Matties

Oude Delft 92 2611 CE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Matties

Dineer aan een van de mooiste grachten van Delft

Restaurant Matties is een leuk klein restaurantje aan een van de mooiste grachten van Delft. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner of voor een lekkere lunch. Het restaurant staat bekend om de echte huisgemaakte gerechten, die allemaal door een van de betere chefs van de stad gemaakt worden. Dineer in een van de leukste steden van het land!

Meer informatie over restaurant Matties

9,1
Alwyn V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima maaltijden, maar met kleinere kinderen minder geschikt (geen kinder-gerechten en volwassen maaltijden aanpassen voor de kinderen was lastig).
Edith Anne D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Dit is al de tweede keer dat wij bij jullie komen eten. Wij komen zeker nog eens terug en wij zullen zeker anderen menen adviseren.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Met de AH restaurantactie heerlijk gegeten. Het was een 3 gangen menu maar het werden er eigenlijk 5. We kregen nog een heerlijke amuse én een mangosorbet ijsbolletje met calvados als tussengerechtje. Heerlijk fris en bedoeld als neutralisatie van het voorgerecht. Over ieder gerecht werd wat verteld over bijvoorbeeld herkomst of manier van bereiden. Zeer vriendelijke gastheren. Met humor en alle égards werden mijn moeder van 81, mijn twee zussen en ik als welkome gasten behandeld. We zaten aan een ronde tafel op een soort balkon met overzicht over alle gasten onder ons. Een top restarant.
Jannie U.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Echt, een gezellig klein restaurant.
Zeer vriendelijke bediening. Netjes verzorgt.
Mooie locatie in de oude binnenstad.
Je voelt je direct echt thuis.
Top
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We waren verrast over de kwaliteit van het eten en de ontvangst.
De gastheer was allervoorkomendst en bediende ons op onze wenken. Gaf ook (voor mij) interessante informatie
over bepaalde bereidingswijzen van gerechten.
De wijnen waren heerlijk.
AadvandenBos .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het was voor ons niet de eerste- en zeker ook niet de laatste keer bij De Matties. Ook met de AH-actie weer heerlijk en gezellig gedineerd!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met vrienden gezellig op terrasje buiten. Binnen ziet het er heel gezellig en knus uit. Bediening was erg vriendelijk en heel gezellig. Eten was echt Super. Heerlijke huisgemaakte lekkernijen. Genoeg keus, kon kiezen uit ah-menu, maar mocht ook gewoon van kaart. Wanneer je dit doet staat daar ook een mooi aanbod tegenover. Super geregeld. Dit restaurant ziet ons zeker nog eens terug en raad ik zeker familie/vrienden aan.
J.M. K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima gegeten, uiterst vriendelijke ontvangst en bediening. Ondanks de warmte toch een goed klimaat in de zaak zelf. Terras buiten op straat leuk.
jan.carin .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Was als vanouds heerlijk, Marcel heeft een heerlijk Zwezerik gemaakt en voor mijn partner een heerlijke vleesspie, ook waren er de nodige verrassingen tussendoor, Bedankt Marcel en Tinus voor de heerlijke avond, Carin & Jan
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten !!
Samantha H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker eten. Helaas was er een grote zeer luidruchtige groep aanwezig. Naar mijn mening hadden ze beter geen andere klanten moeten aannemen. wij moesten bijna schreeuwen om met elkaar te kunnen praten.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
In 2016 dmv AH actie kennis gemaakt met dit restaurant. Inmiddels reeds voor de 5e keer hier gegeten. Dat zegt genoeg!.
Sympathieke bediening en heerlijk eten. Aanrader !
brazanet .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk eten, goed gastheerschap,,
Mooie tussengerechtjes .
Kortom een leuke plek voor een gezellig avondje tafelen in Delft
Stéphanie F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Is het geld dubbel en dwars waard! Alles wat op de kaart staat en simpel klinkt is van echt goede kwaliteit, heerlijk gegeten! Gastheer die zijn vak verstaat.
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gemoedelijke sfeer, klassieke kaart en inrichting.
Goed menuutje voor ah-restaurantactie. Zelfs nog amuse vooraf en spoom tussendoor!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker eten en voortreffelijke service. Met de AH actie hier gegeten. Met name de desserts zijn wat ruim geprijsd, maar verder was het top.
VanKoppen .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten in ons favoriete restauantje aan de Delftse gracht. Huisgemaakte tapenade heerlijk! Nieuw recept van de appeltaart overheerlijk! Kortom een fantastische avond!!
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellig, niet te groot restaurant met een leuke kaart. De tafels stonden voldoende bij elkaar vandaan zodat je wel privacy had. De bediening had oog voor de gasten. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets wilden drinken. Daarnaast kregen we vooraf een lekkere amuse van het huis en tiussendoor nog zelfgemaakt mangoijs met calvados om de smaakpapillen weer te stimuleren. Een leuk restaurant om ongedwongen een hapje te gaan eten.
Ellemieke B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Hartelijke ontvangst. Toegewijde bediening en heerlijk eten
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Knus ingericht restaurantje met leuke, persoonlijke bediening. Wij hebben hier lekker gegeten met de AH-actie. We hadden een verrassend smakende carpaccio vooraf, als hoofdgerecht een kalfsentrecote (precies goed medium gebakken zoals we hadden gevraagd) en toe een dame blanche. Met de actie zeker de prijs waard.