Matties

Oude Delft 92 2611 CE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Matties

Dineer aan een van de mooiste grachten van Delft

Restaurant Matties is een leuk klein restaurantje aan een van de mooiste grachten van Delft. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner of voor een lekkere lunch. Het restaurant staat bekend om de echte huisgemaakte gerechten, die allemaal door een van de betere chefs van de stad gemaakt worden. Dineer in een van de leukste steden van het land!

Meer informatie over restaurant Matties

9,2
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was weer gezellig. Goede bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader.
Bastienne B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij vonden het niet heel bijzonder voor die prijs. Ondanks AH actie nog best duur. Wanneer je naar het toilet gaat, zit je bijna bij andere gasten aan tafel. Bediening gewoon prima, niet bijzonder. Wij gaan iig niet nog eens.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wederom was het etentje bij Matties een groot succes. Wij zijn er inmiddels 5x geweest en steeds opnieuw worden we verwend met een klein hapje vooraf en eentje ertussendoor.
Het eten smaakt steeds weer heel erg lekker en de wijn ( van het huis) is goddelijk!
Binnenkort komen we weer terug !!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gezellige huiskamer met aardige gastheer en heerlijk eten dat mooi is geserveerd. Echt een aanrader! We hebben erg genoten.
hansvandiejie .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediend, in een leuke ambiance (aan de gracht) met een hele fatsoenlijke prijs. Wij komen zeker terug! Wat een leuke zaak (en aardige eigenaren).
roel.oldeman O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Prima ontvangst, service en lekker eten. We kenden dit restaurant niet maar zullen er zeker terugkomen. Je kreeg niet de indruk dat er een uitzondering voor AH klanten werd gemaakt, wat toch een behoorlijke reductie in inkomsten voor dit restaurant moet zijn.
hansenel1 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Goede ontvangst, vriendelijke obers en leuke amuses tussen de gerechten door. Het AH menu was heerlijk met genoeg keuze.
Ga zo door!
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij kunnen dit "Pareltje" iedereen van harte aanbevelen!!
Heerlijk gegeten, lekkere wijntjes gedronken, super bediening!!
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een etentje bij Matties is ons erg goed bevallen. Het eten was heerlijk , prima bediening en heel sfeervol. Om aan te bevelen
LenniedeBoer-Dirksen .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Omdat het op dinsdagavond heel stil was in het restaurant zijn we heerlijk in de watten gelegd. Het AH-3 gangen menu was heerlijk en de bediening vriendelijk en professioneel. Zeker een aanrader voor een gezellige avond.
Christian K.
Complete service was amazing
Marjon G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie. Prima prijs kwaliteitverhouding en gezellig ambiance en bediening.
We gaan zeker terugkomen, het eten smaakte naar meer en de gerechten van de kaart zagen er ook heerlijk uit!
Gerlinde K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Hartelijk ontvangst, nette bediening. Voldoende keus en hoeveelheid op je bord.
Prettige muziek op de achtergrond en gezellige, huiselijke sfeer.
Borden iets te groot voor het formaat tafel.
Lidy H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten ! Gezellig een tafeltje bij het raam. Lieve gastheer ! Zeker een aanrader voor mensen die rustig willen tafelen.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heel lekker en gezellig gegeten! Vriendelijke ontvangst, je voelt je gelijk welkom! Alles wordt goed uitgelegt hoe het werkt en wat je eet. Keurig gedekte tafels. En bij afrekenen werd toch de korting van AH actie berekend terwijl wij geen 3 driegangen genomen hebben ivm nog een afspraak na het eten (tijd gebrek). Dus heel geslaagd etentje gehad en gaan er zeker nog een s terug als we in Delft zijn!!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het is een gezellig en leuk restaurant. Service en eten prima
Annelies A.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geweldig enthousiaste mensen, die er alles aan doen om het een feestje te laten zijn. Eten was prima en lekkere tussendoortjes, die van het huis waren.
marijkerodenburgpoot1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk aan de gracht gezeten. Ah menu is een goede keuze, je mag ook van de kaart kiezen. Dan krijg je korting.
We hebben heerlijk gegeten, echt een avond uit.
josenpiet .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Zeer aan te bevelen adres om terug te komen. Betrokken en geroutineerde bediening door de gezellige ober met gastvrijheid hoog in het vaandel en met entertainment kwaliteiten,chapeau!