Masada Grill

Zeekant 90-91 2586 JA Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Masada Grill

Thed D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Via Groupon een mixed grill gekocht. Wij hebben er met vier personen gegeten. Het restaurant is sober ingericht (wit meubilair). Wij werden netjes ontvangen en mochten zelf een tafel uitkiezen. Ondanks dat wij moesten reserveren was het er erg stil. De bediening is vriendelijk. Als voorgerecht stokbrood uit de oven met apart een kruidenboter. Wij kregen uitleg over de samenstelling van de mixed grill en de vraag of de steak raw, medium of medium welldone moest zijn. Er kwam een knoflooksausje en een sambalsausje bij. De mixed grill werd op voor een ieder aparte opgediend. De spareribs vielen gaar van het bot. De kip sjasliek was in een zoete marinade gebakken, de steak was overheerlijk en bij de shoarma kregen wij op verzoek geserveerd met een pitabroodje. De patat was voorzien van lekkere kruiden en er lag wat rauwkost garnering op het bord. Al met al een overheerlijke mixed grill waar wij alle vier met smaak van hebben gegeten.
Helen76 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Met groupon een deal gekocht voor onbeperkt mixed grill. Bij het reserveren vertelde de eigenaar dat hij de zaak net had overgenomen en dat hem dit teveel geld kostte en dat hij een goede mixed grill kon aanbieden. Dit bleek echter zeer karig! Een paar frietjes, een lepeltje shoarma. De sparerib en de kleine biefstuk was wel aardig. Ze bleven maar proberen of ze nieuwe drankjes konden brengen terwijl onze glazen nog half vol waren. Slechte bediening!
Ons zien ze niet meer terug!
Yassine L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
3 dagen voor het etentje werd ons verteld dat het druk zou zijn maar alsnog mogelijk om een tafeltje te krijgen. Eenmaal binnen mochten we een tafel uitkiezen, deze bleek nog vies te zijn en reactie hierop was "dit is niet mijn taak" kwartiertje later was het tafel alsnog vies tot bij de tweede keer vragen. Telefonisch gaven we aan dat we een Groupon voucher hadden voor onbeperkt steak en of garnalen...tijdens het bestellen gaf de ober aan dat we mixed grill hadden doorgegeven tijdens het reserveren en dat er niet op werd gerekend dat we garnalen zouden gaan nemen, hij heeft geen inkopen gedaan zei hij. We mochten eenmaal voor zover het kan garnalen nemen en voor tweede ronde alleen steak (het is een onbeperkte voucher) de eerste ronde was oke, beetje jammer van de droge slablaadjes met een stukje komkommer en een tomatenkontje! Wel op moment dat we achter bleven als enige gasten besteedde de ober totaal geen aandacht meer aan ons (20:30), als enige pluspunt dat we garnalen gecompenseerd kregen als portie gratis frieten! Conclusie: eten oké, totale ervaring = een domper! Ps: dank aan het paar aan de tafel naast ons voor het schenken van het romantische kaarslichtje die de rest van de avond hebben verlicht!
XGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Wij zijn hier 26/11 wezen eten met een grouponbon €19, 99 voor 2pers onbeperkt steak en garnalen twv €60.
De garnalen waren echt heerlijk. Wel zelf pellen maar ze waren wel helemaal schoongemaakt. Mijn tafelgenoot lust geen garnalen dus die ging voor de steak hij had gezegd medium maar kreeg deze raw. En het leek ook geen steak te zijn en bijzonder vondt hij ze niet hij wilde zelfs niet bij bestellen terwijl hij een echte carnivoor is. Daarnaast kregen we frietjes en een droge salade, geen dressing niet op smaakt gebracgt niks! Het was absoluut geen €60 waard! Ik ga er niet meer terug voor eten. Aan de inrichting/verlichting te zien leek het erop dat het op bepaalde avonden een danscafe is, want de verlicht past in mijn ogen niet bij een restaurant! Ik zou het niet aanraden.
Ossenhaasje .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Bij binnenkomst werden wij welkom geheten door de gastheer en je merkte gelijk dat hij "oog" had voor zijn gasten. De inrichting was bijzonder,met hele aangename sfeerverlichting.Wij kregen een tafel aan het raam aangeboden en bestelde met onze Groupon "0nbeperkt Ossenhaas" wat een ervaring, een echte steakliefhebber begrijpt precies wat ik bedoel!.Ze hadden zelfs de sausjes zelf gemaakt... waar zie je dat nog? Tijdens het eten werden wij geëntertaind door een DJ die exact de muziek wist te draaien die de sfeer in het restaurant compleet maakte.Bij vertrek rende de ober zelfs nog achter ons aan omdat we iets waren vergeten. Kortom voor een avond om nooit te vergeten, moet je hier gaan eten, ik zou wel tijdig reserveren!
YingTjai .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Bij binnenkomst werden we redelijk vriendelijk te woord gestaan en mochten we onze eigen plek uitzoeken.

Na het overhandigen van de Groupon-Voucher werd er verteld dat deze zij niet meer aan deze actie meededen.
Op de voucher staat duidelijk geldig tot 11-01-2014.
Om dit te "compenseren" wilde meneer ons toch onbeperkt mixed grill aanbieden maar dan uit andere keuzes dan beschreven.
Namelijk geen Maïskolf en alleen keuze uit Patat of Steakpatat bij de vlees of vis.

Terleurstelling omdat wij graag die maïskolf en gepofte aardappelen wilden, welke volgens de beschrijving wel keuze waren.
Dit hadden wij ook maar net geaccepteerd en bestelde we onze drankjes.

Na ongeveer 15 minuten kregen we onze eten.
De bord met vlees was om te huilen.
De Spare-ribs zijn letterlijk ZWART.
Biefstuk heb ik nooit zo taai gegeten.
Shaorma en de shaslick wilden we nog wel accepteren.

Bij het neerleggen van het stukje spare-ribs op mijn bord, viel het al uit elkaar.
Zwarte laag eraf gehaald en toch maar even geproeft.
Uit ervaring kan ik zeggen dat goede spare-ribs inderdaad van het bot af komt, maar wat wij hebben gekregen is gewoon in een pan heet water gaar gekookt en vervolgens op de grill gelegd, waardoor het vlees nie alleen van het bot af komt, maar ook erg zacht en smaakloos is.

De bediende er maar even bij gehaald en uitgelegd waar wij niet tevreden mee waren.
Het wordt totaal niet geaccepteerd en meneer ging niet in discussie.
Alles werd verschoven naar ons, zijn gasten.
Wij moeten maar accepteren dat het eten zo is.
Dat de spare-ribs zwart waren, vond hij allemaal prima en kon geen verklaring geven.
Reactie geeft het gevoel van "of je eet het op, of je eet het niet, gewoon niet zeuren".

Verder werd er niet naar ons geluisterd en antwoord op alles is "dat hoort zo", "nee kan niet" of "u bent de enige die dat zegt".
Wij wensen als gasten ook niet constant aangesproken worden met een verscherpde "jullie" of "jij".

Er wordt niet gekeken naar een mogelijke oplossing om de gasten tevreden te stellen. Een nieuw stukje, goede vlees of een ronde drankjes van de zaak zal bijvoorbeeld een oplossing zijn.

Toen naar de rekening gevraagd en geen cent fooi gegeven.
Hebben zij niet verdiend.

Ik kan het volgende zeggen:
Onprofessioneel, erg klantonvriendelijk, voedselkwaliteit slecht tot zeer slecht, klachtafhandeling bestaat niet, klanten mogen hun mening/klacht niet melden, een tent waar wij nooit meer terug komen.

Wij raden ook iedereen af om hier te komen eten en zo spoedig mogelijk de al betaalde groupons te annuleren.
Smulaap1962 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Helaas niet aan te raden. Met bon van croupon een tournedos van 300 gr verwacht. Ik kreeg een dun lapje vlees, een afgang. Met voorgerecht en hoofgerecht na klein uurtje weer buiten. Dit nooit meer.
Garnaalenbiefstuk .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Via Groupon hier gegeten. En voor het laatst ook. Zogenaamde biefstuk was de naam niet waard, taai en zenig. Garnalen waren niet meer dan redelijk en moesten zelf gepeld worden. Het koste niet veel en het was ook niets.
Melissajan64 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Zondag avond hier gegeten via groupon.
Wij werden netjes ontvangen door een jonge dame, Aan tafel werd kort uitgelegd wat de bedoeling is en waar we uit mochten zieken,
Mijn man heeft voor spare ribs en biefstuk gekozen, ik ging voor vis.
De biefstuk was heerlijk gebakken en de gambas' s waren ook zeer lekker.
Zeker een aanrader vooral voor dat geld,
Wij komen zeker terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Wij hebben hier met een groupon gegeten; all you can eat grill. De biefstuk was uitstekend! De tilapia was helaas in een jasje gegoten en de gamba's diende je zelf te pellen, maar waren goed. Je kon voor 1 euro de shoarma upgraden naar lamsvlees. De sausjes leken aangelengd met water.
Verder waren de borden nat bij opdienen, wat niet echt hygienisch is. De drankjes zijn in verhouding prijzig.
Bediening was vriendelijk, maar hij had het ook niet druk met 2 tafels.
Voor groupon een leuk restaurantje, maar als ik de oorspronkelijke prijs van 30 euro had moeten betalen, zou ik hier niet gaan eten.
Mirzet1982 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Laatst hier een mixed grill gegeten via groupon en het was heerlijk. De chef kon het vlees ook precies rare krijgen zoals ik het lekker vind. Bediening was ook prima. Decor is wat minder, maar eten en gastvrijheid maakt dat meer dan goed.