Matties

Oude Delft 92 2611 CE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Matties

Dineer aan een van de mooiste grachten van Delft

Restaurant Matties is een leuk klein restaurantje aan een van de mooiste grachten van Delft. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner of voor een lekkere lunch. Het restaurant staat bekend om de echte huisgemaakte gerechten, die allemaal door een van de betere chefs van de stad gemaakt worden. Dineer in een van de leukste steden van het land!

Meer informatie over restaurant Matties

Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met 4 personen via de ah actie met een woord geweldig was super goed ik raad ook iedereen aan hier te gaan eten
En bij de volgende ah actie komen we zeker terug
's-Gravenzande '.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Geweldige avond! Wat een top restaurant. Bij binnenkomst voel je al dat je welkom bent. De inrichting straalt warmte uit. Je krijgt een huiskamer op niveau gevoel. Leuke opstelling en niet te groot, lekkere stoelen en fijn opgemaakte tafel met ECHTE sfeer kaarsen. Fijn professioneel en gezellig personeel en een top keuken. Het eten was wat ons betreft uitstekend! Het is niet het goedkoopste restaurant maar zeker ook niet het duurste en de prijs kwaliteit verhouding is wat ons betreft meer dan in orde! Kan nog een heel verhaal schrijven maar Matties in Delft is zeer de moeite waard. Wij gaan zeker nog een keer terug! En reseveren dan weer de tafel aan de bar :) Bedankt voor de ervaring! Groeten uit 's-Gravenzande...
maria-korpel .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hebben met 5 volwassenen en een kind heel gezellig en érg lekker gegeten.
Ook onze kleinzoon van 2 1/2 heeft gesmuld!
Vooral van de garnalen en de vers gebakken broodjes met verrukkelijke kruidenboter.
En de schommelkinderstoel was prettig!
Het feit dat hij in de keuken mocht kijken en heeft afgesproken dat hij over 15 jaar daar komt werken, verteld al genoeg, denk ik.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk wildmenu! Voor een eerlijke prijs.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vanavond heerlijk uit eten geweest bij Matties; een mooie/uitgebreide kaart, prima locatie in het centrum en vooral een fantastische gastvrije, vriendelijke en tevens snelle service. De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed!
A C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goed en gezellig . Beetje krappe tafels. Jammer van het parkeerbeleid in Delft zelf. Gelukkig maakt Matties je er attent op.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ik vond het voor de zoveelste keer weer heerlijk! Onze plek boven ad ronde tafel was heel erg goed; de zaak was sfeervol ingericht en het eten ( het AH-diner) méér dan de moeite waard.

We komen zeker weer terug!
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hadden een fantastiche avond bij matties!!
Mn man werd 68 en werden heel vriendelijk ontvangen.....hele fijne tafel en de zaak was prachtig versierd in kerstsfeer!!
Hadden het 3 gangen ah..menu en kregen 2 heerlijke extra hapjes van het huis....
Al met al heerlijk gegeten en fijne sfeer en bediening...een absolute aanrader en komen hier zeker snel weer terug!!
Dank jullie wel matties
Aad en joke kuiper
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer hartelijk ontvangen, ook al waren we een half uur eerder dan de gereserveerde tijd, we konden gelijk plaatsnemen. Er zat rust tussen de gangen waardoor we 3 uur lang konden tafelen. Leuke bediening. De gerechten waren heerlijk. We hebben genoten.
jan.carin .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zoals gewoonlijk weer een top avond gehad met heerlijk eten en geweldige bediening, blijft een aanrader en in januari weer afgesproken maar dan met vrienden.
Annemieke_zero .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Twee keer gegeten bij Matties: eerste keer goede herinneringen aan, waaroor enige tijd later tweede bezoek, maar dat viel flink tegen: 3-gangen, alledrie absoluut niet bijzonder origineel of smaakvol. Eerst een waterig soepje, vervolgens een stuk zalm met wat sperziebonen zo overgaar dat ze uit blik leken te komen, de pesto was in keuken blijven steken. Na navraag toch gekregen, maar stelde zeer weinig voor. Toetje: citroentaartje. wel ok, maar niet sociaal. Nu niet meer voor herhaling vatbaar wat mij betreft, maar misschien was t een slechte dag voor ze.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ik had van dit restaurant meer verwacht, Het ziet er redelijk luxe uit en daar zijn de kaart en de prijzen ook wel naar. Het restaurant ziet er mooi uit en de bediening is netjes, maar het eten viel mij tegen:
Ik vooraf de vissalade, hier leek een hele citroen boven uitgeknepen, zó zuur was de hele salade, ik kreeg het bijna niet weg. Als hoofdgerecht had ik de varkenshaas met champignonsaus en wat gebakken champignons. Op aanraden van de ober heb ik mijn bestelling veranderd van 'gebakken varkenshaas' in 'gegrilde varkenshaas'; daar had ik dik spijt van want zoals wel vaker was het vlees te hard aan de buitenkant en te droog aan de binnenkant, niet zo mals en sappig als ie in de pan kan worden...jammer... Zelfs het dessert, chocoladeparfait, was niet zo lekker als ik had gehoopt. Ik ben nogal een chocoladefan en het is niet vaak dat ik iets met chocola tegen heug en meug opeet, maar dat was nu wel het geval. De parfait was te koud en (daardoor) te hard om van te kunnen genieten....ook jammer...
Sarah K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Op een donderdagavond samen met een vriendin gegeten bij MATTIES. Wij hebben gebruik gemaakt van de ah-actie. Wij hebben het beide erg naar ons zin gehad en heerlijk gegeten. We zaten goed vol! Indien je hier gaat eten, betaal je redelijk wat voor een driegangenmenu, maar een hoofdgerecht en nagerecht zou voldoende zijn. Wij zaten goed vol, haha.

Voor het eerste gerecht en tussen het voor- en hoofdgerecht kregen wij een klein hapje. Heel leuk! Hierdoor voel je je echt verwend.

Verder was de bediening heel vriendelijk en ontspannen. Alles ging helemaal vanzelf. Top! Dit zal ik zeker aanbevelen aan vrienden en familie.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Woensdag 30 november, met schoonzus, zwager, manlief en ik, gegeten bij Matties. Gezellige binnenkomst, vooraf werd uitgelegd hoe de AH actie werkte, en eventueel een andere optie. We werden vriendelijk ontvangen, en hebben genoten van het menu. Zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes Ria
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
heerlijk ,gegeten ,wat de verwachting was is uit gekomen,zeer gast vrij,voor herhaling, vatbaar, sfeer ,op je gemak, zijn
en betaalbaar, we komen zeker terug,om het restantje van de wijn , op te drinken.,???
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Via de AH actie en de resencies hier beland. Eerste indruk gezellig, kleinschalig en goede ontvangst. Leuk 3-gangen keuze menu (voor ieders smaak), met aardig tussendoor gerechten extra om de smaak weer even te neutraliseren. Een beetje uit de loop van het centrum, maar zeker een bezoek waard.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit gezellige, kleine restaurant. We aten van de seizoenskaart, de wildkroketjes zijn echt heerlijk met de cranberrysaus. Bediening heel attent met aandacht voor je wensen. Wat ons betreft een aanrader.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de smaken waren perfect op elkaar afgestemd.
Vriendelijke bediening en service
Gr. Lianda en Wendy
Shirley F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ik heb er heerlijk gegeten en weet zeker dat ik nog een keer terug ga. Actie of niet. De bediending was erg gezellig en correct en de ambiance was zeer aangenaam.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! De service was uitstekend met soms een wat overdreven vriendelijkheid.