Masala

Wevershoekstraat 59B 3081 PC Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Masala

Indiase heerlijkheden in Rotterdam

Gezellig tafelen in een huiselijke sfeer. Door de eenvoudige inrichting van het restaurant heb je alle aandacht voor wat er op je bord ligt. En dat is maar goed ook. Alle gerechten zijn met veel zorgvuldigheid klaargemaakt en bevatten de verfijnde smaken van de Indiase keuken.

Meer informatie over restaurant Masala

Maandag t/m Zondag

5,8
5,8
Krisje010 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Zonder twijfel een van de lekkerste Indiase restaurants in Rotterdam en omstreken. Helaas zorgt de slechte service ervoor dat je twijfelt over een vervolg. De focus lijkt meer te liggen op de bestellingen voor bezorging aan huis dan op de klanten die er daadwerkelijk eten, waardoor we laatst zonder overdrijven 1,5 uur hebben moeten wachten op ons eten. Hierdoor geen aanrader.
GekeW .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Goed eten in een verder matig restaurant. We hebben 2 uur gewacht op onze bestelling, wat naar mijn mening toch wel te lang is. De bediening was ook niet erg snel (wel aardig) en waren niet genoeg op de hoogte van de menukaart. Ook was het decor wel heel simpel. De stoelen waren van weinig comfort voorzien. Het eten op zichzelf was wel goed. Ik heb namelijk een prima tandoori chicken gegeten. Jammer van de smet van de bediening en het decor.
Erickvandeberg .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Eten was niet zo bijzonder, service was top bediening was erg attent. Decor ziet er goed en strak uit.
Verder erg tevreden, helaas duurde het eten wel wat langer dan gemiddeld.
Lindaatje31 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Het eten was super lekker, veel variatie en keuze mogelijk. Het personeel was vriendelijk en de bediening was ook goed!!
Mumtaz .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Ik vond het eten lekker van wat we kregen in 2,5 uur! De bediening was ongestructureerd en het hoofdgerecht werd geserveerd waarbij de helft ontbrak. Vervolgens een uur gewacht op de 2e helft van het hoofgerecht en toen opgegeven. Er werd verwacht dat ik ook zou betalen voor de bestelde gerechten die na al die tijd wachten nog steeds niet waren geserveerd! Dat is dus pas echt gebakken lucht! De keuken was voornamelijk heel druk met het voorbereiden van de bestellingen die bezorgd moesten worden. Ik denk dat ze daar een grotere markt hebben want daar tafelen vond ik een ramp. Ga het nooit meer doen ook, wel heel jammer want de smaak van het eten was niks mis mee!
R.ramlal .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het duurde heel lang voordat de bestelling werd opgenomen. De servies werd niet opgeruimd. We hebben zelf de servies van het voorgerecht en hoofdgerecht op de tafel opgestapeld.
Wij gingen weg en de servies stond op de tafels. Tussendoor werd niet gevraagd of wij wat wilden drinken. Het eten was heel lekker.
Rashaida_dhonre .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Meer dan een uur gewacht op ons hoofdgerecht. Eten was wel lekker verse. Decor is simpel paar stoelen en tafels mss een beetje krapjes
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Regelmatig bestel ik hier eten om er thuis van te genieten. Het eten is namelijk fantastisch... Echter bij het restaurant zelf eten is een deceptie! Aan het eten ligt het niet maar wat een slechte service: ee voelden ons niet welkom en bij alles werd aangegeven dat het geld kostte en we toch moesten betalen als we het niet opaten. Dit terwijl wij op de hoogte waren van de voorwaarden van de actie en dit ook prima vonden. Het leek erop dat meneer niet blij was met de actie en ons liever zag gaan dan komen. Iets wat echt niet kan in een restaurant: wij zijn immers de gast! Zelf heb ik jarenlang in de horeca gewerkt en ben dit nog niet vaker tegen gekomen.
Koks, bedankt! Het eten was fantastisch, maar de volgende keer laat ik het gewoon weer bezorgen...
Ano37528 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
het personeel is vriendelijk, maar je moet wel geduld hebben qua bediening. Restaurant is niet echt sfeervol ingericht daar het is ontstaan om loze uren van thuisbezorging een beetje te vullen. Maar zodra je je voorgerecht krijgt heb je te maken met smaakexplosie....erg goed klaargemaakt, de tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht is kort te noemen en hoofdgerecht naar nagerecht toe nog sneller hahaha. Je moet wel van kruidig eten houden maar goede kwaliteit. Hele schappelijke prijzen.
Rak01 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
We hebben ontzettend lang moeten wachten op ons eten. De bediening was uitermate slecht. Het eten werd ook niet gelijktijdig geserveerd. Het eten daarentegen smaakte goed. Het dessert (Dame blanche) was ronduit amateuristisch.
Texpex .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Service lang wachten eten is goed.lekkere gerechten en niet duur ook take out aanwezig wellicht betere optie..........,,,,,,,,,
Roemmie .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Lekker genoten van lamb tika massala en uiteraard de butter chicken met rijst. Het had even geduurd, ivm de drukte maar het was zeer zeker het wachten waard. Eten was heerlijk zoals altijd, drinken mocht alleen wel wat sneller geserveerd worden. Ik kom zeker terug!
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Ik heb hier vandaag met mijn vrouw gegeten met de AH restaurantzegel actie.
De wachttijden om te bestellen en het ontvangen van je eten duurt hier eindeloos lang.
Tafels van voorgaande klanten worden niet afgereisd zodat je de hele tijd tegen de restjes aan zit te kijken.
Het personeel liep alleen te klagen dat dit de schuld van AH is.
Niet alleen de prijs is gehalveerd, ook de porties zijn gehalveerd. De tafel naast ons bestelde hetzelfde als wij en kregen het dubbele van wat wij kregen.
Zelfs bij het toetje staat 3 bollen ijs, en we kregen allebei anderhalf bolletje.
Andere klanten zijn boos weggegaan, sommige zonder te betalen.
Ik heb keurig afgerekend, moest wel voor hun uitrekenen wat ik moest betalen want zij kwamen vreemd genoeg 7 euro duurder uit.
Het mag duidelijk zijn dat ik hier niet nog eens gaat eten.
Ik was blij dat we weg konden.
Ger Koster.
Wimdsh .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Na 2 uur wachten werd het voorgerecht opgediend. Personeel chaotisch trap op trap af. Tafels werden niet afgeruimd. Veel werd goedgemaakt door de voortreffelijke smaak van de gerechten. Tandoori gerechten zoals het moet zijn. Kip Masala op het niveau van India. Het ijsje van het menu niet genomen, moesten we toch betalen:) De 2 watertjes kregen we cadeau. Prijzen redelijk.
Kft2405 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was lekker. Echt decor was simpel en ongezellig. Service was echt amateuristisch. We kregen pas na 1 uur wachten ons drankje. Bediening was echt belabberd. Bediening wist niet welk tafel wat heeft besteld. Verder was er tekort aan servies. Al met al, ik zal hier willen afhalen maar absoluut niet meer eten op locatie.
Rvanoossanen .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
dit restaurant is niet op berekend veel mensen te hebben. weinig personeel daardoor slecht overzicht. wat er gebeurt in restaurant.
Willemdj .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vieze vloer en toiletten.
Ook de borden en bestek waren plakkerig.
Na 25 minuten kwam men een drankje opnemen. 15 minuten later het voorgerecht.
Ondertussen kregen 4 andere bezoekers die later binnen waren gekomen hun voorgerecht en tweede drankje. En tot onze verbazing 10 minuten later hun hoofdgerecht wij zaten daar vanaf 17.15 en inmiddels was het 18.45 geworden. Na reclameren zou ons eten er aan komen. Tot onze volle verbazing kwam er om 19.15 uur iemand onze bestelling weer opnemen. Er was dus niets gedaan in al die tijd. Wij konden,inmiddels 19.15 uur, de kinderen en ook ons zelf niet meer zover krijgen om weer een uur op eten te gaan zitten wachten. En hebben na duidelijk gereageert te hebben het pand verlaten. Gaothische restaurant wat ik zeker niet zou aanbevelen. Hoort niet in zo'n actief mensen en ri ik me kunnen dit niet aan. Overigens blijkt dit ook afhaal te zijn waardoor snel mensen die kwamen afhalen wel snel met eten weg waren zagen wij vanaf onze plek. Wij hebben thuis brood met de kinderen gegegeten en zijn diep teleurgesteld hebben niets aan de AH actief gehad en onze avond was totaal verpest.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening erg vriendelijk maar organisatorisch is er nog een dankbare slag te maken. We hadden al om 17.15 een tafeltje gereserveerd ivm een concert in Ahoy. Ruim een uur na aankomst werden 3 van de 4 voorgerechten binnen 5 minuten geserveerd nadat we aangaven op tijd weg te moeten. Voorgerecht 4 kwam 5 minuten later. Meteen daarna werden 2 van de 4 hoofdgerechten geserveerd. De andere 2 werden 10 minuten nadat de andere 2 klaar waren geserveerd.
Hansdenboer .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Aardige jongens die hun best deden om gastvrij te zijn. Het ging evenwel mis in het tempo; na anderhalf uur kwam het voorgerecht. Na twee uur kwam het hoofdgerecht waarvan in een geval een niet besteld gerecht. Vijf minuten daarvoor had een van de jongens nog even gevraagd wat we ook weer besteld hadden... Je gunt deze jongens succes, maar er moet in logistiek, servicegerichtheid en aankleding nog veel gebeuren. Een IENS-coach om dat te bereiken. De locatie is gunstig tov van Ahoy en in de omgeving daarvan zijn weinig concurrenten. Gebruik die potentie en schaaf je dienstverlening bij. Succes!
Jo-ba .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We moesten erg lang wachten, kregen een verkeerd gerecht en het eten was weinig voor wat je betaald. De bediening was erg traag, slecht gekleed( in joggingbroek) en niet vriendelijk.