MarrakeZ

Gedempte Oude Gracht 11 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • 3 koude mezzes
  • Hoofdgerechten
    • 3 warme mezzes
  • Nagerecht
    • Dessert

Over het restaurant MarrakeZ

Mediterrane producten op een Nederlands bord

Aan de Gedempte Oude Gracht in Haarlem vind je restaurant MarrakeZ. Als jij een avondje wilt ontsnappen aan de Nederlandse (eet)cultuur, dan ben je hier aan het juiste adres. Je komt binnen als Hollander, maar je stapt naar buiten alsof je herboren bent onder de mediterrane zon. Nergens proef je zoveel zon in de gerechten als hier! Geniet van gerechten die allemaal met biologische producten worden bereid en bestel er een goed glas wijn bij om het plaatje compleet te maken!

Meer informatie over restaurant MarrakeZ

- Ontbijt 09:00 - 15:00
Woensdag t/m Zaterdag 09:00 - 23:00
- Ontbijt 09:00 - 15:00
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant MarrakeZ

Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekker gegeten. Leuk ingericht en ruim opgezet. Wij kregen een tafel met genoeg ruimte voor de kinderwagen. Het restaurant zat helemaal vol en toch werd er snel geserveerd! Heerlijke verse gerechten en. Vriendelijke bediening
Andy K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Grote keuze aan meze. Ook voor vegetariërs een heel fijn restaurant. Superaardige bediening en naast prima wijnen een groot assortiment thee.
Rosine S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Dit restaurant is echt een aanrader. Er was vanavond onderbezetting, meermaals verontschuldigd door de eigenaren. Wij merkten het niet. Zeer goede service en heerlijk gegeten. Erg leuke inrichting.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker gegeten. Prijs kwaliteit is goed.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Hartstikke lekker gegeten. Een keer iets anders. Ook erg vriendelijk en bevlogen personeel (eigenaren). Fijne avond uit!
Yasmine S.
Gezellige eigenaars en vriendelijk
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Service was goed,eten was teleurstellend wat betreft Libanese smaaksensatie, na de hummus kwamen de aardappelen, in blokjes, bloemkool en sudderlapje( met rozijnen)door. Yoghurt met nootjes en aardbei toe. Ik heb in het verleden in het midden oosten wel spannender gerechten gegeten.
Rene O.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Heel goede service en bediening. We gaan hier zeker terug. Aan te bevelen voor iedereen die van de Arabische keuken houdt.
Helle B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Lekker gegeten ga zeker nog eens terug
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Fijne ontvangst, je voelt je gelijk een gewaardeerde gast. Eten prima op smaak.
P. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten en een zeer goede en leuke bediening
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wij waren onder de indruk van de gastvrijheid en persoonlijke aandacht!
Ruime inrichting waardoor je veel privacy hebt.
Eten was basic, maar veel verschillende gerechtjes en smaken. Hierdoor een klein feestje!
We komen zeker terug met en zonder AH- bon
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Leuke, aardige bediening. Leuke kennismaking met 'Arabische' keuken. Misschien toch iets meer Libanees?
Karel D.
We hebben genoten !
Irene Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten samen met een vriendin. We hebben 3 koude en 3 warme gerechten samen gedeeld. Dat was voor ons ruim genoeg. Erbij lekkere huisgemaakte ice tea gedronken van hibiscus en citroen. Het was allemaal super lekker en gepresenteerd op mooi, kleurrijk serviesgoed en in prachtige glazen.
Dil-letje D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hebben er heerlijk gegeten! Alles was erg smaakvol.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prachtig restaurant waar over alles met veel liefde is nagedacht; mooi gedekte tafels en serviesgoed in stijl met het fantastische eten. De bediening is geweldig attent en vriendelijk; een van die restaurants waar je niet alleen komt vanwege het eten, maar ook omdat ze zo aardig zijn. Lang natafelen is hier meer dan toegestaan; het eten wordt met veel zorg geserveerd en met elke wens wordt rekening gehouden. Voor vegetariërs is de keuze ook groot en evengoed bijzonder.
Mireille H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijke zitten tafelen van 18:30 tot 22:00 waarbij het steeds een verrassing was wat voor heerlijke mezze van de chef er op tafel kwam (dit is elke woensdag). De sfeer was erg prettig en ongedwongen en we werden afwisselen bediend door een vrolijke serveerster en ik gok de eigenaars van het restaurant die heel goed in hun werk zijn. Dit is echt een plek die ik iedereen aan zal raden en waar ik zelf met veel plezier terug zal komen!
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijke en gezellige high tea in een Marokkaanse sfeer. Lekkere Marokkanse hapjes in een vrolijke omgeving. Net weer anders dan een traditionele high tea.
Andrea C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijke gerechten bij het 3-gangen mezze diner, hartelijke en vriendelijke bediening en een verrassend decoratief interieur