Mastino

Eerste van der Helststraat 78H 1072 NZ Amsterdam Nederland Kaart
31-207706666

Meer informatie over restaurant Mastino

9,4

Jouw recensie over het restaurant Mastino

Leo H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijke pizza's. Zo vers uit de oven. Een heel mooi ECHT Italiaanse pizzeria met non-nonsense pizza's. Bier en wijn zijn er ook. Glutenvrije pizza's en volledig bio. Lef hebben tussen al die andere mogelijkheden hier. Verdienen complimenten deze Calabriers!
maghetietsjemeerzijn .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Met z'n 3-en hier een werkelijk uitstekende pizza gegeten. Mastino biedt keuze uit verschillende deegsoorten. En biedt ook een aantal veggie pizza's. Opvallend goed was de inzet van de eigenaars om precies dat te maken wat wij graag wilden: echte aandacht voor de klant dus. TOP! Het restaurantje zelf stelt niet veel voor. Heel simpele tafeltjes, pizza geserveerd in de doos waarin je het eventueel overgebleven stuk kunt meenemen. Op een of andere manier stoorde ons dat niet.
Fostar103 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Echte Klasieke Italiaanse Pizza! Lekker dun en uit de houtoven! Gezellig Italiaans personeel en leuke zaak!!! Bij mooi weer is er savonds ook een terras waar je lekker kunt zitten!