Maxum restaurant

Watermolen 8 2317 ST Leiden Nederland Kaart
31-715232007

Meer informatie over restaurant Maxum restaurant

Dinsdag 16:00 - 20:00
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 20:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Eerste bezoek en Ik had er wat meer van verwacht, Roti is Oke maar wat veel aardappel en niet zo hoog op smaak, plus punt gematigd gebruik van zout. De extra bestelde noodles en varkensvlees verdienen een betere receptuur.
Christine C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Was eerlijk gezegd weer even vergeten dat Maxum op ons winkelcentrum zat en ik "steeds " weer bij de chinees haalde, maar ineens schoot mij Maxum weer te binnen! Heerlijk,
heb menu D besteld, en alles was heerlijk en meer dan genoeg, morgen is er nog een lekker hapje over :-) Maxum........we'll be back!! Even bellen, en een klein kwartiertje later staat het klaar!
Tot gauw!
Manfred M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Een overheerlijke toko! Al vele keren eten afgehaald en de kwaliteit is iedere keer constant. Weekschotels zijn goed. Aanrader: de groente schotel! En gele sambal!
ManonBoutier .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Toprestaurant met alleen maar heerlijke gerechten. Zoet-Zuur-Zout balans steeds tot in perfectie aanwezig, mooie structuren en leuke tafelbereidingen bovendien.
Het decor en uitzicht mist wat warmte en intimiteit maar dat mag de pret niet drukken. Een hele grote aanrader !
Noor .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
We hebben hier nu al een paar keer eten afgehaald. Het eten was tot nu toe altijd heerlijk. Bij een vegetarische roti krijg je niet alleen aardappels, kouseband en 'iets' erbij, maar gewoon een bak voer waar je U tegen zegt.
Ik ben alleen niet zo dol op de manier waarop zij hun tempé klaarmaken, maar dat is een kwestie van smaak. Mijn vriend vindt hem wel lekker. Voor de rest erg smaakvol. Lekkere groenten die warm, maar knapperig zijn. Licht gefrituurde en daarna gekookte tofu met een soort zoetzure saus, heeft een ietwat Chinees sfeertje.
Wij nemen er eigenlijk altijd bara's bij, die zijn ook altijd goed.
Ik weet niet hoe de vleesgerechten zijn, want wij zijn vegetarisch. Maar het is vast het proberen waard!

We hebben de eerste keer daar besteld en moesten toen even wachten, niet belachelijk lang. Maar je bespaart tijd door telefonisch te bestellen en het dan af te halen. Nog geen enkele bestelling is fout gegaan en het eten was altijd klaar op het moment van arriveren.

Het decor. Wat zal ik zeggen? Een oud pandje met daarin een toko waar twee tafels staan. Je kunt er eten, maar wij hebben het nog niet gedaan. Er zijn wel mensen die het doen. Ze schijnen zelfs klanten te hebben die wekelijks komen eten.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
geweldig eten, niet de hollandse smaak maar Antilliaans, Surinaams met Chinees/Indische touch.
de mensen zijn fantastisch en het dcor is niet een van een stylish restaurant maar dat de kids rondrennen en de producten in de schappen je aanstaren om meegenomen te worden en je niet het geschep van de koks hoort, maakt mij enorm gelukkig, ook de oude bladen van de vorige eeuw die er liggen om niet gelezen te worden...
Messalla .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Surinaams-Chinees restaurant in de Merenwijk, niet ver van directe concurrent Panda (Chinees). Een topper hier is de combinatie van babi pangang, babi spek en cha sieuw. Je kunt hier het beste afhalen, want het restaurantgedeelte is praktisch non-existent. Gulle porties voor redelijke prijzen.