Over het restaurant Maslow

Voel je thuis

Maslow is het trefpunt voor buurtbewoners en voorbijgangers. Je laptop plug je hier gewoon in, terwijl je met klasgenoten of collega’s verder werkt aan die belangrijke opdracht. Ondertussen bestel je een gerecht uit de Midden-Oosterse of Mediterrane keuken. De biologische koffie, wijnen en bieren zijn ook een aanrader. Van te lang zitten heb je hier geen last, je haalt je bestelling zelf op bij de bar. Dat scheelt in de prijs.

Meer informatie over restaurant Maslow

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 22:00
Zaterdag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Maslow

Martineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Prima restaurant, gezellig, goed eten, levendig en alles kan (eten, drinken, praten, lezen, spelletjes doen)
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Het was goedkoop, snel maar niet te snel, goed eten voor zelfs goedkoper dan hier op Iens vermeld staat. Ook was de zaak super gaaf ingericht.
Jorinde H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zaterdag een hapje gegeten bij Maslow. Prijs/kwaliteitsverhouding heel goed, vriendelijk personeel en het eten was lekker. Het was gezellig, warm, apart ingericht (huiskamerachtig) en het concept vonden we sympathiek. Je haalt je eten af aan de bar in de keuken en je bestelt aan de drankbar. De gasten zijn jong en relaxed. Er wordt ook her en der wat gewerkt door studenten, al met al een ongedwongen sfeer. De linzenburger (huisgemaakt) was heerlijk. Er staan leuke gerechten op de kaart
Arnan S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Warm en sfeervol restaurant. De service is vriendelijk en het eten is top voor een goede prijs! Tijdens drukke momenten zoals vrijdagavond is het wel behoorlijk druk en rumoerig. Zeker voor herhaling vatbaar!
tineke K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Hele prettige service van kok en bediening. Eten voor die prijs prima. Vooral de humus mezze is een aanrader. En het zelf tappen van mayo en ketchup heeft ook wel iets.
betty V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Leuke zaak op goede lokatie. Mooi terras voor de deur. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De Maslow visburger met friet en salade smaakte heerlijk.
Marcus A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Maslow. Studenteneetcafe op t Science Park. Prettig plekje. Betaalbaar eten. Geen pretenties. De kaart is simpel. Burgers in vlees, vis en vega. Grove friet erbij. Beetje salade. Daarnaast ook wat vegagerechten; pittige tomatensalsa met ei uit oven, verschillende maaltijdsalades. Ook ribeye als weekmenu. Dat is dus in orde. De visburger was van kabeljauw, niet vermaken tot pulp. Hehe, eindelijk een visburger. En de tomateneiovenschitel was uiterst simpel maar prima op pit gebracht. Pitabrood erbij. Basta. Tis wat t is. Niet meer, niet minder. Dat gevoegd bij de projzen (7-10 euro) en de uiterst sympa bediening maakt Maslow tot een lekker plekje, tik studentikoos - hoe kan t daar ook anders - en bovenal geeigend voor een makkelijk hapje. Goeie drive by erbij!
Peterj75 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij hebben lekker gegeten bij Maslow. Service was ook goed
Allebei Maslowburger genomen en die is heerlijk.
Herhalen is vatbaar
Bregje B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Onwijs gezellig avondje met collega's bij Maslow! Wat een leuke, gezellige, relaxte tent. Aardig personeel, verrassende gerechten, leuke jonge mensen. Een echte aanrader!
MarjaBrouwer .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Deze week een feestje bij Maslow. En het was met recht een feestje. In alle opzichten. Het café was al feestelijk. Ze noemen zich met recht de huiskamer van Science Park. Het team van Maslow is super gastvrij. En dan heb ik het nog niet eens over het eten. Echt super. De humus, auberginesalade en de kip streden om de eerste plaats. Ook de rode wijn was heerlijk. Team Maslow, hartelijk dank voor het verzorgen van deze super gezellige avond.
Sia W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het was een echt feest om hier een feestje te vieren. Al aan de buitenkant door de grote ramen kijkend, ziet het er heel uitnodigend uit. Heerlijke mediterrane voorgerechten. ???? aubergine tapas was voor mij de topper. Of toch de kip? Als er een minpuntje was, dan was dat mijn maag. Die was zo goed gevuld dat ik me moest inhouden bij de toetjes. De volgende keer begin ik bij de toetjes!
Reda H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Erg leuk en charmante spot voor een relaxed avondje uit. Gezellig warme inrichting, vriendelijk personeel. De shakshuka en hummus schotels waren heel goed van smaak, flinke porties en voor een geweldig leuke prijs (6,95 en 8,95)!

Fijne ontdekking, hier rij ik graag voor om!
Gideon K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Maslow is een aanwinst voor het Science Park. Je kan er goedkoop eten maar de prijs doet zeker niet onder voor de kwaliteit van het eten. Ik ben er met 5 vrienden gaan eten en het eten was erg snel geserveerd. Ik had de Maslow burger die perfect was gebakken en ook mijn vrienden vonden hun gerechten heerlijk. Dit restaurant is ook geschikt voor de niet-studenten. Ik ben met een kritische blik komen eten maar heb geen negatief punt kunnen vinden.
AudreyPlat .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Afgelopen maandag bij Maslow gegeten. We begonnen met wat brood met kruidenboter. De kruidenboter was goede kruidenboter (al zat er wel voor mijn gevoel wat teveel dille in). We hebben avondgegeten: de kipsate met rijst was lekker. De kipschnitzel viel jammer genoeg nogal tegen. De zaak ziet er leuk uit, het is mooi aangekleed. Jammer was toch wanneer we een dubbele espresso macchiato bestelden, dat we toen een latte macchiato kregen met een extra shot espresso. De prijs was goed!
Daisy B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Wij hebben een super leuke eerste paasdag brunch gehad bij Maslow. Voor de kinderen was er met een echte paashaas eieren zoeken en daarna schminken, knutselen, schilderen en lekker voor de deur buiten spelen. De brunch was verrukkelijk en ook voor de Kids was het een heerlijk maaltje geworden. Echt een top middag. En zeker een aanrader. Goede ambiance en vriendelijke bediening.
Jonatan Q.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Heerlijk om na een zware studieweek hier met vrienden samen te komen voor een diner en wat drankjes. De sfeer is gezellig en de relaxte achtergrondmuziek draagt hier zeker aan bij. Hoewel het menu wat verfijndere keuzes biedt, houdt ik het vaak bij de rustieke Maslowburger, een aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Studenten hebben het moeilijk tegenwoordig, zeker nu ook nog de basisbeurs wordt afgeschaft. Gelukkig zijn er dan weer van die eettentjes waar studenten goedkoop kunnen revitaliseren. Het eten is er soms alleszins redelijk maar soms ook abominabel slecht. Bij Maslow is het gebodene echter uitstekend en de prijs-kwaliteitverhouding onovertroffen. Je bestelt aan de bar en rekent meteen af, en een buzzer laat je weten wanneer je maaltje klaar is. Ik had een muntthee, de linzensoep met een volkoren pitabroodje, en de kabeljauwburger met friet en salade. De linzensoep was heerlijk pittig en het broodje warm afgebakken. De burger was heerlijk, de friet lekker krokant, en de salade bestaande uit sla en tomaat goed op smaak gebracht met een dressing. Ik kan geen minpuntje noemen. De dames in de bediening waren vriendelijk en de kok (en uitbater denk ik) kwam persoonlijk vragen of het allemaal naar wens was. Als ik in de buurt zou wonen zou Maslow zeker een vaste stek worden.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Op een drukke vrijdagavond hier voor het eerst gegeten. Hierdoor duurde het even voor de buzzer op ons tafeltje ging trillen, maar toen het zover was...wat een feest! Een zelf samengesteld scala van 'tapas' hapjes: auberginesalade met pita, lekkere falafel, miniloempiaatjes, friet en salade. Stuk voor stuk heel lekker en voor een prima prijs! Vriendelijk personeel achter de bar, fijne aankleding van de ruimte met o.a. hangende planten aan het plafond en naast diverse tafels ook een bank achterin de zaak. Op deze vrijdagavond zo bij aanvang van de kerstvakantie door groepjes borrelende studenten wat aan de lawaaiige kant, maar zeker een plek waar ik terug ga komen!
Myranda V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Heel fijn plekje dichtbij huis om even te eten op je (enige) vrije dag ;-) Gelukkig dus open op maandag. Lekkere vegaburger gegeten met goede friet, vriendelijk personeel en prijzen waarvoor je zelf (bijna) niet kunt koken thuis. Doggybag geen probleem... Wat zal de buurt blij zijn met deze plek!
MargaVogel .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Maslov Amsterdam, wat een dijk van een tent.
Top food, geweldige service en heel leuk publiek een echte aanrader.
We hebben heerlijk met een ploegje een verjaardag gevierd, allemaal komen we terug of samen of met anderen.
Dit moet je echt een keer lekker doen. Wij gaan zeker opnieuw smullen bij deze home away from home keuken !