MarrakeZ

Gedempte Oude Gracht 11 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • 3 koude mezzes
  • Hoofdgerechten
    • 3 warme mezzes
  • Nagerecht
    • Dessert

Over het restaurant MarrakeZ

Mediterrane producten op een Nederlands bord

Aan de Gedempte Oude Gracht in Haarlem vind je restaurant MarrakeZ. Als jij een avondje wilt ontsnappen aan de Nederlandse (eet)cultuur, dan ben je hier aan het juiste adres. Je komt binnen als Hollander, maar je stapt naar buiten alsof je herboren bent onder de mediterrane zon. Nergens proef je zoveel zon in de gerechten als hier! Geniet van gerechten die allemaal met biologische producten worden bereid en bestel er een goed glas wijn bij om het plaatje compleet te maken!

Meer informatie over restaurant MarrakeZ

connexxion bus 300 | 73 | 3 | 2
  • : Betaald parkeren in de buurt | parkeergarage Raaks, 24 uur open

Maandag gesloten
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00
Zondag gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant MarrakeZ

Colette K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Ans M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We waten met een groep en zouden een chef’s menu krijgen, voor €28,95 erg lekker werd er nog gezegd...

Nou...beoordeel zelf:
Het voorgerecht was brood met drie smeersels
Het hoofdgerecht gehakt op een stokje en twee soorten kippenpoten
Daarbij rijst en groenten

Nagerecht bestond uit hangop met honing en verkruimelde stroopwafel

Nou...echt nóóit meer!!!
Diantha R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Gegeten met een AH diner bon. Prachtig restaurant, mooi ingericht, apart, prachtige koepel, echt plezierige sfeer. Personeel ook uitstekend, niets op aan te merken. Leuke kaart met tapas, mezzes etc. All Well zou je denken, maar het menu van AH was absoluut beneden de maat. Voor 2 personen 3 smeerseltjes zonder veel uitgesproken smaak (wel vers gemaakt), en vers gebakken labneh brood (ook lekker) hoofdgerecht 1 schaaltje sperziebonen met koriander, 1 schaaltje Bulgur met linzen, twee kleine kipspiesjes en 4 halve kipvleugels. Toetje hangop met gekruimelde stroopwafel. Wel allemaal vers gemaakt en op zich goed van smaak, maar kipveugeltjes in een menu is echt te makkelijk goedkoop vanaf gemaakt. Jammer hoor, dat er echt gekozen is voor de simpelste en goedkoopste opties voor het AH menu. Doe het dan niet, dit is geen reclame. Tegen mijn normale gebruik in geen flinke fooi gegeven bij een AH menu, dit was absoluut geen 29 euro p.p. Waard en ook geen goede reclame voor dit wel charmant uitziende restaurant.
Mandy B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wij hadden het met de albert heijn arrangement gedaan. We konden niet zelf kiezen wat we kregen dat was een verassing dus als je daar niet van houd zou ik het niet aanraden. Ook was het niet heel veel als je het tegen de prijs vergelijkt. De sfeer en ontvangst was wel heel goed.
Mohit S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Zeer vriendelijk personeel!
Gonny D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Eten was heerlijk en bediening alleraardigst .
We hadden een gezellige avond met originele Marokkaanse en Libanese gerechten!
A I.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Te prijzig voor wat je krijgt. Het lebneeh toetje was een aanfluiting. Gecrushte stroopwafel i.p.v. pistachenootjes
N.H.M. N.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk ontspannen sfeer echte aanrader
Marinka V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijke ambiance. Wat een mooie inrichting en wat een gezellige sfeer. Bediening was zeer vriendelijk. En het eten eenvoudig maar goed.
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten, hele aardige en vrolijke bediening in een heel mooi en sfeervol restaurant. Echt een aanrader!
Rosa M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
De rede waarom ik bij ontvangst en service redelijk heb geantwoord is omdat wij het personeel wat overdreven vonden. In de zin van over-enthousiast waardoor ons de informatie soms ontging.
Het enthousiasme en wel de vriendelijkheid kwam gemaakt over kwam.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Leuk, sfeervol restaurant met heerlijk eten!
Gerrits H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Bij aankomst stond er op de deur "gesloten". Wij zijn toch maar naar binnen gegaan, we hadden immers gereserveerd :) De bediening wist niet dat een gast voor de grap het bordje had omgedraaid. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een leuk tafeltje. De kok heeft zijn best gedaan om iets speciaals te maken omdat 1 van ons gluten- en lactose vrij eet. De buren naast ons waren jaloers op de maaitijd die wij kregen. Heerlijk voorgerecht, wat al een behoorlijke maaltijd was. Hoofdgerecht bestond uit vier gerechten. Tijdens de maaltijd werden we getrakteerd op een buikdans optreden. De inrichting sfeervol, bediening vriendelijk, eten heerlijk... kortom voor herhaling vatbaar.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Smaakvolle en diverse gerechten, goede bediening. Een aanrader!
Ina P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Met AH restaurantkaart hier gegeten. Een vast menu kost 30,00 p.p en 2e gratis. Het menu was in onze ogen zeker geen 30,00 waard. En tevens te weinig voor 2 personen. Wat we kregen was wel lekker.
Bea C.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten was smaakloos. Voor een kan leidingwater + met 1 takje munt wordt € 2,50 gerekend, beetje jammer.
Jitka H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad bij MarrakeZ. Hele goede service van de gastheer en -vrouw en het eten was top. In dit restaurant wordt er met passie gekookt en bediend. AANRADER!
Hermine S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heel gezellig ingericht restaurant, heerlijk gegeten en wat een aardige bediening, kortom echt een aanrader! Wij hadden het mezzes menu en kregen heerlijke keuzes van de kok voorgeschoteld, een heerlijke mix van de Arabische keuken. Ga hier eten, je zult niet teleurgesteld worden
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prachtige entourage, eten heel smaakvol en bediening was top!
Grete K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekker gegeten in een gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening.