Marsala Restaurant

Meidoornhoek 7 3053 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Marsala Restaurant

Italiaanse en Griekse specialiteiten

Hier geniet je van de smaakvolle Italiaanse en Griekse keuken. Een waar mediterraan feestje waarbij gebruik wordt gemaakt van de lekkerste ingrediënten. Van een heerlijke pasta tot een perfect gebakken visje; het staat allemaal op de uitgebreide menukaart.

Meer informatie over restaurant Marsala Restaurant

Maandag 16:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Voordelig
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Het was in een woord heerlijk.
Fijne bediening,gastvrij .en vriendelijk..
Kom zeker terug .

Roos
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goed gegeten ...zeer vriendelijke bediening..je waant je in een ouderwets Italiaans dorpje...
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk restaurant en goede sfeer....goede service...en eten was heerlijk
Niet verwacht ,ga er zeker nog een keer naar toe.
We hebben Italiaans en Grieks gegeten...beide heel smaakvol.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten ...fijne sfeer en heel vriendelijke bediening.
Ga er zeker nog een keer naar toe
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuk restaurant met een zeer vriendelijke gastheer
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Leuk restaurant met uitstekende sfeer en prima service, een verborgen pareltje wat ons betreft. Het (Italiaanse ) eten was prima en voldoende.
Restaurant heeft zowel een Italiaanse als Griekse kaart, wij hebben ons deze keer tot de Italiaanse kaart beperkt maar zullen hier zeker terugkomen om andere gerechten te ontdekken. Prima !!!
Ferdinand M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Verstopt in een onooglijk flatgebouw zit een prima restaurant met Griekse en Italiaanse keuken, waardoor er veel keus aan gerechten is. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk. De wachttijden zijn niet lang. Pizza maken kunnen ze goed: een zachte doch niet slappe bodem en verse gerechten er op.
Marijn2411 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Hele vriendelijke ontvangst en bediening! Veel gerechten op de menukaart en het zag er allemaal even lekker uit! Het eten werd vlot geserveerd en het was heerlijk!!! Hele gezellige avond gehad en we komen zeer zeker terug!
Emy P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het was lekker, sfeer was gezellig. Bij aankomst was er maar een serveersterelatie, maar ze heeft ons goed en snel bediend.
Spencer V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
ik haal er regelmatig eten om mee te nemen en elke keer is het weer even heerlijk nog geen moment spijt gehad. vlees of vis alles smaak lekker.
Hbm D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Zojuist heerlijk gegeten bij restaurant Marsala, met vriendelijke bediening en nette prijzen. Ook een goed glas wijn erbij. We komen zeker terug!
Gerda.baans .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voor ons was het de eerste kennismaking van het Marsala Restaurant. We hebben er gezellig gegeten. De bediening is vriendelijk , het eten is goed en voldoende. Ze zaak ziet er gezellig uit. Kortom, leuk, klein maar gezellig restaurant, waar men lekker kan eten. Ik zou het ook aan vrienden adviseren en wij gaan zeker een keer terug.
Groetjes, Gerda
A_j_jansen .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Even snel uiteten in Schiebroek met onze zoon van 9. Via IENS geboekt omdat maar tot 19.00 de tijd hadden en we niet iets alledaags wilden. De ligging van het restaurant is verrassend. Eenmaal binnen zit je echt in een restaurant, niet bijzonder chique maar wel met sfeer. Het ontvangst was vriendelijk en de bediening vlot. Onze zoon houdt niet van gekruid eten. Dit is echt geen probleem. Zijn bord gevuld met Italiaanse en Griekse smaakmakers is met smaak leeg gegeten. Wij hebben het op Griekse menu's gehouden. De smaak van het eten is prima. Lekker op gekruid, maar niet te dominant. De ossenhaas was lekker mals, maar het lam en het varken wat droog. De nagerechten zijn eenvoudig. Samenvattend: we hebben prima gegeten voor een prima prijs met een vriendelijke en vlotte bediening. Sloot aan op onze wens (snel en niet alledaags) en voldeed aan onze verwachting.
Goos G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
we hebben met 4 personen echt genoten , het eten was meer dan goed en ook de huiswijn was goed . We gaan hier zeker vaker eten met ook nog andere vrienden en familie . De menukaart was zeer uitgebreid en voor ieder wat wils zoveel dat je bijna niet weet wat te nemen en hou een gaatje over voor een nagerecht want ook die zijn heerlijk .
Bashendriks1 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Opzoek gegaan via Iens naar een lekkere Italiaan/Griek. Op basis van de positieve recensies een poging gedaan. Bij aankomst was de relatief kleine zaak goed gevuld. We werden snel en vriendelijk geholpen.
Prima voorgerecht, lekker en juiste hoeveelheid hoofdgerecht. En met een heel lekker toetje sloten we de avond af.
Echt een aanrader wanneer je iets anders wilt dan de mega restaurants.
Imi77 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Het is een prima restaurant met vriendelijke dienst. We hebben smaakvolle Italiaanse gerechten geprobeerd met heerlijke witte wijn.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Wij eten regelmatig bij Marsala en kunnen niet anders zeggen dat zowel het eten als de sfeer zeer goed is. In dit familierestaurant worden vaste gasten herkend en vooral verwend. Ook als nieuwe gast wordt er rekening met je gehouden. De eigenaresse heeft voor iedereen een vriendelijk woord en zal je altijd tevreden stellen. Ook de kok-eigenaar weet zijn publiek te bespelen en aan het lachen te maken. Er is een ruime keuze aan Grieks en italiaans eten en dat voor een goede prijs.

Dus een aanrader voor iedereen
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Op moederdag weer eens met de kids wezen eten bij Marsala. Grieks en Italiaans zijn onze keukens en dat treft. Een kaart vol heerlijke gerechten. Echt moeilijk kiezen. Vooraf een palet met koude en warme griekse voorgerechten vergezeld van een Italiaanse Peroni. Als hoofdgerecht de ossehaas in cognacroomsaus. Iets te doorbakken en de cognac was vervlogen... toch prima zacht en smaakvol. Als nagerecht het grande dessert... zeer verrassende mix van allerlei nagerechten. Topavond met perfecte bediening.
Ansenjan .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Gisteravond gegeten in dit restaurant, nav de goede recensies bij Iens. Het eten was inderdaad erg lekker en de bediening vriendelijk. Een min puntje vind ik dat er geen vegetarische gerechten op de kaart staan. De vlees- en visgerechten worden geserveerd met gebakken aardappels en groenten. Die waren bijzonder lekker! Dat maakt mij nieuwsgierig naar groenten in de hoofdrol!
Annemj .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Hier kom ik zeker nog eens terug! Het restaurant is klein waardoor er een gezellige, knusse sfeer ontstaat. De bediening is persoonlijk en gastvrij. Het eten (Grieks en Italiaans) was lekker, met zorg klaargemaakt en goed betaalbaar.