Más Mik @dePlas

Oud-Loosdrechtsedijk 234 1231 NH Loosdrecht Nederland Kaart

Over restaurant Más Mik @dePlas

Spannend pop-up restaurant

Een terras direct aan het water, wie wil dat nou niet? Bij Mas Mik aan de Plas ben je helemaal aan het juiste adres voor het gouden trio: zon, water, wind. Zorg dat jij deze zomer minstens één keer plaatsneemt bij dit gezellige pop-up hamburgerrestaurant. Bereid je voor op een heerlijk zorgeloze middag aan het water!

Meer informatie over restaurant Más Mik @dePlas

Maandag t/m Zaterdag Gesloten
Zondag

Ab M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Wat een verrassend leuk en goed restaurant aan de plas in Loosdrecht. In een mooie ambience en op een prachtige locatie met een schitterend terras direct aan de plas serveren Sietske en Paul hamburgers van een uitzonderlijke kwaliteit. Hier wordt gastvrijheid met hoofdletters geschreven. Leuk, vriendelijk en relaxed!
Ook een leuke place om met kinderen heen te gaan. En.... van bijna elke hamburger serveert Mas Mik ook een prima vegetarische versie. Een echte aanrader! Wel snel zijn; 23 augustus is de laatste dag. Daarna gaat deze pop-up weer down.
WenJvR .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
We hadden om 7 uur via de website gereserveerd. Toen we aankwamen was er geen tafel voor ons vrij gehouden. We hebben bijna een uur moeten wachten. Vandaar de 5 voor service. Als tegemoetkoming kregen we een drankje van het huis aangeboden en konden we op een bankje in het zonnetje op de steiger wachten (wel weer prima). De hamburgers waren heerlijk, zowel de classic als de pica burger, evenals de frites. Het goede eten was het wachten wel waard.
Dank voor jullie feedback. We vinden het oprecht vervelend dat jullie zo lang hebben moeten wachten! Er is bij jullie reservering helaas iets misgegaan; waarvoor nogmaals onze excuses! Gelukkig hebben jullie wel kunnen genieten van het eten en van het zonnetje, en wie weet mogen we jullie nog een keertje verwelkomen!
Rajw .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Onverwacht leuk restaurant met schitterend uitzicht op Loosdrechtse plassen. Eenvoudige maar zeer lekkere kaart! Vriendelijke en professionele bediening. Duidelijk plezier in het werk!
Leuk pop up initiatief!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
wees er snel bij want 23 augustus is dit pop up restaurant weer weg!
Terras direct aan de plas, lekkere burger, heerlijke cole slaw, gekoeld goed glas wijn, goede cheese cake na, gastvrije bediening, wat wil een mens nog meer?
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Heerlijk genieten van de ondergaande zon. Lekker smikkelen van een hamburger, gewoon goed. Tot eind augustus, dan is geloof ik de 'gewone' kaart weer terug. Leuk om te zien dat niet alleen geestelijk gehandicapten er werken maar er ook veel komen eten. Maakt de sfeer relaxt. De eigenaar is ook heel relaxed...moet ook wel...;-).
Jon74 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Heerlijke burgers van het beste vlees uit de buurt! Ook voor de kinderen een prima kip burger met lekkere frietjes.
De bediening is persoonlijk, vriendelijk en vol met verhalen! Erg leuk.
Aan het decor zullen weinig andere restaurants zich kunnen meten. Fantastisch uitzicht over de Loosdrechtse plassen.
Een aanrader om een dagje uit af te sluiten.
Veel succes Mas Mik!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Super stek, met erg fijn personeel.
Uitzicht is magnifiek, met uitzicht over het water.
De hamburgers die wij hebben gegeten waren erg lekker.
Aanrader!!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Op 19 juli onverwachts dit restaurant tegen gekomen, super gegeten en we gaan zeker nog een keer. De sfeer is er relaxed en eten super.
Jaap F.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wat een leuke gelegenheid. Een restaurant aan de Loosdrechtse Plassen met een menukaart die de nhet thyema weerspiegelt: allerlei heerlijke hamburgers van Angus beef. Smaakt voortreffelijk. Daarbij komt nog het terras direct aan het water met uitzicht over de plas. Prachtig om de zon zien onder gaan. En last, but not least, de persoonlijke, gezellige en informele service van Sietske en Paul. En ........ value for money!!
Lablanca .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Heel leuk tentje. Goede kwalititeit/prijs verhouding. Verwacht geen uitgebreid diner maar voor een lekkere hamburger ben je hier aan het goede adres. Ook voor kinderen leuk. En natuurlijk een prachtig uitzicht. Jammer dat ze er maar tijdelijk zitten. De hele maand september is vaak ook nog prachtig qua weer/temperatuur namelijk.
Paul020 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
De Truffel-burger is excellent van kwaliteit! De service is goed & gastvrij! En ... een TOP-locatie: een relaxte plek (in de zon!) áán de Loosdrechtse Plassen. Kortom: aanrader voor elk moment deze zomer!
Lianne H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Geweldige plek in loosdrecht! Relaxed drankje drinken op de steiger of een heerlijke hamburger- vooral die met truffel en rucola - gastvrouw sietske en gastheer Paul laten je het aan niets ontbreken! Parkeren voor de deur met auto of aan de steiger met je eigen bootje.
Leuk hoor zo'n pop up restaurant, nadeel is dat je niet te lang moet wachten want voor je het weet is het 23 augustus en dan is het hamburger restaurant weer gesloten.
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Prachtige plek, fantastisch uitzicht en ruim terras. De El Pica burger verrast met een tikje jalapeno en een heel lekker sausje. Heel erg gezellig bij Sietske en Paul, je merkt echt dat Mas Mik er heel veel plezier in heeft om het de gasten helemaal naar de zin te maken. Als je van een burger houdt is dit een hit voor de zomer, ik ga er vanuit Amsterdam een paar keer naar toe fietsen op zondag. Zeker na een fietstochtje of middag op het water.