Masaki sushi & grill

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten. Wat een keus aan lekkernijen op de kaart, als je de kaart ziet wil je echt alles proberen en dat mag, drie uur lang. Alles vers en ook duurdere vis- en vleessoorten zoals tonijn, jacobsschelp, lamskoteletjes enz. Het restaurant ziet er gezellig uit met mooie banken en het is heel ruim, ook makkelijk toegankelijk voor rolstoelen. De bediening is erg vriendelijk en snel en je hoeft hier niet te bestellen via een I-pad waarbij je je identiteitsbewijs moet laten zien maar gewoon via een briefje dat ze snel komen ophalen als het is ingevuld. De smaak van het eten is heerlijk. Beste sushi restaurant van Helmond en omstreken.
Skyuki .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Ik ben ontzettend tevreden dat sashimi met zowel zalm als tonijn gratis bij het all-you-can-eat menu horen. Andere sushi restaurants zouden hier wat van op moeten steken. Het is fijn om uit ontzettend veel dingen te kunnen kiezen zonder dat er extra kosten aan vast zitten. Ook kan ik met veel genot zeggen dat de ebi panko hier te verkrijgen is!

De sushi was goed. De grootte van de rollen en nigiri was prima. Naar mijn eigen smaak kon de rijst net wat meer pit hebben. Nu was het wat smaakloos en naar mijn idee hoort dat niet bij goede sushi. Een ander minpuntje is dat het serveren van de sushi aan de wat trage en vooral onregelmatige kant was. Naar mijn idee kwam dat doordat het wat drukker werd, want toen er weinig mensen zaten ging dit nog prima.

Over het algemeen een goede sushi tent waar je prima kan eten. :)
Miran V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Masaki sushi en grill is een erg goed restaurant. Goede bediening, vriendelijk en spontaan! Het eten is altijd van goede kwaliteit, meer dan genoeg en veel variatie! Het restaurant heeft voldoende ruimte, geen propvolle tafelindeling, maar voldoende afstand tussen de tafels. Schoon sanitair!
Al met al geen klachten, we komen er regelmatig!!
Arianeb .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Als vervend sushi eter hier erg teleurgesteld in de kwaliteit en smaak van de sushi's!
Sushi klein, rijst droog en vis te dun gesnedenen randjes in gedroogd. De gember op een schaaltje gekwakt lang van te voren. Warme gerechten erg zout. Ik ga hier iig niet meer terug.
Wesley G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Masaki, prachtig restaurant! Een prettige sfeer om rustig te eten. Het smaakt allemaal ook heerlijk en fijn dat de sashimi niet bij de side-orders zit maar gewoon in het reguliere menu. Graag komen wij hier maar helaas wil het personeel vaak steekjes laten vallen bij enigszins drukke avonden.
Crizzly .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Het concept is duidelijk afgekeken van zo ongeveer ieder japans restaurant. Geen probleem, als het eten maar goed is. juist.

-Geen wasabi. Dat lees je goed. Een japans restaurant zonder wasabi.
-het kannetje sake zat amper halfvol
-sushi rollen van +-5cm doorsnee met daarvan 1 cm vulling. een enorme rijsthap dus.
-De nigiri sushi is niet veel beter.
-die bootjes-sushi(gunkan) zijn eerder olietankers
-Zo'n handrol hoort zoveel mogelijk naar te punt gevult te zijn. het stukje kip was er bij mij afgevallen, waardoor ik met een rol rijst achterbleef. De handrol zelf was overigens ook veel te groot.
-De ober had over het hoofd gezien dat er tussen de (te hard gebakken) inktvisringen ook nog gefrituurde kip lag. Dit kan je hem niet kwalijk nemen omdat de kipstukjes zo groot waren als een pinda.
-De paar zielige plakjes zalm sashimi worden geserveerd op een bak ijs groot genoeg om een wijnfles in te koelen. Dit is opzich geen probleem, maar ik betwijfel of dit ijs vervangen wordt.
-De wasabi in de garnalen in wasabi-mayonaise is een leugen.
-De "warme" gerechten liggen binnen 10-15 minuten op tafel. De sushi duurde vaak 30+ minuten.
-Het zout was net zo afwezig als de wasabi. Alles was ongelofelijk flauw. Zet dan een zoutpot op tafel.

Al bij al vraag ik mij af of de chef ooit sushi van dichtbij heeft gezien.

Wat helemaal raar is, is dat dit restaurant zich op 200 meter van een succesvol Japans restaurant heeft gevestigd. De prijzen liggen vrijwel gelijk. Je zou juist zeggen dat als je bewust daarmee gaat concurreren dat je dan op z'n minst even goed eten hebt.
Marcel-nicole .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Als we geen zin hebben om te koken gaan we meestal naar Masaki, voorheen gingen we altijd naar mojo in helmond. We gaan altijd doordeweeks want in het weekend is het altijd druk. De bediening is prima en het eten is lekker. Met kleinere porties kun je meerdere gerechten proberen wat wij fijn vinden.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Op maandag gegeten bij masaki. We hoopten dat we niet de enige zouden zijn. Dat was zeker niet het geval. Het restaurant liep langzaam maar zeker aardig vol en achteraf begrepen we ook waarom. Het eten is heel erg goed. In tegenstelling tot andre all you can eat sushi restaurants hoef je nergens extra voor te betalen. De sushis zijn heerlijk maar ook de andere gerechten zijn zeer goed. De bediening was snel en heel erg vriendelijk. Ook hier gaan we zeker nog een keer terug.
Ankeenjeroen .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Zal niet lang meer bestaan: eten gaat maar logistiek is het een bak ellende. Met 5 personen hebben we na bijna 2 uur vanaf bestelmoment ongeveer 8 van de 25 bestelde gerechten gekregen. Sommige zelfs meerdere keren, sommige die we niet eens besteld hebben. En de zaak was niet eens vol. Dit valt niet onder "meeting expectations", meer "subzero expectations".
Komen veel in restaurants maar dit lage serviceniveau hebben we in Nederland nooit meegemaakt.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Mooi strak ingericht restaurant. Oogt nieuw en gezellig.
Het eten is goed, al vonden wij de sushi's minder dan de grill gerechten. Leuk te zien dat dit restaurant andere soorten gerechten serveert dan andere sushi restaurants.
De kip met knoflook en de gegrilde zalm waren onze favorieten.
Helaas is de bediening zakelijk en afstandelijk. De mensen in de bediening komen niet echt vriendelijk over, ze werken correct en snel, maar de sfeer blijft erg zakelijk.
Qua eten zeker een aanrader dus.
Alyssasaifi B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
De aller aller allerslechtste sushi/gril restaurant waar ik ooit heb gegeten. Ik heb in diverse sushi-restaurants gegeten, maar nog nooit zo'n slecht restaurant meegemaakt. Kleine porties waar je echt van schrikt. Als je courgettes besteld krijg je 4 ministukjes op een ontzettend groot bord. Dit geldt ook voor de champignons, 4 stuks (1 champignon die in vieren is gesneden) en al het andere eten. Je moet driekwartier lang wachten op je bestelling, waardoor je al geen zin meer hebt om te eten. De zaak is erg donker en niet sfeervol. Kortom de slechtste restaurant waar ik ooit ben geweest!
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Ons eerste bezoek aan dit sushi restaurant is voor herhaling vatbaar! Sfeervol ondanks dat je in een grote zaal eet, en met aardige bediening en prima eten! Positief dat er ook veel vegetarische gerechten op de kaart staan. Enige minpuntje was dat er 2,50 werd gerekend voor een kan kraanwater.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Heeeeerlijk gegeten, al 5 x geweest. dat heb ik nog nooit meegemaakt dat ik iedereen er naar toe wil nemen/krijgen.
De mensen waarmee ik was waren ook stuk voor stuk enthousiast!
Echt heerlijk eten, bediening ook prima hoor. Echt de moeite waard dit restaurant!
Ik kan niet wachten tot ik weer ga.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Met een groep hier gegeten het concept is eenvoudig per ronde (er zijn er 5)mag men 5 gerechtjes bestellen.

Het eten was divers en niet slecht het nadeel was dat wij met 5 personen aan tafel zaten en dat men dus 5x5 gerechtjes mocht bestellen in het totaal dus in de eerste ronde 25 gerechtjes, of te wel zoek het maar uit.
De tweede, derde, vierde, en vijfde ronde gewoon 4tot 5 maal de zelfde gerechtjes en dat was gewoon goed.

Voor mij was het de eerste keer dat wij hier aten, de stokjes voor het eerste gerecht werd snel omgeruild voor normaal bestek de stokjes is voor gevorderde niet voor mij.

Als wij hier nogmaals gaan eten gaan wij met zijn tweeën dan gaat het volgens mij wel goed, vermeldens waard is nog dat het personeel zeer vriendelijk en attent is.
Marcc B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
We zijn erg goed ontvangen, konden meteen aan tafel, bediening was erg vriendelijk en snel! spraken goed Nederlands, eten was erg vers en was allemaal gewoon perfect beter dan de andere sushi zaken in Helmond