Maxime Amsterdam

Donderdag t/m Zaterdag 08:30 - 19:30

• Airconditioning , Lift aanwezig , Terras
Humsumsum .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Werkelijk dramatisch! Een Croque madame is te moeilijk. Het ei was verbrand de tosti te vet. Broodje Rijpenaar op zich qua smaak redelijk. Slecht brood, een halve krop sla erop gegooid. Kortom een kok zonder enige passie voor zijn vak.

Jammer, vroeger was het beter!!
Robvlaarhoven .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
lekker gegeten in een leuke ambiance. Wij waren hier op aanraden van vrienden. Gastvrij en de kwaliteit van de keuken waren prima in orde.
Macha W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Een dagje lekker shoppen op de Pc en werd tijd voor een lekkere lunch, onze keuze viel op Maxime, leuke brasserie.
Bediening is niet altijd slecht, hangt er vanaf wie je voor je hebt. Wij werden netjes en correct bediend.
En over het eten, heeeeerlijk, genoten van mijn club sandwich. Wel aan de dure kant maar locatie bepaalt ook.
Wij komen een keer terug als we weer op de Pc zijn.
Steven W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Horrible! The worst club sandwich (for a whopping EUR 11) that I have every had anywhere in the world. Add uninterested servers and a seen-better-days decor and you've got the ingredients for a less than memorable lunch. The sandwich was bland white lukewarm bread topped with limp lettuce, paper-thin slivers of chicken and a whisper of truffle mayo. I left feeling hungry and overcharged. My humble advice: avoid at all cost!
SEC .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Het eten was niet goed, de tosti koud, de clubsandwich lauw, en de sla op het brood kletsnat en de courgette leek rauw.
De bediening is matig, ze zijn arrogant, ruimen tafels niet af.
De verlichting op de toiletten is kapot, en ze hebben volgens eigen zeggen geen tijd om het te vervangen.
Prijs kwaliteit verhouding is niet juist.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Op zich een leuke brasserie op een mooie plek.
Eten niet bijzonder: wij aten brood van Menno met Carpaccio en truffelmayonaise, croque monsieur en club sandwich. Mijn tafelgenote die voor de club sandwich koos meldde mij zelden zo'n slechte, droge variant van dit gerecht voorgeschoteld te hebben gekregen. Brood van Menno valt moeilijk te verprutsen ...

Wat opviel waren de prijzen. Prima dat de locatie meeweegt in de uiteindelijke prijsbepaling maar de verhouding is bij Maxime volledig zoek.

Ik heb echter niet de indruk dat mijn commentaar en die van mede recensenten hier verandering in zullen brengen want de tent zit toch wel vol. Ook de bediening zou zich wat dienstbaarder mogen opstellen; voor dergelijke prijzen wil je niet hoeven zoeken naar iemand die je wil bedienen ...

Kortom: weinig bijzonder lunchtentje begeleidt met matige bediening tegen veel te hoge prijzen.