MarrakeZ

Gedempte Oude Gracht 11 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant MarrakeZ

Mediterrane producten op een Nederlands bord

Aan de Gedempte Oude Gracht in Haarlem vind je restaurant MarrakeZ. Als jij een avondje wilt ontsnappen aan de Nederlandse (eet)cultuur, dan ben je hier aan het juiste adres. Je komt binnen als Hollander, maar je stapt naar buiten alsof je herboren bent onder de mediterrane zon. Nergens proef je zoveel zon in de gerechten als hier! Geniet van gerechten die allemaal met biologische producten worden bereid en bestel er een goed glas wijn bij om het plaatje compleet te maken!

Meer informatie over restaurant MarrakeZ

Maandag en Dinsdag 09:00 - 17:00
- Ontbijt 09:00 - 11:30
Woensdag t/m Zaterdag 09:00 - 23:00
- Ontbijt 09:00 - 11:30
- Ontbijt 10:00 - 11:30
- Lunch 1

Jouw recensie over het restaurant MarrakeZ

Kees H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor het eerst Marrokaans gegeten. Was een belevenis maar zeker ook een aanrader. We hebben heerlijk gegeten, kom zeker terug.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was erg duur voor koude hapjes geen warm eten en 40 euro per persoon.niet normaal.ze hadden de kosten van die gene die gratis was met andre mee gerekend andres voor zo weing hapje 40 eiro ? Kan echt niet
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten, en wat een mooie inrichting! Enige nadeel was de prijs voor een glas wijn; 4,75 is aan de hoge kant. Het eten was van goede kwaliteit en voldoende hoeveelheid. Overall niet heel voordelig, maar met een AH-bon leuk om eens uit te proberen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke lunch genoten!!! Achteraf hoorden wij dat er veel paniek en stress bij het personeel was ivm fout gelopen online reserveringen. Niets van gemerkt dus erg professioneel opgelost. Tot ziens!!!!
Shirley C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
er is in het kader van de AH actie een mooie menu samengesteld waarbij je redelijk een proefje kon nemen van de Marokaanse keuken. Ik miste de Tajin van vorig jaar ;-)
bediening was uitstekend alleen zaten wij in een tafeltje achter in het restaurant bij de koeppel en het was erg lewaaierig ! wij konden elkaar amper verstaan en dat heeft onze avond wat verpest. jammer
Nathalie M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De 40 euro die je betaalt met de AH restaurantactie staat echt niet in verhouding met wat je te eten krijgt. Dit is een actie 2e menu gratis. Bij 20 euro zou ik zelfs een vraagteken bij zetten. Wat je te eten krijgt is goed en het ziet er netjes en sfeervol uit, maar wij gingen zeer teleurgesteld weg. Het is gewoon schandalig. Wat ons betreft is dit niet de manier om nieuwe klanten aan te trekken. Wij gaan in ieder geval nooit meer naar dit restaurant.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Fijne sfeer, verrassend menu, heerlijk gegeten!
En nog zo wat, maar ik moest het kort en bondig houden. Maar moet toch heel veel schrijven.
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Waanzinnig lekker gegeten hier met 4 vriendinnen! Enorm goede bediening, top eten én goede prijs! En de aankleding van dit restaurant is prachtig! Kortom, aanrader!
J.C. B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
AH-bon. Reservering was om 19:00 uur, toen vrij rustig. Ontvangst goed, kon zelf tafel uitkiezen. Eerste drankje en eerste gang stond vrij vlot op tafel, uitleg prima, ober vriendelijk en correct in optreden. Echter, toen werd het drukker en blijkbaar verdween onze tafel in de hoek uit beeld. Er kwamen mensen later binnen, die eerder vertrokken. Ook het dessert duurde lang. Toen het ook vrij lang duurde totdat de rekening kwam, ben ik naar de balie gelopen. Ik vond de prijs-kwaliteitverhouding niet goed. Al met al ga je dan geïrriteerd de deur uit. Dit gaat niet op herhaling.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het was heerlijk en meer dan genoeg. Ik kom zeker terug. Rustig en dichtbij de Raaks. Het voorgerecht had verschillende heel lekkere hapjes en wij dachten dat dat de hele maaltijd was. Zoveel was er !
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Via de AH Restaurant actie hier uitstekend gegeten. Een door het restaurant bepaald driegangenmenu van mezes. Erg lekker en voldoende qua porties.
g.hommes .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
reserveringssysteem prima, vriendelijke bediening, maar verbaasd over de hoge prijs van het menu. 39.95 hetgeen betekent dat als wij geen AH bon gehad hadden wij dus voor 80 euro gegeten zouden hebben. Het was een eenvoudig, smakelijk menu en dat was die prijs in onze ogen helemaal niet waard. Wat voor hoofdgerecht doorging was beslist geen hoofdgerecht, maar kleine eenvoudige hapjes. De hoeveelheid was zeker genoeg.,.Op deze manier is de AH bon dus helemaal niet voordelig. Jammer!!!!! Ik zou er nu ook niet meer gaan eten vanwege de prijs/kwaliteit. Ik heb het restaurant er later over gebeld maar kreeg nauwelijks reactie, hetwas zoals het was.
g.hommes .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
hoe vriendelijk wij ook werden bediend het eten viel tegen. Voor die prijs moet je toch meer kunnen verwachten. Voorgerecht was nog wel leuk maar hoofdgerecht viel tegen. En dat voor 39.75 terwijl er een folder aanwezig was bioscoopmenu inclusief kaartje voor 32.50. Voor 39.75 kom ik beslist niet terug. Jammer want de ambiance is prima. Op deze manierr stelt de AH dinerbon ook helemaal niets voor
Dettje V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Alles goed behalve dat na het eten en voor de koffie de tafel niet werd schoongemaakt..
Mooie zaak byzondere inrichting.
Martine A.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het restaurant heeft een gezellige inrichting. Het eten was lekker plus een goede service. Kortom, wij gaan zeker nog eens terug.
Else K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Marrakez met de AH restaurantactie. De gerechten waren gevarieerd, zeer smakelijk en de bediening was vriendelijk. Daar komen we zeker nog een keer terug!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Aparte gerechten. Heerlijke smaken. Prettig ontvangen en geholpen. Uitleg bij elk gerecht. Was via AH spaarkaart, maar eigen menu veelbelovend.
dirkwilms29 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Voorgerecht bestond uit verschillende koude tapas. Lekkere gerechtjes. Daarna hoofdgerecht warme tapas, teleurstellend. De fallafal erg zout van smaak, goedkope Marquez worstjes de smaak was flauw, kipvleugetjes en de patata brava smaakten het zelfde. Geen groenten bij het hoofdgerecht.
Voor het dessert was veel boter gebruikt. Ik heb hier eerder gegeten, sinds kort is er een nieuwe eigenaar. Kwaliteit van gerechten is duidelijk achteruit gegaan. De prijs voor deze kwaliteit was duidelijk te hoog.
Plonie V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima, lekker snoepen van de kleine gerechtjes , het was goed verzorgd en smaakvol. Meer heb ik er niet aan toe te voegen
ambercaspers .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Hebben echt heerlijk gegeten. Voor en hoofdgerecht waren diverse hapjes, het dessert was daarentegen maar 1 glaasje chocolade mousse en een koekje erbij. Maar alles smaakte heerlijk en we konden het niet eens allemaal op krijgen!