Matuchi Orient Style Lab

Kleine Gracht 34 6211 CB Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Matuchi Orient Style Lab

Denizaskeri ..
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Warme ontvangst, authentieke Marokkaanse sfeer, ik ben een Tajine liefhebber, de Tajin Barkouk was de lekkerste Tajin die ik ooit heb gegeten.

Dit restaurant is echt een aanrader.
Kriebel15 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
We zijn heel verbaasd dat we op zaterdagavond de enige twee eters hier waren. Wat zonde dat mensen dit restaurant kennelijk niet weten te vinden want wij komen graag terug. Heerlijk gegeten, heel vriendelijke mensen en de aankleding brengt je direct in sfeer: goud gestoffeerde bankje, veel glimmende kussens, een prachtige plafondversiering. En natuurlijk talloze kaarsjes in Marokkaanse theeglaasjes.
Het is wel een beetje gek als je binnenkomt en eerst door een ruimte loopt bedoeld om shisha te roken, maar waarom niet, je komt hier toch ook niet voor een Hollandse hap, de sfeer is superrelaxed en van de rook (damp) heb je geen last. Een Waals gezelschap dat achterin het restaurantgedeelte zat te kletsen en en te roken werd direct vriendelijk verzocht zich te verplaatsen, no problem.
Wij bestelden een pina collada zonder alcohol, elk een tajine en deelden een voorgerechtje om de hongerige magen bezig te houden. De vegetarische tajine (14,50) was eenvoudig, fijn gekruid en kwam gloeiend heet op tafel - precies zoals ik dat graag heb. De tajine met lamsvlees en o.a. pruimen, amandel, gekookt ei en sesam was een bijzonder lekkere combi van smaken en het bord mooi opgemaakt (rond de 20 euro geloof ik). Wat jammer dat de kok niet voor meer mensen mocht koken deze avond.
AnabelSchuit .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Helaas zijn wij niet zo enthousiast als de andere recensenten. We werden niet al te hartelijk verwelkomd en uiteindelijk te eten gezet in het waterpijpgedeelte, dus algauw stond lucht om ons heen blauw. Het duurde drie kwartier toen we maar eens vroegen waar ons eten bleef. Toen bleek er een foutje te zijn gemaakt en werd verteld dat we een half uur zouden moeten wachten op de tajine. Laat maar, een andere bestelling gedaan. Geen enkele compensatie, en er werd tussendoor niet een keer gevraagd of we nog wat wilden drinken/alles naar wens was. Uiteindelijk aangegeven dat we het wel zo netjes zouden vinden als we het enige drankje dat we dronken van het huis zou komen, ter compensatie. Werd eerst heel moeilijk over gedaan ('Je wacht altijd maximaal een uur op je eten'), uiteindelijk werden de drankjes schoorvoetend afgetrokken. Eens maar nooit weer. (Couscous was overigens niet op smaak)
Katinka70 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Fantastische ervaring!! Prachtig in marokkaanse sfeer ingericht pand! Voorste gedeelte is sisha-loungebar en in het achterste gedeelte is restaurant. Er staan een paar lage tafeltjes met banken waarin veel kussens liggen. De muren, de plafonds, de beschilderingen...je waant je werkelijk in Marokko! We hebben beide een Tajine gegeten, welke zálig was!!! Het duurt 45 minuten voordat dat klaar is, maar met een voorgerecht ( wat ook heerlijk, maar erg machtig was) en goed gezelschap is dat geen enkel probleem! Fijne bediening! Echt een aanrader in hartje Maastricht!!
JTM .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Vreemd dat er geen recensies over dit restaurant/hotel te vinden zijn. Als je in Maastricht origineel, internationaal en bijzonder lekker wil eten, dan moet je hier zijn. Lekker aan de zeer goed klaargemaakte tajine, tussen de geuren van de waterpijp en een prachtige Marokkaanse setting. We hebben gesmuld en enorm genoten. Een onverwachte verrassing en absoluut een aanrader, ook qua prijs, maar dan moet je wel van de losse Marokkaanse setting houden.