Matties

Oude Delft 92 2611 CE Delft Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 41.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame blanche
      Cheesecake
      Zwarte bessen sorbetijs

Over het restaurant Matties

Dineer aan een van de mooiste grachten van Delft

Restaurant Matties is een leuk klein restaurantje aan een van de mooiste grachten van Delft. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner of voor een lekkere lunch. Het restaurant staat bekend om de echte huisgemaakte gerechten, die allemaal door een van de betere chefs van de stad gemaakt worden. Dineer in een van de leukste steden van het land!

Meer informatie over restaurant Matties

Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Matties

Gerlinde K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Relaxte sfeer, lekker eten en prima service
René J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Catharina P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Was allemaal n beetje matig en afgepast. Vegetarisch menu in plaats van AH menu niet mogelijk
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Altijd een warm welkom, beginnend met borrelhapjes, goed eten, attente bediening en het wordt vanzelf gezellig laat.
Nely L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een aanrader
John R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wij waren met vrienden bij Matties via de AH actie. Nooit eerder geweten dat dit restaurant hier zat.
Wat een topper!! GE-WEL-DIG!! Wat een geweldige enthousiaste bediening. Zeer attent.
Bij het aperitief zei mijn vrouw dat ze geen alcohol dronk en hield het bij een cola.
Detail: later kregen wij 4 tussengerechtjes. daarin zat o.a. Calvados, alleen mijn vrouw kreeg hetzelfde tussengerecht zonder Calvados. Misschien een klein detail maar dat betekent dat hier met liefde en aandacht
wordt gewerkt. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Leendert P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De eerste keer bij Matties, was een zeer goed, lekker en intiem avondje uit,lekker eten, leuke en goede bediening, maar vooral een hele leuke sfeer.
Marcel en Tinus bedankt!!!!????
M. R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Geweldig. Vriendelijke bediening. Diner (ah) was tof!!!!
WenCJ V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Prima avondje met familie en genoten van het ah-menu, met verrassende extra hapjes.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heerlijk en goed gegeten bij Matties, zeer gastvrij ontvangen, in een huiselijke sfeer. Ik kon het restaurant nog niet maar kom hier zeker nog eens terug. Een aanrader..
N-en-M V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We zaten heerlijk buiten en de bediening was heel vriendelijk.
Marfrans E.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben weer lekker en gezellig gegeten bij Matties. Jammer dat we niet van de kaart mochten kiezen, maar uit een keuzemenu. Lekker hapje vooraf en een heerlijke spoon tussendoor. Wij hebben weer een topavond gehad.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Op donderdagavond met 2 vrienden gebruik gemaakt van het AH arrangement bij Matties. Ik ga zeer regelmatig uit eten, maar was hier nog nooit geweest. Afgegaan op de goede recensies. Ik vond het erg overgewaardeerd. Het menu was zeer standaard en ik vond het echt "overpriced". Het was 41 euro voor drie gangen, waarbij overigens direct als de barse mededeling werd gedaan dat het dessert niet kon worden ingeruild voor koffie. Nog nooit meegemaakt. Bij de entrecote werd niet gevraagd hoe deze geserveerd moest worden, waardoor de mijn in ieder geval te doorbakken was voor mijn smaak. Het was heel erg rustig in de zaak, waardoor je het gevoel hebt dat iedereen mee kan luisteren met jou gesprek. Ik zou zeggen, als je meedoet aan zo'n actie gebruik hem dan echt om klanten te binden.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Was erg goed. Losse maar correcte bediening, gerechten erg lekker. Leuke ''groet uit de keuken' vooraf, en tussen voor en hoofdgerecht een verrassend opfrissertje.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Gaan we zeker nog een keer terug!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Wij hebben net héérlijk gegeten bij Matties! Echt een aanrader, zo gezellig en vriendelijk personeel,

Mvg Peter en Alice uit Arnhem
J.j. Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Leuke lokatie,gezellige aankleding,vriendelijkpersoneel en goed en lekker eten
E S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Er leuk restaurant. Gezellige sfeer en erg goed eten. Kom hier zeker nog eens terug
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
prima kleinschalig restaurant - gegeten met de AH actie - vriendelijk personeel bediening in het juiste tempo. De vraag luidt wat is juist. Nou voor ons op een zaterdag avond lekker relaxed - geen haast voelen - aangepaste AH kaart - maar prima keuze ( per gang uit drie), goede kwaliteit en voldoende. wat krapjes/opgesloten gezeten tussen trap en tafel. eten: vooraf zalmtartaar met toast - heerlijk - pate van anderen ook heerlijk. hoofdgerecht: varkenshaas (rose van binnen) met saus (prima om de saus apart te serveren) lekker met diverse groenten - rode aardappel was verrassend lekker - dessert sorbetijs - gelukkig niet te zoet - . volgens partner was de entrecote zeer mals. Degene die de vis had - heeft zich niet uitgelaten over wat zij ervan vond, maar droop niet van enthousiasme. gegratineerde aardappeltjes - fijn een alternatief voor patat (wat ook erbij geserveerd werd. Kleinschalig - alle tafels vol - gelukkig geen galm dus de sfeer was levendig.
Stephen H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
A culinary feast...recommended !