Mart Café

Erg duur
Lang
I H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Tijdens de lunch een broodje kroket besteld . Helaas was het broodje zo goedkoop/ armoedig.Dit direct door gegeven ,spreidt de bediende zijn armen om zonder worden te kunnen zeggen" kan ik ook niets aan doen".We hebben de kroketten de hele dag opgeboerd , gelukkig kregen we genoeg mosterd.Nee...geen tweede keer daar meer
Elske H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Dit voorjaar erg lekker gegeten. Gisteren geprobeerd om hier te lunchen. Na 20 min te wachten op bediening, die continue met oogkleppen langs kwam rennen, ben ik naar de bar gelopen om te vragen of we mochten bestellen. Ik werd afgesnauwd en er zou een collega komen. We hebben ze nog 10 min gegeven. Maar ze kwamen niet. Dus we zijn maar weer weggegaan.
S.K. E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Het eten was redelijk, de bediening viel erg tegen. Het bestek werd op tafel gegooid, de bestelling werd slecht opgenomen en verkeerd doorgegeven aan de keuken (omelet besteld, we kregen een uitsmijter). Bij het twaalfuurtje staat op de kaart dat er "soep van de dag" bij geserveerd wordt. Dit moest in eerste instantie nagevraagd worden en er bleek geen soep van de dag te zijn. Op de koffie hebben wij ruim een kwartier moeten wachten en moeten vragen waar het bleef. Kortom, geen succes en nooit meer terug.
FZA .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Ik had een plekje op de bovenste verdieping, wat er mooi en gezellig uit zag. De bediening was snel en aardig. Het eten was niet heel bijzonder maar ook niet vies. Ik had een 12-uurtje, waarbij ik twee sneetjes brood had een stukje quiche en een kaassoufle. Ze hadden maar 1 soort soep, wat jammer is aangezien ik deze niet lustte. Het eten was dus wel oke!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
het martcafe is in de markthal een beetje op de hoek weggestopt. De vorm van het pand doet ook van binnen al snel lijken alsof het totaal vol zit, echter zoals met veel zaken is er boven meer ruimte. De kaart is vrij algemeen en geschikt voor lunch, de gebruikelijke zaken. Het personeel lijkt het allemaal niet aan te kunnen, 15m om een koffie te brengen, nog 15m voor kroketten met brood (zonder bestek en met 2 beetje lomp gesneden boterhammen) betalen idem lastig. Eten niet slecht ook niet bijzonder, maar je zit er met het gevoel dat het allemaal een stuk soepeler kan en dat daardoor ook de kwaliteit een beetje minder is dan wat mogelijk is.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We wilden ontbijten in de markthal zelf, maar die bleek pas om 10u open te gaan. Dan maar een ontbijt bij Mart Café en daar hebben we absoluut geen spijt van gehad. Ik nam brood met zeemansboter (pindakaas): verrukkelijk! Mijn wederhelft nam boerenbrood met rosbief: ook erg lekker en ruim voldoende. Daarnaast 4 cappuccino en we mochten in totaal een kleine 20 euro afrekenen. Vriendelijke bediening. Het was er vrij druk (veel mensen die eigenlijk de markthal in wilden), maar de bediening kon dat prima aan.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Neem NOOIT de veggieburger! Ik ben geen kieskeurige eter, maar dit was echt niet lekker. Een droog broodje, twee gefrituurde burgers en een kwak smakeloze groene saus. Meer niet! Geen sla, uitje, augurk of tomaat, echt helemaal niets! Behalve wat garnering, maar dat krijg je altijd en is niet bedoeld om de veggieburger enigszins eetbaar te maken. De keuze voor vegetariërs is vaak al zo beperkt en fantasieloos (zoals die eeuwige geitenkaas), maar dit was een nieuw dieptepunt.

En 5 euro voor een klein glaasje wijn is overigens ook (te) duur.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Mooi en ruim cafe in de hoek van de markthal. Het lijkt vol. Er is echter nog een tussenverdieping en een eerste verdieping. Kortom, op deze vrijdagmiddag zeker nog plek voor twee! We pakken een gezellig tafeltje met zicht op de markthal. We worden vlot bediend, en genieten van een royale en lekkere broodjes. Een top plek met heerlijke sfeer. Een aanrader!
Mieke2204 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Pas op! Voor mensen met voedselallergie!
Aangegeven dat ik een notenallergie heb, toch walnoten in gerecht, waar ik helaas te laat achterkwam! let dus op! Ze nemen voedselallergie niet serieus
Lenie H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vandaag er wezen eten en was een beetje geschrokken van de recensies die ik hier gelezen had. Nou waren we er al een paar keer wezen eten en zeer tevreden toen. Kan niet anders zeggen dat we weer heel tevreden waren en ook de vrienden die met ons mee waren. Het personeel was vriendelijk en op ons verzoek werd de muziek iets zachter gezet wat we wel heel prettig vonden.. De bediening liet niet lang op zich wachten. Dus we gaan er zeker weer eten als we in Rotterdam zijn.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De service is een heel stuk verbeterd ten opzichte van wat veel van de recenties hier aangeven, ze blijven traag, maar zijn nu wel bereid iets meer te doen dan bij de bar hangen en kletsen met hun collega's... maar voor het eten hoef je hier nog steeds niet heen. De kipsate smaakt nergens naar en de biefstuk is ook niet super. Nou hoef je dat voor deze prijs ook niet te verwachten, maar toch...
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Op zaterdag 12 december hebben mijn vriend en ik gelunched bij Mart Café. Bij binnenkomst was het druk, maar we vonden een plekje op de tussenverdieping. Na 20 minuten wachten is mijn vriend zelf maar naar de bediening gelopen om te vragen of we iets mochten bestellen. Toen we eenmaal besteld hadden, kwam er een nieuwe groep aan de tafel naast ons zitten. Wij kregen ons eten en de groep naast ons vertrok, want helaas: zij werden niet geholpen door de bediening, ondanks vaak wenken naar de medewerkers. Toen wij uitgegeten waren keken wij nog ruim 30 minuten naar onze lege borden en bij het afruimen werd niet gevraagd of wij nog iets wilden drinken. Ondertussen was er een nieuwe groep naast ons komen zitten. Ook zij hebben lang moeten wachten op de bediening. Toen er een medewerker langs liep en zij hem vroegen of ze iets konden bestellen zei hij: ''ik ben van de afwas'' (i.p.v. dat hij een collega vraagt om naar de tafel te gaan). Na deze taferelen waren wij er wel klaar mee en wilden wij afrekenen. We kregen de bon, de bediening wachtte even, wij lieten weten dat we wilde pinnen en de dame van de bediening liep weg. Na 10 minuten was ze nog steeds niet terug, dus wij besloten zelf maar naar de bar te lopen om te betalen. Ook daar werden wij niet geholpen, terwijl bij de bar genoeg personeel stond die ons even vriendelijk kon helpen. Daarom vroegen wij zelf maar of we mochten afrekenen: yes, dat mocht! Ik gaf aan dat wij erg teleurgesteld waren in de service waarop de dame van de bediening zei: ''ja, het is heel druk''. En ze keek naar haar pauzerende collega en liet door haar mimiek duidelijk blijken dat ze niet open stond voor onze feedback. Eenmaal betaald zijn wij (nog net niet rennend) weg gegaan. Aan deze tent valt een hoop te verbeteren. Zonde, want het is een prachtige locatie!
Remster .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Ervaring is niet zo best, verwarring alom. Bij aankomst werden we naar boven geleid. Een paar minuten laten vroeg een andere serveerster waarom we boven zaten. Het was namelijk dicht boven?! Op onze bestelling kwam men later terug. 'U kunt geen plank met hapjes bestellen om 13.00 uur, pas na half 3.' OK?! Iets anders besteld. Tot 2 keer toe een deel van de bestelling vergeten. Kroketten met brood waren letterlijk 2 kroketten met 2 boterhammen. Had wel iets meer verwacht van € 7. Beetje sla of taugé ofzo, maar helaas. Na afrekenen vergaten wij onze tas. Even terug naar boven dan. Toen ik weer beneden werd me gevraagd wat ik hier kwam doen?! Bizar. NIET voor herhaling vatbaar dus!
Daphneti .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Al een aantal keer bij mart geweest. De bediening is erg vriendelijk en erg behulpzaam. Na high tea kregen we de dingen die we niet op konden in een stevig doosje mee naar huis. Eten is puur en goed (high tea was ook erg goed en heel veel), koffie prima en de nederlandse hapjes zijn ook leuk. In Mart kan je veel rustiger zitten dan in de markthal zelf en dat is voor mij ook een pluspunt. Kortom een aanrader.
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Mart Cafe is een prima plek voor een smakelijke en snelle lunch. Aardige en bekwame jongens en meisjes bezorgen met grote snelheid de bestelling. Niks fratsen, gewoon een goede lunch voor een goede prijs. Qua decor past het goed in de Markthal: modern, open, glas.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Ziet er superleuk uit en zeer actieve bediening, wel jammer dat er mensen irritant en ongeduldig in dit cafe-restaurant gaan staan te wachten tot de markthal om 12.00 uur open gaat. Hoewel ik denk dat dit komt dat het buiten slecht weer was. Maar nadat dus de van de deuren Markthal open gingen, was het helemaal relaxt en hebben mijn vrouw en ik genoten van een heerlijke huisgemaakte gehaktbal met een zeer aardige bediening. Die het toch wel zwaar gehad moeten hebben met al die natte mensen voor 12 uur. Hiervoor geef ik een 10 aan de bediening om het geduld die zij hebben, na de sommige uitspraken van mensen. Oja, en ik vind die ene lamp geweldig, als je binnenkomt weet je gelijk welke ik bedoel.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Hier geluncht en gekozen voor de "omelet met gerookte zalm". Gevraagd wat erbij geserveerd werd, het antwoord was "niets: alleen een omelet met gerookte zalm". Dat was voor mij prima. Op mijn bord lag een naturel omelet met ijskoude hompen gerookte zalm op 2 supermarktboterhammen. Ik heb het brood en het grootste gedeelte van de ijskoude gerookte zalm laten liggen. Aangegeven bij de bediening dat ik teleurgesteld was, dit zou aan de keuken worden doorgegeven. Ik heb hier niets meer over gehoord. Op de rekening stond het volledige bedrag, terwijl 2/3 van wat er op het bord lag niet opgegeten is.
De bediening is erg traag, na het bestellen van een drankje (mineraalwater en pepsi light, niets bijzonders dus) duurt het 5-10 minuten voordat het geserveerd wordt. Het was niet druk in het restaurant, dus dat kan geen reden zijn.
Het restaurant is gezellig ingericht, maar dat is niet voldoende om nog eens terug te keren. Ik zal hier niet meer naartoe gaan.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Hier vandaag geluncht, heerlijke walnoten-pijnboompitten salade met kip. Ze waren wel vergeten de bacon en kaas erbij te serveren maar na dit achteraf nog gevraagd te hebben kwamen ze dit brengen. Goede service! Ze werken met verse producten en dat proef je in de gerechten terug. Ruime inrichting en verzorgd. Kortom aanrader voor de lunch!
GenietVanHetEten .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Een vrij druk restaurantcafe, net als Dudok. De bediening was nogal rommelig.
We gingen voor de peppersteak en de hamburger. De hamburger was in grootte ongeveer de helft van het brood. Het leek op een minihambuger op een normaal stuk brood. Bij de eerste hap proef je alleen maar brood. Bij de tweede hap proef je nog steeds alleen maar brood. Bij de derde hap proef je wat van de hamburger.
De peppersteak was droog.