@Max10

Brink 29 7411 BS Deventer Nederland Kaart

Over restaurant @Max10

Smaken verschillen

Erg leuk restaurant op een al even leuke plek in Deventer, met een terras op de brink. Bij restaurant @Max10 voeren ze een kaart die vol staat met wereldrecepten. Je kiest telkens voor een land, waar een recept bijhoort. Erg handig als je in een gezelschap bent waar de smaken verschillen! De vriendelijke prijzen maken het allemaal nog toegankelijker.

Meer informatie over restaurant @Max10

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

• Huisdieren welkom , Terras
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Max Tien. Het was onze vierde keer en net als de voorgaande keren waren we weer verrast door de lekkere en originele gerechten! Anders dan anders en ook nog super vriendelijk geserveerd! Dikke, dikke aanrader!!!!!
Corien H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij hebben een gezellige avond gehad bij Max10. De bediening was prima en het eten smaakte voor een gedeelte ook goed. Wat wij wel heel slecht vonden (ik lees hier dat wij niet de enige waren..) dat we als stokbroodje het goedkoopste kant en klaar afbakbroodje uit de supermarkt hebben gekregen. Hier zit al standaard kruidenboter tussen en kost geen drol! Hierbij kregen wij ook nog 3 bakjes met andere smeerseltjes, alsof het lekker is om ook nog een ander soort kruidenboter op dit broodje te smeren waar al standaard wat op zit!!! Ik baal eigenlijk dat ik het niet gelijk tegen hun heb gezegd... achteraf ging ik er nog eens over nadenken en vond dit toch echt wel heel slecht. Hoeveel moeite kost het om een vers broodje te serveren! De hoofdmaaltijd was verder prima en de cappuccino heerlijk.. maar toch vind ik het allemaal een afknapper!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
's Middags geluncht op het terras. De bediening is ontspannen, maar adequaat en efficiënt. Dat maak je wel eens anders mee. De gerechten zijn geïnspireerd op wereld om ons heen. Wij gingen voor een Burger Down Under en de Mexicaanse kip. Heerlijk gegeten. De prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde.
Anneliesmol .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Nog voordat we onze jassen uit hadden gedaan (4 personen) werd er al gevraagd wat we wilden drinken, dit beloofde veel goeds. We gaven aan hier een hapje te willen eten en onze bestelling voor drinken werd opgenomen.
Toen ons drinken op was (na erg lang wachten) hebben we om een menukaart gevraagd aan een andere ober. Zij moest deze bij elkaar sprokkelen van verschillende tafels en na een tijdje had ze 4 menukaarten gevonden. Wij deden onze bestellingen en keken uit naar het eten omdat de omschrijving ons enthousiast maakte. Omdat we lang moesten wachten bestelden we een stokbroodje. Het stokbroodje leek op de standaard afbak knoflookbrood uit de supermarkt. Hiervan hebben we alle vier, twee sneetjes van kunnen eten. (prijs, 7,50!). Na een uur vroegen wij of het nog lang duurde want we moesten nog naar de andere kant van het land rijden. Er werd navraag gedaan en het bleek dat ze dachten omdat wij een stokbroodje hadden besteld dat het eten wel kon komen. Erg rare reden.
Uiteindelijk kregen we een fantasieloos opgemaakt bord. De Brazilië (Moqueca met groenten) valt in de categorie 'dit kan mijn zusje van 13 ook'. IJsbergslag met mais uit blik en pik zwarte auberine met een kwakje wat aardappeltaart moest zijn. Het Hawaii hoofdgerecht is niets meer dan een spies met bonken kip (die erg lekker en mals waren, maar 1 partje tomaat en 1 partje ananas aan weerszijden bevatten). Veel eten is het ook niet, we konden alles makkelijk op als dames. Voor heren zou het misschien zelfs te weinig zijn.
Er werd geen een keer gevraagd of het eten smaakte, er kwam geen ober meer langs. Dus dan maar onze reactie via deze weg.
De prijs kwaliteitsverhouding van de hoofdgerechten klopt niet. De prijs moet omlaag of de kwaliteit omhoog.

Wij willen wel aangeven dat we om ons heen ook aantrekkelijk opgemaakte broden zagen met tapas-achtige gerechten. Wellicht is dit een betere keuze van de menukaart, maar daar hebben wij geen ervaring mee.

Het personeel vonden we wel sympathiek en als we iets vroegen dan waren ze bereid te helpen. Maar ze kunnen nog groeien in hun assertiviteit.
Loesjh .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen zondag lekker in het zonnetje op het terras gezeten, met mijn ouders die eerdere positieve ervaringen hadden met dit restaurant. Ik vond het concept met de wereldgerechten ook erg leuk klinken, maar helaas viel mijn kennismaking met max10 erg tegen. Het voorgerecht viel in de smaak, maar toen we na lang wachten ons hoofdgerecht kregen was ik minder positief gestemd: hoofdgerecht Brazilië (Moqueca met groenten) was een gerecht dat ik zelf zou maken met wat kliekjes uit de koelkast (ernaast wat ijsbergsla met mais uit blik erover) en Zanzibar (viscurry) had kraak noch smaak en de rijst was overgaar. Helaas werd de teleurstellende ervaring van het hoofdgerecht niet goedgemaakt door het dessert. Amerika (cheescake met aardbeien) was zeker smakelijk, maar het leek absoluut niet op hetgeen ik verwacht bij amerikaanse cheesecake. Jammer, maar ik zou niet snel terugkomen op deze plek.
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Ik heb hier vaker op het terras gezeten. Ziet er leuk uit, maar vond het eten erg tegenvallen. Matige kwaliteit, duur en erg weinig. Jammer, voor mij niet meer.
Babetschuil .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij MAX . Via AH Gekozen voor het 3 gangen menu, bestaande uit gerechten met zeer smaakvolle combinaties en verse ingrediënten. Heerlijke bijpassende wijnen en vriendelijke, bediening. Leuke avond gehad!
NScharbaai .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Leuk sfeervol restaurantje. Het is alsof je in je eigen huis zit! Gezellig en relaxed. Het eten is heel gevarieerd en lekker. Er is keuze uit verschillende wereld keukens, voor ieder wat wils dus. Het personeel is heel vriendelijk en betrokken. En voor de prijs zou je het niet laten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jo_hanna .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Bijzondere kaart met lekkere gerechten. Wisselt regelmatig. We hadden via de AH-actie gereserveerd. Een leuke plek om nog eens terug te komen.
Mengermha .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met 4 personen heerlijk gegeten. Dit is en blijft een toprestaurant, waar het eten verrassend is. Geen alledaagse kost en juist daarom zo leuk (en lekker).
-Kora- .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Zeer diverse kaart en zo voor elk wat wils. Of je nu van een schnitzel houdt of van exotisch. We hebben allemaal heerlijk gegeten! Sfeer is knus en gezellig.
Moontje P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
we hadden als voorgerecht: Amerika (knapperige ceaser salade met kip) en een combi van 3 soepjes (pittige vissoep, goulashsoep en een vegetarische miesoep). De salade was een flinke hoeveelheid en enorm lekker. hoofdgerecht: Marokko was een tagine met couscous met kabeljouw diverse groenten en paprikasalade en Thailand was zalm en een spiesje gamba's met noedels en salade. Desert: Kenia, een mangosorbet met roomijs, zoete bessen en ananasrumsaus; Italië was een zoete peer uit de oven gevuld met gorgonzola en geroosterde amandelen. het was allemaal heel erg lekker en ook geen karige porties.
De bediening was enorm vriendelijk en behulpzaam. De sfeer was ook erg gezellig. We gaan hier zeker nog eens eten.
Ingrid.linders9 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
De Royale Voorgerechten en deserts het lekkerst, een hoofdgerecht wel erg veel pasta, andere hoofdgerecht eenvoudig maar wel prima
tvmelzen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Fijne ontvangst, verrassende gerechten en heerlijk gegeten. Goede service en standaard glaasje water bij de wijn. Zeker aan te bevelen.
Ericavolkers .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijk, gezellig en genoten weer.
Wij kwamen hier vaker en zullen dit ook zeker blijven doen!
De wisseling van menu om de zoveel tijd is ook super!
Stijnkiers .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Ondanks de AH-actie mochten we ons 3-gangenmenu volledig zelf samen stellen van de kaart. Het eten was goed en we vonden het een erg leuk concept dat aan elk gerecht een land verbonden was. De service was ook prima, alleen moesten we wat lang wachten op ons hoofdgerecht.
Thwitte .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Weinig attente bediening omdat onze tafel enigszins uit het zicht lag. Eten was trouwens prima, maar het duurde allemaal te lang.
ursbl .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het eten was lekker maar het duurde lang voor de gerechten werden geserveerd de bediening was goed en netjes. Het is een klein oud pand maar gezellig
Hofman-1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Hele leuke avond gehad en lekker gegeten, we komen zeker nog eens om een ander gerecht te proeven, want de keuze was lastig.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Mooi restaurant op een mooie locatie.
Het eten was lekker maar niet heel bijzonder.
Het concept van dit restaurant is erg leuk, je kiest voor het voorgerecht, hoofdgerecht en desert uit verschillende landen.

De bediening Was erg slecht.
Er heeft tussen het voorgerecht en hoofdgerecht bijna 45min tussen gezeten, ook hebben wij erg lang zonder drinken gezeten.