Mascaron Social Club

Hoenderstraat 11 6211 EL Maastricht Nederland Kaart
31-438520469

Over restaurant Mascaron Social Club

Gerechten van een voormalig sterrenchef

Welkom bij Mascaron Social Club, dé plek voor een familie- of bedrijfsuitje! Trouwens, ook voor een romantisch diner-a-deux heel geschikt. Het voortreffelijke tapasmenu is samengesteld door voormalig 2-sterrenchef Emmanuel Mertens, maar de prijzen die worden gehanteerd zijn niet van sterrenniveau, dus voor iedereen toegankelijk! Hier ben je verzekerd van een avond vol entertainment en lekkernijen!

Meer informatie over restaurant Mascaron Social Club

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Slechte service en slecht eten. Duurde erg lang en was erg koud binnen, waren met een grote groep maar ook dit konden ze niet waarderen
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten vanavond. (en gedronken wat een heerlijke cocktails ) maar wat een heerlijke keus ook niet al te bekende gerechten op de kaart echt super ook hele lieve dame van de bediening zeker de moeite waard om snel nog eens te gaan eten. Staat voor nu zeker in mijn top 3 om vaker te bezoeken.
Zuyd6217 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Restaurant is gelegen in een zijstraat van de Markt. Doorgaans eens drukte van belang lijkt me, maar vanwege de tropische temperatuur die dag, was het restaurant nagenoeg leeg.
Mocht de pret niet drukken. Lekker gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding en ook de cocktails (all you can drink!!) zijn een aanrader. Fijne cubaanse muziek op de achtergrond en voor elk wat wils aan tapas.
Anita85bx .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vorige week hebben wij hier met 5 collega's geborreld, daarna heerlijk gegeten. De tapas waren van goede kwaliteit en smaakt heerlijk vers en de service is helemaal te gek. Er werd niet moeilijk gedaan als je meer besteld dan mogelijk was en een extra toetje was ook geen probleem. Zeer leuke avond gehad.
Mendy B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Leuk restaurant wat zo op eerste gezicht niet eens zou opvallen. Lekkere gerechten, voor ieder wat wils. Ook zeker complimenten voor de cocktails, extra leuke toevoeging dat die ook onbeperkt zijn.
Emm91 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten was goed en we werden goed bediend. Het onbeperkt cocktails drinken was een leuke toevoeging! Onbegrijpelijk dat het zo rustig was, want de verhouding prijs/kwaliteit was erg goed.
Karolinejes80 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij hebben afgelopen weekend echt lekker gegeten bij mascaron social club. Bediening is zeer aardig en alert, zodra de drankjes op zijn werd er snel nieuwe drankjes aangeboden, dit vonden wij ondanks het all you can eat en drink concept gewoon fantastisch. Wij komen gauw terug.
Lesliexx .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, tomatensoep en salades met vis en kaas vooraf. Daarna veel groente gerechten besteld zoals spinazie bolletjes, groente spies en courgette rolletjes. Wij eten niet veel vlees, dus eigenlijk alleen maar een runder spiesje besteld en wat spare ribs. Deze waren allemaal voortreffelijk. Ook de scampi's waren goed van smaak. De bediening was erg aardig, wij kregen de cocktails ook snel geserveerd. Prima service en eten.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Eten was lekker, wel erg weinig keuze. Moesten bij elke ronde halfuur tot drie kwartier wachten. Toen we de 2,5u bijna voorbij hadden werden we constant benaderd dat we nog maar 5min hadden en dan weg moesten gaan. Terwijl het niet eens vol was binnen.
Pdm_jv .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Met een aantal collega's zijn we wezen eten bij de Mascaron Social Club.Nadat het concept netjes was uitgelegd konden we gaan bestellen.Er is heel veel keuze,het ene gerecht nog lekkerder dan het andere. Ook de bediening was super, er werd tijdig weer gevraagd voor nieuwe drankjes (zonder dat het storend of opdringerig was). Hier een hapje eten is zeer aan te bevelen, we zouden er zeker vaker naartoe gaan!!
Kphilips .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Eten was heerlijk, mocht wel iets mooier vlees zijn. Het brood met tomaat en kaas was ook erg lekker. De service was uitstekend. Mijn reservering via deze website was niet binnengekomen, maar alsnog een tafeltje gekregen bij het raam. (Beter even bellen de volgende keer)
Carolaborowiecki .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Het is een leuk gezellig restaurant waar je gezellig met vrienden kan genieten van het eten en de cocktails
Het personeel is altijd even vriendelijk
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gezellig, lekker, niet lang moeten wachten, de ober komt zeggen als je tijd er bijna op zit, zodat je geen ronde mist.
Het zou wel handiger zijn als de vakjes per ronde (in de bestellijst) groot genoeg zouden zijn om streepjes te zetten.
Ik.coco .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Leuke sfeer, leuke goede bediening. Prima eten en lekkere cocktails. Goed concept met het onbeperkt eten, drinken, desserts en koffie thee
Mrmaastricht .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Wezen eten op oudejaarsavond. Het was druk en je zag dat ze eigenlijk met 1 man te weinig stonden maar eigenlijk geen last van gehad. Het eten was goed en lekker en de cocktails waren heerlijk. Nog 1 groot compliment voor onze bediener hij had alles onder controle super vriendelijk en in voor een grapje. Hij moest eerder weg en weet zijn naam helaas niet maar complimenten
Neia .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Het eten was heerlijk en de bediening was perfect. Kwam regelmatig vragen of je nog een drankje wil. Niks op aan te merken, ik kom zeker nog terug.
Leasb .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Lekker gegeten en we werden gewaarschuwd toen onze tijd er bijna op zat zodat we nog een laatste drankje konden bestellen. Goeie cocktails.
Olivia M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Top bediening door Robin! Super doet ze dat!
eten was ook goed!
Erg gezellig zeker de moeite waard om nog eens te komen!
Hanna S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Ontzettend gezellige avond met een goeie service van Robin! :) lekkere cocktails en meer dan voldoende eten! We komen zeker terug
Jetsescholma .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Het eten was goed, maar niet bijzonder. Veelal redelijk vet/machtig, waarbij je een beetje het gevoel krijgt dat ze het prettig vinden als je snel verzadigd bent. Voor deze kwaliteit vond ik het iets aan de dure kant. De bediening is erg vriendelijk, maar niet altijd supersnel (het was niet druk). De ambiance is in orde, maar ook weer niet heel speciaal.