Martinos

Brusselseweg 243 6217 GV Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Martinos

Mariw .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
We hebben heerlijk op het terras gezeten, maar bijzonder slecht gegeten. Het eten zag eruit en smaakte alsof het eerder die dag was bereid, en voor ons was opgewarmd/klaargezet: de Griekse salade was bruin en verlept, de gefrituurde visjes alles behalve krokant, alsof ze nog even in de magnetron zijn opgewarmd. Een bord met verschillende koude apperatieven bestond uit een bolletje tzaziki, een bietenpuree en een handje olijven en groene pepers. Erg summier.
Toen er werd gevraagd wat we ervan vonden, gaf ik aan dat het eten niet vers leek te zijn. De man schoot in de verdediging en vertelde dat het wel degelijk vers was, en de salade bruin zag door de dressing. Niet bepaald klantvriendelijk. Wij komen hier niet meer terug.
J44 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Prima Grieks eten. Gebruikt veel zelf gemengde kruiden. Ook het vlees is van veel betere kwaliteit dan normaliter bij een Grieks restaurant. Grote porties. Zeker waar voor je geld. Gezellige gastvrouw én -heer. Zaak is onlangs helemaal verbouwd en ziet er leuk en verzorgd uit. Echte aanrader.
RubenJoachim .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Op een zaterdag avond heb ik hier de verjaardag van mijn echtgenote gevierd en samen een heerlijke Afrodite schotel gegeten! Het is een gezellig, knus restaurant, met een zeer vriendelijke en fijne bediening. Zodra de verbouwing is afgerond - waar we absoluut geen last van hadden - komen we zeker een keer terug om de nieuwe decoratie te bekijken!
Proefster53 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
We hebben hier een feestje gevierd met 30 volwassenen en 6 kleine kinderen en dat bleek een goede keus. De zaal achterin was heel geschikt voor ons gezelschap, het eten was uitstekend en werd smaakvol opgediend. De service en de bediening waren prima, we zijn gastvrij en vriendelijk ontvangen. Overigens kun je er ook met zijn tweeën of een klein groepje heel goed en aangenaam eten, bij rustige achtergrondmuziek en voor een goede prijs. Pinnen is geen probleem meer. Een echte aanrader!
René P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Ben zelf nooit op de locatie zelf geweest, wel regelmatig laten bezorgen. Simpelweg één van de betere en verzorgde gerechten die men voorgeschoteld krijgt. Goed op smaak aandacht voor het produkt. Soms wel erg lang wachten op de bezorging maar lijkt me logisch gezien de drukte.