Massada

Meer informatie over restaurant Massada

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gisteren heb ik met mijn moeder en schoonmoeder op het terras geluncht. Mijn moeder en schoonmoeder hadden de lunchplank en ik had de salade met zalm en rivierkreeftjes. De dames wilden de soep van de chef in plaats van de uiensoep: aspergesoep met zalm en zeekraal. Geen probleem. Hoewel de soep te zout was, kon je wel proeven hoe goed deze smaken samenhangen. De plank kregen de moeders niet op. De salade was heerlijk vers en meer dan genoeg.
Een karaf water werd zonder problemen geserveerd. Heerlijk met ijsklontjes.
Lia Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
gisteren bij masada gegeten,bij mij viel de sorbet die ik besteld had echt zo onwijs tegen,krijg ik een smal glas waar je halverwege niet meer met je lepel in kan,en nu komt het geen ijs vruchten of slagroom gezien,maar geschaafd ijs gewoon doorzichtig met een smaakje 6,50 aub,dit kan echt niet vind ik.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Zaterdag jl. hier onze lunch gehad. Al vaker had mijn partner aangegeven een keer hier te willen eten, maar ik had de recensies op o.a. IENS gelezen en die waren niet om vrolijk van te worden. Toch oogt het steakhouse wel aantrekkelijk: rondom heel veel glas, gelegen aan het begin van een winkelcentrum(pje). Daar een lunch wat “veiliger” is dan een diner, wilde ik dit weleens proberen.
Op de vraag van de bediening of we wat wilden drinken, antwoordde ik: “Heeft u ook speciaal biertjes?”. Het antwoord kende helaas geen tripel biertje, maar wel het voor mij nog onbekende Jopen Adriaan bier. Die dus genomen, maar dat bleek – helaas voor mij – een witbier te zijn. In deze tijd van het jaar voor mij geen lekkere keuze. Achteraf, toen wij de menukaart onder ogen hadden gekregen, bleken er wel lekkere speciaal bieren op de kaart te staan, waaronder een Westmalle Tripel, als ik het mij goed herinner. Jammer, want die had ik veel liever gedronken. Het geeft aan, dat een menukaart op de tafels hoort te liggen en niet na het bestellen van een drankje, uitgereikt te worden. Mijn lief bestelde een ijsthee.
Van de kaart koos mijn gezellin het broodje carpaccio en ik het broodje ree paté. Nou broodje, het was een heel dikke snee vloerbrood. En die paté van ree was gewoon bijzonder verrukkelijk. Heerlijk huisgemaakt en van een gulle hoeveelheid. Daarbij nog wat rucolasla, een flink portie macadamia (vermoed ik) noten en een cranberry chutney. Over dit broodje kan ik zeker de loftrompet steken, waarbij de paté zelf natuurlijk de hoofdrol speelde. Volgens mij heb ik niet eerder zó een geweldige paté geproefd. De carpaccio van mijn tafelgenote zag er ook voortreffelijk uit, met verschillende slasoorten, olijven (zwart en wit) en cherrytomaatjes. Hoewel ik niet aan haar gevraagd heb hoe haar brood(je) smaakte, kon ik aan haar zien dat het met de smaak helemaal goed zat.
Een punt dat mijn partner echter maakte, was het gebrek aan reinheid van de tafels. Hoewel onze tafel was afgenomen, was de onbezette tafel naast ons nog vol van o.a. kruimels. Persoonlijk kan ik me daar niet zo druk om maken, maar voor haar was het een teken van een zekere mate van slordigheid. Het bedienend personeel was trouwens heel erg vriendelijk en vlot. Maar het niet van te voren laten zien welke bieren beschikbaar zijn en de niet zo propere tafel naast ons, moeten wel tot enige puntenaftrek voor de service leiden.
AR15 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
De ober leek ons een stagier. Later kwam er een meisje dat niet heel erg vriendelijk was. Het eten was aardig, niets bijzonders. Bestelde drankje zat geen ijs in. Er staan type fouten in de menukaart. Er staat ook niet bij of het in euro's is en of de bediening etc inclusief is. Aantal wijnen is zeer beperkt. De kaas was op want die was niet geleverd. Maar schuin tegenover dit restaurant zit een kaaswinkel...
MDS- .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Het terras ziet er erg leuk uit. Wij hadden de salade vitello en de gamba's piri piri besteld. De vitello was heel groot. Veel groter dan een salade voor tijdens de lunch. Ook waren de plakken van de vitello te dik gesneden. De mousse van tonijn smaakte naar maggi. Niet echt een lekkere smaak. Dit hoort gewoon naar tonijnmayonaise te smaken.

De gamba's piri piri waren lekker van smaak, maar het staartje en schubben zaten er nog aan. Hierdoor lieten de schubben los in de salade. Niet echt smakelijk om harde schubben los in je salade te hebben.

De wijn die wij kregen was lauw. Wij hebben daardoor om ijsklontjes gevraagd, deze hebben we ook gekregen. Maar de serveerster leek er vandaag niet heel veel zin in te hebben.

Het alternatief daarentegen is vele malen beter qua kwaliteit en service.
Joey T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Matig eten matig personeel en oudbollig aangekleed we hadden allebij een soepje besteld met wat brood en een panini ham/kaas de soep was al op voordat we het brood er bij kregen voor mij een laatste x dus
Aatveenhof .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Lekker restaurant voor een lunch. Diner vind ik zelf iets minder maar lunch is super. De tafels zijn wat klein voor als je met zijn vieren wilt eten.
Kasper P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Wonen in de buurt dus af en toe is het handig om even een hapje te eten als je niet zoveel zin hebt om te koken. Elke keer als we er zijn geweest is het toch een teleurstelling. Bediening niet goed moeten vaak lang wachten op het eten. Idee dat we vergeten worden. Daarnaast is prijs/kwaliteit niet goed. Een saté Massada is maar 1 stokje met wat friet voor meer dan 18 euro, niet helemaal wat we je ervan verwacht. Vegetarisch ook weinig keuze, tevens duur wat je er van verwacht en niet echt smakelijk als vegetariër (volgens mijn vrouw). Jammer, het kan veel beter en voor een betere prijs.
Mamaesther .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
We hebben op een zondagavond gegeten en het was alles behalve geslaagd. Nadat we zelf om de menukaart moesten vragen, kwamen er na wat wachten ook eindelijk de drankjes. Nadat we besteld hadden duurde het ruim vijf kwartier voordat we eten kregen. Het vlees was vervolgens niet goed gaar en de patatjes waren veel te ver doorgebakken waardoor ze niet echt meer te eten waren. De tweede ronde drinken liet vervolgens ook erg lang op zich wachten. De bediening was verder correct alleen hadden ze niet door dat we zo lang al aan het wachten waren. De tafel naast ons wachtte namelijk minder lang en die kregen koffie van het huis en excuus dat het zo lang duurde. Kortom, geen aanrader!
Dominique Anja D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Heerlijk 3 gangen menu gegeten met me man op het terras voor de eerste x hier
maar we komen zeker terug echt lekker eten leuke bediening
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Met twee personen sate ossenhaas gegeten, met frietjes, kroepoek, atjar, uitjes, salade - smaakte prima, de prijs is aan de hoge kant. Gepast bestek (steekmes), gezellige ruimte uitkijkend op de winkels, comfortabel meubilair, voldoende ruimte tussen tafels, bediening attent efficient. Een aanrader.
Rick J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Vandaag heerlijk gegeten! Het is hier ook altijd druk. Vind altijd dat dat genoeg zegt. Het is relatief eenvoudig maar toch met een leuke draai aan de gerechten. Een gezellige bediening maakt de avond af!
Edwin E.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Wij komen hier regelmatig omdat het voor een redelijke prijs een alternatief kan zijn voor zelf koken. Helaas schort het regelmatig aan de kwaliteit. Ik kreeg laatst een Sate Massada (Ossenhaas spies) die nagenoeg koud was. De aangedragen oplossing was even in de oven zetten, maar dat helpt natuurlijk niet. Die warmte krijg je nooit meer zo snel in het vlees. Dan maar een nieuwe, maar of hij dan wel een beetje meer doorgegaard mag want anders krijgt de kok het vlees niet warm... Hoe moeilijk kan het zijn. Zorg er voor dat je basisgerechten tadeloos zijn! Ossenhaas mag geen kauwgom zijn en serveer het a.u.b. op de juiste temperatuur. Nu maar even een tijdje geen Massada meer.