Marrakech

Van Woustraat 119 1074 Amsterdam Nederland Kaart
31-206644557

Over restaurant Marrakech

(Halal) couscous met dadels, kalfsvlees in honing uit de tajine, pastilla; het zijn de zoete smaken van Marokko. Marrakesh is niet de hoofdstad van het land, maar wel één van de vier koningssteden. En nu een stukje Marokko op je Amsterdamse bord! Binnen word je verblind door de glinsterende versiering, kleurrijke mozaïek en plof je neer op een van de vele kussens.

Meer informatie over restaurant Marrakech

Tram 4 - Halte Ceintuurbaan / Van Woustraat

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.30 uur

• Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Rik-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zojuist heerlijk gegeten, met name de kalfsvlees specialiteit voor 2 personen was heel erg lekker. Leuke Marrakech sfeer en vriendelijke bediening. Bij ons op de hoek, dus dat gaan we vaker doen!
Sarah F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Sfeer is goed! Eten goed! Bediening was goed! Kortom zeker de moeite waard voor een volgende keer en een aanrader voor iedereen die de Marokkaanse keuken wil uitproberen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk eten, echte Marokkaanse smaken, je waant je weer even in Marrakech, Fez, Meknes.....Aubergine vooraf was verfijnd, niet die bekende aangebrande smaak maar spannend gekruid. Tajine Lam was smullen (had wel iets warmer gemogen!)...de pastella was wel goed warm en uitstekend op smaak
Goede prijs-kwaliteit.