Mattie's Trattoria

Broederenstraat 31 7411 LA Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mattie's Trattoria

Marrit O.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Al jaren kom ik met plezier bij Mattie's Trattoria. Het eten is voortreffelijk. Mijn favoriete broodje is het warme "broodje Mir", met rucola, pijnboompitten en verse pittige vleeswaren en gesmolten kaas (welke weet ik zo even niet, ik dacht mozzarella). Eén voor één laat ik mensen van binnen en buiten Deventer kennismaken met Mattie's trattoria en iedereen is altijd erg tevreden en gaat met een lekker volle buik de deur weer uit.

De sfeer ademt Italiaans dus voor degenen die even een vakantiegevoel willen realiseren, ga vooral naar Mattie's!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
we hebben vandaag gegeten we aten allebei het zelfde een vereddelde tosti
met een gebakken ei er boven op de bediening was erg kort af de menukaart was niet duidelijk we wilden een pizza bestellen maar die was alleen op donderdag te bestellen wij vinden deze zaak geen aan rader .

ben en rik
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Ze hebben hier een van de lekkerste broodjes van de stad. Wel moet je even geduld hebben echt snel gaat het niet. Beetje rommelige entourage maar dat heeft juist zijn charme.
Rojomase .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Samen met een vriendin hier heerlijk geluncht. Al twee jaar geleden , vanwege een leuke recensie op internet , wilden we hier al lunchen maar helaas was het gesloten. Nu waren we beide heel blij met onze keus. De ingrediënten waren allemaal supervers en heel puur van smaak.
Het enig minpuntje was voor mij de witte wijn die wat te warm was maar verder zeker voor herhaling vatbaar.
Prijs-kwaliteit scoort hoog.
Jelle G.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Gisteren bij Mattie gegeten was een lekkere pizza.
Maar een beetje vet en machtig. Verder allemaal prima er was maar een bediende. Het was in totaal 7.5
Maik V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Afgelopen week bestelden wij enthousiast twee broodjes en twee cappuccino bij Mattie's Trattoria. Gestimuleerd door de positieve commentaren op deze site en als liefhebbers van Italiaans eten moest dit wel ons lunchadres worden.
Het werd een teleurstelling. Het broodje tonijn was simpel en droog en fantasieloos. Een appeltje of een dressing had het nog iets kunnen opleuken, maar zelfs deze basis ontbrak. Het broodje serranoham was voldoende lekker, maar ik heb geenszins de "liefde" geproefd. De cappuccino was om te huilen. De koffie smaakte naar vette melk en het schuim, dat zo'n 5 cm boven de kop uittorende, was meer lucht dan melk. De toef cacao-poeder die er standaard overheen gedaan wordt stemt droevig. Ons werd niet gevraagd of alles naar wens was en ook toen werd opgemerkt dat wij onze koffie beiden hadden laten staan werd hierover niets gevraagd. Afrekenen was ook vervelend, aangezien er geen pinapparaat aanwezig is. Bij het verlaten van de zaak viel ons op dat de toonbank en de vloer verre van schoon was, de vleeswaren niet waren afgedekt en dat er stof en een dode vlieg in de vensterbank lagen. Kortom, wij zullen hier niet snel nog eens gaan eten. Gezien de overige reacties gooi ik het op vergane glorie en wij hopen dat Mattie deze glorie weer zal kunnen herstellen.
Sjvdh .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Qa inrichting niet echt aansprekend, maar dat is dan ook gelijk het enige minpuntje. Voor de rest voortreffelijk, vooral als lunchadresje! Wij hebben hier genoten van een heerlijke antipastischotel met heerlijke vleeswaren, pesto, salade en zelfgebakken brood. De vleeswaren zijn echt heerlijk en worden met de snijmachine voorin de winkel gesneden waar je bij zit. Je merkt dat mattie echt een hart heeft voor zijn zaak en zijn klanten, zeer vriendelijk. De prijzen zijn echt overigens echt top! Waar vind je nog een zelfgemaakte tiramisu voor 2,50 euro?
M P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Vandaag heerlijk geluncht bij Mattie's. Mijn moeder had een broodje met mozarella en tomaat, en ik een broodje met gegrilde groenten en kaas. We dronken daarbij de lekkerste sinaasappelsap die we ooit in een restaurant hebben gedronken. Als toetje de fantastische huisgemaakte tiramisu :) Echt een aanrader!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Hier onlangs een broodje gegeten en dat viel niet tegen. Bij toeval deze zaak binnen gelopen. Het oogt enigszins eenvoudig maar gezellig, net als veel zaken in Italië. Op de menukaart broodjes, pizza, pasta en antipasti. Hier dus een broodje gegeten. Het zijn geen kinderachtige broodjes (vrij groot). Alle ingrediënten worden vers gesneden. Je proeft dat alles met liefde is klaargemaakt.