Martins Brasserie

Zaterdag 09:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Martins Brasserie

fijnproever-veluwe .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Onlangs weer bij Martins gegeten. Perfecte locatie voor leuk, gezellig etentje. Het personeel is altijd enthousiast, ze hebben een fantastische wijnkaart. Uitleg bij de menukaart werkt erg goed!

Vooraf pomodorisoep gegeten. Fantastisch, simpel gerecht met unieke smaak. Daarna boederijkippetje. Was erg lekker, goed gaar, botermals, wel veel vet in de pan. Leuk dat ze verschillende soorten friet presenteren (bijv. met parmezaanse kaas).

We komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gisteren ter gelegenheid van alweer 21 jaar getrouwd te zijn , zijn we met z'n 2-en een hapje wezen eten bij Martin's. Ook dit keer was het weer een lekkere, leuke en gezellige avond. Sava met amuse, voorgerechtje met oesters met Chardonnay uit nieuw Zeeland, gevolgd door tonijnbiefstuk. Als toetje een lekkere port. heerlijk allemaal.

De gezelligheid van dit restaurant zit 'm in de inrichting maar vooral de rust en aandacht van het personeel. Ze hebben alle tijd voor je en zijn kundig op het gebied van wat ze je serveren.

Martins is en blijft een van de favorieten.!
tot gauw
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heeft deze gelegenheid wel een invalidentoilet? Daar ben ik naar op zoek in het centrum van Apeldoorn. Dit is nog niet zomaar gevonden. Dus niet alleen de beugels en dergelijke maar echt een ruim toilet met opstelruimte voor een rolstoel naast het toilet, onderrijdbare wasbak enz nez.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Deze brasserie is het meer dan waard 'restaurant' te heten; zeer goede keuken met interessante gerechten, een ruime wijnkaart (ook veel per glas) en personeel dat weet waar het over praat. Zo was het hoofdgerecht (vis) erg goed en het voorgerecht in de vorm van een tonijnpizza (tonijncarpaccio op een bodempje van zeer dun filodeeg) inventief en heel erg goed. Al met al is Martin's Brasserie een mooie verrassing! Jammer dat het ver weg is, anders zou dit zeker het label 'favoriet' krijgen.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Na een mindere ervaring vorige keer vanavond toch weer naar Martins brasserie geweest. Het eten was prima (pokebowl), de wijn heerlijk en de service geweldig! Een heerlijke sfeer met goede muziek op de achtergrond. En als afsluiting een lekker toetje met aardbeien!
Booy R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Bijzondere gerechten op de kaart en lekkere wijnen. Bekwaam en vriendelijk personeel. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
In november waren we voor het eerst bij Martins brasserie. Dat was een groot succes, prima eten en zeer attente service. Deze keer viel het helaas tegen. De lamsrack was te vet en te rood; de ossenhaas was lekker, alleen had ik voor 20 euro wel wat groenten verwacht. De service was duidelijk minder. Jammer maar de volg keer dat we in Apeldoorn zijn wordt het niet martins brasserie
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Aan het eind van de middag hadden we een tafeltje besproken voor een wine-flight (3 wijnen voor E 10,-) . Bij aankomst werden warm onthaald door het vriendelijke personeel. Het restaurant begon al redelijk vol te lopen en reservering van een tafeltje was geen overbodige luxe. Al gauw zat het restaurant bomvol en kon er niemand meer bij. Na de wine-flight bleven we eten. Ik koos voor de coquilles op sushi rijst vooraf en malse eend met hete bliksem als hoofdgerecht, beide voorzien van een heerlijke wijn , uitgekozen door het personeel. Tot slot van deze geslaagde avond nam ik een Scropino.

Wederom een top avond in dit restaurant gehad met goed gezelschap,lekker eten, heerlijke wijn en perfecte bediening.

Tot gauw
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vanavond met een groep van 11 personen bij Martins brasserie gegeten. Was een perfecte avond met lekker eten, heerlijke wijn en super bediening. De jongeman die ons heeft geholpen was attent, alert en zeer vriendelijk. Een perfecte gastheer. De burgers waren goed van smaak, de risotto lekker en de kipsate mals. Ook de Bavette smaakte prima, de sukade mss iets te droog. We komen zeker weer terug in deze brasserie, alleenjammer dat we er zo vrr vanaf wonen. (Leiden).
Annelain V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Top avond gehad! Goed bediend door een vriendelijke jongeman genaamd Stefan. Onze wijntjes werden ingeschonken, heerlijke fles water met vers fruit en komkommer erin! Heerlijk genoten. Het eten was heerlijk en de sfeer was super! Fantastische avond!
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ontzettend lekker gegeten. Goede kwaliteit. Wij zaten aan een hoge tafel, dat at niet lekker ontspannen vandaar de 7 voor het decor.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Vandaag weer de lunch bij Martins genoten. Keer op keer is het goed. Wij aten de zalm met avocado (op boerenbrood), de uitsmijter en de prosciutto (ook op boerenbrood). De zalm, niet gerookt, was voortreffelijk. De uitsmijter is zo rijkelijk dat je het bijna niet op krijgt en dat is zonde, want het is zo lekker. Ook de Prosciutto is heerlijk. Het goede eten en de uitgebreide wijnkaart, die soms top wordt toegelicht, maken dat Martins een aanrader is.
Jan-Willem G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voor het eerst in Martins. Prachtige ervaring. Top advies over wijn en gerecht: Lamscurry was voortreffelijk. Hele restaurant ademt wijnkennis met leuke weetjes op krijtborden op de wand geschilderd. Top, ook prijs-kwaliteit wn mooi opgemaakte tapasgerechtjes bij een wijnarrangement
JacobAppel .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Hoewel ze geen biologisch/duurzaam vlees op de kaart hebben staan, hebben we vanwege de vegetarische alternatieven toch voor Martin's Brasserie gekozen. Het was prachtig weer dus we hebben met zijn vijven heerlijk voor op het terras gezeten.
De amuse vooraf (iets met vis en wortel) was niet zo heel bijzonder maar de hoofdgerechten (runderburger, lamscurry, vegetarisch taartje, zalmsalade en falafel) waren geweldig. De drie schaaltjes salade en de twee bakjes friet (normale en truffel) hebben we met elkaar gedeeld. Enige minpunt was de roodlof in de zalmsalade, die was erg bitter.
Bediening was prima en de karaf water kwam met een cooler. Een aanrader.
44Hugo .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Wat regende het hard in Apeldoorn. En wat waren we blij toen we de natte jassen en onze plasjes kwijt waren. De bijzonder aardige en attente bediening gaf ons een warm welkom. Martins Brasserie is een lange pijpenla met een aparte sfeer. We dronken groene thee met gember,cappuccino en een biertje van de tap. De tosti mozzarella was uitstekend, de uitsmijter Martins een uitgebreid eetfeest met kaas, ham, ui, tomaat, rosbief en champignons, genoeg om de rest van de dag mee door te komen. Zeer tevreden dan maar weer de regen in...
hanrie .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met 3 personen genoten van de High Wine. Lekkere amuses, volop brood (3 soorten) en een plank vol zeer smaakvolle gerechtjes. Ruime portionering en dat geldt zeker voor de glazen wijn. Bepaald niet scheutig. Partner koos uit de kaart voor de biefstuk en meende zelden een zo perfect gebakken stuk vlees te hebben gehad.
Als je rustig wilt tafelen, moet je hier niet zijn, daarvoor is de akoestiek ontoereikend, maar gezellig is het wel.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Vanmiddag lekker geluncht met vrouwlief. Vandaag koos ik voor het bordje sate i.c.m. een Chardonnay. Rare combi maar het werkte goed. Het eten was lekker, de bediening weer prettig en de omgeving werd lekker druk en met goede buzz .
Binnenkort gauw weer naartoe, blijft een supertent!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Als hoofdgerecht de kaasfondue genomen, maar had daar achteraf toch een beetje spijt van. Wat groenten en brood in kaas dompelen is qua smaakbeleving eigenlijk best een beetje saai.
Als voorgerecht de carpaccio was goed.
Verder was het druk en staan de tafeltjes erg dicht op elkaar. Dus voor romantisch dineren met je lief niet echt de meest geschikte plek.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
vriendelijk personeel en een gezellige sfeervolle omgeving. steak tartare hebben we elders beter gegeten. komen hier zeker terug voor een drankje, niet snel opnieuw voor diner. Daarvoor is de prijs-, kwaliteitverhouding niet goed genoeg.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Lekker buiten de lunch genoten bij Martins. De sandwich kip en het 12 uurtje waren erg lekker en zagen er verzorgd uit. Bediening was vlot en vriendelijk. Heerlijke chardonnay erbij. Niets op aan te merken, gewoon goed en lekker en goede prijs.