MarrakeZ

Gedempte Oude Gracht 11 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • 3 koude mezzes
  • Hoofdgerechten
    • 3 warme mezzes
  • Nagerecht
    • Dessert

Over het restaurant MarrakeZ

Mediterrane producten op een Nederlands bord

Aan de Gedempte Oude Gracht in Haarlem vind je restaurant MarrakeZ. Als jij een avondje wilt ontsnappen aan de Nederlandse (eet)cultuur, dan ben je hier aan het juiste adres. Je komt binnen als Hollander, maar je stapt naar buiten alsof je herboren bent onder de mediterrane zon. Nergens proef je zoveel zon in de gerechten als hier! Geniet van gerechten die allemaal met biologische producten worden bereid en bestel er een goed glas wijn bij om het plaatje compleet te maken!

Meer informatie over restaurant MarrakeZ

connexxion bus 300 | 73 | 3 | 2
  • : Betaald parkeren in de buurt | parkeergarage Raaks, 24 uur open

Maandag gesloten
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00
Zondag gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant MarrakeZ

Stephane C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Lennart P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Eten ok, buikdanseres was hoogtepunt van de avond!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Allemaal kleine gerechten met bijzondere smaken. Hele vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug!
Ekaterina M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het personeel is echt vriendelijk, fantastisch eten en een mooi interieur. Zeker een aanrader!
Meta N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Prima eten, leuke erg jonge bediening die zijn best doet. Jammer dat er geen Marokkaans personeel was. Plaatsen onder de koepel waren gereserveerd maar er kwam niemand.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke enthousiaste bediening.
Peter Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Leuke inrichting en prima eten. Alleen die jongens van de bediening.. Een was er de leukste thuis vond ie zelf denk ik en de andere wilde dat ook zijn en helaas was het ontzettend irritant. Zou graag nog eens eten want het eten is best wel lekker. Echter ik denk dat ik liever in een restaurant eet waar bediening ( ze waren nog niet eens 18 denk ik) niet overduidelijk aanwezig is en aan je tafel de aandacht opeist.
RJ V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Vriendelijk personeel, vooral de jongen doet erg zijn best. De koude mezes vonden we een beetje flauw van smaak, de warme waren wel heel gekruid. Misschien bewust zo gedaan. Sfeervolle inrichting. Ik vermoed dat je het beste achterin kan zitten ivm koude lucht bij openen deur en mensen die hun jassen ophangen.
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Echt een aanrader: Wat een fantastisch restaurant!
Wij werden vriendelijk en gastvrij onthaalt. De menukaart bestaat uit een ruim assortiment van mezze. De bediening was erg vriendelijk, zij legden duidelijk en profesioneel de menukaart uit. Er werd regelmatig gevraagd of wij nog iets wilden drinken en of alles maar wens was, wat wij persoonlijk erg prettig vinden. Bedankt voor de goede service en het lekker eten. Wij komen snel weer terug!
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Top restaurant! Heel mooi ingericht. De bediening is sociaal en na aanraden hebben wij heerlijke verschillende mezze gegeten. Wij komen snel terug.
José B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Het was er gezellig en lekker. Prijs / kwaliteit prima.
Vriendelijk personeel. Het eten kwam wat te snel achter elkaar
Wenny S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vriendelijke bediening die goed uitleggen wat er op de kaart staat. Menukaart erg lekker en uitgebreid!!!!
Jennie K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Gegeten met de ah bonnen.
Heerlijke verrassende mezze.
Personeel zeer gedreven en vriendelijk.
Restaurant was zeer smaakvol ingericht.
Zeker voor herhaling vatbaar
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
wij hebben heerlijk gegeten in een warme fijne sfeer. Wat jammer dat er niet meer Marokkaanse restaurants zijn; een top-kans voor integratie en verbroedering. Het is echt genieten. Leuke bediening die uitleg geeft over de gerechten. Ik miste wel oosterse muziek, dat vind ik wel jammer. De tafeltjes staan wel dicht op mekaar en naast ons kwamen twee kakelaars zitten, types die nooit hebben geleerd dat je in een openbare gelegenheid je stemgeluid hoort te temperen. Het actiemenu is super en we hebben ook de kaart bekeken; volop reden om hier terug te komen!
Jenny H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Fijn en sfeervol restaurant, het eten is goed, het personeel is geweldig! Goede service, vriendelijk en allert. Vanavond hier gegeten vrijdag 9 November wij werden aangenaamd verrast met een buikdans show
Andries Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend attente bediening! We komen zeker terug!
Brinkemh B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Sfeervol restaurant. Muziek zou iets zachter kunnen. Ivm afspraak hadden we niet zoveel tijd en daar werd goed rekening mee gehouden.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Ik had er niet op gerekend dat het alleen tapasgerechten zouden zijn. Ik vond het daarnaast ook erg duur voor het weinige dat ik kreeg.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Vriendelijke medewerkers, goede uitleg prima prijs kwaliteits verhouding
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Woensdagavond bij Marrakez gegeten. Het was heerlijk! De inrichting is fantastisch mooi, zeer vriendelijke bediening. Wij hadden de gerechten van de chef, dit is onbeperkt en we werden iedere keer weer verrast door weer iets lekkers. Echt een aanrader om hier te eten!