Maximo

Duur
Lang
DafGG G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Heerlijk gegeten en prima service. Bij binnenkomst krijg je een amuse. Het duurde wel even voordat het hoofdgerecht kwam. Mooie zaak, echt een aanrader.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Vorige week met gezin wezen eten. Viel zo tegen. Het zag er gezellig uit op t eerste gezicht. We zaten bij de tafel bij t raam. Elke keer als iemand langs liep, stootte diegene mijn stoel zachtjes aan, ik zat erg ongemakkelijk op deze manier. Brood wat we kregen was droog. Ik bestelde eerst een glas witte wijn, toen zei ik doe roch maar een fles, kregen we een glas en een fles van dezelfde wijn. .!? Toen we die jongen uitlegde begreep hij niet. Toen hij vroeg aan de baas hoorden we: neem maar terug. Ok niettemin... Toen bestelde ik pasta met sardien. Kreeg ik pasta met rood achtige vis. Ik vroeg , toen alles was opgediend, huh is dit wel sardien. Ging de jongen vragen aan de keuken, komt hij met het antwoord, nee, dat is roodbaars, omdat sardien op is heeft de keuken dit gegeven. En dan zonder dat vooraf aan te kondigen ook nog?! Omg! Die roodbaarsfilet was niet te eten, het kwam waarschijnlijk uit de diepvries. En verder geen verontschuldiging, helemaal niks. Nou toen had ik het echt gehad en wilde zsm weg, en mij en mijn gezin zien ze hier zeker niet meer terug!slechte service, slecht eten, bediening en keuken zijn niet serieus. Heel slordig.
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Sinds afgelopen weekend een volledig nieuwe kaart. Veel completer dan de vorige met mooie gerechten. Heerlijk in de tuin gezeten met dit uitzonderlijk mooie weer. Wat een geweldige plek is dit toch in het oude centrum van Rijswijk. We hebben onder andere een heerlijke risotto funghi en lams koteletten gegeten en als afsluiting een lekkere citroentaart. Al met een heerlijke avond met een goede en attente bediening.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vriendelijk ontvangen. Verzorgd interieur. Bediening met humor. Mooi glas wijn als aperitief. Voorgerecht van mijn keuze was helaas uitverkocht (op zich goed teken, er wordt blijkbaar gewerkt met verse ingrediënten?). Het alternatief was zo mogelijk nog beter: Gnochhi met truffelsaus. Bij het hoofdgerecht werd een hele mooie rode wijn geserveerd op verzoek. Zeker geen spijt om de keuze over te laten aan de gastvrije eigenaresse (?). Hoofdgerecht met rundvlees was top bereid en in combinatie met de aanbevolen wijn puur genieten.
Als je hier niet lekker hebt gegeten, ligt het in elk geval niet aan het personeel of de keuken.
Absolute aanrader dit restaurant!!
Men begrijpt ook dat het in Nederland vrijwel altijd fris wordt bij het diner buiten. Wij zaten binnen, maar net voordat ik zelf de dubbele deuren half dicht wilde doen, kwam de gastvrouw al langs om deze zelf half te sluiten! Heel netjes en perfect getimed!
Els O.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hebben wederom weer bij Maximo heerlijk gegeten, nu pizza's echt een aanrader, nog nooit zulke goed bereidde pizza's gegeten, vooral de Quattro staggione was verrukkelijk, de ambiance, de gastvrijheid was werkelijk top, bedankt Maximo en graag tot een volgende keer
Cornelis M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Hartstikke leuk gegeten in heel gezellig restaurant met kids. Super lieve bediening Ik snap de negatieve recensies niet zo, zijn die wel echt waar? Was aan het twijfelen gebracht maar geen enkele reden toe.
Charles1234 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
In het begin na de opening hier gegeten met familie. Toen zeer positief en heerlijk gegeten dus vol verwachting paar weken geleden hier weer met dezelfde familie gegeten.
We werden hartelijk ontvangen door een mannelijk personeelslid die ons naar een tafeltje bracht.
Daarna kwam een jonge vrouw ons verder bedienen, die er duidelijk óf geen zin in had óf aan haar eerste werkdag was begonnen.
Zij keek ons niet aan, was ongeïnteresseerd en had duidelijk geen kennis van de kaart..

Als "welkomshapje" kregen we een hard stukje brood met daarop iets van roomkaas en tomaat. We braken er onze tanden bijna op...smakeloos..
Ook het hoofdgerecht viel ons erg tegen, gamba's en pizza....
Daarnaast werd er in een te dik afgeschild stuk wortel een struik van sla gerold, niets aangemaakt met een dressing oid..
We hebben het toetje laten zitten en zijn zeer teleurgesteld naar huis gegaan...

Wat is er ondertussen gebeurd? Van eigenaren gewisseld? Van kok gewisseld? Dit is gewoon opvallend hoe deze zaak zo veranderd is...
We hadden graag anders gereageerd....
"Maximo": ga op zoek naar een goede kok, hartelijke bediening zoals de manspersoon die ons verwelkomde, die de kaart in het hoofd heeft en gastvrij is.
Jullie hadden/hebben alles in huis (gehad) om er een succes van te maken dus ga er opnieuw voor! Laat het weten via jullie website als er veranderingen zijn aangebracht, dan komen we graag weer terug..
Maria.
Lelin .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Donderdag 5 mei gegeten bij Maximo: we werden hartelijk ontvangen door een attente gastvrouw, kregen een gezellig tafeltje in de tuin in de zon. We wilden vissoep die niet op de kaart stond, maar die werd gewoon voor ons gemaakt, wat een service en wat lekker! Ondanks dat de zaak helemaal vol zat, werden we perfect en op tijd bediend. We hebben gesmuld, ook van de andere gerechten (vis, garnalen), kleine aanpassingen waren geen probleem. Parkeren is ook nog gratis. Het was weer fijn, we komen terug.
RenateAZ .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Telefonisch een pizza besteld om af te halen. Mij werd verteld dat deze na 20 minuten op te halen was. Toen ik aankwam (op tijd) was de pizza klaar, aangezien ik heel dichtbij woon, was ik binnen 5 minuten thuis.
De pizza was behoorlijk koud, en had 3 toppings die allen een derde van de pizza bedekte, 3 koude (niet meegebakken) tomaten schijven, niet gesmolten mozarella, en ruccola.
Dikke bodem en aan de zoute kant. Jammer, de bediening was aardig en het zou fijn zijn om goede pizza's dichtbij af te kunnen halen.
Voor de prijs zeker niet de moeite waard.
Vasterman .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
De eerste keer dat we daar aten waren de pizza's super lekker. Vooral de heerlijke dunne bodems waren zalig. Nog een paar keer daar gegeten maar de bodems waren ineens veel dikker en minder smakelijk. Jammer.
Alexander L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Onlangs hier geluncht. Waren de enige, op zich geen probleem, want daardoor ongestoord kunnen praten. Voor Maximo zelf minder leuk en bovendien onverdiend, want eten is prima, bediening en sfeer eveneens. Toch negens gegeven, want het kan altijd beter... Bij deze de oproep aan Rijswijk en omgeving toch vaker te gaan lunchen...
Donsje .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afgelopen zaterdag bij Maximo gegeten met een grote groep. We werden heel netjes ontvangen.
Het restaurant ziet er erg sfeervol uit. Het eten was er uitstekend. Ik waande me in Italie. Alles van grote kwaliteit. Niets op aan te merken. Zelfs de kok kwam aan tafel om te vragen of alles naar wens was. Ik kom zeker terug.
Norbert59 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Maximo. Ontspannen omgeving, uiterst vriendelijke bediening. Prima huiswijn en lekker Italiaans tapbier. Komen hier graag.
JorienHK .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Het is een gezellig restaurant, met leuk gedekte tafels. Het personeel leek onervaren maar was vriendelijk.Wij waren met 20 personen. We hadden ruim van te voren gereserveerd, dus Maximo had op ons bezoek gerekend. We hadden allemaal een 3 gangen menu.

De porties waren erg klein en de borden waren bij sommige gerechten niet opgemaakt. De messen waren onscherp en totaal niet geschikt om o.a. het taaie kalfsvlees mee te snijden. De melanzane: tomaten waren niet rijp, keihard, de amper aanwezige mozzarella was taai en de torentjes waren erg klein. De carpaccio: geen olie, geen pijnboompitjes en een berg droge ijsbergsla waardoor het vlees (tezamen met hetzelfde onscherpe mes) amper te snijden was. De tonijn: stonk erg en de porties waren ongelijk verdeeld. De ravioli: de porties waren erg klein, de ravioli was kaal. Het kalfsvlees: moest kalfsvlees voorstellen in citroen-witte wijn-saus. Geen citroen geproefd, geen witte wijn geproefd. Was te gaar, daardoor erg taai. Ook flauw van smaak. De dorade: geen klachten. De tiramisu: zag er uit als een gesmolten ijsje, had teruggelopen slagroom uit een spuitbus. De chocoladetaart: enigszins droog, de smaak was oké, weinig slagroom en wederom teruggelopen en uit een spuitbus. Bosvruchtentaart: was nog aan het ontdooien, vrij koud. Bijgerechten: enkel bij het kalfsvlees werden bijgerechten geserveerd. Dit ging om een paar stukken ongare aardappel en de (schaarse) groenten waren ook ongaar.

Over het algemeen was de kwaliteit dus zeer matig! Wij hebben een klacht neergelegd, maar het antwoord was "zo koken wij nu eenmaal". Op de vraag of wij meer wilden, antwoordden wij uiteraard "nee, dank u."

Tips: Zorg voor genoeg kledinghangers, of tijdelijk verrijdbare kapstok, o.i.d.

Pak een punt van kritiek daarnaast positief op, en bied altijd excuses of bv. gratis koffie aan!

Zet voor een groep kannen water op tafel als service, i.p.v. ongevraagde dure flessen water (€4,50/st!) die al op de tafel stonden.

De rekening was zo'n rommel dat we niet in staat waren te controleren of alles klopte.
DucoP .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Vorige week heb ik bij dit restaurant gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten door de gastvrouw. Als voorgerecht heb ik een salade met coquilles gegeten. De bereiding was spot on. Op aanraden van de serveerster heb ik als hoofd een pizza met truffel op: wederom uitstekend. Als toetje een prima soufflé met pistache. Met, als leuke touch van de bediening, sterretjes vanwege de verjaardag van een van de mensen bij mij aan tafel. Bediening was vriendelijk en snel.

Eindelijk een écht Italiaans restaurant gevonden. Ik kom hier zeker terug!
2006 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016

Zaterdag avond even onverwachts met ze vieren weer heerlijk gegeten
Fijn dat jullie nog even plaats cre?rden voor ons
Het was weer een avond met een ? Rtje
Zo wat ik lees begrijp ik niks van ????
Hoe durf je zo te schrijven , het geeft mij een vreemde smaak in mijn mond
Het lijkt wel of een collega ondernemer een verkeerd beeld wilt cre?ren
ik ben blij met mijn nieuwe buurman
Kom regelmatig even een hapje eten , en eet altijd heerlijk het eene gerecht is meer iemands smaak dan het andere maar ik eet hier heerlijk en echt van alles van de kaart geprobeerd
Bij binnenkomst altijd vriendelijk verwelkomt
Leuke zaak gezellig Ingericht
Gastvrouw krijgt van mij / ons een dikke pluim
Koks erg vriendelijk ook soms aan tafel erg leuk
Ook af en toe alleen een drankje drinken en niks is teveel
Ook de pizza s afhalen zijn super
Dat is mijn / onze mening
Ga zo door zo te zien met voorbij lopen doen jullie het niet verkeerd
Ga zo door
Je ziet ons van de week wel weer
Estherdevries62 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Onlangs was ik in dit restaurant met mijn schoondochter. Wij hebben erg lekker gegeten en ik vond de prijzen alleszins acceptabel. Voor herhaling vatbaar. De bediening was super, een heel aardig meisje. Zij was goed bekwaam.
JaquelienVerkerk .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wat een aanwinst in Rijswijk en eigenlijk wel Zuid-Holland. Van de week hier gegeten met drie vriendinnen en we hebben een hele avond heerlijk genoten! Vriendelijk ontvangen door een gastvrouw waarvan je de liefde voor het restaurant van het gezicht kon lezen, een prettig gevoel! Bediening was vriendelijk, betrokken en gezellig. Leuk om te zien dat een jong team van bediening zo'n goede sfeer kan neerzetten. Eten zag er uit als een kunstwerkje, melanzane vooraf, tagliata als hoofd en de heerlijk huisgemaakte tiramisu als dessert. De avond afgesloten met een bijpassende limoncello. We kijken nu al uit om van de zomer in de sfeervolle binnentuin te zitten, maar in die tussentijd zullen we zeker nog eens langskomen. Dank jullie wel voor de relaxte, fijne avond!
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Tijdje geleden, maar op aandringen van mijn vriend laat ik toch maar een reactie achter. Ik moet me helaas aansluiten bij de negatieve reacties hieronder. De aankleding is trendy , verzorgd en sfeervol. Jammer dat er dan zo slecht wordt gepresteerd. Het menu ziet er aantrekkelijk uit, maar het eten is om het subtiel uit te drukken "matig". Vlees te lang op het vuur gestaan, daardoor erg droog. Na terugsturen kreeg ik pas een nieuw gerecht toen de rest al was uitgegeten. De bediening is niet onvriendelijk, maar niet professioneel. Weinig kennis en kennen het menu duidelijk niet uit hun hoofd. Verder wellicht dat de kok gezellig bij de tafel komt en dat de gastvrouw aardig begroet als je toevallig de buurman/vrouw bent, maar als nieuwe klant word nog net niet weg gekeken.
Ed L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Geheel onverwacht hebben we op het laatste moment besloten toch iet aan ons jubileum te doen. Met 9 personen op het laatste moment reserveren is dan lastig. Toen wij belden met dit verzoek werd er zonder aarzeling direct ja gezegd en dat alleen dat maar ook mee gedacht door de gastvrouw en de chef. Zonder enkele moeite werd er gehoor gegeven aan een voorgerecht "Cacio E Pepe" wat op dat moment niet op de kaart stond. Na ons 4 gangen menu wat van a t/m z door een ringetje te halen viel werden wij ook nog door de gastvrouw uitgenodigd om voor bij de bar om nog even een glas te heffen op ons jubileum. Over het bedienend personeel en de keuken brigade ook niets dan lof. Alsof we in Italië waren! Top top top!