Marnemoende

Noord IJsseldijk 107D 3402 PG IJsselstein Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Marnemoende

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Marnemoende

rinske W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Afgelopen zaterdag via Groupon bij Marnemoende gegeten, zoals bij eerdere bezoeken is het eten van prima kwaliteit. Dit gecombineerd met een goed glas wijn, leuke vlotte bediening en het prachtige uitzicht maakt dat wij hier graag komen.
Joanne C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk 5-gangen diner met eten waar we zowel qua smaak als opmaak erg van genoten hebben. Bediening was erg vriendelijk en hielden goed bij wanneer er behoefte was aan een drankje. We hebben nu gegeten met actie waarbij het voor de helft van de prijs was, ik zou het iets te prijzig hebben gevonden als we het volle bedrag hadden moeten betalen.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke avond uit geweest.
Lekker gegeten, goede bediening, die goed vertelde wat er geserveerd werd en ondanks alle drukte tijd had voor praatje.
Eveline H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij eten vaker bij Marnemoende, maar gisteravond liet de bediening wat puntjes liggen met name op t drinken. Kanttekening is dat je altijd zelf overal om kan vragen, maar gister viel het op dat er weinig te drinkenwerd gevraagd, geen water aangeboden, de vraag naar openingsdrankje liet op zich wachten en bij gang 3 van 5 werd pas weer gevraagd of we nog wat wilden drinken. Gemiste kans op een wijnarrangement......
de eerste drie gangen werden in best hoog tempo opgediend, in verhouding was t weer lang wachten op het hoofdgerecht en het bijbehorende uitgeserveerde glas wijn was al bijna op toen het gerecht op tafel kwam.

Eten was wederom van goede kwaliteit, alleen wij gaan volgende keer weer op een doordeweekse avond, dan heeft de bediening meer aandacht voor de klant ipv deze overvolle zaterdagavond.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Met Groupon een zeer smakelijk 5-gangendiner genoten (waren met z'n 8-en). Bediening was vriendelijk en de chef-kok kwam informeren of alles naar wens was.
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima 5 gangen verrassingsdiner , mooi opgemaakt en goed van smaak ! De bediening was vlot en zeer amusant. Een bezoek aan Marnemoende is aan te bevelen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Op advies van mijn broer een bezoek gebracht samen met mijn vriendin aan dit gezellige en kwaliteit restaurant.
Wat opviel was het voetpad naar de ingang van het restaurant vanaf de parkeerplaats, dit kan veel beter!!
Donker en niet echt duidelijk waar nu precies de deur was.
De volgende keer zal wel beter gaan, maar deze vraag kwam op verzoek van de restaurateur.

Vraag: Wat vond u eigenlijk van ons als klant ???
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk sfeervol gegeten op een rustgevende locatie.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima eten, goede sfeer, fijne bediening
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ik zat tegen een grote bak met levende kreeften met vastgebonden scharen aan te kijken. Ik ben vegetariër. Ik ben nog net niet weggegaan. Het maakte mijn eetbeleving een stuk minder prettig. Ik snap dat dit geen vegetarisch restaurant is, maar ik hoef hert niet vlak voor mijn neus te zien. Dit is voor mij een reden om niet meer terug te komen. Jammer want de vegetarische gerechten zijn lekker. En de omgeving / het uitzicht buiten zijn prachtig.
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten en attente bediening er was iemand met een noten allergie , dat werd uitstekend opgevangen. Daarnaast creëerde de bediening een gezellige persoonlijke sfeer
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en echt heerlijk gegeten. Ook het bijpassende wijnarrangement maakten alle smaken af.
Apeldoorn60 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Opnieuw met familie gegeten bij Marnemoende. We werden weer vriendelijk welkom geheten. De gerechten zagen er zeer mooi uit, er was echt aandacht besteed aan de opmaak en het smaakte weer heerlijk. We komen zeker weer terug.
René M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fantastisch bediend, prima wijnen gedronken, leuk restaurant !
Keurig ingericht, relaxte sfeer, gevarieerd menu, een heerlijke avond, de moeite
waard om naar toe te rijden, in ons geval vanuit Rotterdam .
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Mooie locatie, prettig en gastvrij personeel. Eten van zeer goed niveau met zo nu en dan originele en verrassende elementen op de kaart waardoor de gerechten afwijken van de gemiddelde standaardkaart. In combinatie met de goede kwaliteit en prettige ambiance zeer aanbevelingswaardig.
AstridM1962 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben genoten van een 5 gangen verrassingsdiner, erg lekker gegeten, mooi opgediend en bijzondere combinaties. Marnemoende is landelijk gelegen aan de jachthaven van IJsselstein. Voor herhaling vatbaar.
HennyD .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening. Geslaagde avond.
Wat we allemaal wel jammer vonden is dat het erg warm is in het zijstuk naast de hoofdingang. Onze familie/ vrienden, met wie we hier al vaker hebben gegeten, gaven het ook bij ons aan.
Eten en bediening niets op aan te merken!
We zullen zeker vaker terugkomen!!
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Mooi uitzicht, prachtig ingericht, lekker eten, wachttijd liep wat op maar vriendelijke bediening. Dat een recensie een minimaal aantal tekens moet bevatten is echt waardeloos maar daar kan het restaurant niets aan doen :)
Dorinde W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Genoten van het heerlijke eten en de goede sfeer
M.A. E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Jammer dat je in dit restaurant geen kraanwater mag drinken, bij de gewone drankjes.
De gerechten waren smaakvol opgemaakt en opgediend en heerlijk van smaak.