MarrakeZ

Gedempte Oude Gracht 11 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant MarrakeZ

Mediterrane producten op een Nederlands bord

Aan de Gedempte Oude Gracht in Haarlem vind je restaurant MarrakeZ. Als jij een avondje wilt ontsnappen aan de Nederlandse (eet)cultuur, dan ben je hier aan het juiste adres. Je komt binnen als Hollander, maar je stapt naar buiten alsof je herboren bent onder de mediterrane zon. Nergens proef je zoveel zon in de gerechten als hier! Geniet van gerechten die allemaal met biologische producten worden bereid en bestel er een goed glas wijn bij om het plaatje compleet te maken!

Meer informatie over restaurant MarrakeZ

Merijn T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
p.vink28 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
eten was goed en voldoende prijs kwaliteit misschien iets aan de hoge kant , zaak erg sfeervol ingericht bediening aardig niet overdreven . Kortom zeker aan te raden een keer te eten
Carola F.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima lunch op een warme dag. Prettige bediening.
Meer heb ik er niet over te melden. Nog steeds niet genoeg tekst
deze tekstverplichting is absurd.
pitadirkje .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lunch met llinzensoep (klein kommetje zeg en wel wat saai, graag wat koriander erbij), klein schaaltje heerlijke salade met couscous en tot slot twee mini pitabroodjes met vis en tapenade. Smakelijk en ontzettend mooi geserveerd op een plank en in fraai Marokkaans servies. Maar je met niet te veel honger hebben. Prijs aan de hoge kant voor dit lunch menu en zeker de wijn voor bijna 5 euro nodigt niet echt uit om er nog 1 te bestellen.
Haarlemseten .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
wederom perfect eten bij Marrakez! Genoten van het terras buiten in de zon, lekker eten ,prima bediening!
De uitgebreide hapjes zijn absoluut voor iedereen een aanrader!
corrian D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
lekker gegeten, vooral de eerste gang met 'koude' gerechtjes; diverse dips met verschillende broodsoorten, lekkere linzensoep en salade. deze had wel meer mogen zijn!
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten, smaak was goed. De porties waren qua formaat precies goed. Ik vind de inrichting zeer leuk. Het personeel was nog wel onwennig, een aantal maal even zelf contact moeten zoeken. Dat had wat proactiever gekund
Nanda O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De koude mezzes waren heerlijk! De warme mezzes vonden we minder (marrakech stijl). Bediening kon beter. Prachtig restaurant!!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijke en originele high tea maar zeer slechte service. Ondanks dat we van te voren hadden gereserveerd liet de high tea bijna 3 kwartier op zich wachten. Toen we er wat van zeiden konden we kiezen ' of de thee die we al wel hadden gekregen van het huis krijgen en vertrekken of nog 6 min geduld hebben'. Nauwelijks excuus, zeer onsympathiek.
Sui Lin G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ik heb al eens eerder bij Marrakech gegeten met mijn zoon en toen waren we er erg over te spreken. Het was vers en heerlijke smaken. Wat schetst onze verbazing als we gaan eten op een AH bon met de familie. Het was echt niet beter dan AH borrelhapjes die je zelf kan kopen: kipkluifjes en falafel balletjes. En een salade die echt niet vers was. Het enige wat lekker was waren de humus spreads. Daarnaast moesten we toch voor een menu 39,50 betalen. Echt veel te duur voor de kwaliteit van het eten. Ik ga hier niet weer eten en raad ook anderen aan hier niet op een AH bon te eten.
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Lekker gegeten, vooral de koude Mezzes. De inrichting is prachtig en de bediening erg vriendelijk. Fijn dat wij ook nog even buiten konden zitten.
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Kwaliteit van het eten prima. De porties van de hoofdgerechten hadden wel wat groter gemogen, zeker gezien de prijs.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zeer prettig restaurant met vriendelijke bediening en een goede kok.
Hoewel het restaurant 'Marokaans' zegt te zijn is er veel Libanese invloed bij de gerechten,dat is geen nadeel maar een voordeel!
Jolien P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten, vooral de koude muzes vooraf waren een streling voor de tong! Supermooi restaurant in arabische stijl.
Khalid R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Marakez is absoluut een aanrader. Mooie tent (oosterse/arabische sfeer), vriendelijke personeel en vooral heerlijk eten.
Najoua E.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Super lekker en gastvrij zoals je verwacht v Marrakech. Strak modern en goede eetproporties. Vriendelijk personeel. Fijne tent
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij zijn hier gaan eten met onze 3 kinderen. met AH actie. Heerlijke gerechten en allemaal mooi opgediend. Waar het restaurant (en wij zelf ook) wel alert op kunnen zijn als er kinderen mee-eten is dat zij niet als een volwassenen ook een 3 gangen diner weg kunnen eten. Dat maakte dat wij heel veel moesten laten staan. Echter, dat kregen we wel weer mee :-). Lekker nu 2e dag falafel eten.
Prima restaurant, ook met kinderen. Er is zelfs een kinder-hoekje.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Fijne ervaring gehad. Leuke mis van westers eten met Marokkaanse invloeden. Erg mooi ingericht en top bediening. Hier komen we zeker terug
Marcia G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Alleen ervaring met lunch. Lekker eten in een mooie setting.
Genoeg keus in zowel hartig als zoet. Ook voor de theeliefhebber een echte aanrader.
Mireille J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten. Maar we vonden het toch niet heel speciaal. Prijzen redelijk hoog. Leuke aankleding van het restaurant. Aardige bediening. Maar ze mogen vaker langskomen want nu moesten we steeds vragen om iets te drinken..