Maxima

6,7
Lang
Dick .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lekker gegeten met een groep. Het interieur is wel wat verouderd en weinig vernieuwend. Daarnaast zat er een gat in het tafellaken. Dat was de eerste indruk.

Dan het eten, voorgerecht prima gamba's, hoofdgerecht een wat kleine steak rare, niet echt bijzonder. Gewoon brodje friet erbij zonder speciale groenten of zo. Het nagerecht was helaas geen kers op de taart, een soort gelei achtige ijstaart zonder smaak, leek rechtstreeks uit de vriezer...

De bediening was erg vriendelijk!
FamilieCo .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Misschien is dit meer een restaurant om een Argentijnse lap vlees te eten, want voor de Mexicaanse keuken zou ik hier niet heen gaan. Voor de vulling van de burrito's leken geen verse groenten gebruikt, maar kan en klare groenten uit een potje of blik. Alles had een doorgekookte zoetzure blik smaak. Verder was alles veel te zouten was op de hele kaart maar één vegetarische gerecht te vinden. Dat vonden wij niet meer van nu. Ondanks de snelle en vriendelijke bediening was dit voor ons een eenmalig bezoekje.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Op doorreis onderweg met twee personen in Zaltbommel gegeten. Maxima is een Argentijns-Mexicaans restaurant met een vrij uitgebreide kaart. Het restaurant is niet typisch Midden- of Zuidamerikaans ingericht, maar wel gezellig. De stoelen zitten goed. We bestelden tacos molcajetes en burrito Santa Rita. Dit alles was zeer smakelijk bereid met daarbij een goed glas witte wijn. En een extraatje vooraf. De bediening was snel en vriendelijk. De prijs-kwaliteitverhouding is prima.
Ties_S .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
weer eens een keer bij Maxima in Zaltbommel gegeten.... (2 personen)

direct een schaaltje nachos met lekkere saus op tafel en de bestelling voor drinken opnemen.... het drinken met de menu kaart werd vlot gebracht, vriendelijke correcte bediening...

als vooraf een Caesar salade en spicy chicken wings.... allebei heel erg goed..

hoofdgerecht gevulde Argentijnse steak en een Argentijnse ossehaas... gewoon een ontzettend lekker en goed bereid stukje vlees.... de frietjes zijn goed, iets aan de harde kant... en de gepofte aardappel was heerlijk....en waar kun je nog een normale goede aardappel bestellen... overal gebakken/gefrituurd... dus een topper...
groenten is minimaal... en paar blaadjes sla (waar ik niet van hou) met wat tomaat, rode ui en paprika....... wel heerlijk vers, dat weer wel....

nagerecht, coupe met vers fruit... echt goed... en ijstaart met slagroom op verzoek zonder likeur... de ijstaart is niet homemade, een standaard iets uit een doos... niet slecht maar geen topper... wel netjes opgediend en met goede echte slagroom..

al met al prima gegeten, vlotte en vriendelijke bediening en de rekening viel mee...
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Wij waren met een groep en er was een menu voor ons samengesteld, het voor en hoofdgerecht bestond uit verschillende gerechtjes dat was echt heel lekker, super.
Het interieur is wel wat gedateerd, personeel was een beetje makkelijk uitgevallen, of we de verkeerde drankjes zelf maar even wilde omruilen!!!!
Maar het eten compenseerde dat.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Gisteren na een lange autorit bij Maxima gegeten. We zijn hier al regelmatig geweest vanwege de heerlijke gerechten die ze serveren. Er is een ruime keuze uit zowel Argentijnse en Mexicaanse gerechten.
Wel valt me in de loop der jaren op dat ze niets veranderen aan de inrichting, het oogt daardoor redelijk ouderwets en slecht onderhouden. De voorgevel heeft luifels waar het groen tussen de naden zit. Advies voor de eigenaar: een keer met de hogedruk erover en je restaurant heeft gelijk een frissere look!

Bediening is vlot en vriendelijk.

Vooraf heerlijke nachos gekregen met iets wat te pittige salsa dip saus.
Dit keer enkel een hoofdgerecht besteld. De Ossenhaas van 325 gram! Deze was zoals gevraagd perfect medium gebakken, wel jammer dat het vlees niet in één stuk werd geserveerd maar een stuk van 250 gr en 100 gr. Je krijgt er 3 sauzen bij en heerlijke gekruide friet. Ik vind het vlees goed maar wel aan de prijzige kant voor wat je ervoor krijgt.

Mijn vrouw bestelde een vegetarische wrap maar was vergeten door te geven dat ze niet van koriander hield. Inmiddels had ik mijn hoofdgerecht al op... Het personeel dacht goed mee en gaf haar de gelegenheid iets anders hit te kiezen uit de kaart. Dat werd vrij lastig omdat in vrijwel elk gerecht koriander werd gebruikt. Uiteindelijk heeft ze voor een salade met tonijn, avocado en ui gekozen. Één van de voordeligste gerechten en ruim voldoende!

Uiteindelijk de rekening gekregen en ze hadden netjes het niet genuttigde gerecht eraf gehaald. Kortom super eten en super service. Dit zijn plekken waar we graag nog eens terug komen.
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Heerlijk gegeten bij Maxima.
Verse salade en een heerlijk voorgerecht. Kinder spiesje was smaakvol maar beetje te droog voor de kinderen. Verder zalige frites en verse salade bij de hoofdgerechten. Aangenaam verrast!
Het restaurant is van binnen vrij sober maar we hebben heel rustig kunnen eten en zaten relaxt samen.
Ingetogen vriendelijke bediening.
Goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker voor herhaling vatbaar!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Na een dagje winkelen in Den Bosch onderweg naar huis toch bedacht dat we nog wat wilden eten. Naar Maxima gebeld of ze nog een plekje voor 2 hadden, geen probleem.
We waren er niet eerder geweest maar gekozen nav Mexicaans / Argentijns restaurant aangegeven op iens. Als vooraf de mais en avocado soep, beide zeer goed van smaak. Als hoofdgerecht de kip in sinaasappel / ananas uit de over en de mixed wraps. Ook deze weer goed van smaak. Jammer dat bij de frietjes veel "harde" frietjes zaten maar de schaal was groot genoeg. Ook aangenaam verrast door de rekening. Met nog geen 50,00 euro lekker gegeten en gedronken. Zeker de moeite waard om nog eens heen te gaan, stonden genoeg gerechten op de kaart die we nog willen proberen.
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Na wat recensies gaan eten bij Maxima. We hadden ons ingesteld op de Mexicaanse keuken, welke het restaurant zegt te beheersen.

Helaas, het is een typisch geval van gebrek aan focus. De kaart bestaat uit vele pagina's "Mexicaanse" en/of "Argentijnse" gerechten. Het onderhouden van een dergelijke grote kaart en werken met verse producten gaat moeilijk samen, maar we laten ons graag positief verrassen. Helaas, lukt dat Maxima niet.

De spareribs waren echter goed, niet te vet en lekker gegrild. Maar de Mexicaanse gerechten waren een aanfluiting. De Mexicaanse keuken is simpel en de gerechten krijgen hun smaak door het gebruik van verse producten als tomaten, mais, avocado etc.
Maxima serveerde echter burrito's en tortilla's met uitsluitende slappe, doorgegaarde en groenten en sauzen. Deze wekte bij ons sterk de indruk dat ze linea recta uit een blik of pot kwamen. Daarnaast waren smaken ook flauw en papperig. De bijgeleverde koude sauzen hadden een verkleurd "laagje". De roze saus bij de garnalen, had rode vellen en de mayo donkergele randen.

Dit had voor mij niets met de Mexicaanse keuken of koken te maken. Jammer.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
hier met zijn drietjes gegeten , eigenlijk zat de zaak vol maar met beetje geschuif toch plaatsje voor ons , bediening is in een woord goed snel en houd je glaasje lekker vol het eten was goed te noemen heerlijke steak goed gebakken , de gepofte aardappel ietsje te lang in de oven , smaakte wel goed jammer dat er geen groente bij wordt geserveerd dessert was ook goed wc's waren ook in orde en nu de maar als je hier komt voor in rust te eten moet je gaan als de zaak leeg is. want het is echt rumoerige zaak dus voor goed eten en goede bediening een aanrader
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Met vrienden hier gegeten. Niet al te groot restaurant. Het was helemaal vol maar de bediening verliep goed. Geen bijzondere gerechten, uitgebreide kaart. De steaks waren goed maar aan de zoute kant, misschien beter zelf peper en zout erop? De chorizo als voorgerecht heel lekker, goed gekruid. Vriendelijke bediening. De rode huiswijn was prima. Al met al een gezellige avond. Reserveren lijkt me aanbevelenswaardig.
Theolies .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Heerlijk ontspannen gegeten ondanks dat het druk was een vlotte bediening.
Zijn er 2 avonden geweest.
De eerste avond hadden we niet zoveel tijd.
Tonijnsteak en taco's de tonijn was goed gebakken mooi rosé en taco's waren goed gevuld.
De tweede avond uitgebreid gegeten.
Voorgerecht voor 2 personen afwisselend en erg lekker. Hoofdgerecht lamspuntjes en ossenhaas en entrecote.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Gezellig diner in Maxima. Ondanks niet gereserveerd nog net een tafel voor 2p beschikbaar. Lekkere hoofdgerechten, goede maar wat weinig salade, apart sorbet voor 2p. Snelle en nette bediening met alle tafels bezet. Prettige huiskamersfeer, maar inrichting wat weinig Argentijnse uitstraling.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
We hebben hier lekker gegeten voor 25 euro per persoon voor een hoofdgerecht (3 wraps met gehakt, kip en groenten) en een bananasplit als dessert incl. drinken.
We komen hier vaker en het is zeer aan te bevelen als je wilt genieten van een Mexicaans/argentijnse keuken