Maroc

31-206173408

Meer informatie over restaurant Maroc

Ghiz95 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
We werden onvriendelijk ontvangen. Er was geen tafel vrij terwijl we gereserveerd hadden. Het eten was flauw. De kip en rijst was droog. Niet alle personeel was vriendelijk.
Yin K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Grote porties voor een goede prijs. De harira soep en tonijn-rijstsalade zijn aanraders. De vleesschotels zijn zeer riant. Personeel is erg vriendelijk, maar ze halen nogal eens door elkaar of je nu rijst of patat hebt besteld. Vraag naar de Marrokaanse koekjes als toetje; ze doen nog het meest denken aan Turkse baklava. Ze staan niet op de kaart, maar zijn erg lekker!
Sofia_M .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Rond etenstijd (18.15 uur) na een dagje Amsterdam (koopavond) snel een hapje gaan eten omdat de reis terug nog lang was. Bij de ingang vriendelijk welkom geheten door de ober en wegwijs gemaakt. Zelf gekozen om boven te zitten omdat het hier wat rustiger was. Op de achtergrond klonk arabische muziek (niet overdreven/irritant hoorbaar). De inrichting had wat mij betreft wat meer oosters/marokaans gemogen, maar al met al ziet het er verzorgd uit (zo ook het toilet, erg schoon).

Menukaart heeft naar mijn mening weinig variatie. Zo worden de meeste schotels met rijst of patat geserveerd. De echte typisch Marokaanse gerechten daarentegen heb ik niet geprobeerd. Wellicht dat deze mijn smaakpapillen wel hadden kunnen verrassen.

Al snel werd de bestelling opgenomen en mijn bord zag er rijkelijk gevuld uit. Hier wordt ook een broodmand bij geserveerd (heb ik niet voor hoeven betalen). Echter, aan de opmaak had men zeker meer aandacht mogen besteden. Qua smaakt een dikke prima, zeker de salades.

Na afloop een heerlijke muntthee (van het huis) gedronken. Waarschijnlijk het beste kopje munt dat ik ooit heb gehad (mijn complimenten hiervoor). Een beetje aan de zoete kant maar ach, dat zal wel op zijn Marokaans zijn.

Kortom, leuke plek voor een betaalbare maaltijd. Mocht ik ooit weer eens in de buurt van Amsterdam zijn dan kom ik hier graag nog eens een hapje eten.
Tantrum .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Goede sfeer. Vriendelijke mensen. Veel, lekker eten voor weinig geld.
Zeker gedurende de Ramadan is het er supergezellig en afgeladen tijdens de Iftar. Uitstekend verzorgd met allerlei Marokkaanse specialiteiten en aangepast menu.