Mary-Mina

7,1
Duur
B W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Zojuist bij Mary Mina geweest met 2 volwassenen en 1 kind (12 jr).
We bestelden 1 pizza Salami, 1 pizza Mary Mina en 1 Shoarma Schotel Speciale! Het was rustig in de zaak dus de wachttijd was redelijk. De serveerster kwam met ons eten en liep er eerst mee van de keuken naar de bar en toen naar achteren waar ook het afhaalgedeelte is en toen kwam ze terug en ging weer naar de keuken totdat een collega zei dat het voor ons was.
De shoarma schotel was erg klein en er lag alleen friet en shoarma op het bord en er zat een apart schaaltje met salade bij. Dit noemen wij niet een Shoarma Schotel Speciaal. De schotel was speciaal klein en dat voor maar liefst € 14,00. De sausjes ontbraken en we vroegen om de sausjes die bij de shoarma horen en die zou ze gelijk brengen. De serveerster ging met 2 collega's bezig achter de bar, maar er kwamen geen sausjes. Na zeker 10 à 15 minuten kwam ze bij een tafel achter ons de bestelling opnemen en ging weer weg. Even later kwam ze terug en bracht broodjes bij de tafel achter ons. Toen kwam ze vragen of we nog wat wilde drinken. Mijn man gaf haar de shoarma schotel terug en zei dat deze inmiddels ijskoud was en er nog steeds geen sausjes waren gekomen. Ze maakte de opmerking "Heeft mijn collega die nog niet gebracht". Handig zo'n afschuif systeem. Wij zijn gegaan en hebben de shoarmaschotel niet betaald. Eigenlijk wilde we helemaal niks betalen. Deze zaak zit bij ons in het dorp en we zijn hier nu een paar keer geweest, maar de bediening is helemaal waardeloos! Al twee keer hebben we het zelfs meegemaakt dat de drankjes letterlijk in onze schoot geworpen werden Dit kan echt niet! De eigenaar, Mario, is een aardige man, maar zijn bedienend personeel is bedroevend en jaagt zijn klanten weg. Mario stond vandaag niet zelf in de keuken. Zijn shoarma schotel speciale was voorheen veel groter en zag er stukken beter uit en was dan het geld wel waard, maar dit was een aanfluiting.
Na een paar keer hier te hebben gegeten is voor ons de maat nu vol. Wij gaan hier NIET meer heen!!!
E.j. B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Vandaag begonnen met de carpaccio. Wat een voortreffelijke combinatie van dungesneden rundvlees, mixed sla, saus en garnituur.
Daarna het vlees, de kip en de salades waren voortreffelijk.
De bediening was tegen het perfecte aan. Onze dochter kreeg de aandacht, een geintjechte hoorde erbij en tijdens eten was er ook aandacht voor ons. Niet teveel maar precies goed.
Geen haast en heerlijk ontspannen en rustig kunnen eten.
Deze staat nu in onze top 3. Tot binnenkort.
Cervantes .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Met de kids een restaurant gezocht waar je kon eten voor een schappelijke prijs.
Dat is bij Mary-Mina volledig gelukt.
De ontvangst was attent en na aanschuiven verrast met een zeer drinkbare en correct gekoelde huiswijn als aperatief.
Zowel de menukaart als het eten waren zonder pretenties; maar het klopte wel en we kregen wat we verwachtten!! (Laatste jaren niet zulke lekkere spare-ribs gegeten)
Het (schone) interieur was dan misschien geen design maar had wel iets gezelligs en dat is al meer dan de huidige trend van neon verlichting en spots.
Bediening was vlot en correct .
Van de uiteindelijke rekening werd de portemonnee vrolijk wat al aangeeft dat het een genoeglijke avond was.

Mincha .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Voorgerechtje met mosselen waren goed op smaak, maar dreven in her vet. De champignons waren niet op smaak, knoflook vergeten. Pittige kipvleugels besteld die zoet waren, wel heerlijk party brood. Jammer dat er geen wijnkaart was. Het scampigerecht surprise waar bij de scampi ingewikkeld was in vlees, was helaas niet te eten, het vlees was taai. De scampi's bij het andere gerecht waren droog. De bediening maakte wel wat goed.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Goed en veel eten en een prima bediening. Mocht de pizza niet opgaan, dan krijg je in een doos (doggybag) het restant mee naar huis.
Tevens kan je er ook afhalen.
Interieur vind ik wat oubollig.
Jvdheiden .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Dit is een restaurant waar de kok/eigenaar weet hoe de gasten gastronomisch te verwennen. Wat kan die kleine Mario koken. En iedere keer varieert hij de gerechten. En wat een vriendelijke gastheer. Wij waren 15 jaar door omstandigheden hier niet geweest, maar hij herkende ons en wist meteen dat het 15 jaar geleden was. Dat bewijst dat je hart hebt voor je klanten. Zijn keuze voor de bediening is soms niet even handig. Een serveerster die niet weet dat het gemakkelijk is als de voorgerechten zijn afgeruimd als je het hoofdgerecht komt opdienen, zal het vak niet snel leren. Maar ..... dit vergeef je Mario meteen, want zijn kookkunst maakt alles goed. Tot slot , de sfeer in zijn restaurant is ongedwongen en als het zonnetje schijnt waan je je in verre zuidelijke streken.
-KellyH .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Wauw.. Wat een fijn restaurant, zo vind je ze niet meer! Eigenaar is een super vriendelijke man, die er alles voor over heeft om het je die avond naar de zin te maken. Hij is ook degene die het eten maakt+naar je toe brengt. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend! Een heel bord vol met heeeeerlijk eten, tegen een schappelijke prijs! Niets mis mee, zou hier iedere dag wel willen eten!
Annerike K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Wij komen hier wekelijks en verbazen ons erover dat het hier niet drukker is. Super shoarma en de lekkerste Gamba's van Nederland we hoorden zelfs dat er mensen vanuit Rotterdam komen speciaal voor de Gamba's maar ook een heerlijke schnitzel staat op het menu evenals verrukkelijke pizza's. Echt een aanrader om eens te gaan eten bij Mario.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
we hebben heel lekker gegeten, fasolia (sperziebonen met rundvlees) en gevulde groenten met gehakt en een lekkere rode saus.
en mix grill.
en een lekker groot toetje.
zeer vriendelijke mensen , leuke bediening en een leuke kok mario, die ook nog langs de tafeltjes komt.