Matties

Oude Delft 92 2611 CE Delft Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 41.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame blanche
      Cheesecake
      Zwarte bessen sorbetijs

Over het restaurant Matties

Dineer aan een van de mooiste grachten van Delft

Restaurant Matties is een leuk klein restaurantje aan een van de mooiste grachten van Delft. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner of voor een lekkere lunch. Het restaurant staat bekend om de echte huisgemaakte gerechten, die allemaal door een van de betere chefs van de stad gemaakt worden. Dineer in een van de leukste steden van het land!

Meer informatie over restaurant Matties

Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Matties

M. M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Anette G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
A. V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Vriendelijk personeel en prima stoelen.
Voogtfam V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Alles was top , heel vriendelijke mensen komen zeker terug.
Ankieoostingh O.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Wat hebben wij een fijne avond gehad in Matties! Heerlijk gegeten, lekkere amuses, fijne bediening, sfeervolle omgeving. Een heerlijk restaurant! Hier gegeten met de AH restaurantkorting. We konden kiezen uit diverse voor- hoofd- en nagerechten. Echt fantastisch lekker! We komen hier zeker terug.
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk gegeten, bediening was top en een erg intiem tentje.
De tafel van A.R. R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Wij werden goed ontvangen. De sfeer was gezellig. Leuke musiek dat niet te luid was. Bij het opnemen van de bestellingen ging de ober door de knieën zodat hij altijd op ooghoogte was. Zien wij niet vaak. De onverwachte tussendoortjes waren leuk en erg lekker. Restaurant is prijzig maar je krijgt ook veel voor terug.
Wij komen zeker weer terug.
Pieta R.
Prettige ontvangst. Personeel zeer voorkomend. Eten was perfect!! Het was allemaal net ietsjes meer. Voor herhaling vatbaar,
Helen E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, echt een aanrader.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Samen met vriendin heerlijk gegeten, ontvangst vriendelijk en attent. Huiskamer ambiance, alles gaat rustig en je zit er op je gemak. We zijn er 3 uur geweest en kregen ook gerechters tussen door. We hebben het als zeer prettig ervaren. Alleen wat we waren vergeten door te geven dat patat niet warm was, kan wel wat extra aandacht krijgen. Verder hebben we genoten.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
prima
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Mooie accomodatie. Enorm vriendelijke bediening en eten was super goed!!!
Annemieke F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Fantastisch gegeten en ze doen zeer de moeite om rekening te houden met je dieetwensen!!!! Zeker terug voor de normale kaart!!!!
Jessica G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Online gereserveerd via de AH-actie. Ik was bij binnenkomst aangenaam verrast. Heel gezellig en knus interieur.
Tussen de 3-gangen door kregen we kleine hapjes geserveerd. Ondanks dat het via de actie was, merkte je echt dat het personeel z'n uiterste best deed om je goed kennis te laten maken met het restaurant en het eten. Bij iedere gang werd uitgebreid verteld wat we voorgeschoteld kregen. En wat een vriendelijk personeel. Ondanks dat het vol zat kwamen ze af en toe even een praatje maken zonder dat het vervelend was.
Pluspuntje: bij de reservering had ik aangegeven dat mijn vriend jarig was. Bij het dessert hadden ze heel leuk sterretjes geplaatst toen ze het kwamen brengen. Zeker een complimentje waard!
Heerlijk gegeten en een geweldige avond gehad, wij raden het zeker aan.
De tafel van Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
In alle rust de gerechten eer aan gedaan. Wat hebben we heerlijk genoten van alles. We aten hier met de bonnen van de AH restaurant actie. 3 gangen werden er 5, We startten met een amuse van mosterdsoep met een klein schuitje gevuld met een heerlijke tapenade ernaast. Tussendoor kwam nog een spoom van ijs met calvados. Zo konden we goed aan het hoofdgerecht beginnen: Zeewolf, varkenshaas en entrcote. Prachtig opgemaakte borden met een groente garnituur erbij. De cheesecake van mandarijn maakte het diner helemaal af.
Kleine kritische kanttekening: De wijn is wel erg aan de prijs.
ecmvanderburg .
Heerlijk gegeten, kundige en heel vriendelijke gastheren. Hier nemen ze echt de tijd voor hun gasten!
Ton V.
Heerlijke gerechten, fantastische bediening!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Was opnieuw zeer verrassend met culinaire hoogstandjes, zoals b.v. de heerlijke bospaddensoep
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer. Echt een aanrader!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
We hebben hier gegeten met de AH restaurantbonnen. Het menu was heerlijk en bediening heel erg betrokken en vriendelijk.. we gaan zeker nog een keer terug om ook de normale kaart te proberen
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk relaxed goed eten met een luxe twist
Was een fijne avond heerlijk genoten
Nel W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Gezellig restaurant . Sfeervol, verzorgd, prettige bediening. Heerlijk eten.
Jilles D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Zaterdag 27 oktober 2018 met z'n vieren een topavond gehad bij Matties. Superheerlijk gegeten. Fantastische bediening door mensen die verstand hebben van de gerechten en ook nog tijd hadden voor een persoonlijk praatje. Leuke eetverrassingen tussen de gerechten door. Helemaal perfect.