Mata Hari

Vrijdag en Zaterdag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Mata Hari

Bert H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prima locatie, eten en personeel.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed eten in een leuke drukke zaak midden in het red light district. Het eten is prima en komt vlot op tafel. Het restaurant is sfeervol, maar wel relatief druk. De tafels staan dicht op elkaar, waardoor de privacy minimaal is. De bediening is attent. Een uitstekende locatie voor een diner in een dynamische omgeving.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Leuke restaurant met goed eten en goede bediening
Lucie v V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Mata Hari, uitstekend eten ( vegetarisch). Geweldige smaken. Prijs/ kwaliteit heel goed. Bediening heel prettig!
Dus aanrader! Ga er zeker nog weer heen.
Acupunctuur D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Goed eten met veel groenten, smakelijk bereid. Porties ruim en een vlotte bediening. Gezellige inrichting op een prachtlocatie. Ga er zeker vaker heen.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gezellige avond gehad. Komen weer terug
Floor A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Stiekem verwacht je overal in het centrum van Amsterdam een toeristenfuik - dat is dit dus NIET! Gaan!
Lous B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We vonden het eten lekker maar in de lamscotelet zaten veel zenen. Ook de ravioli was matig. Het toetje kreeg degene die de lamscotelet had besteld, toen gratis. Dat werd gewaardeerd! Verder een erg gezellige locatie en de rest was heerlijk wat we besteld hadden! Ga zo door!
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Ik heb hier al vaak gegeten en het blijft een bijzondere locatie voor zo'n mooi café-restaurant: Midden op de Wallen in een van de toeristische gebieden van Amsterdam! Het eten is nooit standaard en elke keer laat ik me verrassen. Er is altijd keuze tussen vlees, vis en vegetarisch. De laatste keer viel het een beetje tegen, weinig vlees en de groenten waar de lamskoteletten op lagen waren koud. Het toetje daarentegen werd op verzoek iets aangepast en was super lekker! Goede service.
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima restaurant met een heel gezellige ambiance, zeer vriendelijke bediening ondanks dat het druk was.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
restaurant gezellig wc renoveren
vreugde W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat een byzonder restaurant....de beganegrond , zwoele Mata Hari sfeer, de trap leidt naar een lichtere maar ook prachtige omgeving .....een superlevendige huiskamer met veel kaarslicht. Het eten is zeer smaakvol...de mezzes perfect vooral de burrata. Ook de andere hapjes waren een smaaksensatie. De vis van de dag was een heerlijke scholfilet met polenta...mjam,mjam,mjam De vis zwom in een heerlijk flesje sauvignon-blanc Soek die Geluk. Het geluk vind je zekers in deze zaak met gastvrije, vlotte vriendelijke bediening . Kortom as vrijdag eet ik hier weer !!
Daan W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
dikke duim voor de mata, wat en helden!
Jasper A.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voorgerecht (buratta) was heerlijk, hoofdgerecht (dumplings van ricotta en brandnetel) was niet bijzonder. Had ik veel meer van verwacht.
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Weer eens bij deze gezellige doch hippe tent gegeten, in het hart van de stad, midden op de Wallen.
Een leuk (krap) terras maar binnen is de echte sfeer te proeven. Echt Mata Hari, met schilderijen, jachttrofeeën en veel bruin en leer. Sfeervol. Twee etages, met beneden twee zithoeken, en boven een semi-open keuken, een tweede bar, en uitzicht bij de ramen over de Wallen, al is de tweede etage vandaag gesloten (iedereen zit buiten).

Supervriendelijke jonge serveersters, die vlot bedienen en je van alle gemakken voorzien. Niet zeer professioneel of strak en zakelijk, maar dat maakt het geheel erg ongedwongen en prettig. Je voelt je wel thuis. Alles is mogelijk. Hoeveel oesters ik ook maar wil, en als ik een gerecht voor 2 personen in mijn eentje wil kan dat ook. Alles mag en is vrij. Prettig voor de verandering!

Fijne cocktails vooraf, die er niet fantastisch uitzien, maar goed smaken, en origineel zijn en lekker sterk.
Daarna een best aardige Rioja uit 2013. Kan iets pittiger , maar zeker een fijn wijntje.
René D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goed eten, leuke en relaxte sfeer en perfecte locatie
Heidi F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij Mata Hari. Wat een bijzonder plekje! Nu al een aantal keren geweest en steeds weer andere, verrassende gerechten, vriendelijke bediening en geweldige sfeer!
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik kom wel vaker bij de Mata Hari, het eten is goed, met name de Rib Eye is een aanrader. De cocktails zijn ook erg goed en er is hierin genoeg keus. Vriendelijk personeel en gezellige sfeer, soms is het wel erg druk, maar dat hoort bij de locatie.
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekkere cocktails en heerlijke mezzes. Leuke sfeer, het is een druk bezochte bar en daardoor wel wat rumoerig. Hte personeel verdient een 10, zo vriendelijk en geinteresseerd.
Mitch F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Goed eten voor een redelijke prijs. De kaart zou iets uitgebreider kunnen zijn. Zaterdagavond, dus extreem rumoerig. Daar moet je van houden en tegen kunnen. Attente, leuke jongedame in de bediening. We komen nog een keer terug, maar niet meer op zaterdag.