Matties

Oude Delft 92 2611 CE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Matties

Dineer aan een van de mooiste grachten van Delft

Restaurant Matties is een leuk klein restaurantje aan een van de mooiste grachten van Delft. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner of voor een lekkere lunch. Het restaurant staat bekend om de echte huisgemaakte gerechten, die allemaal door een van de betere chefs van de stad gemaakt worden. Dineer in een van de leukste steden van het land!

Meer informatie over restaurant Matties

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Matties

Olga P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben fantastische avond beleefd. Eten was top! Restaurant is heel gezellig door kleinschaligheid en het ontbreken van hinderlijk muziek.
Koos L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
gezellig, knus restaurant, gemoedelijke sfeer, heel vriendelijke bediening, persoonlijke aandacht en heerlijk eten, verrassende amuse , leuke tussengerechtjes , kwalitatief goed. Een plek om naar terug te gaan
Ruud B.
Jannie E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig zo en niet te groot. Sfeertje. Je voelt je echt een avond uit. Geen haast alles op gemak en fijne bediening . Een reden om terug te komen.
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Kleinschalig restaurant met ontzettend aardig personeel/bediening/eigenaar(s).
Niet goedkoop, maar prijs-kwaliteit prima in orde.
Dit was de tweede keer dat we er waren en we gaan zeker weer eens eten.
Kees
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuk knus restaurant, heerlijk bij kaarslicht gedineerd, als verassing lekker soepje en verfrissend hapje tussen door. zeer vriendelijke bediening.
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer gezellige aankleding, vriendelijke bediening en goed eten wat wil je nog meer .
we hebben zelfs al voor de tweede kerstdag besproken kijk er naar uit.
Claudia Z.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Na een vriendelijke ontvangst een bijzonder fijne avond gehad. De kwaliteit van de gerechten is zonder meer goed, het personeel attent en sfeerverhogend en de gezellige inrichting geeft een huiskamergevoel. Wij komen zeer zeker terug.
c. V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. De biefstuk n de zalm waren goed klaargemaakt. Goede sfeer, vriendelijk personeel, gelegen aan de mooiste gracht van Delft!
QenE K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij aten hier een driegangen keuzemenu. Het voorafje van zalmtartaar was wat ons betreft aan de zoute kant. De biefstukjes daarna waren daarentegen echt perfect gebakken! De bijgerechten vonden wij niet verrassend: een paar gekookte worteltjes, een eetlepel groente 'mousse' en frietjes. De wijn was erg goed en er werden kleine extraatjes geserveerd in de vorm van een borrelglaasje courgettesoep en amuselepel citroenijs.
Een gezellig restaurantje, maar met net iets te hoge prijzen voor een weliswaar smakelijk maar weinig verrassend menu.
hanel .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Geweldig restaurant, gezellig en een prima keuken! Waren er met AH actie en kregen de keuze tot een speciaal 3 gangen menu, maarvkonden ook a la carte eten, waarop dan korting gegeven werd. Maar het 3 keuze menu sprak ons allen zeer aan en hebben er dan ook geen spijt dat we dit gekozen hebben.
Zeker een restaurant om terug te gaan voor zowel het eten, als ook de bediening!
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We waren op aanraden van onze zoon bij Matties gaan eten omdat het erg goed zou zijn. Nou, dat klopt! Knus restaurantje in Delft. We komen er vast terug.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Dit was in 1 woord helemaal TOP. Heerlijk gegeten, super bediening, leuke tussengerechtjes van het huis. Leuke intieme sfeer. Wij maakten kennis met Matties via de Albert Hein restaurant actie en zullen hier zeker terug keren.
Aanrader!
hansvandiejie .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Leuke sfeer, prima eten, schitterend pand, uitstekende bediening. De Matties weten wat horeca is en hoe beleefd, onopvallend maar attende bediening eruit ziet. Kortom: toppie!
De tafel van Anita H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zalig gegeten en vriendelijke en gezellige bediening. Een aanrader!!
Peter H.
Vriendelijke ontvangst, goed eten en de mensen proberen je nog echt een ouderwets gezellige avond te bezorgen. Waren er vrijdag 8 september met AH bon en ze hadden een keurige kaart samengesteld waar je in overleg zelfs nog beetje mocht wisselen met de gewone kaart. Aanrader!
cornelis B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij voelen ons hier thuis,net zoals onze vrienden.
Hier wordt goed en lekker gekookt,zoals wij dit vroeger
uit moeders keuken gewend waren.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
heerlijk gegeten goede kwaliteit prima bediening jas word aangereikt als je weggaat al een paar keer hier gegeten en nooit teleurgesteld TOP.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gaan er zeker nog eens eten................................................................................................
Carine Z.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten met mijn zus en verrassende elementen met de extra tussendoor gerechtjes. De kwaliteit was prima en aardige bediening.
Hilda D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Met vriendinnen via de AH restaurantactie bij Matties gaan eten. We werden uiterst vriendelijk ontvangen.
Eerst buiten in het zonnetje een wijntje gedronken en daarna binnen gegeten.
Als eerste kregen we een amuse. Tussendoor ook nog een neutraliseringsgerechtje.
Ik heb al heel vaak via de AH actie ergens gegeten, maar nog nooit zo goed als hier!!
Bij alle 3 de gangen steeds een keuze uit 3 gerechten en ze waren echt heel erg goed. Chapeau..!!