Mas O Menos

Voorstraat 44 2251 BP Voorschoten Nederland Kaart

Over restaurant Mas O Menos

Proef Argentinie

Hier zijn ze heer en meester over de grill. Vlees wordt tot perfecte gegrild, precies zoals jij dat lekker vindt. Het vlees is van een geweldige kwaliteit, dat proef je direct. De Argentijnse keuken op zijn best!

Meer informatie over restaurant Mas O Menos

7,2
Alexandervs .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Hier afgelopen donderdag wezen eten met een vriendin. Afgezien van een lange tafel buiten zat er binnen niemand... maar was dan ook een donderdag. Niemand wist van mijn reservering af (die was gemaakt via Vakantieveilingen, een week van tevoren) maar gelukkig konden we wel gewoon aanschuiven. Het eten is prima, goed op smaak, maar de porties zijn behoorlijk klein (met name de hoofdgerechten) De bediening is vriendelijk, maar de eigenaar is nogal kortaf, en straalt weinig gastvrijheid uit. Hij zou een voorbeeld kunnen nemen aan z'n personeel. Drankjes aan de dure kant (2,75 voor een kopje thee, 4,75 voor een glaasje huiswijn) die dan wel weer lekker smaakte.
Dezoete .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Via vakantieveiling geboekt. Keuze hiervoor was meer dan voldoende te noemen. Voor een aantal artikelen betaal je een kleine meer prijs. Voorgerechten waren goed, hoofdgerechten prima, er had iets meer groente bij gemogen worden, nagerechten prima. Ontvangst door medewerkers was prima, attent. Goede uitleg van de mogelijkheden. Bediening was tijdens het eten attent maar zeker niet overdreven aanwezig. Is voor herhaling vatbaar. Leuke omgeving, prima terras. alleen jammer dat ze vooraf de leuningen van de stoelen niet goed schoonmaken, deze waren plakkerig door sap welk vanuit de bomen komt. Na dit gezegd te hebben tegen de bediening werd dit gelijk opgelost.
Florentina1 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Klein restaurant, de tafels staan wel erg dicht op elkaar. Wij hadden het 3 gangen menu.
Het was lekker maar niet bijzonder. De groenten op het bord waren minimaal. De steak was goed maar de pepersaus kwam uit een pakje (echt niets bijzonders) wat het meest tegenviel was het dessert: soesjes gevuld met kaneel ijs. 3 mini soesjes met een mini bolletje ijs ertussen.
De chardonnay huiswijn was erg lekker. En de bediening was prima.
Wij konden hier niet meer. Te duur voor wat je krijgt.
Overigens was onze telefonische reservering een paar dagen tevoren niet genoteerd, slordig. En geen excuus. gelukkig was er plaats. Een week tevoren waren we zonder reservering langs gegaan en toen was het vol.
Koster74 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Hier gegeten via social deal. Genoeg keuze uit een beperkte kaart. Eten was echt voortreffelijk. Bediening was vriendelijk, maar er had wat vaker gevraagd mogen worden of we nog wat wilden drinken.
Vandermol .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben een heerlijk 3 gangen menu gegeten buiten op het terras aan de rustige gezellige straat.
Vriendelijk personeel , leuke gevarieerde menukaart. Wij komen zeker terug.

Wilrob .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het eten was heel lekker. We hadden garnalen en nachos vooraf, voor de garnalen betaal je wat bij maar dat was de prijs meer dan waard. Als hoofdgerecht hadden we varkens medaillon en kip fallitas, echt zalig alleen voor ons teveel. Als toetje het sorbetijs met sangria, een goede afsluiter. Niet te vergeten de bediening is prima. Al met al een plek om voor terug te komen.
Tgaatgoed .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Via social deal gereserveerd. Dan is de prijs-kwaliteit goed, anders toch te duur, vooral omdat er voor de helft van de gerechten een meerprijs is. Vlees was goed bereid, zowel biefstuk als kip waren beiden nals en lekker. Maar wat een ongezellig restaurant! Teveel tafeltjes, te dicht op elkaar in een rechte rij. Je voelt je niet echt verwend. Er zijn leukere en betere restaurants in voorschoten.
Vandale .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wat was het weer heeeeerlijk.
vlees smolt op je tong. verrukkelijke smaak.
en het personeel heel vriendelijk.
voor herhaling vatbaar.
Erben .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Een leuke avond doorgebracht in
Mas O Menos,we hebben genoten van de zon op het terras, en het heerlijk eten. De steaks zijn erg goed voor een vriendelijke prijs. Wat ons opviel, dat de service is ook strerk verbeterd!
Enige puntjes voor de keuze van aperitief is wat beperkt: gin&tonic of wijn/bubbles. Misschien een idee om wat meer cocktails te introduceren. De wijnkaart is wel goed, veel assortiment en redelijke prijzen.
Kblansjaar .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Op een donderdag avond zijn mijn vriend en ik gaan eten bij mas o menos, en dit beviel heel erg goed!

Als voorgerecht hadden wij de chefs proeverij, een mix van verschillende voorgerechten. De empanadas zijn echt een aanrader!

Als hoofdgerecht hadden wij beiden de mix grill, daarbij kreeg je een mix van: steak, kalfsoester, varkenshaas en lamskotelet. Vooral de steak was erg mals, zacht en goed op smaak! Hier bij kreeg je ook nog groenten en een schaaltje met patat, maar voordat wij aan de groenten en patat kwamen zaten wij al vol van het vlees.

Al met al een leuke en gezellige avond gehad, ook dankzij de vrolijke serveerster.
Hans ..
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Prima gegeten bij Mas O Menos! Voorgerechten Quesadillas en Black Tiger Gamba's, hoofdgerechten Mexicaanse kip Fajitas en Lamsribbetjes en als toetje Chocolade brownie met vanille-ijs en Crème brûlée van witte chocolade. Allemaal erg lekker. Prima, vriendelijke bediening en een lekkere Malbec om het te completeren.
Fransy .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Helaas was het net te koud om buiten op het terras met uitzicht te zitten, dus gingen we binnen zitten. Bij binnenkomst werden we naar onze tafel geleid. Het tafeltje was een beetje klein waardoor er een bijzet tafeltje nodig was.
Qua eten kozen we voor 3 gangen keuze menu. Vooraf kregen we gerookte zalm salade met rode bieten, en de Spaans gamba's in knoflook boter gebakken lekker combinatie.
Als hoofdgerecht kregen we een Black Angus steak en een Entrecote.
Het vlees was lekker mals, wellicht had de Black Angus een tikkeltje langer gemogen, die was nu rare.
Bij het vlees kregen we een lekkere salade en verse friet.
Als dessert kregen we een huisgemaakte brownie en crème brulee met bosvruchten
Personeel attent en oplettend. Een plek om terug te komen

Nicoy .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016

Vorige week hier geweest voor een snelle hap. Dat verdient dit restaurant eigenlijk niet, We komen zeker een keer terug om wat meer gerechten te proberen.

Wij aten de mixed grill voor 2 personen Botermals rundvlees en zoals verzocht zo rood mogelijk. De kok weet wat hij doet. Zeer smakelijke frietjes, heerlijk bruin van buiten, zacht van binnen. Een beetje gegrilde groenten en een salade, beiden prima. Huiswijn erg goed.
Bediening correct en vriendelijk.
Tafeltjes in Franse opstelling, redelijk dicht bij elkaar, daar wordt het gesprek wat minder prive
Andredevroom .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Dit nooit weer. En dat komt dan niet eens door het feit dat als je met een waardebon van Vakantieveiling komt eten voor veel van de gerechten een meerprijs gerekend wordt. En ook niet omdat het niveau van de gerechten niet echt hoogstaand is. En dat het niet al te grote hoeveelheden zijn is ook nog tot daar aan toe. Maar het feit dat ik mij nooit meer bij Mas O Menos zal vertonen komt door de klantonvriendelijke eigenaar die mij volledig heeft uitgekafferd omdat ik mijn teleurstelling naar hem uit sprak omdat er geen enkele verontschuldiging en/of compensatie aangeboden werd voor het glas bier wat de onervaren serveerster in de nek van mijn vrouw liet vallen en het feit dat we ruim een half uur moesten wachten op de rekening omdat er iets mis was met de kassa en de reeds vertrokken eigenaar daarvoor terug moest komen.
Sanday .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Hier met een vriend een lekkere 3 gangen menu gegeten. Als vooraf een stokbroodje en als voorgerecht hadden we carpaccio en de gerookte zalm met rode bietjes , deze waren prima. Als hoofdgerecht hadden we de ribeye steak en de ossenhaas spies . Deze waren lekker mals en goed op smaak. klein minpuntje was de salade, deze vond ik erg bitter door de frisee. Als nagerecht hadden we de gevulde soesjes die heerlijk was. De bediening was heel aardig en behulpzaam. Het restaurant zag er goed uit. Zeker een aanrader!

RVaart .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Via onze tank-en-dineer bonnen kwamen we bij Mas O Menos terecht voor een 3-gangen menu ad 27,50. De empanadas, gamba's, Argentijnse steak en crême brulée waren alle smakelijk gearrangeerd! De bediening was uiterst vriendelijk en de inrichting smaakvol. Jammer dat de 2-persoonstafeltjes op een rijtje staan; dat haalt de privacy weg omdat je dicht tussen 'buren' zit. Al met al een prima klein, gezellig en smaakvol restaurant aan de gezellige Voorstraat in Voorschoten!
Jjdelden .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Besteld "lamsribbetjes" als hoofdgerecht. De kwaliteit was bedroefend! Het meisje dat ons bediende zei dat er al meer geklaagd was. Hoe is het dan mogelijk dat het nog op de kaart staat. Het vlees was hard, droog en taai; ga er maar aanstaan!
Anoukje9 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016

Heerlijk gegeten bij Mas O Menos. Zeker een aanrader als je een keer een lekkere steak wilt eten. Het voorgerecht wat we hadden besteld waren gamba's en empanadas beide waren heerlijk. Vervolgens hadden we allebei een steak medium gebakken besteld en deze was buitengewoon goed en lekker. We zullen dit restaurant zeker binnenkort nogmaals bezoeken.
De bediening was ontzettend attent en vriendelijk
Adol .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten samen met mijn vriendin! Begonnen met een heerlijk wijntje De gegrilde chorizo als voorgerecht was heerlijk en de bife de lomo' zo mals als boter! Bediening was attent en erg vriendelijk. Top avondje dus!
Gertja .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Uitstekende entrecote met mooi passende Malbec wijn
Bijgerechten kon je zelf kiezen; gegrilde groenten prima en de gebakken paddestoelen was werkelijk verrukkelijk

Sfeer qua inrichting wat kil, wat technisch; kaart lastig leesbaar

De bediening daarentegen heel plezierig, vlot, goede toelichting op de gerechten, begrijpen wat gasten nodig hebben