MarrakeZ

Gedempte Oude Gracht 11 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant MarrakeZ

Mediterrane producten op een Nederlands bord

Aan de Gedempte Oude Gracht in Haarlem vind je restaurant MarrakeZ. Als jij een avondje wilt ontsnappen aan de Nederlandse (eet)cultuur, dan ben je hier aan het juiste adres. Je komt binnen als Hollander, maar je stapt naar buiten alsof je herboren bent onder de mediterrane zon. Nergens proef je zoveel zon in de gerechten als hier! Geniet van gerechten die allemaal met biologische producten worden bereid en bestel er een goed glas wijn bij om het plaatje compleet te maken!

Meer informatie over restaurant MarrakeZ

- Ontbijt 10:00 - 11:30
- Lunch 1

Wenda S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ondanks de AH zegelactie zeer vriendelijk en positief geholpen/bediend.. Mochten zelf niet kiezen qua gerechten, maar het door hun gekozen driegangenmenu was top...voldoende eten en met zorg bereid en opgediend. Was zeer goed.
Ook locatie qua inrichting en sfeer primaa. Komen zeker terug.
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We konden rustig praten maar het is toch rommelig met al die hapjes door elkaar, het eten is vrij zwaar en vet en de smaken niet bijzonder verrassend. Chocolademousse met slagroom ingeruild voor thee...Meisje van de bediening vriendelijk maar had niet door dat we nog een glas wijn wilden. Al met al toch nog veel geld ondanks de AH bon..
Marlyn T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het eten was lekker, afwisselend en meer dan genoeg. De service was goed. Ik vind het echter geen €40,- per menu waard. €25 of €30 had passender geweest!
Henny L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten en genoten van de sfeer. Leuk dat de shared dinning gerechten nu anders waren dan vorige keer. En ....... het was zo lekker dat we eigenlijk teveel aten!
mieke H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
we hebben heerlijk gegeten en zeker aan te bevelen .heel gezellig en verrassend.
buiten op terras gegeten en daar wel veel overlast van alle bussen die langs komen.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Via ah actie hier gegeten. Het was een vast menu met koude en warme hapjes. Het eten was lekker maar het menu was behoorlijk simpel. Relatief duur.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Voor het eerst een ervaring met Libanees, Syrisch en Marokkaans eten. Heerlijke smaken en lekkere kruiden. Een goede afwisseling tussen koude en warme gerechten. Casablanca bier smaakte er lekker bij.
mag.beun .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en bediend. Bij alle gerechten kregen we uitleg wat het was.Het eten was zeer smakelijk en voldoende. De bestelde wijn was heerlijk.Het enige minpuntje is de prijs die je normaal p.p. moet betalen 39,95 per persoon. Nu met de AH actie gelukkig geen last van.
Nalini E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, koude en warme mezze met de Ah spaaractie. Het was 40 euro voor een 3gangen menu met de Ah Actie en later zag t hetzelfde menu incl bioscoopkaartje voor 32,50 ????
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De formule is veranderd en heel eerlijk gezegd is het niet meer zo lekker als voorheen. De gerechten smaken niet zo bijzonder en missen een beetje de smaak sensatie die voorheen duidelijk aanwezig was. Hopelijk komt het weer terug. Bediening was gewoon weer goed :).
k.wertenbroek .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Samen met vrienden met de AH-kortingsbonnen. Zowel voor- als hoofdgerchten waren een soort tapas. De voorgerechten waren heerlijk. Een dikke acht. De hoofdgerechten waren aan de droge kant, meer dan een 6 kon ik daarvoor niet geven. Het nagerecht was daar en tegen weer heel lekker. Jammer van het hoofdgerecht anders was dit restaurant wat mij betreft op een 8,5 uitgekomen. Ik zal zeker wel terugkomen.
H H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten in sfeervol restaurant. Prettige bediening die ons flexibel begeleidde van buiten (nog zonnig) naar binnen later op de avond. Verrukkelijke gerechten. Heerlijk gekruid, gevarieerd en als schilderijtjes opgediend. Met een beetje meer groente was het helemaal af geweest. De (Marokkaanse) thee op rijk versierd dienblaadje in metalen kannetje was een feestje. Complimenten voor de zetmethode, losse thee en water op de juiste temperatuur. Keurige doggy bags zodat ik de volgende dag nog eens ruimschoots kon genieten van die heerlijke keuken.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten en goed verzorgt.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gister avond bij MartakeZ gegeten. Allereerst mooi en in stijl ingericht restaurant. Heel sfeervol. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Er hangt een hele prettige, ontspannen sfeer in het restaurant en het allerbelangrijkste; het eten was top!
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We aten bij Marrakez met collega's via de Albert Heijn-actie. Volgens de actie, 2e lunch gratis. Ik heb eerder bij Marrakez geluncht, deze Albert Heijn- lunch was van een beduidend mindere kwaliteit. Daar baal ik van. Ik had mijn collega's op Marrakez gewezen, voelde me verantwoordelijk. Doe je mee aan de actie? Doe het dan goed! Vervolgens rekent de serveerster diners af in plaats van lunch, zodat we weer terug moesten en 100 euro terug kregen. Ik vind Marrakez een leuk restaurant, heerlijke gerechten, maar absoluut niet tijdens de Albert Heijn-actie!
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
De lunch viel erg tegen, wij hadden een aantal weken eerder geluncht met dezelfde actie. Alles wat toen prima en lekker vers, dus voor herhaling vatbaar dachten wij dus. NIET DUS. De broodjes waren keihard, beleg was schaars, 1 uitgedroogd balletje falafel op een keihard broodje met beetje saus, kip was droog en beleg van het broodje makreel was echt heel weinig. Soepje was erg lekker. De couscous in de salade was ver te zoeken, alleen het kroketje was lekker. Deze lunch was dus niet wat we ervan verwacht hadden. Eerdere ervaring was super. De kok had zeker zijn dag niet of er was geen kok en hebben ze zelf maar iets in elkaar geflansd
WILMA T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
prijsverhouding met wat je kreeg was niet goed, en er was een grote groep en die werd goed geholpen en wij werden min of meer aan ons lot overgelaten
Lily K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Sfeervolle omgeving , aardige bediening. Aandacht voor alles.
Wij hebben genoten van een overheerlijk met aandacht bereide maaltijd. Het restaurant brengt je even in een andere sfeer.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hadden een afternoon tea gereserveerd. Dat was heerlijk, alleen moesten we ontzettend lang wachten voordat we geserveerd kregen. Na een uur hadden wij enkel een pot thee en een soepje gekregen.
Abtal V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik heb gekozen voor Marakkez omdat ik graag marokkaans wilde eten, echter hebben we libanese gerechten gehad. Aan het einde werd ook niet gevraagd wat we van eten gevonden hadden. Ik vond het zeer teleurstellend.