Mata Hari

Zondag vanaf 12:00
- Di

Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik kom wel vaker bij de Mata Hari, het eten is goed, met name de Rib Eye is een aanrader. De cocktails zijn ook erg goed en er is hierin genoeg keus. Vriendelijk personeel en gezellige sfeer, soms is het wel erg druk, maar dat hoort bij de locatie.
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekkere cocktails en heerlijke mezzes. Leuke sfeer, het is een druk bezochte bar en daardoor wel wat rumoerig. Hte personeel verdient een 10, zo vriendelijk en geinteresseerd.
Mitch F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Goed eten voor een redelijke prijs. De kaart zou iets uitgebreider kunnen zijn. Zaterdagavond, dus extreem rumoerig. Daar moet je van houden en tegen kunnen. Attente, leuke jongedame in de bediening. We komen nog een keer terug, maar niet meer op zaterdag.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wij komen wel wat vaker bij Mata Hari. Ik vind het een erg fijn restaurant met heerlijke gerechten. Je vind hier weer eens wat anders op de kaart. Wij nemen altijd als vooraf de anti pasti Misty die altijd goed is. De verse ravioli is heerlijk maar ook de salades en de ribeye is een aanrader. De bediening is altijd goed.
Julie M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Oesters...sauvignon...makreelsalade...antipasti. .alles even smaakvol verzorgd met veel vriendelijkheid en zorg aan tafel gebracht
Fijn. Erg FIJN
JorieW .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Opzich prima gegeten, maar niet bijzonder en een leuke avond gehad. De bediening was vriendelijk. Wellicht dat onze verwachtingen te hoog waren, we zijn niet verrast.
Fransboom .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Fantastisch gegeten. Vooraf oesters. Hoofdgerecht ribeye en lamsschenkel. Toe royale kaasplank. Voortreffelijke witte huiswijn verdecchio en een fles Negroamaro del Salento, rode wijn uit Puglia, Italië! Dit restaurant in het hartje van oud-Amsterdam is een aanrader. Enige minpunt, de akoestiek, maar ja ...
SerSero D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Een zeer prettige sfeer in een mooi restaurant waar ik met drie vriendinnen heb gegeten.
De bediening was echt top, complimenten. Er werd goed met ons meegedacht over welk gerecht bij ons paste en waar nodig werd het gerecht zelfs voor ons aangepast.

Vooraf hadden we de antipasti misto, waarbij het varkensvlees (chorizo en prosciutto) op een apart bordje werd gepresenteerd ivm dieeetwensen. Heerlijk was het voorgerecht.

Als hoofd wisselden de gerechten tussen ribeye, lamsschenkel en ravioli. Alle gerechten waren even lekker.

Het toetjes hebben we elders gedaan omdat we graag iets met chocolade wilden en dit niet op de kaart stond.

Een echte aanrader. Ik lees commentaar op de porties in eerdere reviews, maar dat herken ik echt niet terug uit de praktijk.
Jutha T.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijke avond gehad. Aardige bediening, lekker eten. Ook al was de keuken om 22.00 uur dicht, toch konden we nog bestellen. Na melding van vies toilet, werd dit meteen schoongemaakt.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wij hebben, bij speciale gelegenheid, erg genoten van een etentje bij Mata Hari! Ik at Venetiaanse vis vooraf, die was voortreffelijk! Ook de pasta met kippenlevertjes was genieten! Een kleine portie was voor mij voldoende. De bediening was vriendelijk en professioneel... En de entourage is altijd prettig. Je zit er heel gezellig!
Tristan H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Echt een parel op de Wallen. Een geweldige ambiance, spontaan personeel en een super keuken. Kom hier al veel vaker, maar vond het tijd om een recensie te schrijven. Kan het iedereen aanraden, een oase van kwaliteit in het midden van de Wallen.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Gezellig restaurant in het midden van de Wallen. Dat klinkt heel toeristisch, maar in het restaurant zitten toch voornamelijk 'locals'. Ik was hier met wat collega's en het eten was prima, pulpo met chorizo en vis van de dag (kabeljauw met asperges, lekkere combo)
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Net als de vorige keer enkele maanden geleden, is het weer gezellig bij Mata Hari.
Een sfeervolle ambience en prettige bediening. Vlot en vriendelijk maar toch professioneel.

Weer een lekker (Italiaanse) fles wijn verorberd. Netjes aangeboden en ingeschonken en goed op dronk.
Prima oesters vooraf en ook als hoofdgerecht nemen we enkele voorgerechten.
Een frisse salade met heerlijke gehaktballetjes van wild zwijn. En ook de eend is lekker. Het lekkerst is de pasta (conchigliette / schelpen) met venkelworst. Echt een genot.

Kortom het was weer een hele geslaagde gezellige avond, vol heerlijk eten, een fijne wijn en een prettige sfeer en goede bediening!
Anouk C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Voor de derde keer gegeten en genoten bij Mata Hari. Wat een uniek lokatie, passende inrichting met Rubens-vrouwen aan de muur en gezellige café-achtige sfeer. Menukaart is beperkt, wat ik prima vind, met veel verrassende gerechten en combinatie van ingrediënten die heerlijk smaken. Vriendelijke, vlotte bediening. Goede wijnkaart. Wat mij betreft een aanrader!
Bartrijken .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Er heerste een goede sfeer. Het personeel was vriendelijk. Goed voorgerecht. Hoofdgerecht was koud en niet bijzonder lekker.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Het eten smaakte heel goed, maar helaas waren de porties wat ons betreft echt te klein / te weinig... ik ben niet een enorm grote eter en heb aan een hoofdgerecht meestal voldoende en neem slechts af en toe nog een nagerecht... nu was het hoofdgerecht, hoewel heel smaakvol gewoon heel karig. Omdat we nog behoorlijke trek hadden namen we een dessert, maar ook het dessert was wel een heel klein taartje... waardoor - ondanks dat het goed gesmaakt had - we toch met een wat onbevredigd gevoel naar huis gingen...
Jeapau .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Heerlijk gegeten! We waren met z'n 3en en hadden 3 verschillende gerechten en alle 3 hebben we genoten. Ook de dessert viel in de smaak. Wat ons betreft een hele goede tip.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Met wat Engelse collega's op de bovenetage gegeten. De akoestiek is inderdaad niet best. Het is echt lastig om elkaar te verstaan. Het eten was daarentegen prima. Men was zeer tevreden over de goed bemeten ribeye, de erwtensoep en pastasalade. De gerookte eendenborstfilet en de wildzwijnsukade waren ook lekker, maar de porties hadden wel wat groter gekund. Aan een dessert kwamen we helaas door tijdgebrek niet toe. De ontvangst en service waren uitstekend.
Joostvdhondel .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Prima avond met vrienden aan een grote tafel. Bediening vriendelijk, eten prima en de sfeer relaxed. Tip : Limoncello serveer je ijskoud!
Halucobo .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Gezellig, drukke, sfeervolle tent. Met een kleine, maar fijne en eigenzinnige kaart. Heerlijk eten en een werkelijk uitstekende en attente bediening.