Mauritshoeve

Voordelig
Erg kort
A E P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij hebben onze bruiloft bij de Het Koetshuis (De Mauritshoeve) gevierd. Een prachtige locatie om je bruiloft te vieren. Wel spannend om je bruiloft op 1 locatie te hebben, maar dit kan je echt toevertrouwen aan de Mauritshoeve. De locatiemanager (Rychanel) heeft zelf erg veel en goede ideeën en is bereid net even een stapje extra te zetten. Op de dag zelf was alles perfect geregeld, boven verwachting. Savonds hadden we een 6 gangendiner met 53 gasten. Iedereen kreeg tegelijkertijd het eten. Het was echt zeer, maar dan ook zeer goed en van hoge kwaliteit! Savonds 180 gasten die allemaal zeer tevreden naar huis gingen. Mede dankzij jullie hebben wij een onvergetelijke dag gehad. Ontzettend bedankt Co en Rychanel met jullie team!
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik dacht bij de Mauritshoeve aan een 'veredeld pannenkoekenrestaurant' maar dat veredelde was heel anders dan ik dacht. Een bruiloft gehad die culinair uitmuntend is verzorgd. Koffie, borrel, receptie, lunch en diner. Bij het diner wist dit restaurant voor een grote groep heerlijke warme gerechten uit te serveren die ook nog eens van een goed culinair niveau waren qua smaak en opmaak. Kortom, een hele goede ervaring gehad met dit restaurant. Vroeger ooit ook pannenkoeken gegeten en die smaken overigens ook goed maar er is dus veel en veel meer mogelijk! De bediening was trouwens ook vlot en vriendelijk.
Jes1975 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We hebben met twee personen gegeten. Dubbele hamburger en mosselen. Vlees was verbrand en bitter, mosselen waren redelijk. Bediening was matig, niet onaardig maar wel onprofessioneel. Voor het eten komen we niet terug, ligging en speeltuin voor de kinderen zijn wel mooi.
Dkarssemeijer .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Prachtig gelegen restaurant in de bossen met gratis parkeerplaats achter het restaurant. Fijne speelweide voor kleine kinderen aangrenzend aan het terras. Bediening was wisselend maar met name kortaf en niet open. Eten was prima maar niet erg bijzonder. Vooraf de slakken en als hoofdgerecht rode biet met feta en hummus. Moesten zelf 2 x vragen voor wat te drinken. En er werd niet gevraagd of alles naar wens was toen de voor- en later de hoofdgerechten op tafel stonden. Tip: zorg voor plaids als gasten het koud hebben op het terras. Fijn dat dit nu opgelost kon worden met een fleece vest van de bediening.
YoJa36 V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Na een heerlijke fietstocht in de omgeving, hier op het terras neergestreken. De locatie is prachtig met een mooi terras. Na de dorst gelest te hebben met een tap biertje de spijskaart gevraagd. Hadden wij dit maar niet gedaan. Mijn vrouw had trek in een (spek) pannenkoek en ik besloot de daghap (spareribs) te nemen.
De spekpannenkoek was dik en te weinig smaak, Helaas waren de spareribs ook niet geweldig, Niet goed gaar en ook te weinig smaak, met de saus op de sparerib ging het nog.
Jammer, personeel is wel vriendelijk en doen hun best. De prijs is redelijk maar als het dan niet goed smaakt is het wel weer duur, dan betaal ik liever een paar euro meer voor een goed en smakelijk gerecht.
Ik kan mij aansluiten bij de andere recensies, niet gauw voor herhaling vatbaar hooguit voor een drankje op het terras en daarna ergens anders gaan eten.
ConV .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Prachtige locatie, met een heerlijk en breed opgezet terras. Goede verhouding in prijs/kwaliteit van het eten. Lekkere desserts !
De medewerkers werken hard om het de gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken.
Kortom: een heel fijne gelegenheid, waar een zeer prettige sfeer hangt.

Peteryp .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Voor onze moeder haar 88e verjaardag de opkamer gereserveerd. Afgesproken dat om 14.30 uur het koude eten op het buffet gezet zou worden. Helaas bleek dit bij aankomst om 13.00 uur al op het buffet gezet te zijn. Vanwege het mooie weer konden we heerlijk op het terras zitten. Echter om 16.30 uur werd ons gezegd dat we niks meer konden bestellen en dat we weg moesten gaan. Uiterst verbaasd over de onvriendelijke manier waarop dit zo was werd ons gezegd dat we de opkamer maar tot 16.30 uur hadden gereserveerd. Toen we aangaven dat we de opkamer niet meer nodig hadden maar wel nog graag wat wilde drinken op het terras werd dit ons gewoon geweigerd, we moesten weg. Zelfs de eigenaar zei dit en we werden gewoon weggestuurd. Echt schandalig. En dat met eten wat grotendeels kant en klaar binnen komt. Bij ontvangst van de rekening enkele dagen later bleek ook nog eens er soep en dessert op te staan, terwijl wij aan eten alleen een high tea hadden met smakeloze quiche en maar beperkt gevulde pasteitjes. Echt schandalig om je gasten weg te sturen terwijl je restaurant gewoon open is !!!
Zoon .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Misschien een beetje raar om een recensie te plaatsen, maar ik wil via deze weg restaurant Mauritshoeve nogmaals bedanken.
Mede dankzij hun heb ik mijn vrouw een waardig afscheid kunnen geven.
In Het Koetshuis van Mauritshoeve hebben wij de afscheidsdienst gehouden.
Wat een prachtige locatie en zonder tijdsdruk (bij het crematorium moesten wij binnen 3 kwartier weg zijn).
De dagen voor het afscheid heb ik met de fam. Lorist fijn contact gehad over deze dag.
Er werd met mij meegedacht en dingen aangereikt waar ik nog niet eens aan had gedacht.
Na de dienst zijn wij naar het Achterhuis gegaan voor de condoleance.
Heerlijk hapjes en heel attent van de bediening, er werd een bordje met hapjes bij mij neergezet omdat ik door het vele condoleren geen tijd had om hapjes van de schalen te pakken.
Die avond heb ik met mijn kinderen en goede vrienden besloten om nog een klein hapje te eten.
Er werd gezorgd voor een rustig plekje.
Wij hebben nog heerlijk gegeten.
Een verdrietige maar mooie dag.
Nogmaals bedankt fam. Lorist en bediening
Latg .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zaterdag 4 juni vierden wij onze bruiloft in het Koetshuis en de Mauritshoeve. Wat een prachtige dag was dat. Onze bruiloft was nog mooier dan we van tevoren hadden bedacht. In de aanloop naar de bruiloft toe goed contact gehad en er is in al onze wensen meegedacht. Op de dag zelf liep alles gesmeerd; geen enkel punt van kritiek. De locatie is prachtig, het eten was heerlijk, de bediening was zo ontzettend goed en lief dat wij dankzij hen echt een onvergetelijke dag hebben gehad.
RowRow84 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Zelden hebben wij ons zo niet welkom gevoeld. We hebben buiten op het terras gezeten voor een portie poffertjes en een pannenkoek, naderhand nog koffie met gebak. Zelfs het brengen van de kaart leek teveel moeite. De bediening was onvriendelijk en kortaf. Poffertjes niet zelf gebakken helaas. De pannenkoek was redelijk. Naderhand werd ons, buiten de kaart om, gebak aangeboden wat allesbehalve vers bleek te zijn. Erg jammer. Enige pluspunt is de groenrijke locatie met leuke speelgelegenheid voor kinderen. We gaan zeker niet nog eens naar de Mauritshoeve.
Rachelbij .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk eten super vriendelijk personeel top lokatie! Je merkt echt dat ze met pure en verse producten werken. Prachtig terras en een heerlijke speelweide voor de kids
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Al met al een matig restaurant - druk door de vele kinderen die rondrennen - kaart is zeer standaard - de gerechten bieden weinig inspiratie en de bediening heeft nog veel te leren. Niet opmerkzaam bij lege glazen - zowel om nieuwe drankjes te vragen als om de lege glazen van tafel te verwijderen. Prijs kwaliteit redelijk op orde - voor ons niet voor herhaling, hoogstens buiten op het terras
Leenel .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Het enige pluspunt is de locatie. Mooie omgeving en veel speelruimte voor kinderen.

Echter...de bediening is traag, chagrijnig en onoplettend.
De smaakloze pannenkoek bevatte weinig en zeker geen vers fruit. Wellicht een stukje appel maar het grootste gedeelte was zeker niet vers.
Frederik_de_Baspod .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Frederik de Baspod verheugde zich op poffertjes en verschanste zich in het gedateerde restaurant van het prachtig gelegen Mauritshoeve.
Gewoon poffertjes, zoals je die wel eens eet. Na een flinke wandeling bijvoorbeeld.

Welnu, poffertjes moet je niet bestellen in de Mauritshoeve.
De poffertjes komen namelijk uit een pak.
Bij navraag bleek dat ze dit al jaren doen, zonder dat er iemand klaagt.

De dames in de service zijn prima en vriendelijk. De heer daarentegen keek stuurs uit zijn moderne brilmontuur.

Frederik de Baspod meent dat de Mauritshoeve een stap voorwaarts mag maken. 2006 is immers al tien jaar geleden.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
In de week voor Kerst 2015 lunch ik met vertegenwoordigers van een Belgische klant bij de Mauritshoeve. Het restaurant is mooi gelegen, heeft een prachtig terras en is van binnen sfeervol aangekleed.

We bestellen – in een vrijwel leeg restaurant - vis van de dag (schelvis) en gebakken lever. We krijgen zalm en lever. Mmmmmmm. De serveerster zegt dat ze het verschil tussen zalm en schelvis niet kent. De lever is goed, zegt mijn tafelgenoot – de zalm is gortdroog.

Komen we terug: ja, bij zomers weer voor een drankje op het terras.
Geachte heer van der Velden,
Hartelijk dank voor uw recensie.
Wij hebben uitgebreid mail contact met elkaar gehad op 16 december 2015. Diezelfde dag zijn er nog nieuwe gerechten aangeboden, maar daar had u tijd meer voor. Ook hebben wij het personeel flink toegesproken en hun excuus aangeboden via ons. Wij vonden dit zo erg dat wij u een lunch hebben aangeboden, die u graag accepteerde. Ook hebben wij ons excuus aangeboden.
Wij vinden het verschrikkelijk dat u niet kon genieten van uw lunch.
Nogmaals ons welgemeende excuses
Wessel Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
De Maurits hoeve is van buitenaf werkelijkwaar een plaatje om te zien. Eenmaal binnen zit je nog steeds in een mooie tent, maar iets minder dan de buitenkant suggereert. Het eten is o.k. niets bijzonders en iets te eenvoudig. De bediening daarentegen is niet om over naar huis te schrijven, een oudere dame brulde gewoon onze bestellingenen over de tafel heen, zonder fatsoenlijke aankondiging of uitleg. Ronduit onbeschoft. Daarnaast werden glazen verkeerd ingezet, menukaarten verkeerd aangegeven, waren de tafels vies en zette de bediening borden random op plekken neer waar niemand zat. Jammer. Wat nog veel erger was dat de (vermoedelijke) eigenaar zijn jonge personeelslid, wat wel leuk was, stond uitgeschelden midden in de zaak. Dat je dat doet is tot daar aan toe, maar niet midden in de zaak, schande!
Jazz .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Lunch genomen met twee personen. De bediening was vlot, attent en vriendelijk. Vanwege het weer zaten we binnen, het zag er gezellig uit allemaal. De stoelen zaten ietwat oncomfortabel. Een lunchklassieker als de uitsmijter smaakte prima. Mooie royale portie. Het andere lunchgerecht was een rijk belegd 'broodje burger'. prima van smaak. Enige groene garnering had er eventueel nog aan toegevoegd kunnen worden. Toe koffie met slagroom. Echte slagroom, dus dat is een pré.
Jilske D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Wij hebben net heerlijk gegeten! Aanvankelijk van plan alleen een drankje te doen, maar door het voorbijgaan van een heerlijk voorgerecht plateau, toch in de verleiding gekomen om daar iets van te smikken. Een heerlijke combinatie van alle voorgerechten. De pomodori soep met mascarpone heerlijk, vitello tonato met zalmmayonaise super mals. Daarna nog heerlijk afgsloten met een kaasplankje waar alleen iets van een zoet compotje bij ontbrak. Daarbij een LBV port die heel mooi zacht was. Van het kaasplankje kregen we er een voor twee personen terwijl ik er om 1 vroeg, dat vond ik niet zo netjes. Er liep heel veel bediening rond waarvan je er een paar echt niks zag doen en waarvan je je afvroeg wat ze deden. Verder vergaten ze een keer een drankje te brengen. Maar de jongen die uit zichzelf een flesje kraanwater aanbied en duidelijk verstand van zaken had maakte alles goed. De stoelen op het terras ontbraken aan kussens waardoor je minder lang blijft zitten.
Bedankt voor uw recensie.
U heeft een kaasplankje voor 1 persoon gehad.
Het zoetje is de kweeperengelei.

Met vriendelijke groet,

restaurant Mauritshoeve
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Ook dit bezoek aan De Mauritshoeve is uitstekend bevallen. Normaal ben ik behoorlijk kritisch op de restaurants, maar De Mauritshoeve is een positieve uitzondering. Wegens het 15-jarig bestaan een heerlijk driegangendiner voor een vriendenprijs kunnen eten. Prima aspergesoep, heerlijke, roodgebakken biefstuk en huisgemaakte panna cotto. Inmiddels is er ook alcoholvrij witbier. De kabeljauw was ook weer onovertroffen, bediening vriendelijk; alles netjes en goed geregeld. Kortom: Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en wij blijven daarom gráág terugkomen bij De Mauritshoeve.
Cane27 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Heerlijk gegeten, weer hielp helaas nog niet echt mee, maar daar doe je niks aan. Ik had de geschroeide tonijn, mooie portie en super vers ondanks dat het op een maandag was. Mijn tafelgenoot had de kalfsrosbief, allebei had het een Aziatisch tintje. Lekker! Zelf had ik de kalf sukade met een stampot van aardappel, rucola, zongedroogde tomaat en geitenkaas. Saus was voor mij iets te hoog op smaak, maar blijft een heerlijk gerecht. Mijn tafelgenoot had de grote entrecote met koude paprika saus, volgens mij is dat gewoon mojo rojo van de Canarische eilanden. Mijn vriend was echt heel blij, net als ik. Hierbij lekker wijn gedronken. Ze hebben een erg leuke(beetje kleine, maar super) wijnkaart, maar vraag ernaar! Je krijgt hem niet vanzelf. Als dessert wilde ik eigenlijk graag iets delen, maar mijn vriend ging voor de kaas, het was een kaasplankje (op een bord) maar wel bijzondere kazen. Ik ben uiteindelijk voor het boterbabbelaar ijs gegaan, smaakt echt zoals de Zeeuwse boterbabbelaars.