Matties

Oude Delft 92 2611 CE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Matties

Dineer aan een van de mooiste grachten van Delft

Restaurant Matties is een leuk klein restaurantje aan een van de mooiste grachten van Delft. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner of voor een lekkere lunch. Het restaurant staat bekend om de echte huisgemaakte gerechten, die allemaal door een van de betere chefs van de stad gemaakt worden. Dineer in een van de leukste steden van het land!

Meer informatie over restaurant Matties

Wil R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Gezellig restaurant, ruime keuze op de kaart, goede gerechten, zeer gastvrije bediening. Met z'n 8-en gedineerd, iedereen was erg tevreden, zeker door de ruime keuze. Geen culinaire hoogstandjes maar wel heerlijke gerechtjes. Een leuk en lekker extra gerechtje voor het hoofdgerecht. Het warme brood met smeersel is heel erg goed.
Nouschka V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Leuk restaurant, zeker door de lekkere gerechtjes tussen de gangen door.
lino M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij vonden het prima ,leuk gastvrij ontvangen en beslist een volgende keer
Sharon W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteren hier met mijn man gegeten. We hadden hier nog nooit gegeten, maar door de AH actie bij Matties terecht gekomen. En maar goed ook, want wij hebben hier heerlijk gegeten. Vooraf had mijn man de gamba's en ik de gebakken champignons...heerlijk. Als hoofdgerecht had mijn man voor de twee vleesspiezen gekozen en ik de biefstuk black angus....voortreffelijk gewoon! De bediening is zeer aardig en gezellig. We komen hier zeker een keer terug (met of zonder AH actie).
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een verademing om een avond gast te mogen zijn bij de heren van Matties. Voortreffelijk verzorgde gerechten, maar bovenal het heerlijk ongedwongen gastheerschap zorgt ervoor dat we hier zeker nog eens zullen komen.
Artemis D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen, beleefd onze jassen aangenomen. De bediening is gezellig, correct, informatief en meegaand.
Het was heerlijk warm en gezellig. De kleine speciale hapjes tussendoor geven een extra luxe gevoel en waren heerlijk.
Kortom we kregen alles wat je mag verwachten voor de prijs van een heerlijk 3-gangen menu. Ik kan het aan iedereen aanraden.
Diana
Kat D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Super menu (ah). Voor ieder wat wils.
Smaakte allemaal heerlijk.
De bediening was zeer vriendelijk! Je voelde je erg welkom
jjvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een gezellig, kleinschalig, restaurant.

We werden meer dan vriendelijk ontvangen en dit hartelijke bleef de hele avond zo!
Het eten was geweldig!
We werden ontvangen met een amuse van het huis, heel attent en heerlijk!
We hadden allebei de garnalen als voorgerecht, een riante portie ondanks dat we kwamen in de AH-actie.
Daarna kregen we, weer van het huis, een mango-ijsje met calvados om de smaakpapillen weer "schoon" te maken.
Als hoofgerecht hadden we de Angusbiefstuk en de kalfsentrecote, ook allebei helemaal goed.
Biefstuk, zoals besteld, mooi rood en de entrecote prachtig roze!
En als nagerecht kregen we weer van die grote porties, een dame-blanche en een chocoladeparfait.

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit restaurant geweldig is!
Gezellige, adequate, attente bediending, een goede keuken en meer dan uitstekend eten en mooie ruime porties.

Een aanrader dus wat mij betreft.
TessaMJ .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben hier met een groep met de AH actie gegeten en het was ronduit top! Lekker eten en de bediening was erg vriendelijk.
Leny K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Was met kind en kleinkinderen iedereen was heel tevreden en het eten was heerlijk s
jan.carin .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Na vele keren weer gezellig gegeten bij Matties, en eindelijk de Zwezerik gegeten, een beleving apart, een smaaksensatie in je mond, bedankt voor deze avond Marcel en Tinus!!
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met 4 personen via de ah actie met een woord geweldig was super goed ik raad ook iedereen aan hier te gaan eten
En bij de volgende ah actie komen we zeker terug
's-Gravenzande '.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Geweldige avond! Wat een top restaurant. Bij binnenkomst voel je al dat je welkom bent. De inrichting straalt warmte uit. Je krijgt een huiskamer op niveau gevoel. Leuke opstelling en niet te groot, lekkere stoelen en fijn opgemaakte tafel met ECHTE sfeer kaarsen. Fijn professioneel en gezellig personeel en een top keuken. Het eten was wat ons betreft uitstekend! Het is niet het goedkoopste restaurant maar zeker ook niet het duurste en de prijs kwaliteit verhouding is wat ons betreft meer dan in orde! Kan nog een heel verhaal schrijven maar Matties in Delft is zeer de moeite waard. Wij gaan zeker nog een keer terug! En reseveren dan weer de tafel aan de bar :) Bedankt voor de ervaring! Groeten uit 's-Gravenzande...
maria-korpel .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hebben met 5 volwassenen en een kind heel gezellig en érg lekker gegeten.
Ook onze kleinzoon van 2 1/2 heeft gesmuld!
Vooral van de garnalen en de vers gebakken broodjes met verrukkelijke kruidenboter.
En de schommelkinderstoel was prettig!
Het feit dat hij in de keuken mocht kijken en heeft afgesproken dat hij over 15 jaar daar komt werken, verteld al genoeg, denk ik.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk wildmenu! Voor een eerlijke prijs.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vanavond heerlijk uit eten geweest bij Matties; een mooie/uitgebreide kaart, prima locatie in het centrum en vooral een fantastische gastvrije, vriendelijke en tevens snelle service. De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed!
A C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goed en gezellig . Beetje krappe tafels. Jammer van het parkeerbeleid in Delft zelf. Gelukkig maakt Matties je er attent op.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ik vond het voor de zoveelste keer weer heerlijk! Onze plek boven ad ronde tafel was heel erg goed; de zaak was sfeervol ingericht en het eten ( het AH-diner) méér dan de moeite waard.

We komen zeker weer terug!
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hadden een fantastiche avond bij matties!!
Mn man werd 68 en werden heel vriendelijk ontvangen.....hele fijne tafel en de zaak was prachtig versierd in kerstsfeer!!
Hadden het 3 gangen ah..menu en kregen 2 heerlijke extra hapjes van het huis....
Al met al heerlijk gegeten en fijne sfeer en bediening...een absolute aanrader en komen hier zeker snel weer terug!!
Dank jullie wel matties
Aad en joke kuiper
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer hartelijk ontvangen, ook al waren we een half uur eerder dan de gereserveerde tijd, we konden gelijk plaatsnemen. Er zat rust tussen de gangen waardoor we 3 uur lang konden tafelen. Leuke bediening. De gerechten waren heerlijk. We hebben genoten.