Matties

Oude Delft 92 2611 CE Delft Nederland Kaart

Over restaurant Matties

Dineer aan een van de mooiste grachten van Delft

Restaurant Matties is een leuk klein restaurantje aan een van de mooiste grachten van Delft. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner of voor een lekkere lunch. Het restaurant staat bekend om de echte huisgemaakte gerechten, die allemaal door een van de betere chefs van de stad gemaakt worden. Dineer in een van de leukste steden van het land!

Meer informatie over restaurant Matties

Sarah K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Op een donderdagavond samen met een vriendin gegeten bij MATTIES. Wij hebben gebruik gemaakt van de ah-actie. Wij hebben het beide erg naar ons zin gehad en heerlijk gegeten. We zaten goed vol! Indien je hier gaat eten, betaal je redelijk wat voor een driegangenmenu, maar een hoofdgerecht en nagerecht zou voldoende zijn. Wij zaten goed vol, haha.

Voor het eerste gerecht en tussen het voor- en hoofdgerecht kregen wij een klein hapje. Heel leuk! Hierdoor voel je je echt verwend.

Verder was de bediening heel vriendelijk en ontspannen. Alles ging helemaal vanzelf. Top! Dit zal ik zeker aanbevelen aan vrienden en familie.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
heerlijk ,gegeten ,wat de verwachting was is uit gekomen,zeer gast vrij,voor herhaling, vatbaar, sfeer ,op je gemak, zijn
en betaalbaar, we komen zeker terug,om het restantje van de wijn , op te drinken.,???
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Via de AH actie en de resencies hier beland. Eerste indruk gezellig, kleinschalig en goede ontvangst. Leuk 3-gangen keuze menu (voor ieders smaak), met aardig tussendoor gerechten extra om de smaak weer even te neutraliseren. Een beetje uit de loop van het centrum, maar zeker een bezoek waard.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit gezellige, kleine restaurant. We aten van de seizoenskaart, de wildkroketjes zijn echt heerlijk met de cranberrysaus. Bediening heel attent met aandacht voor je wensen. Wat ons betreft een aanrader.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de smaken waren perfect op elkaar afgestemd.
Vriendelijke bediening en service
Gr. Lianda en Wendy
Shirley F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ik heb er heerlijk gegeten en weet zeker dat ik nog een keer terug ga. Actie of niet. De bediending was erg gezellig en correct en de ambiance was zeer aangenaam.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! De service was uitstekend met soms een wat overdreven vriendelijkheid.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Donderdagavond gegeten met 6 damens. We zijn hartelijk ontvangen. Het eten was prima , we kregen advies over de gekozen gerechten.de eigennaar kwam regelmatig vragen of alles naar wens was ????????.Daarnaast hebben we uitlleg gekregen hoe de A&h kaarten werkten. Als je gebruik wilde maken van de gewone menu kaart kon dit ook. De korting is dan iets kleiner. Kortom wij hebben genoten.
Jennieenleo .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het was geweldig je voelt je meteen thuis de service en het eten was zeer goed ook de wachttijden tussen de gerechten we kregen zelfs kleine hapjes tussendoor het was echt een heerlijk avondje uit! We komen hier zeker terug.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We komen hier vaker n het leek ons eens leuk om het nu een keer te doen met de AH actie (je hebt die kaarten toch).
Waar je ook wel merkt dat het menu dan minder is, is daar bij Matties totaal geen sprake van, de porties waren meer dan voldoende en de bijgerechten hetzelfde als normaal. Kortom een geslaagde avond we gaan er gauw weer naar toe en nemen wat familie en vrienden mee. TOP
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
wij hadden er al een keertje eerder gegeten, toen we Matties op de ah-restaurantlijst zagen staan was de keus snel gemaakt, gezellige ontvangst, heerlijk gegeten, leuke en lekkere tussen-gerechtjes. aanrader !!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Restaurant Matties is een aanrader als je een dagje Delft beleeft! Ik heb er samen met een vriendin gegeten met de AH-actie en het menu was voortreffelijk, de bediening top en de inrichting en sfeer van het restaurant ademen knusheid en warmte uit. Ga zeker nog eens terug als ik weer in Delft ben, geen slechte keuze!
Judy R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wij hebben vanavond genoten bij Matties. Het eten was fantastisch en de bediening verdiend ook een dikke pluim. Als je binnen komt voel je je thuis en er wordt ook heel hard gewerkt om dat 'thuis' gevoel te behouden gedurende de avond. Wat een genot. Een aanrader voor iedereen die er even uit moet om verwend te worden door mensen die dat super goed doen. Top!!!
Giovannina .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij waren met ons vieren en het eten was bijzonder lekker. De keuze voor de AH driegangenmenu was goed. Onbegrijpelijk was dat de keuze van koffie in plaats van een dessert mag (zonder extra betaling) niet. Wel mocht onze vriendin een halve glas wijn krijgen tegen de halve prijs ! De huiswijn (wit) was heel goed, zoals ook de tapbier (Gulpen) en de oude jenever.
K.debruijn .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een huiselijke sfeer met heerlijke gerechten en aandacht van de heren die dit restaurant runnen.
Voor een tweede keer geweest en dezelfde ervaring opgedaan.
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten en eten was op ons verzoek snel op tafel omdat we s avonds nog naar de bioscoop gingen. De ober was schijtlollig maar verder wel aardig. Gaan zeker nog terug komen en dan nemen we er meer de tijd voor.
Gertiesleegers .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten aan,inderdaad, een heel mooi en authentiek stukje geacht in Delft. De wandeling erheen was al leuk.
Leuke en gezellige bediening en heerlijk eten. Menu van AH was super. Fijne avond gehad
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gezellig klein restaurantje met leuke moderne ambiance wat wel gezelligheid en knusheid uitstraalt. Vriendelijke bediening en het eten is heerlijk. De moeite waard. Restaurant ligt aan de gracht. Heerlijke zelfgemaakte kruidenboter. Alle sauzen zelfgemaakt.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk ontvangst, daar krijg je gelijk een lach van op je gezicht. De zaak is kleinschalig en er is aandacht voo je. Lekker gegeten!