Max Coffee Bagels & More

Kooilaan 1 2665 KR Bleiswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Max Coffee Bagels & More

Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Goede service, lekkere en verse producten.
Koffie, cappuccino en appelgebak als 4 uurtje. Lunchbuffet voor tussen de middag. Ondanks dat er echt zeikende klanten naast ons zaten, bleef het personeel vriendelijk.
Heerlijke dag.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Na een heerlijke ochtend sauna, smiddag's met vriendin, ieder een ijscoffee gedronken. Deze had geen intense smaak en was ook niet koud genoeg.
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Bittergarnituur aan prijzige kant maar wel royaal.
Normaal wel gezellige onderbrekeing van de sauna sessies en bubbelbaden.
Vriendelijke bediening over het algemeen.
Helaas leek de dame achter de bar haar dag niet te hebben of de drukte niet aan te kunnen.
Ik wilde half litertje bier maar dit schonk men niet. Vreemd, ik bestel al jaren halve litertjes bij Max. Mijn vrouw wilde een ijsje maar kon dit pas om 15.00 krijgen bij de ijs specialist.? Het was 14.58. Om kwart over drie kwam zij terug. Ijs mederwerker was er nog niet en nee zij kon dat bolletje er niet opscheppen. Om 16.00 was de ijsmedewerker er nog niet. En nee, de dama achter de bar wilde nog steeds niet het ijsje zelf scheppen. Niet de klantvriendelijkheid die wij gewend zijn van Max.
IVI73 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Met mijn partner een dagje Elysium gedaan, heerlijk genieten en zo ook even bij Max Coffee Bagels & More binnen gestapt. Heerlijk genoten van onze verse munt thee en groene thee, geen kleine glaasjes of kopjes nee heerlijk royale thee glazen. We zaten wel al even voor we gezien en geholpen werden al was het nog erg rustig. Bij de thee hebben we een heerlijke choco cake genomen, 1 voor ons 2en en daar kregen we ongevraagd ook 2 vorkje bij dus oplettend waren ze toch ook. Een grote punt cake zeer mooi in uiterlijk en de smaak was verfijnd, mooi rijk in het cacao, zacht van binnen, het smolt als het waren op je tong en de buiten laag was iets knapperige chocolade. Een wel heel rijke cake, wij werden er erg blij van!