Martins Brasserie

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vanavond met een groep van 11 personen bij Martins brasserie gegeten. Was een perfecte avond met lekker eten, heerlijke wijn en super bediening. De jongeman die ons heeft geholpen was attent, alert en zeer vriendelijk. Een perfecte gastheer. De burgers waren goed van smaak, de risotto lekker en de kipsate mals. Ook de Bavette smaakte prima, de sukade mss iets te droog. We komen zeker weer terug in deze brasserie, alleenjammer dat we er zo vrr vanaf wonen. (Leiden).
Annelain V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Top avond gehad! Goed bediend door een vriendelijke jongeman genaamd Stefan. Onze wijntjes werden ingeschonken, heerlijke fles water met vers fruit en komkommer erin! Heerlijk genoten. Het eten was heerlijk en de sfeer was super! Fantastische avond!
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ontzettend lekker gegeten. Goede kwaliteit. Wij zaten aan een hoge tafel, dat at niet lekker ontspannen vandaar de 7 voor het decor.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Vandaag weer de lunch bij Martins genoten. Keer op keer is het goed. Wij aten de zalm met avocado (op boerenbrood), de uitsmijter en de prosciutto (ook op boerenbrood). De zalm, niet gerookt, was voortreffelijk. De uitsmijter is zo rijkelijk dat je het bijna niet op krijgt en dat is zonde, want het is zo lekker. Ook de Prosciutto is heerlijk. Het goede eten en de uitgebreide wijnkaart, die soms top wordt toegelicht, maken dat Martins een aanrader is.
Jan-Willem G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voor het eerst in Martins. Prachtige ervaring. Top advies over wijn en gerecht: Lamscurry was voortreffelijk. Hele restaurant ademt wijnkennis met leuke weetjes op krijtborden op de wand geschilderd. Top, ook prijs-kwaliteit wn mooi opgemaakte tapasgerechtjes bij een wijnarrangement
JacobAppel .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Hoewel ze geen biologisch/duurzaam vlees op de kaart hebben staan, hebben we vanwege de vegetarische alternatieven toch voor Martin's Brasserie gekozen. Het was prachtig weer dus we hebben met zijn vijven heerlijk voor op het terras gezeten.
De amuse vooraf (iets met vis en wortel) was niet zo heel bijzonder maar de hoofdgerechten (runderburger, lamscurry, vegetarisch taartje, zalmsalade en falafel) waren geweldig. De drie schaaltjes salade en de twee bakjes friet (normale en truffel) hebben we met elkaar gedeeld. Enige minpunt was de roodlof in de zalmsalade, die was erg bitter.
Bediening was prima en de karaf water kwam met een cooler. Een aanrader.
44Hugo .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Wat regende het hard in Apeldoorn. En wat waren we blij toen we de natte jassen en onze plasjes kwijt waren. De bijzonder aardige en attente bediening gaf ons een warm welkom. Martins Brasserie is een lange pijpenla met een aparte sfeer. We dronken groene thee met gember,cappuccino en een biertje van de tap. De tosti mozzarella was uitstekend, de uitsmijter Martins een uitgebreid eetfeest met kaas, ham, ui, tomaat, rosbief en champignons, genoeg om de rest van de dag mee door te komen. Zeer tevreden dan maar weer de regen in...
Hanrie .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met 3 personen genoten van de High Wine. Lekkere amuses, volop brood (3 soorten) en een plank vol zeer smaakvolle gerechtjes. Ruime portionering en dat geldt zeker voor de glazen wijn. Bepaald niet scheutig. Partner koos uit de kaart voor de biefstuk en meende zelden een zo perfect gebakken stuk vlees te hebben gehad.
Als je rustig wilt tafelen, moet je hier niet zijn, daarvoor is de akoestiek ontoereikend, maar gezellig is het wel.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Vanmiddag lekker geluncht met vrouwlief. Vandaag koos ik voor het bordje sate i.c.m. een Chardonnay. Rare combi maar het werkte goed. Het eten was lekker, de bediening weer prettig en de omgeving werd lekker druk en met goede buzz .
Binnenkort gauw weer naartoe, blijft een supertent!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Als hoofdgerecht de kaasfondue genomen, maar had daar achteraf toch een beetje spijt van. Wat groenten en brood in kaas dompelen is qua smaakbeleving eigenlijk best een beetje saai.
Als voorgerecht de carpaccio was goed.
Verder was het druk en staan de tafeltjes erg dicht op elkaar. Dus voor romantisch dineren met je lief niet echt de meest geschikte plek.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
vriendelijk personeel en een gezellige sfeervolle omgeving. steak tartare hebben we elders beter gegeten. komen hier zeker terug voor een drankje, niet snel opnieuw voor diner. Daarvoor is de prijs-, kwaliteitverhouding niet goed genoeg.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Lekker buiten de lunch genoten bij Martins. De sandwich kip en het 12 uurtje waren erg lekker en zagen er verzorgd uit. Bediening was vlot en vriendelijk. Heerlijke chardonnay erbij. Niets op aan te merken, gewoon goed en lekker en goede prijs.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Afgelopen zaterdag heerlijk geborreld met een goede vriendin. Ik nam een wine-flight. Je kan daarmee drie wijnen van de kaart proberen, voor maar €10,-. Dit is ongeacht de prijs van de wijn op de kaart! Als je de duurste wijn uitkiest doen ze er wel iets minder in, maar dat is naar mijn idee niet meer dan logisch. De wijnkaart is zeer uitgebreid. De wine-flight maakt dat je voor weinig toch meerdere wijnen kan proberen. Mijn vriendin is zwanger en kan ook goed bij Martins terecht. Zo hebben ze heerlijke alcoholvrije bubbels!
We hebben bij de borrel oude kaas en bitterballen besteld. Ook deze waren heerlijk! Wat opviel was de enorme hoeveelheid kaas die we kregen, erg royaal.
Bediening erg vriendelijk!
Bites-_- .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Brasserie Martins is terecht de betere brasserie van Apeldoorn te noemen, behalve goed eten kun je hier ook prima terecht voor een wijn van de heerlijke wijnkaart, of koffie of thee. Het menu is niet te uitgebreid wat meestal ook ten goede komt van de kwaliteit. Goed gebakken visje en vergezeld met smakelijk groen, na nog een dessert. prima p/q.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Marketing gerichte plek met personeel dat erg onpersoonlijk was. Sfeer was ook niet erg gezellig, met felle verlichting en te veel tafels op elkaar. Eten was wel goed.
Astridculinair .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Eten bij Martins is altijd goed en ook de Lobster Monday is een aanrader! Alleen op maandag een hele kreeft voor € 24,95. De kreeften smaakten heerlijk vers en er zat lekker veel groente bij. We konden buiten zitten op het gezellige terras achter en ondanks dat we al redelijk vroeg als enige gasten overbleven, kregen we geen moment het gevoel dat we de laatsten waren, integendeel. Het terras was nog in vol ornaat, de kaarsjes bleven gewoon op de tafels branden, er werd nog niets opgeruimd en dat geeft een heel "welkom" gevoel! Met een goed glas witte wijn uit de het ruime assortiment (per glas!) van de gevarieerde wijnkaart was het een heerlijke avond.
Wij hebben genoten van de Lobster Monday!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Heerlijk genoten van een Martinsburger. Was heerlijk mals rundvlees, royaal belegd met garnering. Erbij hebben we heerlijke witte wijnen gedronken die aangeraden werden door de vriendelijke bediening. Bij de wijn kregen we vooraf ook nog heerlijke olijven en zoutjes. Prima avond.
Patrickenmadelon .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Vlotte bediening. Voelt het gezelschap goed aan. Koffie en wijn zijn hier echt de specialiteit. Toch komen we terug voor de lemoncello. Het eten is goed. Zeker in relatie tot de prijs. Over de opmaak is goed nagedacht. We zijn hier nu een keer of zes geweest en we voelen ons hier altijd welkom.
Verminder .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Heerlijk gegeten vanavond, leuke sfeer en goede bediening. Veel mensen hadden een High Wine en dat zag er ook erg goed uit! Wij gaan hier zeker nog eens eten meer dan waar voor je geld.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Onlangs hier lekker gegeten. Leuke menukaart, alleen beperkte keus. Gerechten zijn lekker bereid al miste de garnalen een beetje pit. Leuke wijnkaart met alle wijnen ook per glas. Kritische puntje :bij het openen van de tweede fles wel even laten voorproeven aub.