Matties

Oude Delft 92 2611 CE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Matties

Dineer aan een van de mooiste grachten van Delft

Restaurant Matties is een leuk klein restaurantje aan een van de mooiste grachten van Delft. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner of voor een lekkere lunch. Het restaurant staat bekend om de echte huisgemaakte gerechten, die allemaal door een van de betere chefs van de stad gemaakt worden. Dineer in een van de leukste steden van het land!

Meer informatie over restaurant Matties

Uitmuntend
9,1
9,5

Jouw recensie over het restaurant Matties

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en goede bediening
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
heerlijk gegeten, zeer goede en leuke bediening en goede sfeer. enige kleine minpunt was de prijs, we vonden 170,- euro eigenlijk net 20,- te duur voor alles in totaal in vergelijking met andere restaurants. maar zeker een aanrader
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Bij eerdere gelegenheden bij Matties was het eten uitstekend. Nu was helaas de kwaliteit van het eten anders als gewend bij Matties. Ik hoop dat dit een incident was.
jan M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
klassen
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en uren gezeten!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Lekker eten met goede wijn. Heel erg leuk om de tussengerechten te ontvangen. Bediening met aandacht! Top.
Emy P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik kom hier al jaren. Altijd goe.

Emy Pelt-Jellema
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Ik was er al vaak langs gelopen, maar het restaurant nooit opgemerkt. De ontvangst was hartelijk. Een schaaltje bruin- en witbrood uit de oven met tapenade, kruidenboter en aioli, heerlijk. We namen wildpate als voorgerecht met een veenbessencompote die overheerlijk was. Zeer vriendelijke bediening met veel uitleg tussendoor. Ook kregen we soepjes en amuses die elk ook verrukkelijk waren. Als hoofdgerecht nam ik zalm van de grill en mijn vrouw lamsrack duo. Ik kreeg gratin Dauphinois en frietjes, mijn vrouw enkele soorten groenten waaronder rode kool met appeltjes. Om het af te maken nam ik warme kersen, mijn vrouw appeltaart. Mijn toetje was OK, maar ik vond de appeltaart van mijn vrouw onweerstaanbaar. We bleven nog een poosje napraten met de eigenaren en vertelden dat we kwamen "proefeten voor onze eetclub" die eenvoudig begon voor de gezelligheid en steeds culinairder werd. We gingen zeer voldaan naar huis. De Klikspaan was altijd onze favoriet, maar de eigenaren zijn nu met pensioen. Matties is nu onze numero uno. Ik kijk al uit naar 11 februari, dan hebben we weer gereserveerd.
Ingeborg J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Warm ontvangst, goede duidelijke uitleg bij eten, gerechten met voldoende tussen pauze, goede kwaliteit, aardige bediening, gewoon een aanrader om eens langs te gaan. Prijs, kwaliteit verhouding in orde.
Ary V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Alles prima
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We waren er vlak voor de kerst, het restaurant was helemaal in kerst-sfeer (tikkie Kitsch, maar wel gezellig). Personeel was zeer beleefd, attent en vriendelijk.
Heerlijk gegeten!
Gijs W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We komen zeker terug.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Hartelijke bediening, vlot en deskundig. Zaak heel gezellig en kleinschalig voor eten met familie of partner. Grote keus aan gerechten die echt heerlijk zijn. Amuses en tussengerechtje worden ook nog extra buiten de gekozen dingen van de kaart opgediend. Goede wijn.
Kortom TOP we zijn er al diverse malen geweest en komen zeker weer terug.
Geerte V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening persoonlijk en vriendelijk.
De tafel van Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Een fijne locatie voor een lange avond gezellig tafelen in een gastvrije en huiselijke omgeving. De kwaliteit van de gerechten was prima. Tip: liever iets meer van die lekkere groenten en iets minder vlees. De appeltaart was heerlijk, maar naar mijn idee ook iets te groot. De extra gerechtjes waren verrassend!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Cecile B.
De sfeer vond ik erg goed. Met aandachtige en vriendelijke bediening.
Heerlijk ook om af en toe als verrassing een tussengerecht te krijgen.
Dano D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Het eten was prima. Vooral het vlees was zeer mals. En de rode huiswijn was heel lekker.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Een restaurant zoals een restaurant in onze ogen hoort te zijn! Knus, gezellig, uitstekende service en goede kwaliteit. Het is een klein restaurant, waardoor je bijna het idee krijg dat je een aantal vrienden met elkaar een restaurant aan huis heeft waar je zit te eten. Echt een aanrader! Ook al komen we uit Almere, we gaan hier zeker nog veel vaker komen!
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een restaurant zoals een restaurant in onze ogen hoort te zijn! Knus, gezellig, uitstekende service en goede kwaliteit. Het restaurant is klein, waardoor je bijna het idee krijg alsof een aantal vrienden met elkaar een restaurant aan huis heeft waar je zit te eten. Echt een aanrader! Ook al komen we uit Almere, we gaan hier zeker nog veel vaker komen!