MarrakeZ

Gedempte Oude Gracht 11 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant MarrakeZ

Mediterrane producten op een Nederlands bord

Aan de Gedempte Oude Gracht in Haarlem vind je restaurant MarrakeZ. Als jij een avondje wilt ontsnappen aan de Nederlandse (eet)cultuur, dan ben je hier aan het juiste adres. Je komt binnen als Hollander, maar je stapt naar buiten alsof je herboren bent onder de mediterrane zon. Nergens proef je zoveel zon in de gerechten als hier! Geniet van gerechten die allemaal met biologische producten worden bereid en bestel er een goed glas wijn bij om het plaatje compleet te maken!

Meer informatie over restaurant MarrakeZ

Maandag en Dinsdag 09:00 - 17:00
- Ontbijt 09:00 - 11:30
Woensdag t/m Zaterdag 09:00 - 23:00
- Ontbijt 09:00 - 11:30
- Ontbijt 10:00 - 11:30
- Lunch 1

Jouw recensie over het restaurant MarrakeZ

Anita V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Linde P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We hebben bij MarrakeZ genoten van de High Tea. Service was onwijs goed. De jongen die ons bediende nam zijn tijd om uit te leggen wat de verschillende gerechten waren en kwam vaak checken of alles naar wens was of of we meer thee nodig hadden. En dat terwijl we met een Groupon kwamen. Echt top!
camv .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een heerlijke ongedwongen sfeer, een persoonlijke benadering, én heerlijke hapjes bij onze high-tea.
Natuurlijk onbeperkt thee, zelfs toen we er al een uur en vijftien minuten zaten en we weer weg wilden gaan, werd er gevraagd of we nog een pot thee wilden. Terwijl ze mensen weg moesten sturen vanwege de drukte. Dat is echte gastvrijheid.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel GOED!
sebrox .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Ik heb met een vriendin de high tea gedaan. Het was geweldig. Leuke mensen, supervriendelijk. Duidelijke uitleg over het eten. En een sfeervol restaurant.
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijke lunch gehad. Wat je ook van de kaart kiest, de porties zijn behoorlijk. Verse ingrediënten en de verschillende smaken zijn harmonieus.

De bediening is correct maar ik mis een proactieve houding. Men lijkt weinig overzicht te kunnen bewaren. Op het gebied van hospitality zijn eveneens verbeterpunten te benoemen.

Als de entourage van een eetgelegenheid en het eten zelf als een beleving mag worden gerekend dan mag de bediening daarin niet achterblijven.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Absoluut een aanrader! De High-Tea was perfect. Heerlijke thee en uitgebreide afwisselende hapjes. De locatie is ook super. Gezellige en warme sfeer. Ook personeel zeer vriendelijk.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
heerlijke high tea gedaan hier via groupon. Leuk voor de verandering om het eens met marokkaanse hapjes te doen. zeker een aanrader!
Kuikentje .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hadden hier een proeverij via Groupon. Erg lekker en prima portie's. Vriendelijke bediening en een erg sfeervol interieur. Wat de normale prijs is hebben we niet gezien, maar gezien het aantal bezoekers lijkt dat wel goed te zitten.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuke zaak. Alles in het interieur tot en met de borden aan toe was in stijl gehouden.
De koude mezzes smaakt prima.
En ook de warme waren goed van smaak.
Als dessert hadden we een lekkere dikke yoghurt met honing en pistache stukjes. Daar had wel iets meer honing bij gemogen; nagerecht was nu wat droog. Stukjes pistache waren heerlijk erbij.
De prijs van een flesje huiswijn (24 euro) vonden wij hoog.
Samenvattend: prima geheten in een heel leuk apart restaurant.
Joanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Marrakez is een stijlvol en kleurrijk restaurant. We hebben heerlijk gegeten van de high tea .. en we komen graag terug om de andere gerechten te proeven!!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk mezzes gegeten! Wat een goede keuze aan 'tapas' met ruimte voor vegetariërs, peulvrucht allergie ... voor iedereen. Erg lekker!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Mooi restaurant, erg goede bediening, vriendelijk en snel. Genoten van een heerlijke Marokkaanse high tea. Vooral de rolletjes met geitenkaas erg lekker! Als ik in de buurt ben zou ik zeker terug gaan.
Nina A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prachtig restaurant en heerlijk eten! Er wordt heel erg goed rekening gehouden met glutenallergie, dat was een groot pluspunt.
mirjamheijke .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Samen met een vriendin genoten van een heerlijke Marokkaanse high-tea. De linzensoep was zalig. Alle andere hapjes ook. Super vriendelijke bediening. Zeer sfeervol ingericht. We waren even terug in het echte Marakech waar we vorig jaar waren. Een echte aanrader dus. We komen graag nog eens terug.
moondekker .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijke high tea met mijn zus en moeder. Leuke sfeer en zeer vriendelijke bediening.
Doordat het Marokkaanse hapjes zijn, weer eens een heel ander soort high tea!
Aanrader!!
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Sfeervol, opmerking is dat mannen toilet alleen hangpot heeft en waar moete ze grote boodschap doen? En maar 2 toilets waar minstens 2 man en vrouw toilet handig is

Sommige worst was wat droog
Tafel mag iets groter voor tapas
Klant vriendelijk!
delia H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
gezellige avond met familie.. was heel lekker en heel gezellig
lekkere gerechten.

onder de (verder heel mooie) koepel is het wel een beetje rumoerig door de echo. dus als je rustig wil praten vraag een andere tafel.
annespee .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
meedoen met de AH actie en voor een eenvoudig 3 gangen menu de hoofdprijs vragen is teleurstellend met als gevolg dat gasten niet meer terugkomen. bedenk goed wat je met zo'n actie wilt bereiken of doe niet mee.
tine F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Dit was on 2e bezoek. De kwaliteit van de gerechten was beduidend minder De entourage is goed gebleven en de kaart is ongeveer hetzelfde