Mason Street

Antonio Vivaldistraat 3 1083 Amsterdam Nederland Kaart

Over restaurant Mason Street

Op loopafstand van de RAI

Evenementje in de RAI Amsterdam? Sluit dat passend af met een diner bij Mason Street! Heerlijke gerechten worden hier dagelijks met een grote glimlach bereid en met een even grote glimlach opgediend. Het is een plek om te ontspannen. Een plek om bij te komen na een wandeling langs de Amstel of door het Amstelpark en een plek om na te praten na een event in de RAI. Kortom: een plek om samen te komen!

Glas champagne

- Diner 17:00 - 22.00

Erg kort
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
heerlijk eten in een fijne setting. aanrader !!
Anauta .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
De carpaccio van kalfsvlees is een aanrader. Jammergenoeg komt de reservering wel door maar wordt er niet goed op gelet welke tafeltje je vroeg van te voren reserveert. Verder zou wachten bij aankomst niet nodig hoeven zijn, hier zou het personeel alerter op kunnen zijn.?Pinautomaat hapert ook soms. Verder prima restaurant met ambiance.
Janijenhuis .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
prettige rustige omgeving
eten goed, alleen bijgerechten allemaal apart betalen.
loopt in de papieren.

vriendelijke bediening.
voor mij, lekker dichtbij....5 min. lopen
Mannetje877 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hadden als voorgerecht olijven en kaasstengels besteld. Helaas kwamen de kaasstengels met het hoofdgerecht van een van mijn tafelgenoten. We hoorde ook dat er net iemand in dienst was die onze drankjes bracht dus dat de olijven nooit kwamen en we korting kregen voor de kaasstengels vond ik een mooie oplossing. Helaas kwam de pizza eerst en daarna pas de andere twee hoofdgerechten. Alles werd niet in een keer geserveerd. De burger was lekker maar mocht nog iets meer doorgebakken. De frietjes waren slap, vettig en alleen omdat ik zo een trek had heb ik de meeste toch opgegeten. De pizza was lekker maar veel en de rand van de pizza mocht nog wel langer in de oven. De fish en chips was helemaal prima. Uiteindelijk geef ik het ondanks het lang wachten in het begin een geslaagde avond en sluit ik af met een dikke zeven!!
J.timmermans778 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het was super gezellig en de bediening was top. Het eten heerlijk. Een plek om iedereen aan te bevelen. Je voelt je welkom als je binnenkomt.
Belia V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Wij hebben vorige week gezellig op het terras gegeten. Het publiek is gemengd, veel zaken- kantoorlui en ook studenten. Het eten was lekker. De saus met roomkaas was iets te machtig, maar wel goed van smaak. Hamburger en frites waren erg lekker. Aanrader om 'savonds even snel wat te eten.
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Een leuke en moderne locatie aan de Boelelaan. Naast de vaak 'te dure' Zuid-as horeca en mooie aanwinst voor de buurt. Vooral het terras doet het bij mooi weer erg goed en je had nu al tot 19:30uur zon op het terras. Bediening is vlot en met een glimlach, maar soms nog wat onwenning. Fles wijn op tafel, twijfel bij serveerster om open te maken en in te schenken, maar ze herpakte zich goed. Eten is van goede prijs/kwaliteit verhouding. Genoten van Surf & Turf burger, Bavette, Kaaskroketjes en Steak Tartare. Burgervlees is wat mij betreft iets te compact en lijkt daardoor wellicht niet zelf gemaakt (?), maar hij was verder smakelijk, mooie rivierkreeftjes, bacon en truffelmayo. Bavette zeer mals en echt een aanrader. WIj komen zeker terug en deze tent geeft zeker wat kleur aan de 'saaie' Boelelaan.
Sarahlynnep .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Alles op het menu is lekker en de menu wisselt regelmatig met en goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening hangt van de dag af maar de sfeer wordt gezelliger als meer mensen deze tent ontdekken.
In het kort: Mason Street wordt onze nieuwe "local"!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Eten was uitstekend. In eerste instantie verkeerde broodje geserveerd maar dat werd redelijk vlot hersteld.

De bediening was helaas niet zo heel attent. Wij waren één van de eerste gasten die aanschoven (vroege lunch) maar toen het terras eenmaal vol zat, werden wij door de bediening compleet vergeten...
Ede100 D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Voor de derde keer hebben we het maar weer georobeerd. Nu voor een lunch want het was een stralende dag. Het terras zat vol, bijna niemand kreeg de aandacht van de bediening.
Ook wij hebben veel te lang gewacht en kregen uiteindelijk onze drankjes toen we de lunch al op hadden. De locatie is prima, maar te weinig bediening dus alleen maar ontevreden klanten. Jammer
Carolineverlaan .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Leuke tent, leuke kaart en vriendelijke goede bediening. De prijzen vind ik wel wat aan de hoge kant. En zeker € 3,- voor een bakje friet of een ander bijgerecht!.
Esther_99 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Ik werk dicht bij Mason Street en ga daar soms iets drinken met collega's, inclusief borrelhappen. Er is niets mis met de snacks (bitterballen, broodmandje, prima). Een aanrader: de tacochips met kaas uit de oven, jammie! Prima wijnkaart en de bediening is vlot en erg vriendelijk. Echter... ik heb er vorige week gegeten en koos de drumsticks met couscous. En dat was echt niet lekker! De couscous was erg droog en bestond uit alleen: couscous. Met een verdwaald stukje paprika erin, en verder vooral erg zout aangemaakt. Wel veel drumsticks, maar de combi is een misser. Mijn tafelgenoten bestelden de gamba's en pasta met zalm en vonden het lekker, dus ik ga geen onvoldoende geven voor het eten - maar ik hou het voortaan gewoon weer bij een borrelhap en drankje.
Kenneth1312 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Spareribs gegeten bij Mason Streets, dit waren echt een van de betere spareribs die ik in tijden gegeten had. Kom zeker terug!
Melanywalstra .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Goed eten. Goede bediening. Sfeervolle inrichting. Ondanks dat het een vrij ruime zaak is, voelt het niet leeg wanneer er niet zoveel gasten zijn.
Jonneke V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Leuke zaak, jammer dat er niet meer mensen zaten te lunchen. Ik vond de bediening wel te amicaal, wat storend was. Ik koos voor een salade geitenkaas/zalm. Lekker, maar de verhoudingen salade/zalm/geitenkaas was niet zo goed. Dressing was wel erg lekker! Stevige prijs.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Op zaterdag bij mason streek gegeten. Ondanks de zaterdagavond toch redelijk goed bezet. Vriendelijke en attente bediening. Grote zaak met een warme uitstraling. Lekker huiswijntje gedronken. Wij hadden de entrecote met 24 kruiden en een hamburger. Was erg lekker. Wij komen zeker terug.
Mail56 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Supér attente en aárdige bediening, zij maken er een avondje uit van voor hun gasten. Hamburger heerlijk en goede prijs kwaliteit!
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Leuke tent. vond het eten tegenvallen.
Uiensoep, redelijk van smaak, kleine portie.
Lamsrack, vettig, te ver doorgebakken voor medium en niet lekker van smaak, diepvries?
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij hebben erg lekker gegeten en de bediening was perfect. Het was wel heel rustig voor de zaterdag. Waarschijnlijk omdat het 'uit de route' ligt maar wij hopen dat meerdere mensen dit restaurant ontdekken. Het is toch leuker als het restaurant voller zit. De chef is zeer bevlogen, lekkere gerechten op de kaart en goed uitgevoerd. Wij komen hier zeker terug. Prijs/kwaliteit is perfect.
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Inmiddels vaste gast geworden in Mason Street. Erg goed eten en zeer vriendelijk personeel. Zeer geschikt voor groepen, maar ook genoeg gelegenheid om rustig te zitten. Prijs/kwaliteitverhouding dik in orde Ik kan niet wachten op het terrasseizoen, een koud biertje aan het water. .