Martino IJs

Frederik van de Paltshof 48 3911 LB Rhenen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Martino IJs

Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk ambachtelijk ijs. Een begrip in Rhenen en omgeving.
Als je Italie bent geweest en daar vaak ijs eet, vind ik de bolletjes bij Martino wel wat aan de kleine kant.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Gelukkig weer ijsseizoen. Vele smaken en natuurlijk van TOPKWALITEIT, nog lang niet alles geproefd dus we komen terug (iemand moet het doen). Ook suikervrij ijs is te verkrijgen evenals koffie.
Vivian K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Terechte winnaar van de gouden ijsspatel 2014 (en 2013). Heel veel verschillende en verrassende smaken ijs die met veel zorg zijn bereid. De locatie is niet bijzonder maar ondanks dat toch zeker een aanrader om op een mooie zomerdag hier even te stoppen voor een lekker ijsje.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Een heerlijk terras en nog belangrijker heerlijk ambachtelijk ijs. Welke smaak je ook neemt, de smaak is herkenbaar. Vriendelijke personeel en iedereen mag en kan plaatsnemen. Een ijsje op de vuist is lekker en jezelf trakteren op een mooie coupe is helemaal top!