Max Ten

De Mirandalaan 9 1079 PA Amsterdam Nederland Kaart
31-620364580

Over restaurant Max Ten

Mediterraans feestje

Een zonnige mix van de Italiaanse, Spaanse en Cubaanse keuken in de Rivierenbuurt! Een feestje op je bord dus, je vergeet eigenlijk direct dat je nog in Nederland bent. Tel daar het gastvrije, attente personeel en de goede wijnen bij op en je avond kan gewoon niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Max Ten

6,8
6,8
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Na het zwemmen lekker gelunched met vrienden . Er is een update geweest van de menukaart. De salades stonden er gelukkig nog op. Wat een enorme positieve verrassing was, dit waren de sappen met de Force als mijn favoriet. Deze bestond uit bietensoep, kiwi en druivensap met een vleugje gember. Heerlijk. We komen graag terug.
Corryhopmans .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
We hebben op zondag 3 januari gegeten. Het eten is heerlijk en de 3 gangen waren allemaal goed verzorgd.
Jammer dat er weinig bezoekers waren, maar de omgeving vinden we prima
Marijke1001 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Bediening is heel lief en aardig. Zeer attent. Van het eten wordt niet veel werk gemaakt. Zij doen hun best, maar de uitkomst klopt niet. Heel jammer, want er kan veel meer gemaakt worden van deze tent.
HaPebe .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
ook met een bon van vakantieveilingen gegeten. voorgerecht een Bruschetta Rucola en de ander een ceasar salade gegeten, daarna allebei een Pizza en als nagerecht een Dame blanche met pistache ijs omdat vanille ijs op was.
Van tevoren een beetje huiverig vanwege eerdere recensies. Er was echter niets op aan te merken. Eten was erg lekker en op de bediening ook niets op aan te merken. locatie is als je het weet ook geen probleem
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Met een bon van Vakantieveilingen hier gegeten. Het was voor de prijs een goede kwaliteit. Vooraf een uiensoep, het waren heel veel uien met een beetje vocht. Hoofdgerecht een pizza en de ander een pasta. Beide heel erg goed van smaak. Het dessert bestond voor de een uit een Tiramisu, en de ander een dam blanche. Niets op aan te merken. Het restaurant maakt deel uit van het Mirandabad. Je er misschien niet veel van verwachten, maar de kwaliteit maakt veel goed.
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Helaas, geen herhaling voor ons. Met zijn vieren hier net gegeten. Na meer dan 40 minuten wachten eindelijk 1e drankje; toen er 3 voorgerechten werden gebracht, kregen we te horen dat het voorgerecht voor de 4e gast niet leverbaar was; een kop koffie was de compensatie. Niet genomen). Een hoop wat op de kaart stond was niet verkrijgbaar. Wat mis kon gaan, ging mis (en meer). Niet gezellig eten met zijn vieren dus. Eten was niet bepaald smakelijk. Bediening was vriendelijk maar absoluut niet geschikt voor horeca!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
We hadden een high tea via group deal.
Bij binnenkomst duurde het erg lang voor we iets kregen en werd ons verteld dat we een pot thee kregen en we onze smaak dus op elkaar moesten afstemmen. High tea verwacht je wel dat je ieder een eigen keuze mag maken ipv een pot thee. Serveer dan kokend water met zakjes erbij.Nu moeten we allemaal dezelfde thee drinken.Na heel lang wachten kwam de eerste gang en dat was niet echt geweldig met waarschijnlijk alles uit een pakje, dus niets leek vers gemaakt, behalve de slagroom.
De 2e gang fruit met chocoladefontein bleek de chocola aangebrand en smaakte dus ook zo.
Het fruit was al langere tijd van te voren gesneden en de appel was bruin en het plateau duidelijk echt niet met zorg gemaakt. De sandwiches waren ok. De prosecco waren ze vergeten. Nee geen aanrader gelukkig was het maar 10,00 en mag je ook niet veel verwachten maar als het normaal 20,00 zou zijn dan is het het zeker niet waard.
Jammer gelukkig hebben we het aan tafel met elkaar gezellig gehad.
Dolen .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Via NU-deal een chocolade high tea voor 2 personen. Dat was echt genieten. Het werd geserveerd in 3 gangen; choco-zoetigheden (brownie, truffels, witte chocolade en een chocomuffin met slagroom), vervolgens chocoladefondue met vers fruit en hartig toe (sandwiches zalm en carpaccio). Záálig. Een zeer vriendelijke en voorkomende bediening. Het was gewoon geweldig!.
Pim T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Er was geen saté dus onze steak en saté voucher werd een steak die droog was. Bediening was vriendelijk en patat lekker.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
We hadden bij Groupon onbeperkt pannenkoeken eten voor 9 euro voor 2 personen. Dus voor dat geld kan je niet veel verwachten. Locatie is beetje rampzalig en armoedig, maar het decor IN het restaurant is wel netjes. Probleem is alleen dat het vast zit aan het Miranda Zwembad en ook van het zwembad zo het restaurant in kan lopen. We hadden een tafel gereserveerd om 18:00 en kwamen 17:45 binnen lopen, we kregen te horen jullie zijn wel vroeg zeg ( in een bijna lege restaurant) Kwaliteit van de Pannenkoeken waren goed en was keus genoeg voor toppings, Service was vriendelijk maar totaal niet geschikt voor de Horeca. Bedoeld het goed maar hij komt super chaotisch en niet professioneel over. 1ding is zeker voor super weinig geld kan je hier goed eten. Maar is geen Restaurant waar ik me ouders naartoe zou meenemen
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Via Groupon een voucher gekocht voor een high-tea. Bij binnenkomst moesten we lang wachten tot we geholpen werden en onze reservering stond niet in de agenda. Dat kan gebeuren alleen was de reactie niet heel klantvriendelijk. "Het moest dan maar" terwijl er genoeg plaats was en je zou denken dat je blij moet zijn met nieuwe gasten. Hij hoorde al de hele dag dat ze hem gesproken hadden terwijl de reservering er niet was. Misschien ligt het aan je eigen administratie?! Verder was de choco high-tea prima. Het fruit bij de choco fondue was niet heel lekker maar misschien mag je niet te veel verwachten voor €10,-? Het eten op de kaart zal vast goed zijn maar vanwege de service komen wij hier niet meer.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Genoten van een high choco tea bij Max Ten. Hele vriendelijke bediening.
Bij de eerste ronde kregen we een brownie, een mini-muffin en een truffeltje. De tweede ronde was heerlijk vers fruit met een chocolade-fondue. En tot slot de derde ronde, dat waren de sandwiches.
Leuke plek om even casual wat te eten.
Krisan .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Max Ten is, zeg maar, verbonden met in het Mirandabad. Op zich geen probleem, maar de inrichting heeft veel weg van een kantine. Bruin en sfeerloos. Het bandje met jaren zestig muziek werd voortdurend herhaald. Allemaal eenvoudig te verbeteren, lijkt me. De bediening is uiterst vriendelijk. Nadat we lang moesten wachten voor de bestelling werd opgenomen en de drankjes werden geserveerd ging het in een mooi tempo door. Prima soep vooraf. Heerlijke pizza's. Een riante coup Colonel sloot de maaltijd af. Voor het eten gaan we er misschien nog wel een keer terug.
Vempie .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
High choco tea via groupon. Zeker moeite waard! Heerlijk gegeten, echt een aanrader! En omdat we geen Prosecco lusten, kregen we vers geperste jus d orange. Helemaal goed!
Amsterdamsestudent .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
We hadden eerst onze bedenkingen vanwege de vreemde locatie bij een zwembad, maar het bezoek was geweldig. Met een groupon-bon het geld dubbel en dwars waard. Zoals ook door anderen opgemerkt is de biedingen erg sympathiek, de klant is koning.
Als vooraf hadden we een halve geitenkaas salade en Bruschetta Toscana. De salade had een flink stuk geitenkaas! De Bruschetta had iets rijkelijker belegd kunnen worden, maar was ook erg smakelijk.
We kozen daarna voor een pizza Max Ten Speciale en pizza Primavera. We kregen de grote pizza's niet op, de bediening stelde voor de resten voor ons in te pakken. Als toetje overheerlijke brownie met bananenijs. Erg leuke avond en we komen hier vast nog een keer terug!
Cindy N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
De eerste keer dat een vriendin en ik hier hebben gegeten en ook meteen de laatste keer.
We hadden een deal gekocht om onbeperkt pannenkoeken te eten voor 4,50 per persoon, wat natuurlijk niks is. Nadat één van ons een appel pannenkoek had besteld, waarbij de appel niet in de pannenkoek was verwerkt maar gewoon serieus in brokken op het de pannenkoek lag, was al het fruit op, waardoor de helft van de pannenkoeken op de kaart al afvielen. Na allebei één pannenkoek met spek te hebben besteld ( waar we 4 mini plakjes per pannenkoek kregen ), was het spek ook ineens op. Er bleef eigenlijk alleen een kaas, nutella pannenkoek en een naturel pannenkoek over. Toen we hier iets van zeiden, zei de serveerster dat de toeslagen weg zouden worden gehaald. Uiteindelijk hoefden we 0,50 per persoon minder te betalen..
Het restaurant zag er gezellig uit, maar we waren vrijwel de enige in het restaurant wat het al iets minder gezellig maakte. Ook moesten we toch nog best wel lang wachten tot er iemand naar ons toe kwam als we iets wilde bestellen. Ik zou dit restaurant niet aanraden, of in ieder geval niet op een dinsdagavond..
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Heerlijk gegeten en een fantastische bediening. Zonder meer een aanrader voor nieuwe gasten. Het restaurant naast her De Mirandabad is een prima keuze voor een lekker en gezellig etentje.m
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Heerlijk ongelimiteerd pannenkoeken gegeten met een Social Deal actie. De pannenkoeken waren niet al te groot. Dat was ok gezien we toch unlimited hadden, maar voor de normale prijs had ik het wat duur gevonden.

Ze hebben het geheel prachtig verbouwd tot een modern restaurant. Ideaal om na het zwemmen met de familie wat te gaan eten (beter dan de kinderen snackbareten te geven na al die gezonde activiteiten).
Daisy C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Wij hebben hier met groupon een high tea gedaan. Het is hier strak, maar wel leuk, alleen was het erg stil, een beetje achtergrond muziek had wel gemogen.
Een groot deel van high tea is de thee en hier waren dat helaas gewoon thee zakjes in plaats van echt thee die zelf getrokken wordt. De hapjes waren op zich okay, maar volgens ons niks zelf gemaakt, behalve waarschijnlijk de sandwiches.
Bediening was wel erg aardig en deed hun best.
Eeb lunch hier zal wel prima zijn, maar een high tea kun je toch beter ergens anders zoeken
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Op een zondagavond een 3gangen diner gegeten, waarbij ongeveer de helft van de tafels was bezet.
Het voorgerecht was de eerder beschreven bresola, erg lekker en een goede portie.
Het hoofdgerecht liet daarna echter te lang op zich wachten. Het duurde ruim een uur voordat deze werd voorgeschoteld. En dat terwijl de bereidingstijd van deze entrecote (medium gebakken) met wat standaard groenten en aardappeltjes echt niet lang is.. Misschien onderbezetting in de keuken? De saus die we bij de entrecote kregen was van alle 3 geschift. Hier hebben we wat van gezegd, maar de ober wist niet wat geschift in hield (dat moet je toch weten als ober vind ik).
Daarna gaven wij aan dat we het dessert graag wat vlotter bediend wilden krijgen. De ober gaf aan dat dit hooguit 10 minuten zou duren. Het kwam echter aan op ruim het dubbele. Cheesecake, tiramise en appeltaart (wel licht aangebrand) waren wel stuk voor stuk erg lekker en aan de royale kant (misschien waren daarom de wachttijden zo lang?).
Qua service krijgt Cascade een 6 vanwege de vriendelijke bediening als die er uiteindelijk is. Maar van een restaurant moet je meer service verwachten dan alleen een leuk praatje.
De locatie is niet erg logisch, maar van binnen valt het reuze mee. Wel adviseer ik de restaurateur een extra kok in dienst te nemen, totaal 2,5 uur voor standaard 3 gangengerechten is veel te lang, zeker als je zaak voor de helft vol is (hoe lang duurt het dan als het helemaal vol is?).
Tip voor de bezoeker : kom vroeg en maak na afloop een wandeling langs de Amstel.