Matties

Oude Delft 92 2611 CE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Matties

Dineer aan een van de mooiste grachten van Delft

Restaurant Matties is een leuk klein restaurantje aan een van de mooiste grachten van Delft. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner of voor een lekkere lunch. Het restaurant staat bekend om de echte huisgemaakte gerechten, die allemaal door een van de betere chefs van de stad gemaakt worden. Dineer in een van de leukste steden van het land!

Meer informatie over restaurant Matties

VanKoppen .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten in ons favoriete restauantje aan de Delftse gracht. Huisgemaakte tapenade heerlijk! Nieuw recept van de appeltaart overheerlijk! Kortom een fantastische avond!!
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellig, niet te groot restaurant met een leuke kaart. De tafels stonden voldoende bij elkaar vandaan zodat je wel privacy had. De bediening had oog voor de gasten. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets wilden drinken. Daarnaast kregen we vooraf een lekkere amuse van het huis en tiussendoor nog zelfgemaakt mangoijs met calvados om de smaakpapillen weer te stimuleren. Een leuk restaurant om ongedwongen een hapje te gaan eten.
Ellemieke B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Hartelijke ontvangst. Toegewijde bediening en heerlijk eten
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Knus ingericht restaurantje met leuke, persoonlijke bediening. Wij hebben hier lekker gegeten met de AH-actie. We hadden een verrassend smakende carpaccio vooraf, als hoofdgerecht een kalfsentrecote (precies goed medium gebakken zoals we hadden gevraagd) en toe een dame blanche. Met de actie zeker de prijs waard.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie want Matties heeft die verlengd. Gisteravond waren vrijwel alle tafels bezet en die produceerden met elkaar zo'n herrie, dat wij elkaar met zijn vieren de eerste helft van de avond amper konden verstaan. Dat vond ik wel een domper. De vissalade vooraf is vers en heerlijk, de biefstuk was goed, de dame blanche lekker maar niet bijzonder. Ik vind de prijzen met de korting van de actie acceptabel, maar weet niet zeker of ik het volle pond zou willen betalen.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Uitstekende, zeer gastvrije service! Nette maar ook gezellig huiselijke inrichting.
Het eten (wij hadden een vijfgangendiner) was goed. De houthakkersteak verrukkelijk, maar de fazant helaas een beetje droog. De geserveerde wijn was ook goed.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Met Valentijnsdag hier gegeten, leuk restaurant, leuke tussendoortjes, perfect inhoudelijk op de wensen van een vegetarisch gerecht. Komen hier graag weer terug. Top !
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Gezellig restaurant, ruime keuze op de kaart, goede gerechten, zeer gastvrije bediening. Met z'n 8-en gedineerd, iedereen was erg tevreden, zeker door de ruime keuze. Geen culinaire hoogstandjes maar wel heerlijke gerechtjes. Een leuk en lekker extra gerechtje voor het hoofdgerecht. Het warme brood met smeersel is heel erg goed.
Nouschka V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Leuk restaurant, zeker door de lekkere gerechtjes tussen de gangen door.
lino M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij vonden het prima ,leuk gastvrij ontvangen en beslist een volgende keer
Sharon W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteren hier met mijn man gegeten. We hadden hier nog nooit gegeten, maar door de AH actie bij Matties terecht gekomen. En maar goed ook, want wij hebben hier heerlijk gegeten. Vooraf had mijn man de gamba's en ik de gebakken champignons...heerlijk. Als hoofdgerecht had mijn man voor de twee vleesspiezen gekozen en ik de biefstuk black angus....voortreffelijk gewoon! De bediening is zeer aardig en gezellig. We komen hier zeker een keer terug (met of zonder AH actie).
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een verademing om een avond gast te mogen zijn bij de heren van Matties. Voortreffelijk verzorgde gerechten, maar bovenal het heerlijk ongedwongen gastheerschap zorgt ervoor dat we hier zeker nog eens zullen komen.
Artemis D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen, beleefd onze jassen aangenomen. De bediening is gezellig, correct, informatief en meegaand.
Het was heerlijk warm en gezellig. De kleine speciale hapjes tussendoor geven een extra luxe gevoel en waren heerlijk.
Kortom we kregen alles wat je mag verwachten voor de prijs van een heerlijk 3-gangen menu. Ik kan het aan iedereen aanraden.
Diana
Kat D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Super menu (ah). Voor ieder wat wils.
Smaakte allemaal heerlijk.
De bediening was zeer vriendelijk! Je voelde je erg welkom
jjvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een gezellig, kleinschalig, restaurant.

We werden meer dan vriendelijk ontvangen en dit hartelijke bleef de hele avond zo!
Het eten was geweldig!
We werden ontvangen met een amuse van het huis, heel attent en heerlijk!
We hadden allebei de garnalen als voorgerecht, een riante portie ondanks dat we kwamen in de AH-actie.
Daarna kregen we, weer van het huis, een mango-ijsje met calvados om de smaakpapillen weer "schoon" te maken.
Als hoofgerecht hadden we de Angusbiefstuk en de kalfsentrecote, ook allebei helemaal goed.
Biefstuk, zoals besteld, mooi rood en de entrecote prachtig roze!
En als nagerecht kregen we weer van die grote porties, een dame-blanche en een chocoladeparfait.

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit restaurant geweldig is!
Gezellige, adequate, attente bediending, een goede keuken en meer dan uitstekend eten en mooie ruime porties.

Een aanrader dus wat mij betreft.
TessaMJ .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben hier met een groep met de AH actie gegeten en het was ronduit top! Lekker eten en de bediening was erg vriendelijk.
Leny K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Was met kind en kleinkinderen iedereen was heel tevreden en het eten was heerlijk s
jan.carin .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Na vele keren weer gezellig gegeten bij Matties, en eindelijk de Zwezerik gegeten, een beleving apart, een smaaksensatie in je mond, bedankt voor deze avond Marcel en Tinus!!
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met 4 personen via de ah actie met een woord geweldig was super goed ik raad ook iedereen aan hier te gaan eten
En bij de volgende ah actie komen we zeker terug