MarrakeZ

Gedempte Oude Gracht 11 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant MarrakeZ

Mediterrane producten op een Nederlands bord

Aan de Gedempte Oude Gracht in Haarlem vind je restaurant MarrakeZ. Als jij een avondje wilt ontsnappen aan de Nederlandse (eet)cultuur, dan ben je hier aan het juiste adres. Je komt binnen als Hollander, maar je stapt naar buiten alsof je herboren bent onder de mediterrane zon. Nergens proef je zoveel zon in de gerechten als hier! Geniet van gerechten die allemaal met biologische producten worden bereid en bestel er een goed glas wijn bij om het plaatje compleet te maken!

Meer informatie over restaurant MarrakeZ

Maandag en Dinsdag 09:00 - 17:00
- Ontbijt 09:00 - 11:30
Woensdag t/m Zaterdag 09:00 - 23:00
- Ontbijt 09:00 - 11:30
- Ontbijt 10:00 - 11:30
- Lunch 1

Jouw recensie over het restaurant MarrakeZ

Sandravdt V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Dit restaurant is ook een aanrader voor vegetariërs. Zeer veel vleesloze gerechten. En de stijl van mezze zorgt ervoor dat je meerdere dingen kan proeven. Aanrader!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke maaltijd!
Met zorg gepresenteerd door prettige bediening in een heel fraaie en ruime modern Marokkaanse omgeving.
Een heel fijne ervaring!!
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Mooie zaak, dichtbij het winkelcentrum in een rustige straat. Veel ruimte binnen, mooi ingericht - vriendelijke eigenaar! Lekker eten (high tea), lekkere Marokkaanse thee. Aanrader!
Jolien D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker geluncht; enige min puntje was dat de humusschotel, bestaande uit 3 soorten tamelijk flauw van smaak was. Kwaliteit van andere gerechten (Harirasoep, Tunabroodje, Kip Marrakez) erg smakelijk. Wijn was ok, evenals koffie.
Hartelijke ontvangst!
chickiechickie .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Geweldig restaurant! Heerlijk eten, we hadden het Metze menu en alles was zo smaakvol, zeer vriendelijk personeel. Gezellige inrichting. Aanrader!
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en alles word met liefde gemaakt. De sfeer is goed, de gerechten zeer smaakvol en daarnaast nog een keuze uit de mooiste en fijnste theeën.
thomas S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Erg gezellig restaurant, grote mooie ruimte, vlotte bediening, erg lekker eten,....2 kleine puntjes... haal de mezze eerder uit de koelkast, op kamertemperatuur zijn ze nog lekkerder!!
dre.vdelzen V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Weer erg lekker gegeten, snelle service en vriendelijke mensen. Dit gaat wel onze vaste prik worden om te eten, eten is net anders!
Leny W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten..geweldige ambiance
Yeelen D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuke sfeer door de Marokkaanse aankleding. High-tea was prima, niet heel bijzondere gerechtjes. De soep vooraf was wel erg goed. En veel lekkere theesoorten om (onbeperkt) uit te kiezen.
Wies D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Verrassend lekker eten. De glazen wijn vrij prijzig.
Yoon F.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De high tea was voortreffelijk.
Het was gezellig en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Dan lekker op het terras of voor de film.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Fantastisch en vriendelijke service. Voor alle gezelschappen geschikt. Wij waren met kids (rond 10), vind ik Marrakez ook heel geschikt voor. Wij gaan zeker weer.
Ook goed voor vegetarisch en veganistisch. Leuk anders dan de meeste restaurants.
ameer .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een erg leuke avond gehad met een vriendin. Lekker eten en heel fijne bediening. Onze gastheer heeft ons goed geadviseerd in de combinatie van gerechten.
Manfred I.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
prima restaurant.................................................................................................................
Tottie G.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Genoten van een heerlijke high-tea van zelfgemaakte hapjes & taartjes in mooie ambiance en vriendelijk personeel... komen graag 'n keer terug voor de 'normale' kaart!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
De high tea was goed verzorgd. Er waren verschillende stukjes taart en Marrokaanse hapjes.
Leuk om met vriendinnen te doen.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke sfeer waarin je alle tijd krijgt om rustig te eten. Vegetarisch eten was geen enkel probleem. Echt een aanrader!
JeremyS .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Enkele maanden geleden een heerlijk diner hier genuttigd met mijn vrouw. Nu met goede vrienden de high tea geprobeerd. Service kan niet beter. Hoefden nooit te wachten. Heerlijke smaken en veel zoetigheid. Als ik wat zou moeten opmerken zou ik iets meer hartig dan zoet willen. Doet er niets aan af dat het heerlijk was en ook de theeën waren erg lekker. Later nog een mezzes proeferijtje achtig ding met een marokaanse wijn gedaan. Dat was voorheen de huiswijn (aanrader), ook weer heerlijk. Kortom lekker dagje gehad en zeker reden om weer terug te komen
Paula O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Een restaurant met mensen die hart voor hun zaak hebben! Heerlijk gegeten met goede service en uitleg over de menukaart. Heel ontspannen gezellige sfeer. Een echte aanrader!!