Más Tapas y Vinos

• Terras
Erg kort
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Sfeervolle inrichting, lekkere tapas en goede wijn. Er is een grote keuze aan tapas welke allen goed smaakten. De wijnkaart was prima en wij hadden een passende rode wijn gevonden. De bediening was in het begin van de avond nog niet zo snel, maar het was erg druk. Later op de avond was dit prima. De inrichting van het restaurant is erg leuk. Prijzen zijn prima.
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het was al weer een hele tijd geleden dat we hier gegeten hebben. Het is en blijft een leuke zaak met een prima bediening. De wijn was lekker. Het eten smaakte goed maar verraste niet. De ribbetjes waren wat dunnetjes, de calamares waren aardig, sardientjes waren lekker maar vond ik wat prijzig, bij de aardappeltjes heb ik de saus liever los en de dadels met ham waren verrukkelijk. Ik kom vast nog wel een keer terug maar dan voor een wijntje met ham en chorizo.
Meta V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Lekkere tapas, maar niet heel bijzonder. Er hadden voor mij wat meer groentegerechten op de kaart gemogen en wat minder dingen uit de frituur. Als eerste ronde wat vistapas besteld: spiering, mosselen in witte wijnsaus, groenten in tomatensaus en calamares. De calamares ben ik lekkerder gewend, het deegjasje was te dik en te vet. De mosselen en groenten waren wel lekker. Daarna lamsspiesjes, gehaktballetjes, aardappeltjes, kippenpootjes en champignons. Vooral die laatste waren goed geslaagd.
De bediening was op zich vriendelijk, al hadden we wel een minpunt: op de kaart stond oude manchego, maar we kregen jonge smaakloze manchego. Toen we daar iets van zeiden bevestigde de gastheer dit, maar deed vervolgens niets met onze klacht (het was bijvoorbeeld attent geweest om aan te bieden het gerechtje te ruilen voor iets anders).
Sommige tapas waren ook erg flink aan de prijs (3,25 voor 1 dun plakje manchego); voor bovenstaande gerechten en drie glazen wijn per persoon konden we 86 euro afrekenen.
Het decor is vrij strak, doch gezellig. Alleen de krukjes zijn niet geweldig voor een lange avond tafelen.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
We zijn begonnen met Más Grande y Pequeño, een schotel met ingelegde ansjovis, garnalenkroketjes, garnalen in een krokant jasje, olijven, calamaris en knoflookchampignons. De calamaris en de garnalendingen lijken helaas prefab (calamaris rubber!). De rest is lekker, vooral de ansjovis. Nog een mandje brood met aioli erbij, de aioli is erg goed, lekker veel knoflook. Verder met nog vier gerechtjes: Mosselen in witte wijnsaus, aardappelpartjes met aioli, sissende knoflookgarnalen en gegratineerde zalm met manchego. Deze waren allemaal lekker, de mosselen waren mals en de aardappelpartjes krokant. Het is alleen jammer dat er erg veel olie wordt gebruikt, het wordt allemaal zo vettig. Als nagerecht was er appeltaart met ijs en slagroom en chocolademousse met ijs en slagroom. De taart was warm en krokant, de mousse niet te zoet. Met een karafje sangria erbij was het goed toeven.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Afgelopen weekend hebben wij hier gegeten, na alle lovende recensies op internet te hebbe n gelezen. Het is een leuk restaurant, informele sfeer. Stoelen niet heel comfortabel. De bediening is erg goed: heel aardig, vlot, attent. Super! Het terras ziet er leuk uit, zal zomers erg gezellig zijn.Helaas vielen de tapas wat tegen. Misschien zijn wij erg verwend door de tapas in Spanje; het was niet echt slecht maar ik had er kwalitatief meer van verwacht. Jammer!
Cor N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Wij waren 30 november 2014 bij Más Tapas in Tilburg. Het was een "warme douche, een feestje" om daar te zijn. Het eten was uitstekend, de sfeer en de gehele ambiance klopte. Het personeel was zonder meer goed, en vriendelijk. Een cijfer over de hele linie is een 9, want een 10 is voor de écht overtreffende trap, maar die ben ik nog niet tegengekomen, die bestaat misschien zelfs niet. Één ding weten wij zeker: WIJ gaan hier zeker nog terugkomen.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Mijn favoriete tapasrestaurant in Tilburg. Sfeervolle inrichting, al mis je op veel plaatsen een rugleuning. Ook een prima terras in de zomer. Heerlijke tapas tegen hele redelijke prijzen en altijd vlotte bediening. Leuke plaats om met een gezelschap heen te gaan.

Eén slechte ervaring die toch gemeld moet worden: een serveerster stootte een glas rode wijn over het jurkje van mijn vriendin. Kan gebeuren en is er thuis (met veel moeite) uitgegaan, maar zelfs een excuus hebben we niet mogen ontvangen.
SuzanneP .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Wij waren voor de eerste keer uit eten in Tilburg. Zomaar een van de vele tapas-restaurants die Tilburg rijk is binnengelopen. Ik verwachtte geen culinaire hoogstandjes in dit restaurant aan de Oude Markt; we zouden ook - gezien alle schreeuwerige borden in de rest van het rijtje restaurants- in de tourist trap van Tilburg gelopen kunnen zijn. Niets was minder waar.
Allereerst werden we vriendelijk ontvangen door een jongedame. De tapas smaakten erg goed, vooral de runderhaaspuntjes waren divine! De albondigas (gehaktballetjes in tomatensaus) vond ik tegenvallen. Wij waren aangenaam verrast door hoe aardig de bediening tegen ons was, terwijl het restaurant toch helemaal vol zat! De jongedame die ons bediende toonde zich erg betrokken toen ze hoorde dat ik zwanger was, en dacht goed mee welk nagerecht ik al dan niet zou mogen nuttigen.
Een praktisch nadeel van het restaurant vond ik de krukjes (met kussentjes) waar je op zit. We zijn denk ik anderhalf uur tot 2 uur binnengeweest, maar een zetel met een rugleuning zou comfortabeler zijn voor allerlei doelgroepen. Wij komen denk ik nog wel eens terug, mochten we in Tilburg gaan wonen!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Afgelopen vrijdag met een vriend voor het eerst gegeten in deze leuke tapas restaurant in Tilburg. Het was buitengewoon druk, zowel binnen als buiten. Desondanks was de bediening attent en vriendelijk. De kip met chorizo was smakelijk, evenals mijn salade met gerookte kip. Als opmerking mag dat de tomaten iets rijper gemogen hadden. Ook de gehaktballetjes in tomatensaus waren om te smullen. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.
Sander020 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Wat kan ik hier toch altijd lekker eten! Ik was er al weer even niet geweest maar het lijkt alleen maar lekkerder te worden! Naast de lekkere tapas de fantastische Sangria en de fantastische aioli is de service hier altijd erg goed. Ik voel me altijd welkom en het vriendelijk personeel denkt altijd met je mee. Ik zeg ga zo door en tot snel!
Teske2476 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Mijn favoriete tapasrestaurant in Tilburg. Lekker eten, leuk ingericht en vriendelijk personeel. Vooral het toetje met de chocomousse is heerlijk!