Matuya

Voordelig
Erg lang
Rieborn .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het viel afgelopen zondag helaas tegen. Na een uur hadden we nog steeds de eerste ronde niet gekregen. Vervolgens ontbraken er elke keer gerechten en was de serveerster niet echt klantvriendelijk. Alles werd hard op de tafel gezet en ze ging snel weer verder. Excuses werden gemaakt omdat het erg druk was en de kok weg was. Het eten was ook minder dan een half jaar geleden. Als dit de eerste keer zou zijn geweest dan zouden wij niet meer terugkomen. Wij hopen dat het éénmalig was want het was voorheen wel altijd goed met prettige bediening.
Junjie D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vandaag was het mijn 3e bezoek aan Matuya.
+Zalm is consistend uitstekend. Vers, smaakvol. Goed gesneden.
+Miso Soep heerlijk. Verse handgesneden wortels en blokjes Silken tofu. Nauwkeurig op de details gelet.
+Tempura uitstekend met de hand bereid. Korstkruimels gefrituur zoals het hoort. licht goudgeel. Jammer dat ik geen fotos kan uploaden bij iens.
+ Bediening uiterst vriendelijk.

-Tonijn helaas niet dagvers, 1a 2 dag oud gok ik.
-Gerookte paling rol ietsjes te oud voor mij, maar alsnog beter dan die van Sumo of Shabu Shabu.

Eindoordeel: Voor €16,50 lunch is Matuya zeker waar voor je geld. Veel oog op detail. Groente, rijst en Zalm zijn consistend vers. Sindsdien zijn we nooit meer bij Sumo of Shabu geweest.
Drj .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben al behoorlijk wat Sushi restaurants bezocht, maar de kwaliteit van Matuya overtreft alles. Alles supervers en met aandacht bereid, hier weten ze wat ze doen.
Werkelijk alle gerechtjes waren heerlijk.
Vreemd genoeg waren wij de enige gasten tijdens de lunch, maar dat zal wel aan de vakantieperiode hebben gelegen.
Absolute aanrader, we komen hier dan ook zeker terug!
Jef D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Het eten was perfect. Alles smaakte vers en kwam al snel op tafel wanneer je had besteld. Vooral de kwaliteit van het vlees en sushi was uitstekend. De service was heel beleefd, alleen jammer dat de bediende niet duidelijk sprak met wat er gebracht werd, voor de rest waren ze erg vriendelijk. Beneden lijkt het klein, maar er was een boven nog meer ruimte om te eten. Alles was keurig. Zeker een aanrader en zal er vaker komen.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Prima gegeten, ruime keuze op de kaart. Toelichting op de gerechten bij het serveren! Drank is niet inclusief, wel een lage prijs, een glas bier is bijvoorbeeld 1,50. Warme gerechten echt warm. Locatie is makkelijk toegankelijk, parkeren dicht bij. Inrichting is eenvoudig.
Brenda115 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Wij kwamen hier altijd graag en zijn gisteren sinds maanden weer een keer gegaan. Maar wat een verandering! De sushi was duidelijk niet vers en smaakte slecht (alleen de kip was te doen). Op sommige suhi's zat een soort groene poeder met een vieze nasmaak. De warme gerechten zijn ook niet meer wat het geweest was. Toen wij aangaven dat het minder was geworden keken ze ons aan alsof we gek waren. Matuya is duurder geworden maar ook veel slechter. Wij gaan niet meer.
Tobias V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Eten was redelijk, na feedback over een gevuld ei, wat zeer koud, droog en onsmakelijk was. Vertelde een van de leiding gevende dame me, dat dit door mij zelf kwam. Dat ik het niet lekker vond omdat ik te veel had gegeten.. Mijn klacht werd niet serieus genomen en alles werd afgeschreven .. In mijn inzien zal een communicatie training niet overbodig zijn.. Ik heb om deze reden besloten om deze toko nooit meer te betreden.
Pascalle V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Op woensdagavond heerlijk gegeten met 4 personen. Wat waren de hapjes geweldig lekker en zoals al meer geschreven wordt: zeer vers. Dit proef je gewoon!

De bediening was super aardig en enthousiast, dit draagt ook bij aan onze geslaagde avond bij Matuya.

Alleen zou het restaurant wel een make-over kunnen gebruiken, het decor kan dus wel beter. Maar ik zou Matuya zeker aanraden!!
Snellie13 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Het eten smaakte goed , de bediening was erg aardig maar waren de Nederlandse taal niet machtig waardoor er soms wat verwarring was.
Was druk door de groupon-actie vermoed ik waardoor het ook erg lang duurde. Had soms een beetje medelijden met het personeel wat duidelijk wel z'n best deed. 1e bestelling na 45min opgehaald,na ruim 2uur hadden we net de 2e ronde gekregen. Er is zelfs een periode geweest dat we 20min. lang geen personeel gezien hebben!!! Maar deden ook niet moeilijk toen de 2,5 uur voorbij waren. Zodra buitendeur opengaat zou je het liefst je jas weer aantrekken vanwege de kou die binnenkomt. al met al lekker gegeten, service en decor zijn voor verbetering vatbaar.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Wij hebben hier met onze Groupon gegeten en dit is ons onwijs goed bevallen. De sushi en warme gerechten waren heerlijk. Je kon goed merken dat het vers was bereid. Dat kan je bijvoorbeeld merken aan de sushi met gefrituurde garnalen, deze was nog warm en knapperig. Daar kunnen zelfs de grote sushi restaurants van leren. Het decor vond ik niet bijzonder en oogde een tikkeltje onaf. Echter, de service was perfect! Vriendelijke heer en dame die zeer vriendelijk waren. Er werd ons zelfs gevraagd of wij een nieuw servetje zouden willen. Dit getuigt van oplettendheid en werd door ons zeer gewaardeerd. Overal, een echte aanrader!
Ilsy- .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Het eten bij Matuya is in een woord: heerlijk! Er wordt duidelijk gebruik gemaakt van verse producten, dat proef je direct. Het enige minpunt is dat het wachten op de sushi soms lang kan duren. De service is verder uitmuntend. Allemaal erg beleefd en netjes. Wij komen zeker terug!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
De sushi is heerlijk, voor het all you can eat concept misschien wel een van de betere in de regio.. Maar het wachten tussen de bestellingen door duurde per rondje steeds ca 30 minuten. Dat maakt dat wij hier jammergenoeg niet meer terugkomen. Erg jammer.
Karin078 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Matuya is in één woord geweldig. Alles wordt vers gemaakt, dit proef je ook. Soms duurt het iets langer daardoor maar dat hebben wij er graag voor over! De kok en de bediening zijn zeer vriendelijk en de service is goed. Ook is het prettig dat de prijs inclusief drankjes is. Als wij sushi gaan eten (en dit is regelmatig) gaan we het liefst naar Matuya!!!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
We hebben met onze jas aan gezeten. Het was koud binnen. Bediening komt niet vragen of je wat te drinken wilt. Als je het vraagt krijg je het wel maar de vraag of iemand anders dan ook iets wil werd niet gesteld. Jammer, het kan zoveel beter! Vriendelijk zijn ze op zich wel en het eten is best oke.
Arnold J.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Naar aanleiding van de goede recensies wilde matuya proberen. Ik kan de goede beoordelingen niet begrijpen. Het eten was niet veel bijzonder. Sushi was niet stevig genoeg. Qua smaak was er niks aan de hand.
Waar ik mij aan stoorde was het lange wachttijd. Normaal zijn wij binnen 1.5 tot 2 uur klaar. Maar nu 3 uur. Frisdrank is weliswaar onbeperkt maar wel lauw.
Fruit lijkt uit blik te komen. Voor onbeperkt sushi met ijs fruit zijn er beter restaurants
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
We zijn hier al meerdere keren geweest en geen van de keren is het eten tegengevallen, smaken zijn goed en vers. de bediening was een enkele keer heel laat met de eerste ronde eten of kwam niet vragen om extra drinken. Kinderen kunnen gelukkig netjes zitten in een ikea kinderstoel al hebben ze er "maar" een paar van dus het is verstandig bij het reserveren hier na te vragen.
Speedo72 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Wij waren vanavond eten in restaurant Matuya want we hadden nog een dinercheque en deze accepteren ze daar. Alle tafels zaten vol maar we kregen heel snel onze bestelde sushi. Alles zag er heel smakelijk en vers uit en was erg lekker. Prijs-kwaliteit-verhouding was prima in orde en ook de bediening was heel attent. De sfeer / aankleding van de ruimte onderin lijkt een beetje veel op een lunchtent en zou wat sfeervoller mogen. Maar qua eten en service top. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Mappie4 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Wij zijn fan van sushi en hebben dit ook in veel verschillende restaurants gegeten. Maar Matuya blijft onze favoriet. De sushi is heerlijk vers en de smaken zijn goed in balans. Recent is de kaart uitgebreid, je hebt veel keus voor een goede prijs.
SuzanKar .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Beste sushi ooit! Betere dan alle andere sushi restaurants en ik ben al bij veel verschillende geweest, maar Matuya blijft mijn favoriet! Bediening is heel aardig en snel. Ik heb hier ook al verscheidene keren afgehaald. Een echte aanrader!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Wij gaan straks weer en dit all you can eat sushi restaurant staat na een ander all you can eat sushi restaurant op een welverdiende 2e plek! Heerlijke sushi, klein restaurant, dus je zit niet hutje mutje, goede bediening en echt goedkoop voor wat je krijgt! Zeer zeker aan te raden. De "leuke" zitkuil is echter niet zo heel leuk. Voor de bediening is het waardeloos en om eruit te komen ook. Heb nu al trek!!