Martini

31-206833456

Meer informatie over restaurant Martini

Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Sinds 30 jaar kom ik bij Martini pizzeria om de Polpetta te eten. Eerst met mijn ouders. Later met mijn eigen gezin. Wij wonen allang niet meer in Amsterdam, maar een betere pizza bestaat er niet. Net toen wij weer enorme behoefte aan een pizza begonnen te krijgen, bleek de pizzeria martini gesloten. Wat een schrik!!! We hebben de laatste Polpetta gegeten zonder het te weten. We hopen dat het recept niet verloren gaat en dat we de pizza nog eens ergens mogen eten, samen met mijn gezin en mijn ouders. We zouden het geweldig vinden een reactie van de eigenaren te krijgen.
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Ik kom al zo lang bij deze pizzeria toen de pizza puntanesca nog diavolo heten en wonden toen nog op de Bos en Lommer en ik haal deze nog steeds ondanks dat ik al 15 jaar in Amstelveen woon.
Ik heb dat ritje er graag voor over dus dat zegt voldoende over de kwaliteit.
Fred Las van Bennekom
Erwindubois .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
We komen hier al 30 jaar. De polpetta is geweldig. Hier maak je me voor wakker. Dit is een topper waar je voor omrijdt. Geweldig!!!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Wij hadden de pizza puta nesca en vegetale en waren enigszins verbaasd over hoe ongelooflijk vet de pizza's waren. Het druipte er letterlijk vanaf. Ondanks de overdaad aan olie, die ook in de bodem was doorgedrongen, was de smaak wel erg goed en vol. Lekkere olijven, kappertjes, peperbolletjes, salami, ansjovis. We vonden de 'grote' pizza niet echt groot, maar voor tien euro prima. Al met al een authentieke beleving, maar niet per se Italiaans authentiek.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Even terugrekenend kom ik hier al meer dan 22 jaar. En nog steeds maken ze hier de lekkerste pizza van hier tot Tokyo. Goed belegd, heerlijke ansjovis, kruidig en werkelijk een perfecte bodem. De rode wijn is heel eenvoudig te drinken, en dat alles in een old school pizzeria ambiance. De bediening is als tijd zeer vriendelijk. Ook de prijs is prima! Kortom, de komende 22 jaar zal ik hier nog graag komen.
Anitahooijberg .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Vandaag hier weer gegeten. Deze week vieren ze het 40-jarig bestaan, en terecht.
Voor een schappelijke prijs heerlijke pizza's.
Vriendelijke bediening, en de twee, wellicht Italiaanse, heren bedienen de oven al jaren.
Een prima 'buurt-pizzeria'. We komen hier nog regelmatig, hoewel we al jaren niet meer in Amsterdam wonen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Ik was hier gisteren op aanraden van een vriend. Ik nam als voorgerecht een gemixte salade die heel fris en lekker bleek te zijn. Daarna een pizza salami met extra groenten en een gebakken ei. Ik heb zelden zo een lekkere pizza voor zo weinig geld gegeten. De bediening was vriendelijk en snel en ze hebben wifi voor de klanten. In deze tijd ook wel belangrijk