Mas Surabaya

- 146 Arnhemseweg 144 7335 DN Apeldoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mas Surabaya

Dinsdag t/m Zaterdag 13:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg voordelig
Erg rustig
Erg kort
Yusuf W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Majorian .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Ik bestelde een menu. Wat ik graag wilde hebben was er niet. Kreeg ontzettend veel mie en maar heel weinig vlees en groente. Vroeg aan verkoopster of ik wat minder mie zou kunnen krijgen en meer groente en vlees. Haar antwoord was met de rug naar mij toegedraaid dat ik maar 70 gram vlees krijg en 1 schep groente. Zei haar dat ik dit maar erg weinig vind. Ze reageerde hier verder niet op. Toen ik hier de eerste keer kwam was het duidelijk veel beter en de verhoudingen van het eten ook beter. Nu dus maar erg weinig vlees en groente. Helaas voor mij niet meer voor herhaling vatbaar.
Beste Majorian Tip!!!! elke dinsdag en woensdag grote maaltijd voor maar € 9.95 inclusief 2 soorten vlees en 2 soorten groenten ei en sate.
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Wij gingen hier in het verleden weleens eten afhalen. In de begindagen maakten ze bijzonder goed Indisch eten maar sinds de verhuizing naar een nieuwe pand zit de kwaliteit in een neergaande spiraal.

In dit nieuwe pand is nu ook een restaurant gevestigd en onlangs hebben we dat eens uitgeprobeerd. Wij vonden het teleurstellend om te zien hoe alles in de magnetron wordt opgewarmd en het eten was behoorlijk vet. Het bedienende personeel was vooral druk met zichzelf bezig. Op zich wel vriendelijk maar geen aandacht voor de restaurantgasten, waardoor we dan maar zelf naar het afhaalgedeelte van de zaak liepen om wat te bestellen e.d. Ook stond de muziek te hard naar ons idee.

Niet voor herhaling vatbaar.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Vanmiddag tijdens een bezoek aan Apeldoorn hebben wij ervoor gekozen voor een late lunch bij Mas Surabaya. Mas Surabaya is een schoon en netjes restaurant met afhaalmogelijkheden. Eigenlijk kwam het zelfs wat steriel en ongezellig over. De dame liet ons vriendelijk een plekje uitzoeken en gaf ons de menukaart. Aanvankelijk konden we bij de Masi Campur alleen aangeven of wij mild, medium of pittig wilde. Dat was voor ons bijna een reden om weg te gaan. Wij wilde zelf kunnen kiezen en dat mocht. Kortom, goed ingespeeld op onze wensen.
De Daging Belado is daadwerkelijk goed pittig, precies zoals we dat wilde. Nieuw voor mij was Krengsengan en dat beviel prima. Eigenlijk waren alle gerechten goed op smaak. Jammer dat de Udang Peteh nog niet klaar was. Die wilde ik er eigenlijk extra bij bestellen.
Toe mochten wij twee bolletjes ijs uitkiezen. De smaken waren bijzonder zoals Mango Pedis, Sereh en Spekkoek. Dat zorgde voor een bijzondere afsluiting.
Al met al prima gerechten maar wij gaan er niet speciaal voor vanuit Hilversum naar toe rijden. (als het ons echt bevalt dan willen wij best een afstand afleggen om lekker te eten) Mochten we echter in de buurt zijn dan is het zeker voor herhaling vatbaar.
Dank uw wel voor het bezoek en recensie.