuke bediening. Deze zomer zullen we hier vaker te vinden zijn.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hebben een gezellige avond gehad, de service was top en de gerechten waren lekker, de porties van het eten had wat groter gemogen en je hoefde niet lang op de gerechten te wachten. Muziek stond voor ons, aangezien wij een tafel binnen hadden, te hard aan, maar dat was waarschijnlijk het geval, omdat de meeste gasten buiten zaten.
Pieterrrr X.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Kaasfondue was uitstekend, tonijn ook goed. Het is een drukke tent, met heel veel kleine tafeltjes. Veel behoorlijk rumoerige mensen, en dan staat er ook nog muziek op waar je niets van kan horen. Die drukte, daar moet je van houden. Om een avond met iemand bij te praten, daar is Maxwells niet zo goed geschikt voor.