Matties

Oude Delft 92 2611 CE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Matties

Dineer aan een van de mooiste grachten van Delft

Restaurant Matties is een leuk klein restaurantje aan een van de mooiste grachten van Delft. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner of voor een lekkere lunch. Het restaurant staat bekend om de echte huisgemaakte gerechten, die allemaal door een van de betere chefs van de stad gemaakt worden. Dineer in een van de leukste steden van het land!

Meer informatie over restaurant Matties

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Matties

Gijs W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We komen zeker terug.
De tafel van Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Een fijne locatie voor een lange avond gezellig tafelen in een gastvrije en huiselijke omgeving. De kwaliteit van de gerechten was prima. Tip: liever iets meer van die lekkere groenten en iets minder vlees. De appeltaart was heerlijk, maar naar mijn idee ook iets te groot. De extra gerechtjes waren verrassend!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Cecile B.
De sfeer vond ik erg goed. Met aandachtige en vriendelijke bediening.
Heerlijk ook om af en toe als verrassing een tussengerecht te krijgen.
Dano D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Het eten was prima. Vooral het vlees was zeer mals. En de rode huiswijn was heel lekker.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Een restaurant zoals een restaurant in onze ogen hoort te zijn! Knus, gezellig, uitstekende service en goede kwaliteit. Het is een klein restaurant, waardoor je bijna het idee krijg dat je een aantal vrienden met elkaar een restaurant aan huis heeft waar je zit te eten. Echt een aanrader! Ook al komen we uit Almere, we gaan hier zeker nog veel vaker komen!
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een restaurant zoals een restaurant in onze ogen hoort te zijn! Knus, gezellig, uitstekende service en goede kwaliteit. Het restaurant is klein, waardoor je bijna het idee krijg alsof een aantal vrienden met elkaar een restaurant aan huis heeft waar je zit te eten. Echt een aanrader! Ook al komen we uit Almere, we gaan hier zeker nog veel vaker komen!
Wout J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ik heb zelden zo goed en gezellig gegeten,voor mij een 10 met een griffel!!!
nlkikker .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Als je in een gezellige ambiance heerlijk wilt dineren, dan is dit kleine restaurant een aanrader. De gastheren willen je echt naar 't zin maken en treden je heel gastvrij tegemoet. De uitleg van het zonder pretenties geboden culinaire genot wordt in heldere taal gedaan zonder onbegrijpelijk woorden, die de gast onder de indruk moeten brengen. Tussen de verschillende gangen kregen wij overheerlijke kleine hapjes. Al met al waarlijk genoten van de gehele maaltijd en de zaak met een volle maag verlaten. De gastheren hoeven zich geen zorgen over het voortbestaan. Een plaats om terug te komen (a place for keeps).
J.M. K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Uitstekende service, vriendelijke bediening, prima keuken. Chapeau.
Kitty L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en het was weer zeer goed.wij vinden het een aanrader .Vriendelijk personeel en een huiselijke sfeer.
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben met familie heerlijk en rustig gegeten. De bediening was uiterst vriendelijk en correct en de sfeer was erg gezellig Tussendoor kregen we ook nog extra tussengerechten wat zeer verrassend was. We komen zeker nog een keer terug!
marianne K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was weer reuze gezellig en het eten was heerlijk
En bedank voor de felicitatie super leuk
Weer gauw tot de volgende keer
adriehoukes .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten bij Matties, echt voor herhaling vatbaar. Uitermate vriendelijke bediening en de kwaliteit van het gebodene was super.
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ik zou het iedereen aanbevelen om bij Mattie te gaan eten. Geweldige bediening in een sfeervol restaurant .
De bediening is uitstekend en je hoeft niet lang te wachten
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het was al weer enige tijd geleden dat we bij Matties waren. Het voelde desondanks als thuiskomen. De ontvangst is hartelijk en de bediening is goed. Vriendelijk en attent. Met z'n vieren heerlijk van de kaart gegeten. De kwaliteit van de gerechten is zonder meer goed en de porties zijn ruim voldoende. Het plankje vooraf met ham, chorizo en olijven is smaakvol en goed geproportioneerd. Ze bieden een lekker visbordje vooraf en de gamba's zijn eveneens een aanrader. We hebben verder genoten van een goed gegrilde ossenhaas en lamsduo (filet en kotelet). Voldoende garnituur erbij (smaakvol). Ruime keuze uit nagerechten met onder andere een lekker kaasplankje. Voldoende keuze om een lekkere wijn te drinken die aangenaam is geprijsd. We moeten zeker weer terugkomen. Hier ben je echt uit eten. Jan van der Maarel
Olga P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben fantastische avond beleefd. Eten was top! Restaurant is heel gezellig door kleinschaligheid en het ontbreken van hinderlijk muziek.
Koos L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
gezellig, knus restaurant, gemoedelijke sfeer, heel vriendelijke bediening, persoonlijke aandacht en heerlijk eten, verrassende amuse , leuke tussengerechtjes , kwalitatief goed. Een plek om naar terug te gaan
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We wonen al bijna 10 jaar in Delft en zijn in diverse eetgelegenheden geweest in onze mooie stad, maar nog nooit bij Matties geweest....tot afgelopen zaterdagavond. Wat was dat een unieke ervaring. Normaal gesproken gaan we gewoon ergens even een gezellig hapje eten en sta je binnen 2 uur of 1,5 uur buiten. Bij Matties ben je de hele avond en is de hele avond één groot feest. Dat begon al bij binnenkomst, we hadden om 19 uur gereserveerd, maar waren er al rond 18:15. Was totaal geen probleem, we konden zelfs nog kiezen. Let wel: het zat, zoals altijd heb ik me laten vertellen, vanaf 19:30 helemaal vol. En toen begon het feest, heerlijke voorgerechten, zalige amuses tussendoor en geweldige hoofdgerechten (wat was de zwezerik lekker). De bijpassende wijnen waren ook voortreffelijk. Verder mag ik sowieso niet de uitmuntende bediening vergeten. Met zijn tweetjes maakten zij het voor iedereen geweldig naar hun zin. Hier gaan we zeer zeker nog wel een paar keer eten. Hulde en pluim.
Jannie E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig zo en niet te groot. Sfeertje. Je voelt je echt een avond uit. Geen haast alles op gemak en fijne bediening . Een reden om terug te komen.
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Kleinschalig restaurant met ontzettend aardig personeel/bediening/eigenaar(s).
Niet goedkoop, maar prijs-kwaliteit prima in orde.
Dit was de tweede keer dat we er waren en we gaan zeker weer eens eten.
Kees
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en konden een tafeltje uitzoeken. Wij kwamen met AH actie, hierin werd geen onderscheid gemaakt. Het was erg gezellig en het eten was prima, zelfs ruimte voor een kleine verandering in het menu. Wij komen zeker terug.