Marsala Restaurant

Meidoornhoek 7 3053 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Marsala Restaurant

Italiaanse en Griekse specialiteiten

Hier geniet je van de smaakvolle Italiaanse en Griekse keuken. Een waar mediterraan feestje waarbij gebruik wordt gemaakt van de lekkerste ingrediënten. Van een heerlijke pasta tot een perfect gebakken visje; het staat allemaal op de uitgebreide menukaart.

Meer informatie over restaurant Marsala Restaurant

Maandag 16:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

valeska R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten en goed geholpen. Aardige mensen. Schiebroek mag trots zijn op zo een leuk tentje.. ik kon niet al mijn eten op en mocht de rest gewoon meenemen. Fijne service. We komen zeker nog een keer terug..
andre S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vond erg goed en heel gezellig.
Bediening erg vriendelijk en heb er in principe verder niets meer over te zeggen.
Mag van mij een dikke 10 hoor.
Groetjes André Stolk.
kees B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
We komem hier regelmatig. Hele vriendelijke en attente gastvrije mensen. Ook al staat t niet op de kaart..... als de gast er om vraagt..... het wordt speciaal gemaakt.
Gisteren de 21e verjaardag van dochterlief daar gevierd..... helemaal top. Heerlijke voorgerechten. De moussaka bifteki de gyros.... alles was met aandacht bereid. Net dat tipje extra.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Prima restaurant! Het was heel aangenaam & de maaltijden smaakten goed. En de muziek werd op ons verzoek direct zachter gezet. Heel goed. Hier komen wij wel terug.
N W V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het was druk in het restaurant zodat we na het voorgerecht iets langer moesten wachten. Het eten was prima en de bediening zeer vriendelijk. Al met al een prima avond gehad; voor herhaling vatbaar.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
De keuze is erg groot, veel zelfgemaakt producten van goede kwaliteit (voorgerecht en dessert geen blikvoer), charmante en vriendelijke "bediening". erg lekker en niet te veel. gaan we zeker nog een keer eten.
Nick D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellig en lekker avondje uit! Leuke bedeiening en fijne sfeer. Lekker eten voor een schappelijke prijs......... . ...
Yvette G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten op vrijdagavond met kinderen. Een verrassing op een verstopt plekje. We komen zeker weer eens terug!
robert W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een bezoek zeker waard. Leuk kneuterige Italiaans restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Het is een ritje uit de stad zeker waard.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Goed ontvangen eten goed zeker een aanrader
Sandi V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Een gezellige restaurant, Wel klein maar wel goed geregeld en alles onder kontrole. Bediening was goed en het eten was echt super! Zeker een aanrader!!
100Roosjes D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Ontvangst en bediening was okay, maar het Kerstmenu was teleurstellend: Bouillon stelde niet veel voor, antipasta was matig, carpaccio was okay, maar ik heb betere op. Hoofdgerecht Bistecca (Kalfsbiefstuk) was goed, maar de Filetto di Manzo (runderhaas) was te ver door gebakken en aangebrand.
Voor de rest een leuk restaurant qua sfeer, maar voor een hapje door de weeks is dit restaurant beter geschikt, maar niet echt voor een avondje uit om lekker te eten. Helaas eens, maar niet weer
dave P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Geweldig eten!!!! Service zeer goed en vriendelijk
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Het was in een woord heerlijk.
Fijne bediening,gastvrij .en vriendelijk..
Kom zeker terug .

Roos
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goed gegeten ...zeer vriendelijke bediening..je waant je in een ouderwets Italiaans dorpje...
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk restaurant en goede sfeer....goede service...en eten was heerlijk
Niet verwacht ,ga er zeker nog een keer naar toe.
We hebben Italiaans en Grieks gegeten...beide heel smaakvol.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten ...fijne sfeer en heel vriendelijke bediening.
Ga er zeker nog een keer naar toe
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuk restaurant met een zeer vriendelijke gastheer
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Leuk restaurant met uitstekende sfeer en prima service, een verborgen pareltje wat ons betreft. Het (Italiaanse ) eten was prima en voldoende.
Restaurant heeft zowel een Italiaanse als Griekse kaart, wij hebben ons deze keer tot de Italiaanse kaart beperkt maar zullen hier zeker terugkomen om andere gerechten te ontdekken. Prima !!!
Ferdinand M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Verstopt in een onooglijk flatgebouw zit een prima restaurant met Griekse en Italiaanse keuken, waardoor er veel keus aan gerechten is. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk. De wachttijden zijn niet lang. Pizza maken kunnen ze goed: een zachte doch niet slappe bodem en verse gerechten er op.