Martinique

Langestraat 121 1811 JE Alkmaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Martinique

Jouw recensie over het restaurant Martinique

Pasquinel L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten, ik had de uitsmijter genomen. Het bord was mooi opgemaakt met de garnering en deze bestond uit allerlei lekkere dingen zoals meloen. Zeker een aanrader!
-lilo- .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Vanaf buiten te zien leuk tentje, daarom naar binnengegaan.
Er kwam direct een medewerkster naar ons toe om ons drinken op te nemen en dat werd snel gebracht.
Beetje jammer dat ze ons daarna 'vergaten' en we veel moeite moesten doen om de aandacht te trekken, zodat we nog wat konden bestellen.
Beide een tosti ham/kaas besteld, helaas had ik één tosti waar vrijwel geen kaas op zat.
Maar wat ik nog veel erger vond is dat de tosti's best wel zwart waren, met een mes het ergste er maar afgeschraapt.
Bij zo'n tentje krijg ik altijd het idee dat iemand zonder horeca-achtergrond voor de lol een lunchroom begint.
Ik hoop dat ik het mis heb en gewoon een slechte dag heb getroffen, maar ik ga hier niet meer heen.
Wij hebben beide wel een horeca-achtergrond en zijn daarom misschien ook wel iets kritischer.
De medewerksters kunnen in ieder geval nog een hoop leren, niet met je rug naar de gast staan, regelmatig de zaak rondkijken, lachen, en als je een tosti hebt die te donker is geworden schraap hem dan in ieder geval in de keuken af dat is beter als hem met de zwarte kant naar onderen te presenteren.
manichar .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
Altijd goed!
Ze geven veel, prijs normaal.
Koffie is een feestje!
Veel lectuur aanwezig.
Groot terras, alles kan, kortom een TOPPER.
Daar kunnen de nieuwerwetse zaken niet aan tippen.