Matties

Oude Delft 92 2611 CE Delft Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 41.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame blanche
      Cheesecake
      Zwarte bessen sorbetijs

Over het restaurant Matties

Dineer aan een van de mooiste grachten van Delft

Restaurant Matties is een leuk klein restaurantje aan een van de mooiste grachten van Delft. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner of voor een lekkere lunch. Het restaurant staat bekend om de echte huisgemaakte gerechten, die allemaal door een van de betere chefs van de stad gemaakt worden. Dineer in een van de leukste steden van het land!

Meer informatie over restaurant Matties

Uitmuntend
9,1
9,5

Jouw recensie over het restaurant Matties

Hans P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijke plek, attente bediening
Maaike R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heel erg lekker gegeten, met erg aardige bediening en een leuke sfeer!
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wat een lieve gastheer Voelde je direct welkom .Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en er werd meegedacht over een betere plek in het restaurant, omdat het erg warm was. We kregen later op de avond zelfs nog een vrijgekomen plek op het terras aangeboden.
Het eten was prima en de twee tussengerechtjes, die aangeboden werden door het restaurant, waren een welkome verrassing.
We gingen zeer tevreden naar huis, na een gezellige avond waar we heerlijk gegeten hebben.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Dora A.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Teleurstellend eten. Zalmtartaar was meer zalmpuree met te veel zout. Al het vlees was rauw, de vis flauw. Cheesecake niet wat je verwacht. Service aardig, ruimte mooi.
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We hebben hier voor de tweede keer genoten van de zeer hartelijke bediening en de heerlijke gerechten (en tussengerechtjes). De menukaart is uitgebreid voor zo'n klein restaurant, waardoor er zelfs voor moeilijke eters iets te vinden is. De Matties hebben overduidelijk veel plezier in hun vak, dat zie je terug in de bediening en in de gerechten. We komen zeker terug!
Fer F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gedronken.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten en zeer vriendelijk behandeld. Wij komen zeker terug!
Gerlinde K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Klein maar gezellig ingericht
Gerd B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Ten eerste heerlijk gegeten en je wordt er met veel egards ontvangen. De bediening is zeer goed en kundig. Tussen de gangen door worden er nog kleine gerechten geserveerd om het wachten te veraangenamen. Als je een gezellig etentje wilt met lekkere gerechten bereid door een goede kok en een bediening die je verwacht in een sterrenrestaurant dan is Matties the place to go to.
Claudia Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Gezellig restaurant, goed eten met lekkere wijnen en zeer vriendelijke bediening.
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Top! Alleen toen wij er waren zat er ook een grote groep en dat is altijd wat rumoeriger....
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Wat een geweldige avond hebben wij daar gehad! Heerlijk aan de gracht kunnen zitten, heel goed eten (én drinken) en wát een vriendelijk personeel! Een echte aanrader dit!
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk eten en de service is ook geweldig.
De tafel van Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Met een flinke groep hadden we helaas niet zoveel tijd. Het team heeft ook op deze drukke zaterdagavond heerlijke gerechten voor ons bereid. Wij hadden op advies de keuze teruggebracht naar 3 gerechten per gang, wat heel goed uitpakte. Tussendoor werden we nog verrast met kleine verwennerijtjes. Het tempo moest door tijdgebrek hoger zijn dan gewenst, maar dat had absoluut geen invloed op de kwaliteit. Je bent in dit restaurant echt te gast. Aandacht voor kleine dingen maken het af.
Jan S.
Klein en gezellig restaurant met heerlijke gerechten, perfecte bediening dat service, kwaliteit en flexibiliteit uitstraalt. Op een laat moment geboekt voor een groep van 13 personen waarbij het er uiteindelijk 14 werden. Omdat wij als groep aansluitend een bruiloftsfeest hadden, mocht het diner ook nog eens niet al te lang duren. In een wat aangepast tempo heeft de keuken en de bediening ons een verrukkelijk 3-gangen diner geserveerd, met dito drankjes en wijnen. Wij komen veel in restaurants, maar het moet gezegd worden dat Matties hoog scoort op alle punten. Gewoon een perfecte start van een feestavond.
Heel veel dank aan alle medewerkers van Restaurant Matties
Joshua D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening. Komen er zeker nog eens terug!
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Via Iens dit restaurant geboekt voor een groep van 10 personen. Vooraf had ik al een keuze gemaakt van 3 voor-, hoofd- en nagerechten. Borrelplank die werd aangeboden was prima. Daarna kregen we een groet van de chef, ook een lekker hapje. Het brood was krakend vers. We namen carpaccio en frisse vissalade als voorgerecht. Beiden erg smakelijk. Tussendoor werd er een spume geserveerd. Daarna mooie hoofdgerechten; lamsrack, beef en gamba. Allemaal prima klaargemaakt. Het nagerecht was eigenlijk te veel, maar erg lekker! En de bediening was top! De zaak zat vol, ze liepen met z’n tweeen, maar alles prima onder controle! Nooit lang moeten wachten. We hadden een fantastische avond!
Fam. P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wat een gezellige avond hebben wij gehad bij Matties. Een heel leuk restaurant met heerlijk eten. Leuk is dat je tussen de gerechten door kleine gerechtjes krijgt. De mannen die er werken zijn zeer vriendelijk en nemen alle tijd voor je. Zeer zeker een aanrader als je zin hebt om op je gemak een gezellige avond te hebben met lekker eten en drinken. Wij komen zeker nog eens terug.