Matsuzaka

Steenstraat 40 6828 CL Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Matsuzaka

Anne-Claire S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Met 2 personen gegeten, nog onbekend met dit restaurant. Eerst het eten; want daar gaat het natuurlijk vooral om. We hebben van de kaart verschillende dingetjes gekozen om een zo breed mogelijk beeld te krijgen van sushi. Alle ingrediënten waren vers en smaakten ook zo. De sushi was prachtig gelijkmatig gemaakt en gesneden, viel bij oppakken met de eetstokjes ook niet uit elkaar. De wasabi, ingelegde gember en Japanse sojasaus waren er erg lekker bij. Mijn absolute favoriet: de crunchy beef.
We werden geholpen door 2 jonge mannen; één duidelijker meer bekend met het reilen en zeilen dan de ander. Ontvangst was vriendelijk, op onze vraag hoe het concept werkte en wat hij kon aanbevelen werd eerst gezegd dat hij graag had dat we alles in één keer bestelden, daarna ging hij toch wat meer in op hoeveelheden die mensen gemiddeld eten zodat we een idee hadden. We hebben niet gehoord wat hij kon aanbevelen of zelf lekker vond, er ontbrak naar mijn gevoel wat passie voor sushi. Desondanks kwam hij halverwege terug om te informeren of alles naar wens was, erg attent. Ook werd op tijd gevraagd of we nog wat wilden drinken.
De inrichting vond ik geweldig; heerlijk hysterische wandbekleding, beetje psychedelisch aandoend. Als je wilt kan je in een soort privéhokje zitten. Ik las ook van andere recensenten dat sommigen zich storen aan de aanloop van de mensen die af komen halen, zij moeten dwars door de zaak en kan storend zijn (er wordt veel afgehaald!) Wij vonden het zelf niet zo'n probleem. Opvallend: wij zagen voornamelijk jonge mensen deze zaak bezoeken.
Al met al een leuke ervaring. Een volgende keer zou ik de sushi zelf ook afhalen, daar eten had voor mij niet zo veel toegevoegde waarde.
SanderN .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Vanavond hier gegeten. Vis was goed, rijst wat waterig, overall goed, wel weinig(geen) wasabi in de nigiri. De sake was wat hard van smaak.
Bediening is netjes en vriendelijk. Interieur is strak en schoon. Prijs kwaliteit is redelijk.
Gerdien S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Als fervent sushi-liefhebber kom ik, na een uitgebreid vergelijkend onderzoek tot een duidelijke conclusie: de sushi van Matsuzaka is absolute topklasse. Ontzettend vers, smaakvol, met kennis, zorg en liefde bereid. Ook nog eens een uiterst vriendelijke service en, na de verbouwing, een prima locatie voor zowel afhalen als uiteten gaan. Een ware traktatie. Zeker eenmaal per week halen wij af, en kijken dan alweer uit naar de volgende keer. Mijn tip: de koolsalade met zeewier. De dressing is de lekkerste die ik ooit heb geproefd!
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Geweldige sushi: perfect en uiterst vers. Het restaurant ziet er mooi uit; leuk zitten in een eigen 'kamertje'. De bediening was bijzonder goed: professioneel en zéér alert (de ober kwam een nieuwe glas wijn brengen toen tijdens het eten een klein vliegje in het glas was gekomen, dat wijzelf nog niet hadden opgemerkt). Sinds vandaag onze nieuwe favoriet in Arnhem eo.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Beste sushi van Arnhem! Supervers. Sashimi ook weer top. Service zeer vriendelijk. Qua entourage wat typisch, maar daar ga je in dit geval niet voor.
Ferdy M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Geweldige sushi, een van de weinige restaurants waar de nori lekker krokant is. Na de verbouwing erg leuk om te zitten en de eigenaresse is altijd super lief en vriendelijk. Bediening erg goed als de vrouwelijke serveerster werkt, de jongen lijkt wat nonchalant.

Naar mijn mening de beste sushi van Arnhem. Tip: probeer de beefroll!
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Heerlijk gegeten bij matsuzaka! Je proeft echt dat de sushi vers wordt bereid. Ik vind dit het grootste verschil met de vele all you can eat restaurants!
De bediening is vlot en vriendelijk en wanneer ons glas leeg is wordt er tijdig gevraagd of we nog iets te drinken lusten.
Bij het afrekenen zijn we, met een goed gevulde buik, ongeveer even duur uit als bij elk ander sushi restaurant (of zelfs wat goedkoper). Alleen was hier de sushi wel echt vers!
Wij gaan zeker snel terug!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
mijn favoriete sushi restaurant! wij eten hier regelmatig en worden inmiddels herkend! na de verbouwing vinden wij het allemaal nog fijner om er te zitten. het is gezellig en het personeel is heel erg vriendelijk. de sushi is super maar de gyoza is hun allerbeste gerecht ever!
Sjerry .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Sushi afgehaald. Ik stond om 16.00 voor de deur maar die ging 16.10 pas open.
Daarna 20 minuten wachten op 2 sushirollen waarvan er 1 goed was en 1 slecht (kleine ministukjes paling) en veel rijst. Ik zal hier niet meer komen.
Katherine S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
We zaten 24 minuten toen we de kaart kregen (na er al om gevraagd te hebben na 15 min). Afhalers pikken de beste plaatsen in en je wordt niet in volgorde van binnenkomst - altijd goed voor grote ergenis.
Op het eten is niets aan te merken, zee goed en met liefde gemaakt.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Al bij meerdere sushi restaurants gegeten, maar deze staat ongetwijfeld op nummer 1. We zijn hier vaste klant en eten elke keer even lekker. Bediening prima, en na de verbouwing kan je hier heel leuk een avondje zitten.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Eindelijk en sushi restaurant waar de commercie op de tweede plaats komt.. We kregen zelfs 'van de zaak' een aantal heerlijke luxe hapjes aangeboden. Daarnaast een heel enthousiaste bediende (volgens mij de eigenaresse) die heel nauw betrokken is bij het eten wat bereid wordt... Dat is echt eens wat anders: iemand die zichtbaar zoveel passie voor haar product heeft. De prijzen zijn heel betaalbaar en het eten super-super vers.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Vaak langs gelopen, nu toch maar eens naar binnen gegaan om wat te eten.

Speciaal voor de Sushi gegaan en die was prima. Lekker vers en het smaakte heerlijk. Je merkt dat het vers voor je is klaargemaakt.

De bediening ging vlot en was dus ook prima in orde.

Het decor is niet speciaal te noemen dus voor gezellig uit eten moet je hier niet echt zijn, wel voor erg lekkere sushi!

In de toekomst loop ik hier dan ook wat vaker naar binnen ipv er langs.
Dannydouwma .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Afgelopen weekend waren wij wezen eten bij Matsuzaka en het eten was vers en goed, echter in onze beleving niet echt spectaculair. Mijn vrouw had de vlees menu en ik het vis menu en qua hoeveelheden was echt net genoeg, terwijl wel niet echt grote eters zijn. Niet bij elke gerecht waren de smaken uitgebalanceerd, vooral bij de biefrolletjes proefde wij voornamelijk knoflook, gelukkig gebruikte de kok verse knoflook. Dit is toch zeker beter dan die al all-you-can-eat sushi restaurant, dus zeker voor herhaling vatbaar. Groet, familie Douwma
Maatjs J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2013
Het is eigenlijk jammer dat het bij Matsuzaka altijd zo ongelooflijk donker is: je kunt de kleurenvan je overheerlijke sushi en sashimi niet zien. Ik ben hier zeker al 6 keer geweest en heb vrienden en familie meegenomen naar dit bijzondere restaurantje.

De rijst van de sushi is er altijd perfect. De vis van de sashimi is altijd supervers en de prijs-kwaliteitverhouding gewoon goed. Ik kan eigenlijk niets bedenken wat niet goed was aan het eten. Als ze iets meer variatie gehad hadden in soorten (Japanse of groene) thee die voor mij toch echt een compliment zijn bij dit voedsel, en een iets uitgebreidere kaart, dan had ik het eten een 10 gegeven. Omdat ik geen gerechten verwacht zoals ze die in Japan serveren, simpelweg omdat de vraag er niet is, vind ik het eigenlijk wel prima zo.

De bediening is soms altijd correct, vaak vriendelijk maar een enkel keertje door de drukte gehaast en ietwat gesloten. De meisjes uit de bediening kunnen niet altijd antwoord geven op standaard vragen. Soms neemt men de moeite het toch na te vragen. Over het algemeen toch een 7.
Sven S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Een moeilijke keuze ... Volgens Iens is de sushi schitterend en zijn de service en decor ondermaats.
Onze kinderen staan voor de zaak en hakken de knoop door. We gaan 100 % voor de lovende recensies over het eten.
Dit is inderdaad een mooie culinaire en eerlijke ervaring.
Service ondermaats? De dame brengt ons ongevraagd een lekkere portie loempia's. Een brede glimlach, een vlotte bediening, ... het is uiteraard een momentopname. Dit is service met een S.
Decor? Niet oogverblindend, simpel, maar proper. En dat brengt ons tot de essentie: de sushi is van een hoog niveau.
Niet twijfelen mensen!
Simone N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Voor twee daagjes terig heb ik met mojn vriend bij matsuzaka gegeten. Wij waren op vakantie in arnhem en ik had op het internet even opgezocht waar we lekker konden eten. Matsuzaka stond hoog aangeprezen, ook al snappen wij na vrijdag niet helemaal waarom.
We kwamen er aan om een uur 8 en we waren de enige tafel. Voor de rest hadden ze vooral veel afhaal. (Ja tis ook een afhaalsushi). We gingen zitten en werden gelijk geholpen door een heel aardige jongedame. Zij bracht ons de eerste drankjes en de kaart. Daarna hebben we twee sushi sets besteld. Dit kwam allemaal vrij snel op tafel. Nadat we net waren begonnen met eten, kwam er een tafel van 6 bij. Nadat deze waren geplaceerd, bestonden ik en mijn vriend niet meer voor de bediening. Wij hebben constant geprobeerd haar aandacht te krijgen maar dat ging helaas niet omdat ze te druk was met de tafel van 6. Dit vonden wij nogal onacceptabel.
Het eten daarentegen, was echt geweldig! Hele lekkere sushi, de beste die ik tot nu toe heb gehad. Ik zal er echter niet meer terugkomen vanwege hoe we zijn behandeld.
Bsm88 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Wat een fantastisch sushi-restaurant. Door meerdere mensen aan ons aangeraden en terecht. Voor het decor hoef je het niet te doen. Het was vrijdagavond en er was maar één ander tafeltje bezet, de verlichting is apart en ook voor het overige was het decor wat sober. Dus in geval je van plan bent romantisch of heel sfeervol uit eten te gaan, dan zou ik een ander restaurant uitkiezen. Mocht je voor heerlijk eten en goede service uit eten gaan, dan ben je hier aan het goede adres. Wij hebben een menu samen laten stellen voor 3 personen. Vooraf kregen we wat warme gerechtjes, goed op smaak. Vervolgens kregen we zeewiersalade met kool en dressing, ook lekker. Tot slot 3 rondes met verschillende sushi (maki, sashimi etc). Fantastisch! Heerlijk vers, zachte smaak. Echt een aanrader, zeker als je daarna de kosten onder ogen ziet...
Linda1959 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
De beste kwaliteit en meest smaakvolle sushi. Wij zijn liefhebbers van sushi en hebben landelijk maar ook buiten Nederland sushi gegeten. Wij zijn kritisch en hebben vergelijking gemaakt. Matsuzaka blijft voor ons de beste uit Arnhem en omstreken.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Hier ga je heen voor overheerlijke sushi! Voor de inrichting hoef je het niet te doen, die is donker en niet heel gezellig. Maar zoals gezegd: de sushi maakt het allemaal meer dan goed!

Ook aan te raden om af te halen!