Marrakech

Van Woustraat 119 1074 Amsterdam Nederland Kaart
31-206644557

Over het restaurant Marrakech

(Halal) couscous met dadels, kalfsvlees in honing uit de tajine, pastilla; het zijn de zoete smaken van Marokko. Marrakesh is niet de hoofdstad van het land, maar wel één van de vier koningssteden. En nu een stukje Marokko op je Amsterdamse bord! Binnen word je verblind door de glinsterende versiering, kleurrijke mozaïek en plof je neer op een van de vele kussens.

Meer informatie over restaurant Marrakech

Tram 4 - Halte Ceintuurbaan / Van Woustraat

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

• Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
petracom .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
de restaurant ziet er goed uit , de bediening moet nog een hoop leren , de harira was dik en flauw, , de couscous met kip was vlak de kip is droog en de couscous mist de pit , ben absoluut niet onder de indruk , helaas
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het restaurant is mooi ingericht, je zit er aan gezellige tafeltjes of op banken. Eten was erg lekker, zorgvuldig bereid en mooi opgediend. Als je wijn wilt drinken bij het eten, kan je de fles(sen) zelf meenemen. De eigenaar juicht dit toe. Vanwege zijn geloofsovertuiging zet hij zelf echter geen alcohol op de kaart. De sfeer is gezellig bij Marrakech.
Malika M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Het eten was echt top! Kwaliteit en prijsverhouding zijn goed. Mooie inrichting. Wij hebben er van genoten! Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Irving Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Verrassende smaken, geweldige bediening en gezellige inrichting.
Niets aan toe te voegen.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Personeelsuitje met 8 man uit Almere. Niemand van ons had ooit Marokkaans gegeten, na een klein onderzoekje op internet kwamen we op restaurant Marrakech uit. Ons doel was om dan zo authentiek mogelijk de Marokkaanse sfeer te proeven. En dat is meer dan goed gelukt. We hadden zo veel mogelijk verschillende gerechten besteld en hebben dat met elkaar gedeeld. Na het eten nog even chillen onder het genot van hun traditionele Marokkaanse thee. Bediening persoonlijk en vriendelijk.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie grote zaak: top service. Enige minpunt is het niet schenken van alcohol. Als ze dat zouden doen dan zit deze zaak stampvol
Rik-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zojuist heerlijk gegeten, met name de kalfsvlees specialiteit voor 2 personen was heel erg lekker. Leuke Marrakech sfeer en vriendelijke bediening. Bij ons op de hoek, dus dat gaan we vaker doen!
Sarah F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Sfeer is goed! Eten goed! Bediening was goed! Kortom zeker de moeite waard voor een volgende keer en een aanrader voor iedereen die de Marokkaanse keuken wil uitproberen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk eten, echte Marokkaanse smaken, je waant je weer even in Marrakech, Fez, Meknes.....Aubergine vooraf was verfijnd, niet die bekende aangebrande smaak maar spannend gekruid. Tajine Lam was smullen (had wel iets warmer gemogen!)...de pastella was wel goed warm en uitstekend op smaak
Goede prijs-kwaliteit.