Maximus Steakhouse

31-206265300

Meer informatie over restaurant Maximus Steakhouse

Brouwerijdekomkommer .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Meestal ontwijken we de restaurants bij het Leidseplein maar nu toch goed gegeten bij maximus. Voorgerecht stond snel op tafel maar op het hoofdgerecht moesten we even op wachten omdat ze ons vergeten waren. Nadat ze door hadden dat we nog geen hoofdgerecht gekregen hadden stond het erg snel op tafel, misschien iets te snel want de patat had nog wel even gemogen. Voorgerechten en het vlees van van het hoofdgerecht waren erg lekker, vooral de ossenhaas
GinaBlessed .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Ik heb daar heerlijk gegeten. Steak was echt heerlijk en lekker mals. Ik heb genoten van het eten. De serveerster was vriendelijk. Alles was goed. Alleen 1 klein min puntje: we zaten boven en het tochtte heel erg. Je voelde de kou. Verder ben ik heel erg tevreden over alles. Ik hoop de volgende keren wanneer ik daar weer kom dat het eten en de service ook weer goed is!
Mike N.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Wauw wat heb ik
Daar heerlijk gegeten zeg. De varkenshaas was Topp. Zo lekker heb ik in tijden niet gegeten. Vrienselijk personeel goede service en ergggggg lekker eten.
Merol .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Het personeel was erg ongeïnteresseerd. Hing tegen de bar aan en keek verveeld om zich heen. (er was ook niks te doen, maar dit vonden wij erg onprofessioneel) Het personeel sprak slecht Engels/Nederlands.
Ook lieten zij een verkoper binnen voor Amsterdamse souvenirs. Ook dit vonden wij erg onprofessioneel en niet fijn. Het personeel vond dit juist enorm interessant.

Het eten was oké. Het vlees smaakte prima alleen de salade op het bord hoeft er niet bij. Het zag er nogal treurig uit.
GerdineB .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Erg slecht eten, spareribs zonder smaak aangebrand. Steak meer dan well done terwijl medium besteld. Door de eigenaar 10 euro in rekening gebracht voor bestelling die we direct gecanceld hebben. Daarna door de eigenaar uitgescholden, omdat we aangaven dat we hier niet mee eens waren. Nooit meer heen gaan.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Wij waren daar op 1 Nov met 18 man daar ,het eten was echt helemaal super de bediening vriendelijk en vlot.De prijzen zijn ook goed wij waren van mening dat het allemaal uitstekend was en ga zo door.
MarisenEric .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Vlees prima, lekker mals. Salade mag geen naam hebben, kunnen ze er niet zo goed niet bij serveren. Patat en gepofte aardappel smaakten goed. Bediening niet om over naar huis te schrijven, niet vriendelijk en chagrijnige uitstraling. Gezellig pleintje wat het weet een beetje compenseert. Voor een snelle hap is dit wel een aanrader.
M T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Slecht eten met slechte bediening. Personeel spreekt slecht Engels, schoonmaak is onder de maat. Voorgerecht stond binnen 1,5 minuut op tafel, de rest liet echter op zich wachten. Spareribs waren vet, vergelijkbaar met kauwgom. Afgescheept worden met gewone thee terwijl ze ook smaakjes thee hebben. Luiheid van het personeel dus... NIET voor herhaling vatbaar...
Jerry81 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
vliegensvlugge bediening en wij waren ook vligensvlug weer weg. kipfilet compleet besteld en deze was niet conpleet, halve borst ipv hele borst, vlees was taai en smakeloos. Waarschijnlijk ook de reden waarom het zo snel al werd gebracht. Zulke slechte kwaliteit vlees maak ik zelf ook in 5 minuten. Geen vriendelijkheid van het personeel en onbeschoft duur voor wat je krijgt. Ik moet nog altijd werken voor mijn geld en een prestatie daarvoor leveren. Zij hoeven dit blijkbaar niet en kunnen cashen met serveren van vlees van een absurd slechte kwaliteit. Na het betalen en gaiwe weer weg gaan, duurde letterlijk 30 minuten, kwam ik er later achter dat zij teveel in rekening hebben gebracht. Eeen plek om nooit meer op terug te komen als het aan ons ligt.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Voor het eerst gegeten. Gingen naar concert van Fink in Paradiso. Wilde daar op tijd zijn. We waren vroeg in het restaurant en werden dan ook snel geholpen en het eten stond vliegensvlug op tafel. Jammer was wel dat we net aan het voorgerecht bezig waren, het hoofdgerecht ook al geserveerd werd. Het eten was redelijk tot goed. Voorgerecht de provolone kaas was lekker hartig. Het hoofdgerecht de zalmmoot en tonijn was goed. Er bij kregen we een salade en patat. De bediening is zeer aardig en correct. Is zeker een aanrader voor concertgangers.
Ducavi .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Je wordt vriendelijk binnen gehaald en met een nood tempo heb je je eten voor je, althans voor 1 persoon. Te gelijk uitserveren is wat ingewikkeld blijkbaar. Het vlees is naar gram te bestellen maar het gewicht komt zeker niet overeen met het bestelde. Op het vlees zelf was echter niet veel aan te merken. Frites waren ze vergeten. Het personeel is wel vriendelijk maar je krijgt niet de indruk dat het gemeend is. Al met al komt er geen volgende keer. Prijs kwaliteit verhouding is beneden niveau.