Marnemoende

Meer informatie over restaurant Marnemoende

• : Parkeerplaats

7,2
6,8

Jouw recensie over het restaurant Marnemoende

Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Op een zonnige zondagavond heerlijk op het balkon gegeten. Vrouw van de bediening was zeer vriendelijk en de bavette, zeebaars en het dessert van witte chocolade waren heerlijk. De sauvignon uit Nieuw-Zeeland is ook een aanrader. We komen zeker terug!
fraju .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Men werkt in dit restaurant teveel met ongeschoold personeel en soms zelfs 'bot' personeel.
Jammer, want de plek is subliem.
Restaurant moet veel meer doen om mensen beter te laten communiceren en service te verlenen
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vrijdag 21 juli op een zomerse avond, op zo'n prachtig terras, dan kan je avond niet meer stuk met attente bediening, ongevraagd een kan ijs/citroenwater op tafel en omdat we niet de hele avond hadden alleen hoofdgerechten en een toetje besteld. Zowel het vlees, kalfshaas, als de vis, scholfilet en de vegetarische pasta waren heerlijk!
J V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een behoorlijke tegenvaller. Wij kwamen om 5 uur en vertrokken om 9 uur. Niet omdat wij een veel gangen menu nuttigden, maar omdat wij zo enorm lang op ons eten moesten wachten. De tent was niet eens vol!!
Het eten was lekker, maar prijs / kwaliteit was niet geheel in balans. Je betaalde voor een groentenrisoto net zoveel als voor kalfshaas.
De bediening (oudere werknemer) uitte een onverschillige opmerking : "weet ik veel, ga ik aan de kok vragen" toen wij belangstellend vroegen naar de samenstelling van het kaasplankje.
Tja...jammer. Voor ons was dit helaas de laatste keer.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Helaas, vroeger zo goed, maar nu niet meer.

Vroeger heb ik hier heerlijk gegeten en dus waren mijn verwachtingen hoog. De ontvangst was vriendelijk, maar zonder aandacht. De messen en vorken lagen niet overal op de juiste manier. De bediening leken beginners. Bij het serveren gingen ze telkens voor de mensen langs. Na een gerecht werd niet alles afgeruimd, maar werden dingen vergeten. De wachttijd tussen de gerechten was heel lang. Er werd niet regelmatig gekeken of er nog iets nodig was. Alleen bij degenen die een menu hadden gekozen, werd gezegd wat ze aten.
Wat betreft het eten.
De voorgerechten zagen er goed uit. Jammer dat bij de soep geen lepel gegeven werd. We moesten naar de bediening toegaan om iets te krijgen. De kalfsmuis was zeer vlak van smaak. De licht pittige soep van schaaldieren was heel erg zout.
Bij de hoofdgerechten was vergeten dat ik geen vlees eet en moest er snel iets anders verzonnen worden. De opmaak was daarna dezelfde als die bij de vleesgerechten en de vis was de hard gebakken en droog. Er werd vergeten te zeggen welke vis het was. De overige eters vonden het hoofdgerecht oké, maar niet goed.
Er werd om extra peper gevraagd. Die echter niet gebracht werd. Het was vergeten en moest zelf gehaald worden.
De bijpassende wijn was bij alle vleesgerechten dezelfde, ook bij de vis.
Bij het nagerecht werd niet gevraagd of je er iets bij wilde drinken.
Bij de koffie werd een koffie teveel gebracht en was er verwarring over welke koffie decafé was.
We werden hierna genegeerd en moesten weer naar de bediening gaan om de rekening te vragen.
Jammer, heel jammer. Ik had zulke goede herinneringen, maar zal niet meer terug komen.
W H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Vanmiddag onze vakantie met een lunch afgesloten. Helemaal top. alle gerechten waren heerlijk en alles zag er ook nog eens fantastisch uit. prima wijn en met dit zomerse weer ook nog eens een prachtige plek.
HettyFFF .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Mooie plek. Erg vriendelijke bediening die rekening houdt met eet- en drankwensen. Kaart oogt als ' teveel gepruts aan de gerechten' dus moeilijk op basis van die omschrijvingen kiezen, maar kregen mooie gerechten op kleurrijk en mooi opgemaakte borden. NIet uitgesproken, wel goed en lekker. Wachttijd bij een niet vol restaurant ruim, maar daardoor prettig niet gehaast wat voor ons fijn was. Slordigheidje bij dessert dat uitbleef snel recht gezet.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We hadden een 5 gangen verassing diner, gewoon fantastisch.
Bediening goed, behulpzaam en je kan een grapje maken super.
Prima naar ons zin gehad en je kon zeggen wat je echt niet luste.
Super gezellige avond gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben er geluncht op een koude, zonnige dag. Het uitzicht is erg mooi, de bediening heel goed en de sfeer was er ok.

Maar dan het eten. Als vooraf hadden we soep, een pompoensoep en een wildbouillon. De widbouillon was erg zout, veel meer kan ik er niet over zeggen.
Als hoofdgerecht allebei dorade met parel couscous en venkel..
De dorade smaakte erg vlak, de parel cous cous erg zout en de venkel was geschaafd zodat het de vorm had van tagliatelle. De venkel smaakte naar rauwe venkel en dat was het ook. Verder was er een overheersende citroensmaak in het gerecht.

Het nagerecht, een crême brulee, was de meest vreemde crême brulee die ik ooit heb gegeten. Een grijs onbestemd prutje met daar bovenop een soort dekseltje van harde en knapperige gebrande suiker.
Kortom, de prijskwaliteitsverhouding is volkomen zoek in dit restaurant.
Jammer, maar hier ga ik niet meer eten.
AngieB .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Voor de tweede keer zijn wij bij Rivers Marnemoende wezen eten met mijn verjaardag. De eerste keer was ik zo positief, dat ik thuis had aangegeven dat ik voor mijn verjaardag graag hier zou willen eten. Had ik dat nou maar niet gedaan!

Wij waren met 6 personen en hadden een 5-gangendiner. Bij de eerste drankronde viel mij al iets op - in negatieve zin-: Een van onze tafelgenoten drinkt weleens droge witte wijn, maar vind zoete witte wijn ook lekker. Nu had zij de droge witte wijn geproefd en vroeg of zij de zoete ook kon proeven. Dat kon, maar werd vervolgens bij geschonken in het zelfde glas: dat is natuurlijk not done!

Het eten was wisselvallig. Zo hadden wij zalm met iets van bieten, dat was lekker. Vervolgens kregen wij een kokossoep met een stuk vis er in, deze was heerlijk. En de rest van de gangen vielen erg tegen! Zo kregen wij een stuk gans, dat smaakte ontzettend vies. En werd opgemaakt met een bruin prutje wat kaneel bevatte (zag er onsmakelijk uit) en dat verbeterde de smaak totaal niet. Vervolgens kreeg ik vis (ik wilde absoluut geen gevogelte), deze was prima, maar zat ook al in eerdere de soep dus niet echt verrassend. Mijn tafelgenoten kregen eend. De stukjes eend bevatte ontzettend veel vet, de stukken vlees waren aan de rauwe kant en wat ik begreep was het moeilijk kauwbaar. Je kunt je het voorstellen alsof je op kauwgom aan het kauwen bent. Er gingen vrijwel 3 borden met ontzettend veel vlees terug, maar onze gastvrouw viel dat niet op. Zij vroeg totaal niet of het wel lekker was en deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat ze volle borden terug kreeg. Het toetje was normaal, niet bijzonder: stuk boterbrood met een bolletje hazelnootijs.

Nu kan het eten negatief zijn, maar het restaurant alsnog ontzettend leuk. Dat was dit keer helaas niet het geval. Wij hebben (zonder overdrijven) 4x aangegeven dat het ontzettend koud was in het restaurant. Alle keren is ons aangegeven dat ze zouden gaan kijken wat ze er aan konden doen, maar 0x is er iemand teruggekomen met een reactie.

Daar zit je dan op je verjaardag in een (bijna) leeg restaurant, waar het koud is, het eten slecht is en het personeel niet echt naar je omkijkt.

Een onvergetelijke verjaardag, helaas in negatieve zin
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Na de laatste keer bij Rivers Marnemoende positief verrast geweest te zijn, nu weer negatief verrast. We besloten alebei 2 voorgerechten te bestellen, deze waren redelijk, wel duurde het 2 en een half uur om deze gereserveerd te krijgen. Eigenlijk wilden we ook nog een dessert nemen, echter op de vraag waaruit de internationale kazen bestonden kregen we na vijf minuten wachten als antwoord dat men dat ook in de keuken niet kon zeggen en dat als ik het bestelde ik wel wat zou krijgen. uiteindelijk dus het dessert en de koffie maar overgeslagebn en besloten hier voorlopig maar weer niet te komen. Van de drie keer dat wij afgelopen jaar geweest zijn was 2 keer slecht en 1 keer goed
PdeMik .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Na een lange tijd voor de vierde keer gegeten bij Marnemoende; de laatste keer geweest met ouders en schoonouders, maar het geluidsoverlast vanwege een feest beneden was toen een afknapper. Erg jammer als je je ouders en schoonouders mee uit eten neemt en een hoop geld uitgeeft.

Toch weer een keer geweest, mede door het mooie weer waar je op het terras heerlijk van kunt genieten. Het eten was over het algemeen lekker en zag er goed uit. Helaas alleen wederom last gehad van een bruiloft beneden met uitbundige gasten en harde disco-muziek. Dit kunnen ze minstens aangeven bij het reserveren van een tafeltje. Erg jammer; dit was voor ons voorlopig de laatste keer.
Tellingen .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gisteravond er gegeten en het was slecht. De patat was gewoon weer warm gemaakt en erg vet.
De gerechten werden verkeerd neergezet. Ze zei dat het lamsvlees kalfshaas was en omgekeerd.
De bijbehorende wijn werd vergeten. De dame was er duidelijk niet met haar hoofd bij. Het uitzicht en de entourage waren magnifiek. Maar we gaan daar niet meer eten.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het eten was oke, maar zeker minder goed dan het prijsniveau deed vermoeden. Het uitzicht vanaf het boventerras is fenomenaal bij mooi weer das dat maakt veel goed. Helaas werden er door bediening veel fouten gemaakt. Frieten vergeten, aangegeven allergie vergeten (toch noten en gluten bij kaasplank....). En ook bij de tafel naast ons ging het niet ok.
Samengevat, uitzicht zeker de moeite waard inrichting binnen ook mooi, maar de kwaliteit van het menu haalt het prijsniveau niet

Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Moeilijk te vinden, maar het uitzicht maakt dat ruimschoots goed.
Prima gerechten tegen een redelijke prijs. Goede bediening.
Helaas binnen moeten zitten, maar volgende keer op het terras!
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Vandaag na een geocache-tocht de lunch gebruikt in Marnemoende. We kwamen op het 'bovendek' aan en zijn daar gaan zitten. Gekozen voor de kip sandwich en de haring-variant. Beide erg lekker klaargemaakt, een goede portie. De zelf gemaakte chips (zelfs van bieten) kennen niet de krakerigheid die we kennen uit 'een consumentenzak'. Vraag is dan of krokantheid hetzelfde is als kwaliteit/versheid. Het duurde wel voordat het eten op tafel stond.
Achteraf bleek dat een verdieping lager de kaart er iets anders (meer basic) uit had gezien. Daar had je ook bv. een tosti kunnen krijgen. Formeel heet het boven 'rivers marnemoende' met een wat andere insteek. Moet je maar net weten.. Bediening was verder vriendelijk, toiletten op orde.
Rob ..
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Van de week gegeten bij Marnemoende. Een prachtige locatie aan de jachthaven met uitzicht op het water en de weilanden. Binnen vonden wij het aan de warme kant qua temperatuur. Personeel is correct en vriendelijk maar mag wel iets meer contact maken door persoonlijkheid in het contact te leggen. Weinig reactie bij een grapje of een opmerking en dat is jammer. Eten is prima. Bouillabaisse was uitstekend als voorgericht. De haring was goed, maar qua hoeveelheid niet in verhouding tot de prijs. Hoofdgerecht prima klaargemaakt. Ik begrijp alleen niet waarom er dan een puntzakje friet op vier mensen wordt neergezet. Natuurlijk kun je bijvragen, maar voordat dan weer op tafel staat is de hoofdmaaltijd al opgegeten. Kortom prima plek en kwalitatief prima eten, maar echt aan de dure kant.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gisteravond samen met mijn dochter gegeten bij Marnemoende. Voorgerecht bestond uit kreeft en coquille. Zag er prachtig uit ook en smaakte fantastisch. Hierna het hoofdgerecht, zeeduivel. Ook prachtig gegarneerd en wederom smaakte dit voortreffelijk. De tussentijd was prima. Hoefden niet lang te wachten. Het bedienend personeel was zeer correct en uiterst vriendelijk. Het uitkijken over de landerijen en de haven in de schemering is geweldig en geeft je een vakantiegevoel. Gaan we beslist vaker heen!
Mendel V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Vanmiddag lekker gegeten, vriendelijke bediening, lekker op het terras, wel een beetje winderig maar toch prima gezeten. Bediening was over het algemeen terzake kundig en het eten smaakte goed. Ben zelf een kritische proever en kan me ondanks dat toch niet vinden in onderstaande recensie. Het was namelijk prima
Ik zal niet zeggen dat het allemaal heel bijzonder is wat er op het menu staat maar wat we voorgeschoteld kregen was mooi verzorgd en prima van smaak, niets overdreven en gewoon goed.
Er werd een leuk wijnarrangement gesuggereerd bij elk gerecht. (overigens geen gebruik van gemaakt)
Leuk dat je zo over het water en de landerijen kunt uitkijken.
redelijk geprijsd (verrassingsmenu van de chef voor 34 euro 3 gangen)
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Gister bij Marnemoende wezen eten. Ik ben zeer te spreken over de locatie en het eten. Locatie is echt perfect en het eten is heerlijk: niet te grote porties, genoeg keuze (niet teveel) en vooral bijzonder ogende gerechten (echt moeite voor gedaan). Bediening vonden we ook wel goed. Toch maar een schrale 7 omdat we te maken hadden met 2 bediende, waarvan 1 echt heel goed en vriendelijk was en de ander wat nalatig en niet al te vriendelijk, vandaar. Wij komen zeker nog eens terug bij Marnemoende en ik raad dan ook iedereen aan hier naartoe te gaan.